Auto recenze Jaguar - rozcestník pro recenze Jaguar

Nejčtenější auto recenze

8,6Jaguar S-Type (1999) Jaguar S-Type (1999) autor: seit Přečteno: 9647x
7,8Jaguar XJ (1999) Jaguar XJ (1999) autor: Stan Přečteno: 9203x
9,4Jaguar XF (2009) Jaguar XF (2009) autor: auto-auta.cz Přečteno: 7549x
8,2Jaguar XK (1997) Jaguar XK (1997) autor: Reidyk Přečteno: 6792x
9,0Jaguar S-Type (2003) Jaguar S-Type (2003) autor: Lehtinen Přečteno: 5786x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Oprava udržet se na cestě je možné i se stíhačkou při daném výkonu.
Ale to je úplně jedno, tyhle výplody jsou hustější než moje, protože tu obhajuješ totální kraviny.
Asi jako když laik motorkář hledá PAPÍROVÉ výkony na internetu z nejméně pravděpodobných modelů jen aby měl pravdu a brousí třeba mezi choppery. Tak ty tu vyhledáváš modely, kde vůbec, ale vůbec nejde o přenos výkonu na cestu, ale především o zvukový projev co možná nejvíce silného motoru. Poptávka na trhu si to v americe žádala a vůbec se nejedná o to, že Ty vozy nejsou stavěné na jízdu využívající potenciál typizovaného motoru. Výrobci moc dobře věděli, jak se k těmto vozům budou američané chovat. To ty, který je zdegenerovaný zvukem tupého a hrkotavého projevu 3 válce, nepochopíš a ani z internetu nevyčteš. :D

31.07.2014 | 06:33:16 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Ty zas perlíš. Stíhačka nepřenáší na kola žádný výkon. Tryskový motor funguje na principu akce a reakce, v žádném případě však nepřenáší výkon na kola. Stíhačka na kolech funguje jako trakař. Někdo jí tlačí. Zde to je proudový motor. Opět jsi potvrdil, že prdlačky víš.

30.07.2014 | 21:44:58 |  | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

jestli to nebude tím, že stíhačka nemá přední pohon. Vem si prášek, změř si teplotu zapluj do postele, ty paciente.

30.07.2014 | 21:40:12 |  | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Schopnost přenést daný výkon na cestu v určitý moment dokážou i 3 kola na stíhačce Ty teoretiku. :D

30.07.2014 | 21:31:27 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Jsi první, kdo píše o sportovních vozech. Řešíme tady Jaguar, následně PSA a potom schopnost přenést výkon a krouťák na přední kola. Tak si zase zdřímni na další čtyři měsíce. Bude klid.

30.07.2014 | 15:23:02 |  | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Teda nevím, že by se taková auta, které se tady popisovaly považovala za sportovní vozy využívající pravidelně daný výkon.
Příště kdybys tam měl něco co konkuruje Corvettě, Viperu, Pontiacu Firebird, Camaru,Mustangovi atd.
Nebo až uvidíš sprinty s těmi tvými skvosty, jak poráží ty klasické sportovní modely a sprinteři se budou orientovat na tyto typy tak mi dej vědět. Nebo odkaz na nějaký ten okruh. :D
Pro hlupáka každý hloupý...

30.07.2014 | 12:00:50 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: to-auto-auta

Vážený erudovaný pane komentátore. Děkuji za pochválení slohové práce. Jelikož vozím auta na zakázku, pak je pro mne nejdůležitější okamžik vcítit se do potřeb klienta. Když vidím, že klient v eS klase od MB má naházené 1,5 PET lahve od minerálek, pak v jeho novém autě se snažím aby bylo například toto pořešeno. Bohužel si vybral auto, které toto pořešeno nemá. Tolik k odkládacím místům na lahve.
To samé se sklápěním sedaček.
Vozidlo jsem nekupoval pro sebe a z toho prosím vycházejte, než spustíte tuto Vaši ubohost.
Děkuji za pochopení...
David - za tým auto-auta.cz

30.07.2014 | 09:09:37 | auto-auta.cz | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

spolehlivost,provozní náklady,náhradní díly,

Je trochu na pováženou dávat za spolehlivost 10,za provozní náklady 9 a za náhradní díly 8 jen po cestě z Německa do Čech....

18.03.2014 | 14:09:59 | Hataš | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Ano, i toto lze použít jako silný protiargument. čest poraženým... a hloupým taky. A ty budeš hodně hloupý člověk.

17.03.2014 | 09:21:05 |  | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

A jooo ty máš na mysli ty nejstarší auta s řadičkou pod volantem, které jsou ještě starší než já, mimochodem já si neužil ani toho wartburga, ty už budeš hodně starý člověk. A ten výkon, který udáváš, ten byl v těch autech ještě před opravdovou ropnou krizí že. :D

17.03.2014 | 08:34:14 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)