Recenze Jaguar XF 3,0d S
“Jiné a sportovně luxusní”

Autor recenze: auto-auta.cz (36 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:3,0 Stav km při koupi:85 300 km Stav km nyní:86 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km Vloženo: 13. 3. 2014

Hodnocení inzerátu: 30 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Řazení
Luxus
Komfort
Kamera
Audio
Pocit bezpečnosti
Design
Motor

Slabé stránky

Táhla sedaček v kufru
Trčící stěrače
Odkládací prostory


Hodnocení a zkušenosti s autem

Máme tu opět příležitost k svezení zajímavým autem. Zákazník chce dovézt z Německa Jaguára XF 3,0d S 202kw.
Jaký bude? Jak pojede? Jak vypadá, když už není Mondeárem od Forda, ale něčím od indické Taty?
Tak jdeme na to.
Několik dní jsme hledali a našli za slušné peníze auto s nájezdem 85.000km, v zelené metalíze a interiérem v světlé kůži.

Po několika telefonátech, kde na druhé straně velice příjemná paní oznamuje podrobnosti ohledně technického stavu a dalších podrobnostech o autě, vyrážíme ve 3 hodiny ráno směr Rozvadov – Nurnberg- Frankfurt a až do malého města Neu-Anspach v kopcích zvaných Taunus.
Musíme být na 9:00, neboť o auto je zájem a před obědem má přijet další kupec. Musíme jednat rychle a nikde se nezdržovat.

Příjezd byl načas i přes několik ucpávek na obchvatu Nurnberg a Wurzburg. Na první pohled bylo auto super, není co řešit. Jdeme do salonu pro doklady a klíče. Paní se kterou jsme telefonovali je manželka majitele a sám majitel se nám věnuje při prohlídce auta. Měříme lak, kontrolujeme VIN a další data umístěná ve voze.
Máme připraveného technika z Cebie, který po telefonátu přijíždí a provádí fyzickou kontrolu vozu. Dokladová kontrola proběhla již předchozí den, abychom měli jistotu, že vozidlo je papírově opravdu OK.
Auto je vpořádku a tak pan majitel nám dává k ruce svého šéfa servisu a ten s námi jede do vedlejšího většího města na úřady pro převozní značky a pojištění.
Mezitím technik Cebia má hotovo a my přijíždíme z úřadu se značkami.
Loučíme se s velice přátelským týmem v salonu Volvo a i jejich chlupatým zlatým retrívrem. Nákup v Aldi Sud a natankovat plnou a směr Praha.

A teď již konečně recenze sama :)

Velikostí Jagurár XF bych posadil mezi Audi A6 a Audi A8, pohon zadních kol evokuje BMW. Přední část se i líbí ten novější faceliftový, zadní část je super. Trochu ala Aston. Boční profil je také krásný. Kola tak nějak k tomu všemu ladí.

Jeden z prvních postřehů po několika kilometrech byl zvenčí. Na kapotě je hrb ve stylu amerických Muscle Cars. Velice příjemná věc, která pocitově dává tušit délku kapoty. Víte že máte před sebou něco mohutného a také i tím pádem je navozen příjemný pocit bezpečí. Takže prostě super!
Při stejném pohledu ven mi ale naopak trochu vadily stěrače – vždyt v dnešní době se u většiny aut po dokončení stírání schovají – tady holt ne...divné, ale proč ne...

Pohled na přístrojovku ale jasně ukazuje kde jsme. Jsme v první třídě. Palubka je obšitá kvalitní kůží, volant také. Barva mezi bordo a hnědou pěkně kontrastuje se světlou kůží dole a je to od sebe odděleno světlým dřevem. Opakuji dřevem, ne plastem.

Jedu asi 170km/h a pocit podle zvuku, otáček(2500) a celkového chování odhaduji na pocitových 120km/h a to jedeme na zimních pneu! Takže odhlučněno velice dobře.
Některé recenze dávají ale odhlučnění spíše jako mínus a to proto, že prý není moc slyšet motor. Můj dojem je ten, že když přišlápnu plyn, tak hoodně v dálce motor slyším – pokud nemám rádio na plno...Naopak myslím, že k této kategorii auta dobré odhlučnění patří! Kdo chce slyšet motor neustále, nechť si zakoupí Fábku 1,2HTP a bude mu dopřáno dosytosti.

Řízení jsem pojmenoval – Sportovní elegance.

Volant je tak jak má být tlustý s dobrou odezvou. Jediné co mi na něm vadilo, je umístění ovladačů přesně tam, kde jsem zvyklý strkat palce. Ale dá se navyknout velice rychle na jiný způsob držení. Zvláštní věc na volantu je spodní část, kde je díra – slepá díra a v ni se drží nepořádek. Je to blbost, ale na takovém autě bych chtěl mít vychytané úplně všecko. Přeci když ne Jaguar, tak kdo?
Každopádně čištění je super zábava se „štourátkem“ na uši...

Pod volantem jsou malá pádla na ruční řazení. V tomto autě bych je vůbec nepotřeboval, přeci jsme v limuzíně a ne sporťáku. Ale nepřekáží, jsou tam.
Řazení je rychlé a bez pohledu na otáčkoměr nepoznatelné. Takže bod k plusu.
Volant je elektricky stavitelný s možností automatického odsunutí při nástupu.

Design interéru se dá nazvat luxus. Není výhrad po stránce designu. Zajímavé je ovládání převodovky, samozřejmě automatické šesti rychlostní. Po nastartování s klíčkem v kapse samozřejmě, se vysune kulatý ovladač - otočením zařadíme a jedem.
Po startu motoru se také otevřou do té doby zavřené výdechy ventilace – zajímavý a luxusní prvek.
Při couvání je příjemná kamera, kde při natočení kol v rejdu kreslí cestu kudy pojedeme. Super věc.

Ovládání skoro všeho ve voze se děje skrze dotykovou obrazovku. Je to trochu nezvyklý systém, jiný než koncernový z VW. Vše je jinak, ale přesto intuitivní a lehce dohledatlené. Není čeština a tak přehazuji z němčiny na angličtinu.

Interiér ale co má na designu, ztrácí na praktičnosti. Kam dát 1,5l láhev vody? A kam telefon? Na tyto otázky bude hledat odpověď každý majitel tohoto krasavce. Ůložné prostory v dveřích nic moc. Na středovém tunelu také žádná obrovská díra. Před spolujezdcem klasický „kaslík“ průměrné velikosti. Jediné zajímavé na tomto „kaslíku“ je otevírání dotekem na vyznačený bod na dřevněnném obložení.
Proč není alespoň šuplík pod sedačkami? Prostě není...
Zkrátka, kdo je zvyklý sebou vozit spoustu věcí, tak se budou válet na sedačče spolujezdce, nebo na zemi. Variantou je ty krámy všecky nechat doma a nebo hodit z okýnka...

Další zajímavostí je, že klíček se nemusí nikam strkat, je v kapse a auto jede – to má skoro každý dnes. Ale co mě dostalo je místo, kam se klíček strká dobíjet. Kousek nad páčkou otevírání kufru je díra směrem nahoru do palubky a do ni se klíček zasune na dobití. Proč to nemohlo být někde výš a lépe na očích?

Sedačky by mohly mít lepší vedení, ale zas s tímto autem nikdo nebude krosit zatáčky dveřmi napřed, takže to zas asi taková katastrofa není. Sedí se na nich velice dobře. Po 600km není ani náznak únavy nebo bolení zad. Takže také super.

Zajímavá hračka jsou lampičky nahoře u zrcátka. Ovládají se bezdotykově. Stačí přiblížit prst na 1cm a rozsvítí se a pak znova a zhasnou. Super na zahnání nudy a pro pocit luxusu.

Motor si přede, jakoby spící kočka. Když ale přišlápeneme plyn k podlaze, tak převodovka to nakope dolů a pak motor již není spící kočka ale je to prostě jaguár. 202Kw v naftě a 2turba dokáží zadní kola dostat dost často do smyku při rozjezdu. Ne však na dlouho, vždy zasáhne elektronika. Zásah elektroniky je rychlý, ale ne nepříjemný. Pozvolna, jen jako když už jaguár řekne, že bylo dost a je nutno se chovat slušně – jsme přeci limuzína ne?!?!.

Spotřebu jsem čekal nižší. Auto jsme přebírali s 11,5l/100km a po dojezdu do Prahy mělo 7,8l/100km. Musím ale uznat, že pod 150km/h jsme moc nešli ani po cestě z Rozvadova...Při pohodovější jízdě by spotřeba skočila dolů více určitě. Ale s 202kw se nedá moc slušně jet pomalu a na spotřebu...Nejde si nechat ujít příjemné nakopnutí zezadu při sešlápnutím plynu k podlaze a to skoro v každé rychlosti...Od 2tis otáček motor je jak raketa.

Kufr vzadu není úlpně mega, ale malý také ne. Je i slušně přístupný. Z kufru se ovládá sklápění zadních sedaček – proč? Čekal bych u tohoto auta něco sofitikovanějšího, než dvě táhla trčící do kufru...

Chválím velká a přehledná zrcátka, skoro jak z OFFroada. Navíc po uzamčení vozidla se sklopí k autu a nepřekážejí. Vnitřní je samozatmavovací.

Celkově na tomto autě mne nic neuchvátilo, že to je absolutní bomba, ale zas na druhou stranu nic neurazilo. Tak jak jsem to očekával, tak to i bylo.
Tohle auto bych si klidně koupil – dá se to a za ty prachy...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 30


Komentáře uživatelů k recenzi Jaguar XF

Vložit komentář

Hluk

Zdravím, já mám u XF trochu problém s hlukem ve dveřích. Mohl by jste mi někdo poradit co s tím? Hledal jsem všude možně a nevím, zda-li se vyplatí jít s tím někam do servisu. Koukal jsem třeba na: https://www.2din.cz/montaze-jaguar/jaguar-xf-ohlucneni-dveri/ kde přímo tohle řeší, ale nevím jestli by to nešlo třeba i ztlumit svépomocí.

26.11.2021 | 13:13:46 | SamuelNovy  | 88.101.241.* Reagovat

spolehlivost,provozní náklady,náhradní díly,

Je trochu na pováženou dávat za spolehlivost 10,za provozní náklady 9 a za náhradní díly 8 jen po cestě z Německa do Čech....

18.03.2014 | 14:09:59 | Hataš  | 88.103.127.* Reagovat

to-auto-auta

hezká slohová práce,,,to co si napsal na odkládací místa v interiéru,mne rozesmálo:není kam odložit 1.5Lpet láhev.prosím tě,jedeš v jaguáru XF.kup si ochcávku a tam máš spoustu místa kam dát petku,,nebo podle tebe sklápění zadních opěradel z kufru,co chceš v takovém autě převážet?kup si ochcávku,nebo dodávku...tohle jsou úvahy typického pražáka,který chce jet v pátek večer na chalupu a potřebuje převést co nejvíce věcí,,,asi takhle...jinak sem měl tu čest jet s tímhle vozem,stejná motorizace,a pro mne tam nebylo nic,cobych mu vytknul.super auto se sportovým nádechem.doufám,že majitel bude max spokojen

16.03.2014 | 21:30:44 | Mirek  | 178.77.244.* Reagovat

RE: to-auto-auta

Vážený erudovaný pane komentátore. Děkuji za pochválení slohové práce. Jelikož vozím auta na zakázku, pak je pro mne nejdůležitější okamžik vcítit se do potřeb klienta. Když vidím, že klient v eS klase od MB má naházené 1,5 PET lahve od minerálek, pak v jeho novém autě se snažím aby bylo například toto pořešeno. Bohužel si vybral auto, které toto pořešeno nemá. Tolik k odkládacím místům na lahve.
To samé se sklápěním sedaček.
Vozidlo jsem nekupoval pro sebe a z toho prosím vycházejte, než spustíte tuto Vaši ubohost.
Děkuji za pochopení...
David - za tým auto-auta.cz

30.07.2014 | 09:09:37 | auto-auta.cz  | 46.135.76.* Reagovat

Jaguar pěknej třílitr dvě turba. Podle tabulek jedno turbo nahrazuje půl litru obsahu. Po přepočtu srovnání se čtyřlitrem atmosféra. Ted to důležitější nechápu lidi co mají na prémiové značky jaguar bentley atd a koupí to v dieselu. Těm já říkám bohatá socka co se bojí na to šlápnout Já mám třílitr v benzínu a klidně na to šlapu. Pak mám ještě 1.5 atmosféru taky na to šlapu. Spotřebu příliš neřeším. Palec na horu za pěkné auto a dvojitý palec dolu za diesel v takovém autě to je jako si pomalu koupit ochcávku.

14.03.2014 | 17:56:10 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE:

Navíc je to žabožroutskej motor PSA co se dává i třeba do C5.

14.03.2014 | 18:13:09 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Ty jsi zase chytrej. Ve spolupráci Ford a PSA byl motor 2,7 litru. Třílitr je jejich vlastní. Ty knedložroute :-)

14.03.2014 | 21:49:47 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Stando pomalu žádnej motor není jejich vlastní.Při tak malým objemu prodeje se jim to nevyplatí.

15.03.2014 | 06:39:51 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

www.auto.cz/test-citroen-c5-tourer-3-0-hdi-premiove-naznaky-66443

15.03.2014 | 06:49:46 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:

Nejsem si jistý, že jsi úplně dobře pochopil, co tam píšou. Zatímco v "mém" článku je jasně psáno, že ten motor je na rozdíl od předešlých už opravdu jejich vlastní, ve tvém článku nikde není napsáno, že motor z citroena je ten, který je v uvedeném recenzovaném jaguáru. Je tam pouze srovnání hmotností obou aut a potom seznam, jaká auta se stejným motorem testovali. Se stejným ale podle mě rozuměj s dvoulitrovým dieselem stejné koncepce. jsou tam asi 4 varianty motorů, každý s jinými parametry. Ale i kydyby jsi měl pravdu, stejně nevím, proč ho tak opovržlivě nazýváš žabožroutským. PSA má jedny z nejlepších motorů, v osmdesátých letech vůbec nejlepší. zatímco o fordech se v německu říká fordem tam a vlakem zpátky...

15.03.2014 | 08:55:22 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Stando, myslíš, že věta z "Tvého" článku mluví o tom, že ten motor už je jejich vlastní? Citace: "Rok 2009 přinesl radikálně přepracovaný šestiválec, nyní již z větší části ve vlastní režii." Vidím, že správně chápat psaný text je pro některé velký oříšek.

15.03.2014 | 09:31:18 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE:

Co je to z větší části ve vlastní režii? Prosím vysvětlit, mám jiný způsob chápání textu než ty.

15.03.2014 | 11:00:50 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Pro Standu a jiný s poruchou vnímání.Je to ten samej motor co je v Jaguáru a jestli tě to zajímá jako že vůbec jen tvoje vztahovačnost na cokoliv žabožroutího tě donutila googlit a stejně tomu nerozumíš.Pro ty co je to zajímá motor 3,0 hdi od PSA je převrtanej 2,7 hdi a jaguar si ho vyladil na vyšší výkon,protože žabožroutí převodovky a spojky jsou dimenzovaný na menší výkony.Kde jsem ty ublíženej napsal,že co je žabožroutí je špatný?Opravdu máš potíže a nejenom s vnímáním psanýho textu a už na moje příspěvky laskavě nereaguj.

15.03.2014 | 17:08:41 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

náhon a výkon 3.0 D, resp.už 177-202 a viac kw je problematické preniesť na cestu.

Prevodovka, aj spojka by to uniesla, ale predné kolesá by sa pretáčali...:), spojky aj prevodovky dodávajú subdodávatelia, prevodovka je Aysin, tuším, veľli príjemná v 2,7 D.

15.03.2014 | 17:18:08 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Nad 150kW, už trpí spojka při plném zatížení víc, než by se dalo čekat. Takže je lepší s podobným výkonem mít automat, pro vyšší výkon je vhodnější volba oproti manuálu, navíc dobrý automat je mnohem lepší zábavou.

15.03.2014 | 18:46:56 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Svlastik, hmotnosť auta sa pri akcelerácii prenáša DOZADU..., PREDNA náprava sa ODĽAHČUJE..., ked mu dáš plný pyn, tak sa šmýkaš na mieste a v zákrute ideš ako guľa...., ale rovno.

Preto, ked máš poháňanú ZADNU nápravu, je pri plnom plyne zaťažená podstatne viac ako predná a lepšie prenáša krútiaci moment, nehovoriac o tom, že zadná náprava nemusí riešiť ešte aj komplikácie s riadením a podobne.

Preto napr. BMW, Mercedes, Jaguár môžu drbnúť aj 300-600 konové motory iba na ZADNU nápravu a auto pôjde....:)

15.03.2014 | 19:18:50 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Neměl jsem na mysli užitkovost, ale že se spojka při tom výkonu hodně ničí, a není to jen o spojce, ale další díly, hlavně trošku dražší dvouhmoťák, pokud se využívá výkon. Zadní náhon je samozřejmě dobrý 4kolka ještě lepší. :D

15.03.2014 | 20:03:16 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Pri automate?:):), naozaj?, nevies o com tocis.

16.03.2014 | 09:56:46 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

U Tebe platí pořekadlo: "Myslet znamená hovno vědět!" :D

17.03.2014 | 06:44:56 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

akurát s tým rozdielom, že s autami aj jazdím, Ty iba tliachaš.

ak by si mal automat, mal by si si niečo najprv naštudovať na internete... Chcel som Ti to teraz vysvetliť, ale nech je sranda..., čo zase vypotíš.

ale vedz, že automat verzus manuál má jednu obrovskú výhodu..., uvidím, či uhádneš,,,..:), hej, týka sa to tej Tvojej "dvojhmoty"...:))

17.03.2014 | 07:41:48 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Nevím co už dodat. Normálně jsem napsal, že se ničí spojka a dvouhmota.
V případě manuálu, prostě pálíš spojku jako divý i blbým přidáním plynu, protože ty kola hrabou(víc jak 150kW) třeba i na čtyřce bez spojky. Ta se ničí, je to kluzné zařízení.
Dvouhmota se při rázech manuálního zařazení mnohem více kroutí.
U automatu to překousne vždycky s těmi tvrdými převody, kazí se tam ty hydro měniče atd. Dvouhmotu maj oba auta, ale u automatu tolik netrpí a proto ani nevíš, že tam nějaká je!
Nevím co s tou dvouhmotou jinak chceš říct, píšu furt to samý je to pouze o tý úžitkovosti, nikoliv efektu. Ovšem u Tebe bych pochyboval, že bys pochopil, že se něco vůbec opotřebovává! Psal jsem to pro lidi, kteří vědí, že auto se jízdou opotřebovává a kdyby měli zájem o to, aby to auto bylo co nejméně poruchové, měli by se poohlížet u vysokých výkonů po automatu, je to efektivnější a cenově přívětivější varianta a navíc pokud má automat možnost řazení na volantu, tak je to mnohem zábavnější.

17.03.2014 | 08:05:41 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Čoveče Luboši, jak to ti amíci dělali, že jejich šestilitry přenesly výkon předními koly? Minimálně 70 procent velkoobjemových amerik má pohon předních kol a řazení pod volantem. Odlehčená prdel s pohonem vzadu se dovede taky pěkně roztancovat po silnici, při akceleraci. Motor vpředu (zvlášť šesti, osmi, dvanáctiválec rozhodně zatíží předek dostatečně, oproti prázdnýmu kufru se zadním pohonem. Takže tady určitě problém nebude.

15.03.2014 | 18:57:40 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Páni, tys asi neviděl v životě americké auto. A už vůbec jsi neviděl ani americký film(typické drifty při filmových honičkách).
Znám x lidí, kteří nemají doma televizi. Jedni jsou velice sečtělí a televize je pro ně něco, co jim bere inteligenci. No a další, kteří nemají ani na zaplacení poplatku. No a já nevím kde tě zařadit, protože to cos vypustil z pusy, je jako dost velký trapas.
Měls na mysli ty úžasné stroje do 90.let, nebo nějaké nové šroty, které po 90.letech nechtějí podle statistiky ani američani?
Pokud já vím, tak všechny legendární velkoobjemové vozy mají pohon vzadu. Nevím skoro o žádném autě, který by byl báječný na zapamatování a s pohonem vepředu, natož 70% s náhonem na předek a s velkým objemem. :D

17.03.2014 | 06:54:36 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

najväčším a najsilnejším autom s motorom vpredu a pohon prednej nápravy mal Cadilac, veľký sedan, niekedy v roku 94. 300 koní na prednú nápravu, veľmi pekné auto, tuším Seville sa volal, tak nejako.

17.03.2014 | 07:34:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Svlastíku, tobě očividně ubírá inteligenci vysedávání u PC. Už jsi tak blbej, že i to googlení ti přestává jít. Já nepotřebuju celej den surfovat na netu, abych věděl, že všechna auta (z amerických filmů jak říkáš), která měla vpředu hladkou podlahu a třímístnou lavici, (a že jich bylo) měla koncepci "vše vpředu". jenom namátkou: Oldsmobil toronado (v pěti generacích), Buick riviéra, Cadillac el dorado.... Odlep se někdy od autorecenzí a začni si rozšiřovat obzor třeba v nějakým dobrým autobazaru. Jinak běžný výkon těchto aut byl mezi 350 - 400 koňmi a krouťák 500-800 NM a světediv se, přední kola ho přenesla na vozovku. Proč asi? Protože předek s tím agregátem byl (obrazně řečeno) těžší než zbytek auta. Vyndej hlavu z řiti.

17.03.2014 | 08:12:10 |   | 89.102.165.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

A jooo ty máš na mysli ty nejstarší auta s řadičkou pod volantem, které jsou ještě starší než já, mimochodem já si neužil ani toho wartburga, ty už budeš hodně starý člověk. A ten výkon, který udáváš, ten byl v těch autech ještě před opravdovou ropnou krizí že. :D

17.03.2014 | 08:34:14 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Ano, i toto lze použít jako silný protiargument. čest poraženým... a hloupým taky. A ty budeš hodně hloupý člověk.

17.03.2014 | 09:21:05 |   | 89.102.165.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Teda nevím, že by se taková auta, které se tady popisovaly považovala za sportovní vozy využívající pravidelně daný výkon.
Příště kdybys tam měl něco co konkuruje Corvettě, Viperu, Pontiacu Firebird, Camaru,Mustangovi atd.
Nebo až uvidíš sprinty s těmi tvými skvosty, jak poráží ty klasické sportovní modely a sprinteři se budou orientovat na tyto typy tak mi dej vědět. Nebo odkaz na nějaký ten okruh. :D
Pro hlupáka každý hloupý...

30.07.2014 | 12:00:50 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Jsi první, kdo píše o sportovních vozech. Řešíme tady Jaguar, následně PSA a potom schopnost přenést výkon a krouťák na přední kola. Tak si zase zdřímni na další čtyři měsíce. Bude klid.

30.07.2014 | 15:23:02 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Schopnost přenést daný výkon na cestu v určitý moment dokážou i 3 kola na stíhačce Ty teoretiku. :D

30.07.2014 | 21:31:27 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

jestli to nebude tím, že stíhačka nemá přední pohon. Vem si prášek, změř si teplotu zapluj do postele, ty paciente.

30.07.2014 | 21:40:12 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Oprava udržet se na cestě je možné i se stíhačkou při daném výkonu.
Ale to je úplně jedno, tyhle výplody jsou hustější než moje, protože tu obhajuješ totální kraviny.
Asi jako když laik motorkář hledá PAPÍROVÉ výkony na internetu z nejméně pravděpodobných modelů jen aby měl pravdu a brousí třeba mezi choppery. Tak ty tu vyhledáváš modely, kde vůbec, ale vůbec nejde o přenos výkonu na cestu, ale především o zvukový projev co možná nejvíce silného motoru. Poptávka na trhu si to v americe žádala a vůbec se nejedná o to, že Ty vozy nejsou stavěné na jízdu využívající potenciál typizovaného motoru. Výrobci moc dobře věděli, jak se k těmto vozům budou američané chovat. To ty, který je zdegenerovaný zvukem tupého a hrkotavého projevu 3 válce, nepochopíš a ani z internetu nevyčteš. :D

31.07.2014 | 06:33:16 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny

Ty zas perlíš. Stíhačka nepřenáší na kola žádný výkon. Tryskový motor funguje na principu akce a reakce, v žádném případě však nepřenáší výkon na kola. Stíhačka na kolech funguje jako trakař. Někdo jí tlačí. Zde to je proudový motor. Opět jsi potvrdil, že prdlačky víš.

30.07.2014 | 21:44:58 |   | 95.173.86.* Reagovat

RE:

To je ovšem jenom tvůj názor. A je napsán většinou ve tvé režii.

15.03.2014 | 17:50:43 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

To by se ti líbilo, nereagovat na tvé příspěvky?! Ty si tady budeš cancat a odpůrci budou držet hubu? Zapomeň. Anebo sem nic nepiš a já budu reagovat na někoho jinýho. Protože mě to baví, knedložroute.

15.03.2014 | 17:54:06 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Kdyby ses chtěl hádat (zase) tak si pozorně přečti tento článek:

www.auto.cz/prvni-turbodiesel-jaguaru-prisel-pred-10-lety-77670

14.03.2014 | 21:50:38 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: lenze ist za cca 8 litrov, alebo 11-15 je velky rozdiel...:)

A 99% klientov riesi naklady, spotrebu atd.
V C6 ma vykon asi 177 kw, neviem ci je totozny.

Dizajn krasny, miesta na nohy menej, inak ok. XJ je krasny Jaguar, XF je konfekcia s brutalnym prepadom ceny.

14.03.2014 | 18:29:16 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: lenze ist za cca 8 litrov, alebo 11-15 je velky rozdiel...:)

Za to co to prodával předchozí majitel po 85 000 km je rozdíl ve prospěch nafty cca 100 000,- což je nic proti pořizovací ceně a prvků dovýbavy,ale je pravda že se jich hodně prodává naftovejch.Mít ale 2 mil na auto a nenajezdit statisíce km tak jdu jedině do benzínu.

14.03.2014 | 19:12:56 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF
  • Jaguar XF