Recenze Jaguar XK 8 sport coupe
“komfortní”

Autor recenze: Reidyk všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:4L/V8 Stav km při koupi:140 000 km Stav km nyní:166 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 7 měsíců Průměrná spotřeba: 12,5 l/100 km Vloženo: 8. 1. 2011

Hodnocení inzerátu: 17 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Dodge Daytona

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna termostatu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velice komfortní vůz, který předčil má očekávání. Vysoce stabilní i když má zadní pohon. Brzdy jsou neúnavné se stejným účinkem po celou dobu jízdy. Na automat má výbornou dynamiku, kterou mu zaručuje 300 HP. Manuální převodovka by se k němu hodila více. Spotřebu jsem testoval na jízdě z UK do ČR a zpět. Průměr dle palubního počítače byl 10 l / 100 km po ujetí 2800 km. Ve městě je průměr 17 litrů. Je to první V8 motor, který Jaguar použil v sériové výrobě. Motor je ze slitiny NIKASIL, což pro některé uživatele tankující méně kvalitní benzin vedlo k jeho samodestrukci v důsledku vyššího obsahu síry. Jde o čtvercový motor s kompresním poměrem 10,6 a s vysoce kultivovaným chodem. Interiér je velice příjemný a po usazení se do kožených sedaček a pohledu na vyleštěnou, dřevem vykládanou palubní desku můžete začít relaxovat. Po vložení klíče do zapalování před vás přejede volant automaticky nastavitelný spolu se sedačkami a zpětnými zrcátky. Do paměti můžete vložit dvě polohy. Zadní sedáky jsou spíše určeny pro malé děti nebo pro odkládání osobních věcí. Jízda s tímto vozem je opravdu požitek, který si vychutná každý.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 17


Komentáře uživatelů k recenzi Jaguar XK

Vložit komentář

Dotazy

Ahoj. Propadl jsem kouzlu víceválců. Jezdím teď Vel Satisem 3,5V6, a až za rok budu měnit, XK8 je kandidát. Chci se zeptat, kolik je tam místa. Mám skoro 2 metry, a údajně je nízká střecha a vůbec poměrně stísněno. Ještě jsem to auto nepotkal, abych si do něj sedl. A pak nevíte někdo jestli to tu někdo servisuje?

16.02.2011 | 17:46:04 | Michal Reagovat

motor

Blok a hlava motoru jsou celohliníkové, válce elektrolyticky pokovené NIKASILem. Váha motoru 200 kg.

11.01.2011 | 05:36:02 | Reidyk Reagovat

NIKASIL

Drobná oprava,prípadne vysvetlenie autorovi čo má pod kapotou.Motor určite nie je zo zliatny NIKASIL,na to nie je táto zliatina určená.NIKASIL je zliatina NIKLU a KREMÍKA a používa sa k finálnej povrchovej úprave trecích plôch v motore,najčastejšie konkrétne povrchová úprava valcov výkonných motorov.Znižuje trenie a zvyšuje efektivitu mazania styčných plôch...

10.01.2011 | 08:59:06 | kakafko Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Jaguar XK