Honda
>> zpět na značky
Auta značky Honda:
- Accord
- CBR
- CR-V
- CRX
- Civic
- HR-V
- Jazz
- Prelude
- 599
- 919
- ANF Innova
- Aerodeck
- Ape
- Benly
- Big Red
- CB
- CBF
- CR-Z
- CRB
- CRF
- City
- Concerto
- Deauville
- Dio Cesta
- Dominator
- Dream
- Dylan
- Element
- Elite
- FMX 650
- FR-V
- Fit
- Foresight
- Forza
- FourTrax
- Gold Wing
- Gorilla
- Gyro Canopy
- Helix
- Hornet
- Insight
- Integra
- Lead
- Legend
- Logo
- Metropolitan
- Monkey
- NSR
- NSX
- NX
- Odyssey
- PS
- Pan European
- Pantheon
- Pilot
- Rebel
- Reflex
- Ridgeline
- Ruckus
- S 2000
- SH
- SLR 650
- SP
- Shadow
- Shuttle
- Silver Wing
- Sky
- Smart Dio
- Steed
- Stream
- Super Cub
- TRX
- Today
- Transalp Travel
- V65 Magna
- VFR
- VLX
- VT
- VTR
- VTX
- Valkyrie
- Varadero
- Vigor
- XL
- Zoomer
Honda - historie značky auta
Počátky historie společnosti Honda sahají zhruba do 30. let 20. století, kdy její pozdější zakladatel Soichiro Honda (1906 – 1991) přestal být
spokojen se svou prosperující autoopravnou a založil firmu Art Shokai Piston Ring Research Laboratory, která vyráběla pístní kroužky. Jejich
kvalita ale nebyla dobrá, proto Soichiro Honda začal navštěvovat vysokou technickou školu. Během prvního roku studia se mu podařilo vyvinout
a vyrobit pístní kroužky odpovídající kvality. Poté školu opustil.
V roce 1939 Honda svou firmu transformoval a přejmenoval na Tokai Seiki Heavy Industries Co., Ltd.. Její hlavní náplní byla výroba pístních
kroužků pro Toyotu. Během války získal mnoho patentů především v oblasti vývoje pístních kroužků a automatizace výroby. Před koncem války
prodal svůj podnik firmě Toyoda Jido Shokki.
Po válce, v roce 1946, Honda založil společnost Honda Technical Research Institute. Firma nakoupila z armádních zásob malé spalovací motory,
které byly původně určené do generátorů vyrábějících proud pro radiostanice. Motory se následně využily pro výrobu motorových jízdních kol,
čímž vznikl první výrobek značky Honda - motokolo typ A. O rok později představil spalovací motor vlastní konstrukce o objemu 50 ccm.
» Honda - historie značky auta (dokončení článku) »
Honda - vyberte si ojeté auto z nabídky autobazarů:
Honda Civic 1,8 i / 103 kW Executive
ABS, AirBag 3x, Centrální zam. klíčem, Elektrická okna, Imobilizér, Klimatizace manuální, Ostřikovač světel, Palubní počítač, Rádio přijímač, Sedadla
159 888,- Kč
Honda CR-V 2,2 I DTEC Lifestyle 4WD 110 kW
ABS, AirBag 3x, Centrální zam. klíčem, Klimatizace manuální, Ostřikovač světel, Otáčkoměr, Palubní počítač, Rádio přijímač, Sedadla vyhřívaná, Sedadla
379 800,- Kč
Honda Civic 1.8 VTEC / 104 kW Sport
ABS, AirBag 3x, Centrální zam. klíčem, Imobilizér, Klimatizace manuální, Palubní počítač, Rádio přijímač, Sedadla sportovní, Sedadla zadní - dělená, S
319 000,- Kč
Honda CR-V 1.6 i-DTEC Elegance
ABS, AirBag 6x, Alarm, Alu kola 16 palců, Centrální zam. dálkově, EBD, Elektrická okna 4x, Imobilizér, Katalyzátor, Klimatizace dig. dvouokruhová, Kon
364 000,- Kč
Honda Accord 2.4i - CU2
ABS, AirBag 6x, Alu kola 18 palců, Asistent-parkovací přední+zadní, Centrální zam. dálkově, Denní svícení, Handsfree bluetooth, Imobilizér, Interiér H
275 000,- KčAutosalony a autobazary Honda:
Auto Hulan
prodej OA,výkup,prodej na leasing,úvěr, odtahová služba 1-2vozy.
www.autohulan.cz | Chomutov 1, Vinohradská 5647AUTOCENTRUM JAN ŠMUCLER s.r.o. HONDA nové vozy
Autorizovaný prodej a servis vozů VW, SEAT, ŠKODA, VW užitkové, HONDA a Honda moto. Prodej ojetých, předváděcích i zánovních vozů v programu ŠKODA Plu
www.smucler.cz | Plzeň 3 - JIŽNÍ Předměstí, Borská 59Autocentrum KOM
NOVINKA veškerý servis a diagnostika klimatizačních jednotek
www.komauto.cz | Tišnov 3, Olbrachtova 903autoDukla s.r.o.
prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej autodoplňků, prodej originálních náhradních dílů, prodej nových autodílů, prodej a opravy
www.hondapardubice.cz | Pardubice, kpt. Nálepky 2674Honda - historie značky auta (dokončení článku)
V září 1948 byla založena společnost Honda Motor Co., Ltd., a do firmy nastoupil T. Fujisawa, který vybudoval firemní obchodní síť a Hondu doplnil
v těch oblastech, které mu nebyly blízké. Výrobní náplní společnosti byla motokola typu A, B, a C a poté i první motocykl Dream o objemu 145 ccm.
Název motocyklu vznikl po jízdě jednoho ze zaměstnanců, který řekl "to není motorka, to je sen".
V poválečném Japonsku nebyla dobrá infrastruktura, navíc byl nedostatek benzínu, a tak byla velká poptávka po mopedech. Prodej motocyklů Honda
tak rychle rostl. Navíc se ukázal jako geniální tah oslovení všech japonských prodejců jízdních kol.
Během cesty po Evropě si Honda a Fujisawa uvědomili, že jejich motocykly zaostávají za evropskou konkurencí. Tato skutečnost se brzy projevila
na domácím trhu poklesem zájmu o motokola a nové, nepříliš zdařilé modely. Obrat a zisky firmy Honda klesly a situace se začala stávat kritickou.
Firmu zachránil vývoj a prodej výrazně modifikovaných motocyklů, především model Dream, typ E, který se stal prodejním bestselerem.
Korejská válka v padesátých letech 20. století uspíšila návrat Japonska do mezinárodního společenství a urychlila jeho obchodní úspěchy.
V roce 1953 přišel Honda se sportovním programem a osobně se zavázal, že udělá vše, aby Honda vyhrála slavný závod Isle of Man Tourist Trophy.
To se mu v roce 1961 podařilo. V té době Honda ovládla třídu 125 ccm a 250 ccm. Dalším sportovním mezníkem byl rok 1965, kdy Honda vyhrála
Velkou cenu Mexika v závodech Formule 1. Od té doby je Honda na špici motoristického sportu, což dokazuje nespočet vítězství v mnoha odvětvích
(např. 615 Velkých cen v Moto GP nebo 72 vítězství v závodech F1).
V roce 1958 Honda představila "motocykl pro každého" s názvem Super Cub, který měl čtyřdobý motorem OHV o objemu 50 ccm. Tento motocykl
je (s postupnými úpravami) nejprodávanějším motorovým vozidlem na světě. V roce 2006 v únoru bylo dosaženo 50 mil vyrobených motocyklů tohoto modelu.
V roce 1962 si Soichiro Honda splnil svůj sen výroby vlastních automobilů a uvedl na trh první automobily S360 a T360. Oba modely měly ještě
motocyklové motory, jejichž rysem byl velký výkon při vysokých otáčkách. Zásadním zlomem byla pak první generace modelu Honda Civic v roce 1972
s motory CVCC, které mimo velkého výkonu a dobré spotřeby plnily jako první na světě americké emisní limity.
Honda je dnes globální světovou firmou udávající trend v moderních technologiích zaměřených především na ekologii a bezpečnost. Jako první uvedla
na trh vozidlo s hybridním pohonem, je průkopníkem ve vývoji vozidel s vodíkovým palivovým článkem a nyní zahajuje prodej prvního motocyklu s airbagem.
Honda je největším výrobcem motocyklů na světě a je také největší světový výrobce motorů dle objemu produkce. Motory Honda jsou zabudovávány
do nejrůznějších produktů jako jsou motocykly, automobily, generátory, zahradní sekačky, zemědělské stroje a motorové čluny. V roce 2001 se společnost
Honda stala druhým největším japonským výrobcem automobilů, kdy předstihla v produkci firmu Nissan. V roce 2008 byla podle celkového objemu produkce
pátá největší automobilka na světě.

-
Uživatelské recenze a auto testy Honda
-
Honda Jazz 1.3i VTEC, 75kW, Comfort (r.v. 2018)
-
Honda Civic 1.4 (r.v. 1998)
-
Honda HR-V 1.6 (r.v. 2016)
-
Honda HR-V 1.5 (r.v. 2015)
-
Honda CR-V 2.0 (r.v. 2008)
Na závěr pár statistických údajů
V naší databázi je celkem 364
inzerátů vozidel značky Honda.
Mezi těmito inzeráty jsou nejčastěji ojetá auta CR-V
, Civic
, Accord
, Jazz
a HR-V
.
Během včerejšího dne hledali zájemci o tuto značku nejčastěji auto inzeráty modelů Civic
, CR-V
, Accord
, Jazz
a City
.
Pro zajímavost, nejdražší auto značky Honda v naší databázi je vozidlo Honda CR-V 2,0 i-VTEC HYBRID 16V 4X4 EXEC SUV
, r.v. 2018.
Cena, kterou za toto vozidlo prodejce v inzerátu požaduje je 1 083 800,- Kč.
Nejnovějším inzerátem značky Honda z naší nabídky, je inzerát na prodej auta Honda Accord 2.2 i-CTDi, Kožené sedačky
,
r.v. 2004. Chcete-li si pořídit svůj vlastní vůz značky Honda, tak toto auto může být vaše za 90 000,- Kč.