Rok výroby:2009Typ motoru:1.4 MPIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:4 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6.0 l/100 kmVloženo:27. 2. 2009
Na zaciatku by som rad podotkol,ze daciu sandero som si kupil preto,lebo sa mi zapacila hned na prvy raz.To,ze kvalita auta mozno nieje na takej urovni,ako ine znacky premna nehraje rolu,pretoze mam rad auta,ktore sa mi pacia.
Rozhodol som sa pre 1.4 benzinovy motor,pretoze v case mojej objednavky este dieslovy nebol k dispozicii a musim povedat,ze som urobil velmi dobre.Auto ma zatial najazdenych necelych 5tisic km,spotreba je 6 litrov pri priemernej rychlosti 110 km/h.Pri rychlosti 90km/h je spotreba podla pocitaca 5.8L.Co je dost dobre,nakolko vyrobca udava vyssiu spotrebu.
Moje sandero je v plnej vybave,s klimou a radiom navyse.Vsetko dobre funguje,takisto tolko spominane ovladace vonkajsich spatnych zrkadiel a ovladace ventilacie su lahko dostupne a ovladatelne.Sedacky su fanatasticky pohodlne,priestoru az az a to nespominam 320L kufor.
Viem,ze na recenziu je mozno priskoro,chcem sa len podelit s mojim dobrym pocitom zo SANDERA.
Nechapem co riesite. Logan prvej generacie (pred faceliftom) hnil po cca 3-4 rokoch, takze zacali robit nastrek dutin. Dokonca bola vtedy aj mala zvolavacia akcia a autam v zaruke dutiny skontrolovali a nastriekali voskom. Nastrek sa odporuca opakovat pri garancnych prehliadkach.
Co sa tyka ostatnych "odhalenych" komponentov, tak tie hniju na kazdom aute. Pouziva sa mnohokrat recyklovana a (oproti minulosti) relativne nekvalitna ocel, takze nieje problem, aby bubny, vyfuk a podobne chytili hrdzu doslova po mesiaci a uplne zhnili do 3 rokov. Videl som aj trojrocny passat s uplne odhnitym a odpadnutym vyfukom. Problem tychto casti je, ze auta menej jazdia a nie su garazovane. Takze preto sa najde aj Passat, co je odhnity, pretoze ho vlastni starsi pan na dochodku, ktory najazdi rocne do 10 tis. km a parkuje pred bytovkou. U Dacii ci inych lacnych aut je tento problem markantnejsi, pretoze 99% ich vlastnikov jazdi a parkuje zrovna takto.
Myslím si, že se zde objevují dost často "emocionální výboje,"namísto skutečně objektivních recenzí. Chápu radost lidí z koupě nového,nikým nehuntovaného vozu,ale měly by se zde uvádět i negativa. Navíc se tu známkují důležité věci, jako je spolehlivost, provozní náklady, ceny ND apod., což novopečený majitel vozu asi těžko může objektivně ohodnotit. Tyto informace nemají pro příp. zájemce žádný význam.
Vidím,že je to zde opravdu na úrovni.Nazývat magorem někoho kdo napíše svůj názor může pouze člověk s velmi nízkým IQ.Nebudu zde dále někoho urážet není to můj styl.Ať vám auta slouží .Snad to jde i bez urážek.
Jestli jsi kupoval auto alespoň na 10 let a po dlouhé úvaze dospěl k Dacii bez pozinku, tak se tím snad ani nechlub :c) Ale zklamání přišlo příliš brzy, to zas chápu.
uz som pisal, sardelo v taxisluzbe, po vyse polroku ma auto cca 70 000 km, bez zavad, bez pazvukov, opakujem ze za volantom permanentne sedi originalne Bratislavske taxikarske hovado, spotreba 5 - 6l, 95 percent mesto. podla mna super. aby som bol realista, v interieri "sa" utrhla mriezka vyduchu klimy a stredova opierka.
Dobrý den,po přečtení komentáře k vozu Dacia bych chtěl pouze dodat svoji zkušenost s Dacií Logan.Toto vozidlo již nevlastním,asi brzy pochopíte proč.Auto jsem kupoval v roce 2005 jako nové.O vozidlo jsem se snažil pečovat,protože jsem doufal že budu mít auto alespoň 10 let,proto jsem po dlouhé úvaze zakoupil nové auto.Po konzultaci s prodejcem o antikorozní úpravě mi bylo řečeno ať se nebojím že nebude žádný problém.Chtěl jsem předejít problémům proto jsem si nechal dodatečně provést nástřik spodní části auta včetně všech dutin.Toto jsem v průběhu 2 let opakoval.Proto bylo pro mne po 3,5 letech velice nepříjemné zjištění při ručním mytí auta objevující se korodující se místa.Korodovala střecha zadní víko kufru,dveře.Vše jsem reklamoval u prodejce kde provedli v rámci záruky opravu víka kufru.Asi po 2 dnech mi bylo telefonem oznámeno,že importér neuznal záruční opravu a požadovali po mně úhradu opravy /8000,-Kč/ což jsem odmítl.Následně mi bylo zděleno ať už k Renaultu nejezdím ,že mi žádnou opravu už neudělají.Po tomto nepříjemném zjištění jsem se rozhodl auto i když velice nerad prodat a zařekl jsem se že si již nikdy nekoupím auto značky Renault či Dacia i když se mi Sandero velice líbí.Tímto přístupem vedení společnosti renault odrazuje své potenciální zákazníky,kteří se poohlédnou po autě konkurence.Nyní vlastním vůz značky Hyundai a mohu s klidným srdcem prohlásit že vstřícnost a ochota personálu zastupující tuto značku je příkladná.Při jakékoli poruše okamžité řešení,při nemožnosti vyřešit okamžitě problém bezproblémové zapůjčení náhradního vozu zdarma.O zapůjčení náhradního vozidla zdarma u Dacie jsem si mohl nechat pouze zdát,když jsem se na to ptal když mi byl opravován Logan pouze se usmáli a řekli že jsem si měl koupit vůz jiné značky.I přes tyto výtky k Renaultu Vám všem přeji mnoho šťastných kilometrů a dlouhou životnost vašeho auta.
S tou zárukou proti prorezivění to není tak jednoduché, že když se někde objeví rez, tak vám to grátis opraví. Jak říká název, je to záruka na PROREZAVĚNÍ, a to zevnitř ven. Nikoli na rez na povrchu, a zvenku už vůbec ne. To zkonstatují, že došlo k mechanickému poškození (kamínky, oděrky, apod) a proto to rezaví a záruka se na to nevztahuje. Zde pomůže pouze sledovat kvalitu laku, a každý škrábanec a místo otlučené nechat hned opravit - za své. Pokud by šlo o puchýřky v laku, ty lze reklamovat v rámci "záruky na lak". Ale musí se o tom sepsat reklamační protokol, jinak když to opraví blbě, a bude to znovu reznout, nedokážete jim, že to dělali oni. Takže záruka je dobrá věc, ale musí se v tom umět chodit :-)
Vzhľadné,príjemne mäkko ladiaci desing pôsobí veľmi priťažlivo po kažej sťránke a svojím lákavým dojmom záujme na prvý pohľad. Dávam ho medzi najkrajšie 5 dvierky,len škoda,že neviem, kedy sa ho už konečne dočkám. Čakám naň už 2 mesiace. Nech poťeší každého ako mňa hoci len s dobrej prehliadky a malej jazdy.
No neviem, ale dnes by už mali byť plechy dosť chránené a ak je aj dohľad z Francúzka tak by nemal byť problém.No a ešte záruka 6 rokov to už ide na také lacné auto, či nie?!.
Abychom to neviděli tak černě s tou korozí, musím přiznat, že např. korejci to mají slušně vyřešeno i bez pozinku. Hyundai i Daewoo nijak zvlášť nereznou - proti škodovkám (až do Felicie) nebe a dudy. Ale u Dacie tomu moc nevěřím (viz Standa - předchozí příspěvek).
Osobně jsem kdysi Logana taky chtěl, ale když mi známý ukazoval puchýře a rez zevnitř dvouletého auta, rozmyslel jsem si to. Zvenku vypadá netknuté, a v kufru a v podbězích vesele rezaví. Karoserie je bohužel stále ještě nejdražší část vozu, takže raději: Děkuji, nechci.
Nejstarší Logany tu jsou z roku 2004. Pokud jezdily i v zimě, tak po 5 letech je právě ten čas, kdy by se na nepozinkované karoserii mohla objevit koroze. U novějších ještě ne, to dá rozum. Ale spíš to ještě rok vydrží, přecejen záruka na kastli je 6 let, myslím? Rád bych se mýlil, ale domnívám se, že koroze už číhá. Možná se to od majitelů Loganů zde nedovíme, ale na ulici to asi bude vidět (co nevidět) :-)
Hodne stesti a stastnych km se Sanderem preju.....a ted k tem hovadum v diskusi.....hodne me bavi cist prispevky lidi co mozna auto ani nevideli.....dokazou jen kydat nesmyslie a poradne tomu nerozuni.......jako antikorozni uprava ( jiste ta je vsemocna a zachrani vas odevseho) - zeptejte se majitelu Loganu ktere maji uz vylepsenou ochranu ...nerezne ani nahodou a to u Sandera je ochrana jeste dal, za dalsi ty kliky jak se prej roztecou na slunicku? hmmm pan je odbornik.....a jentak mimochodem cena rozhodne neni bezkonkurecni to ne ale na to si taky Sandero nehraje .....je jen slusno alternativou pro lidi co nemaji zrovna velkej peniz.....a to i v prostredni variante kdde je to porad lepsi nez Fabia.....
Ford Fusion je pekný aj som o nom uvažoval ale stál 399 000 Sk minulí rok v októbri , tak som bez okolkov išiel po Sandero a za 300 000 Sk som mu doprial čo sa do neho zmestilo a ešte mám rezervu čo som mal našporené.Prajem každému sanderákovi iba príjemné chvíle s autíčkom a navzájom sa rozmaznávajte.
Milý apilo, Sandero ti přeju, ale Fordu se nemůže rovnat, ať ve zpracování, tak motorově, ony Renaulty jsou sami o sobě dost poruchové. Možná se ti zdá Fusion nechutný, to je tvůj názor, ale malý? Rozměrové jsou ze Sanderem + - 1cm na tom stejně a kufr má Fusion o 20l větší! A to má Sandero rezervu pod podvozkem!
RAD BY SOM VSETKYM PODAKOVAL ZA VLOZENE KOMENTARE K MOJEJ RECENZII.TYM,KTORY MI ZELAJU VELA STASTNYCH KM,ALE AJ TYM KTORY BY DACIU NEKUPILI. RAD BY SOM SA AJ VYJADRIL K NAZOROM,ZE DACIA V PLNEJ VYBAVE JE NEZMYSEL,ZE TO RADSEJ FORDA.NO MYSLIM SI ZE RADSEJ BUDEM V DACII,KTORA SA MI PACI A MA VELA PRIESTORU,NEZ V NECHUTNOM FORDE,KTORY JE NECHUTNY,OTREPANY A HLAVNE DOST MALY.
Suhlasim, dacia sa oplati v zaklade, keby som mal viacej penazi, urcite idem do korejca, kde je dobra vybava uz v zaklade. Do buducna by som isiel do Kie Ceed, ta trojka nema chybu. Pekny interier, exterier nadhera a jazdi svizno, mal som pozicane.
Mám už vstupnú recenziu/predstavenie auta/, takže najprv gratulujem za výber Sandera.Zatiaľ výborná všetkých Aziatov som už vopchal do vrecka,nemajú na Sandero, či už jazdou po meste či veľkosťou kufra na dialnici to neženiem ale ani tam sa Sandero nestratí.Musím pripomenúť že mám s čím porovnávať syn má Kiu Rio sporty.Na záver po 3000km klesla aj spotreba a je zima pod 6,8 L.
Zdravím, ten problém jsem zažíval i já. Nové pěkné sandero 4 hvězdy, nová natálka 5 hvězdiček, G. punto, linea, opel corsa atd.. Nakonec, když sem si to propočítal, zvítězilo něco jiného než jsem měl s manželkou v merku. R. megan2 - (250000,- kč ) !! Zatím koupě nelitujem, je to nové, krásně se v autíčku sedí, nic nevrže, prostě velká spokojenost. Co se týče dáčky, si myslím, že má velkou budoucnost, je líbivá, pěkně se v ní sedí a colkově působí dobrým dojmem.
Souhlas, Sandero a Logan je zajímavé cenou, avšak jen v základu. Jakmile chceš trochu víc, už atakuje cena ostatní automobilky, takže výhoda tohoto vozu se vytrácí. V tomto případě je lepší volbou korejec, ten dodává vozy se zajímavou cenou vč. výbavy, a nutno přiznat, že dnes už i je zajímavým designem a technicky mnohem dál, než před pár lety. Troufám si říci, že technikou a spolehlivostí atakuje Dacii, výbavou ji poráží.
Sandero se vyplatí koupit snad jen v základní verzi, v té je bezkonkureční 179 tis, ale v plné výbavě s klima atd. se rozdíl v ceně vytrácí. 229 tis. za Sandero nebo 249 tis.za Ford Fusion s lepší výbavou, tam už ten rozdíl není tak velký. Sandero vypadá dobře, vysoký posez, vysoká světlá výška, ze sadou SUV vypadá fakt sqele. Ale nakonec jsem se rozhodl pro Fusion pro spolehlivost (alespoň podle TUV žebříčku). S dalším autem počkám na Daciu Duster SUV, ten koncept vypadá dost dobře. Přeji hodně beproblémových kilometrů se Sanderem.
SX4 je original, Sedici je kopia. Zrejme v ramci tejto spoluprace dostalo suzuki dieselovy motor 1.9DDiS od Fiatu, lebo europsky trh si ziada aj usporne motory. Dokonca teraz uz maju aj 1.6 DDiS, ale iba v Urban verzii. Uz samotny fakt ze diesel si mozete kupit iba z mechanickou klimou a benzin bol donedavna iba s automatickou klimou svedci o tom, ze Suzuki chce tieto auta predavat radsej s vlastnymi benzinovymi motormi. To DDiS bude asi nejaky kryci nazov, tu niekde som cital ze vo Vitare su zase Renault motory.
No nevim, ale já myslel, že Sedici je to samé co SX4 a že Suzuki bylo první kdo začalo prodávat SX4 a až poté si to Fiat okopíroval, alespoň todle mi tvrdil prodejce ve Fiatu, když sem kupoval Pandu.
mne sa to Clio az tak ovela mensie od Sandera nezda, minimalne ma podobny razvor, rozchod kolies neviem, ale asi sa tiez nebude velmi lisit. Sandero ma urcite robustnejsi design. Na druhej strane Clio je cca o 100kg tazsie a nemyslim si ze to je len vybavou. Co sa tyka SX4, viac ludi mi tu v komentaroch napisalo, ze motor je fiat a niekde na nom som aj videl nejaku nalepku, z ktorej to bolo dost zrejme. Nakoniec Suzuki ho dostalo asi zato ze Fiat robi Sedici. ...mozno tam uz tie hrdzave vyfuky montuju :), vsimol som si ze mam od nova na motore jednu prirubu hrdzavu, vobec netusim co to je za diel, ale trochu ma to zarazilo.
1.9 DDiS nie je motor od Fiatu pokiaľ viem. Inak vy čo máte nové autá, skúste sa pozrieť na výfuk a katalyzátor zospodu, lebo minule som mal možnosť prehliadnuť si na jame Jettu, Corrolu a SX4. Všetky mali najazdené menej ako 5000 km, všetky 3 boli kupované pred vianocami a všetky 3 mali na výfukoch začínajúcu koróziu. OMG, to z čoho teraz vyrábajú. Tiež viem, že otcovi na 3 ročnom Opli Zafira výfuk kompletne odhrdzavel.
preco mam kydat na nieco, s cim som bol maximalne spokojny. Prepac asi som mal napisat ze 1.4MPi od skodovky je super motor. ...zhodou okolnosti, vcera som bol v umyvarke so zeninym suzuki SX4 1.9 DDiS. Spickovy motor od fiatu. 3x som auto posunul pokial som sa dostal na radu a ked uz som chcel ist do umyvarky, tak auto neslo nastartovat. Na tachaci je nejakych 9000km. A to nebolo prvy krat co som toto poje.ane auto nemohol nastartovat. Vonku bolo +5 ak nie aj viac.
mna toto auto prekvapilo pozitivne, kamos to kupil aby to jazdilo v taxisluzbe a od novoty zvladlo naval kilometrov zatial uplne v pohode, ziadne vrzganie, buchanie ako sa od rumunov ocakava, celkom kultivovana jazda, v pohode odhlucnenie, jasne auto je jednoduche, ale za cenu holej fabky ma elektricke okna, klimu, pal. pc atd.. zvonku naozaj nieje skarede, s "offroad" paketom je na pohlad sviznejsie ako suzuki, vnutri je to diskutabilne, relativne moderny interier, ale tvrdy jak hovado, po par hodinach sa vodic stazuje na bolest chrbta, cize sedacky o nicom. tento s motorom 1,5dci alebo cdi alebo co toje, diesel - spotreba realne 6 litrov cisto BA. (hovado za volantom!)
Taky bych bral Sandero, je to hatchback. Ale jen s pozinkem a 1,2 motorem . Ostatní argumenty pro nekoupi jsou slabé. V mém okolí Logan jezdí a je rozhodně mnohem méně poruchový, než fóbie I.
Jsou slovní spojení co nejdou dohromady.Napsat spolehlivý od renaultu je stejná blbost jako napsat maďarská chladnokrevnost ,romská pracovitost nebo švýcarský nepořádek.Jinak sombrero jsem viděl jednou a doufám že naposledy.
No pánové ja nevím. Sice jsem v tom nejel, ale jen seděl a už jen taková drobnost jako kličky otevírání dveří jak z venku tak zevnitř ve mě důvěru nevzbuzují. Čert vem pozinkovanou kastli, ale jestli to necháte stát v létě na slunku, tak se ty kliky roztečou jak máslo. Pokud to tedy dřív někdo neulomí :o)) A dnes dělají auto detaily. Podle mě, jediný argument pro nákup toho vozítka by měla být cena, ale při pohledu do ceníku rohodně není bezkonkurenční...
Mohli ta dát starší palubku třeba z Meganu, protože ten hnus, co tam je, to je něco otřesnýho. Jinak za ty peníze nevypadá špatně, ale celkový technický archaismus vozu, především bezpečnostní, je k pláči. Za ty prachy, co by člověk chtěl.... .
pravdupovediac by som to auto urcite nehanil pretoze je mi sympaticke uz svojou filozofiou. kupodivu je aj elagantne a nebojim sa trvrdit, ze je to tak trochu aj SUV.videl som ho totiz zaparkovane vedla suzuki SX4 outdoor line a rozhodne posobilo robustnejsie. myslim, ze jeho kvality ukaze az cas.
Overeny spolahlivy motor od Renaultu. Netvrdim to sto percent, ale zrejme taky isty motor som mal v Renaulte Thalia. ...ja by som si dnes od renault group asi radsej kupil nove Clio ako Sandero, ale argument, ze Vas oslovil design chapem :). Tak, nech sluzi !
Mě se moc líbil už Logan. Původně jsem byl rozhodnut, že ho koupím, ale právě ta antikorozní neúprava mě zviklala. A Sandero se mi líbí ještě víc, kdykoli ho vidím, musím se zastavit a pokochat. Fandím jim, a přeji hodně štěstí.
No ono tu 1,2 16V 55Kw už do Sandera montují, nebo v brzké době montovat budou. Největší nevýhody Dacii byly motory a to se brzy změní a dost výrazně. Mám za to, že se do Dačíí budou dávat motory určené na LPG. Takže si myslím, že Dačia bude jedno z nejprodávanějších aut ve světě.
Tak hodně šťastných kilometrů. Neřekl bych, že Dacia je méně kvalitní, stačí si přečíst některé recenze zde na "kvalitní značky". Má ale horší antikorozní ochranu, než dnes už většina značek. To je značný handicap a jeden z důvodů, proč se více neprodává. Nic na tom nemění ani to, že někomu to nevadí, protože většina potenciálních zákazníků tuhle skutečnost zvažuje. Další racionální důvod pro nenákup Sandera je pro mě nejmenší objem motoru 1,4, když Renault má k dispozici motor 1,2 se stejným výkonem a nižší spotřebou i povinným ručením. V Thalii už je, v Dacii zatím ne.
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Sandero
Problem..?
Nechapem co riesite. Logan prvej generacie (pred faceliftom) hnil po cca 3-4 rokoch, takze zacali robit nastrek dutin. Dokonca bola vtedy aj mala zvolavacia akcia a autam v zaruke dutiny skontrolovali a nastriekali voskom. Nastrek sa odporuca opakovat pri garancnych prehliadkach.
Co sa tyka ostatnych "odhalenych" komponentov, tak tie hniju na kazdom aute. Pouziva sa mnohokrat recyklovana a (oproti minulosti) relativne nekvalitna ocel, takze nieje problem, aby bubny, vyfuk a podobne chytili hrdzu doslova po mesiaci a uplne zhnili do 3 rokov. Videl som aj trojrocny passat s uplne odhnitym a odpadnutym vyfukom.
Problem tychto casti je, ze auta menej jazdia a nie su garazovane. Takze preto sa najde aj Passat, co je odhnity, pretoze ho vlastni starsi pan na dochodku, ktory najazdi rocne do 10 tis. km a parkuje pred bytovkou. U Dacii ci inych lacnych aut je tento problem markantnejsi, pretoze 99% ich vlastnikov jazdi a parkuje zrovna takto.
09.02.2011 | 12:15:39 | Reagovat
Korozia Rezan-Dacia Logan
Nedavno jsem viděl tříletého Logana po havárii.Koroze v dutinách a nosnících karoserie značná na tříleté auto.Za to co stojí nový neůměrné.
18.01.2011 | 22:14:09 | Kozelka Reagovat
a co DUSTER,myslitelia.Mam ho a je to riadna lod.Respekt na cestach,to som si uz vsimol.
18.01.2011 | 20:28:31 | Reagovat
recenze?
Myslím si, že se zde objevují dost často "emocionální výboje,"namísto skutečně objektivních recenzí. Chápu radost lidí z koupě nového,nikým nehuntovaného vozu,ale měly by se zde uvádět i negativa. Navíc se tu známkují důležité věci, jako je spolehlivost, provozní náklady, ceny ND apod., což novopečený majitel vozu asi těžko může objektivně ohodnotit. Tyto informace nemají pro příp. zájemce žádný
význam.
18.11.2009 | 22:29:21 | Reagovat
koroze
Vidím,že je to zde opravdu na úrovni.Nazývat magorem někoho kdo napíše svůj názor může pouze člověk s velmi nízkým IQ.Nebudu zde dále někoho urážet není to můj styl.Ať vám auta slouží .Snad to jde i bez urážek.
18.11.2009 | 09:49:12 | jirka Reagovat
len boh vie cim to ten magor od vyroby mastil.. mozno este pomohol korozii.. ručné mytí.. mal si ist do umyvacky
16.11.2009 | 17:09:53 | Reagovat
jirka:
Jestli jsi kupoval auto alespoň na 10 let a po dlouhé úvaze dospěl k Dacii bez pozinku, tak se tím snad ani nechlub :c) Ale zklamání přišlo příliš brzy, to zas chápu.
16.11.2009 | 16:52:30 | Itall Reagovat
dacia srandelo
uz som pisal, sardelo v taxisluzbe, po vyse polroku ma auto cca 70 000 km, bez zavad, bez pazvukov, opakujem ze za volantom permanentne sedi originalne Bratislavske taxikarske hovado, spotreba 5 - 6l, 95 percent mesto. podla mna super. aby som bol realista, v interieri "sa" utrhla mriezka vyduchu klimy a stredova opierka.
16.11.2009 | 14:57:47 | simon Reagovat
koroze
Dobrý den,po přečtení komentáře k vozu Dacia bych chtěl pouze dodat svoji zkušenost s Dacií Logan.Toto vozidlo již nevlastním,asi brzy pochopíte proč.Auto jsem kupoval v roce 2005 jako nové.O vozidlo jsem se snažil pečovat,protože jsem doufal že budu mít auto alespoň 10 let,proto jsem po dlouhé úvaze zakoupil nové auto.Po konzultaci s prodejcem o antikorozní úpravě mi bylo řečeno ať se nebojím že nebude žádný problém.Chtěl jsem předejít problémům proto jsem si nechal dodatečně provést nástřik spodní části auta včetně všech dutin.Toto jsem v průběhu 2 let opakoval.Proto bylo pro mne po 3,5 letech velice nepříjemné zjištění při ručním mytí auta objevující se korodující se místa.Korodovala střecha zadní víko kufru,dveře.Vše jsem reklamoval u prodejce kde provedli v rámci záruky opravu víka kufru.Asi po 2 dnech mi bylo telefonem oznámeno,že importér neuznal záruční opravu a požadovali po mně úhradu opravy /8000,-Kč/ což jsem odmítl.Následně mi bylo zděleno ať už k Renaultu nejezdím ,že mi žádnou opravu už neudělají.Po tomto nepříjemném zjištění jsem se rozhodl auto i když velice nerad prodat a zařekl jsem se že si již nikdy nekoupím auto značky Renault či Dacia i když se mi Sandero velice líbí.Tímto přístupem vedení společnosti renault odrazuje své potenciální zákazníky,kteří se poohlédnou po autě konkurence.Nyní vlastním vůz značky Hyundai a mohu s klidným srdcem prohlásit že vstřícnost a ochota personálu zastupující tuto značku je příkladná.Při jakékoli poruše okamžité řešení,při nemožnosti vyřešit okamžitě problém bezproblémové zapůjčení náhradního vozu zdarma.O zapůjčení náhradního vozidla zdarma u Dacie jsem si mohl nechat pouze zdát,když jsem se na to ptal když mi byl opravován Logan pouze se usmáli a řekli že jsem si měl koupit vůz jiné značky.I přes tyto výtky k Renaultu Vám všem přeji mnoho šťastných kilometrů a dlouhou životnost vašeho auta.
16.11.2009 | 12:38:57 | jirka Reagovat
Záruka
S tou zárukou proti prorezivění to není tak jednoduché, že když se někde objeví rez, tak vám to grátis opraví. Jak říká název, je to záruka na PROREZAVĚNÍ, a to zevnitř ven. Nikoli na rez na povrchu, a zvenku už vůbec ne. To zkonstatují, že došlo k mechanickému poškození (kamínky, oděrky, apod) a proto to rezaví a záruka se na to nevztahuje. Zde pomůže pouze sledovat kvalitu laku, a každý škrábanec a místo otlučené nechat hned opravit - za své. Pokud by šlo o puchýřky v laku, ty lze reklamovat v rámci "záruky na lak". Ale musí se o tom sepsat reklamační protokol, jinak když to opraví blbě, a bude to znovu reznout, nedokážete jim, že to dělali oni. Takže záruka je dobrá věc, ale musí se v tom umět chodit :-)
11.06.2009 | 22:56:34 | Standa Reagovat
DACIA SANDERO
Vzhľadné,príjemne mäkko ladiaci desing pôsobí veľmi priťažlivo po kažej sťránke a svojím lákavým dojmom záujme na prvý pohľad. Dávam ho medzi najkrajšie 5 dvierky,len škoda,že neviem, kedy sa ho už konečne dočkám. Čakám naň už 2 mesiace. Nech poťeší každého ako mňa hoci len s dobrej prehliadky a malej jazdy.
11.06.2009 | 22:36:40 | Dušan Reagovat
Záruku 6 let měla i Felicie.
29.04.2009 | 11:45:45 | Itall Reagovat
No neviem, ale dnes by už mali byť plechy dosť chránené a ak je aj dohľad z Francúzka tak by nemal byť problém.No a ešte záruka 6 rokov to už ide na také lacné auto, či nie?!.
28.04.2009 | 17:33:55 | mirostar Reagovat
Abychom to neviděli tak černě s tou korozí, musím přiznat, že např. korejci to mají slušně vyřešeno i bez pozinku. Hyundai i Daewoo nijak zvlášť nereznou - proti škodovkám (až do Felicie) nebe a dudy. Ale u Dacie tomu moc nevěřím (viz Standa - předchozí příspěvek).
27.04.2009 | 14:44:03 | Itall Reagovat
Koroze
Osobně jsem kdysi Logana taky chtěl, ale když mi známý ukazoval puchýře a rez zevnitř dvouletého auta, rozmyslel jsem si to. Zvenku vypadá netknuté, a v kufru a v podbězích vesele rezaví. Karoserie je bohužel stále ještě nejdražší část vozu, takže raději: Děkuji, nechci.
15.04.2009 | 14:03:57 | Standa Reagovat
Clay:
Nejstarší Logany tu jsou z roku 2004. Pokud jezdily i v zimě, tak po 5 letech je právě ten čas, kdy by se na nepozinkované karoserii mohla objevit koroze. U novějších ještě ne, to dá rozum. Ale spíš to ještě rok vydrží, přecejen záruka na kastli je 6 let, myslím? Rád bych se mýlil, ale domnívám se, že koroze už číhá. Možná se to od majitelů Loganů zde nedovíme, ale na ulici to asi bude vidět (co nevidět) :-)
15.04.2009 | 13:50:23 | Itall Reagovat
Fakt sem se pobavil
Hodne stesti a stastnych km se Sanderem preju.....a ted k tem hovadum v diskusi.....hodne me bavi cist prispevky lidi co mozna auto ani nevideli.....dokazou jen kydat nesmyslie a poradne tomu nerozuni.......jako antikorozni uprava ( jiste ta je vsemocna a zachrani vas odevseho) - zeptejte se majitelu Loganu ktere maji uz vylepsenou ochranu ...nerezne ani nahodou a to u Sandera je ochrana jeste dal, za dalsi ty kliky jak se prej roztecou na slunicku? hmmm pan je odbornik.....a jentak mimochodem cena rozhodne neni bezkonkurecni to ne ale na to si taky Sandero nehraje .....je jen slusno alternativou pro lidi co nemaji zrovna velkej peniz.....a to i v prostredni variante kdde je to porad lepsi nez Fabia.....
16.03.2009 | 13:49:20 | Clay Reagovat
Ford je odpad ještě horší než Renault. Jen se o tom tolik nekecá. Protože to holt není francouz.
11.03.2009 | 23:05:32 | Reagovat
Ford Fusion je pekný aj som o nom uvažoval ale stál 399 000 Sk minulí rok v októbri , tak som bez okolkov išiel po Sandero a za 300 000 Sk som mu doprial čo sa do neho zmestilo a ešte mám rezervu čo som mal našporené.Prajem každému sanderákovi iba príjemné chvíle s autíčkom a navzájom sa rozmaznávajte.
11.03.2009 | 22:14:23 | mirostar Reagovat
nechutný ford?
Milý apilo, Sandero ti přeju, ale Fordu se nemůže rovnat, ať ve zpracování, tak motorově, ony Renaulty jsou sami o sobě dost poruchové. Možná se ti zdá Fusion nechutný, to je tvůj názor, ale malý? Rozměrové jsou ze Sanderem + - 1cm na tom stejně a kufr má Fusion o 20l větší! A to má Sandero rezervu pod podvozkem!
11.03.2009 | 21:59:03 | driver Reagovat
dakujem
RAD BY SOM VSETKYM PODAKOVAL ZA VLOZENE KOMENTARE K MOJEJ RECENZII.TYM,KTORY MI ZELAJU VELA STASTNYCH KM,ALE AJ TYM KTORY BY DACIU NEKUPILI.
RAD BY SOM SA AJ VYJADRIL K NAZOROM,ZE DACIA V PLNEJ VYBAVE JE NEZMYSEL,ZE TO RADSEJ FORDA.NO MYSLIM SI ZE RADSEJ BUDEM V DACII,KTORA SA MI PACI A MA VELA PRIESTORU,NEZ V NECHUTNOM FORDE,KTORY JE NECHUTNY,OTREPANY A HLAVNE DOST MALY.
10.03.2009 | 10:36:21 | APILA Reagovat
Standa
Suhlasim, dacia sa oplati v zaklade, keby som mal viacej penazi, urcite idem do korejca, kde je dobra vybava uz v zaklade. Do buducna by som isiel do Kie Ceed, ta trojka nema chybu. Pekny interier, exterier nadhera a jazdi svizno, mal som pozicane.
08.03.2009 | 10:20:00 | Lex2 Reagovat
Mám už vstupnú recenziu/predstavenie auta/, takže najprv gratulujem za výber Sandera.Zatiaľ výborná všetkých Aziatov som už vopchal do vrecka,nemajú na Sandero, či už jazdou po meste či veľkosťou kufra na dialnici to neženiem ale ani tam sa Sandero nestratí.Musím pripomenúť že mám s čím porovnávať syn má Kiu Rio sporty.Na záver po 3000km klesla aj spotreba a je zima pod 6,8 L.
07.03.2009 | 17:38:22 | mirostar Reagovat
sandero
Zdravím, ten problém jsem zažíval i já. Nové pěkné sandero 4 hvězdy, nová natálka 5 hvězdiček, G. punto, linea, opel corsa atd.. Nakonec, když sem si to propočítal, zvítězilo něco jiného než jsem měl s manželkou v merku. R. megan2 - (250000,- kč ) !! Zatím koupě nelitujem, je to nové, krásně se v autíčku sedí, nic nevrže, prostě velká spokojenost. Co se týče dáčky, si myslím, že má velkou budoucnost, je líbivá, pěkně se v ní sedí a colkově působí dobrým dojmem.
07.03.2009 | 11:33:43 | kraken Reagovat
driver
Souhlas, Sandero a Logan je zajímavé cenou, avšak jen v základu. Jakmile chceš trochu víc, už atakuje cena ostatní automobilky, takže výhoda tohoto vozu se vytrácí. V tomto případě je lepší volbou korejec, ten dodává vozy se zajímavou cenou vč. výbavy, a nutno přiznat, že dnes už i je zajímavým designem a technicky mnohem dál, než před pár lety. Troufám si říci, že technikou a spolehlivostí atakuje Dacii, výbavou ji poráží.
07.03.2009 | 09:59:59 | Standa Reagovat
sandero
Sandero se vyplatí koupit snad jen v základní verzi, v té je bezkonkureční 179 tis, ale v plné výbavě s klima atd. se rozdíl v ceně vytrácí. 229 tis. za Sandero nebo 249 tis.za Ford Fusion s lepší výbavou, tam už ten rozdíl není tak velký. Sandero vypadá dobře, vysoký posez, vysoká světlá výška, ze sadou SUV vypadá fakt sqele. Ale nakonec jsem se rozhodl pro Fusion pro spolehlivost (alespoň podle TUV žebříčku). S dalším autem počkám na Daciu Duster SUV, ten koncept vypadá dost dobře. Přeji hodně beproblémových kilometrů se Sanderem.
07.03.2009 | 08:27:59 | drvier Reagovat
SX4
SX4 je original, Sedici je kopia. Zrejme v ramci tejto spoluprace dostalo suzuki dieselovy motor 1.9DDiS od Fiatu, lebo europsky trh si ziada aj usporne motory. Dokonca teraz uz maju aj 1.6 DDiS, ale iba v Urban verzii. Uz samotny fakt ze diesel si mozete kupit iba z mechanickou klimou a benzin bol donedavna iba s automatickou klimou svedci o tom, ze Suzuki chce tieto auta predavat radsej s vlastnymi benzinovymi motormi. To DDiS bude asi nejaky kryci nazov, tu niekde som cital ze vo Vitare su zase Renault motory.
04.03.2009 | 10:42:01 | pepa Reagovat
Fiat x Suzuki
No nevim, ale já myslel, že Sedici je to samé co SX4 a že Suzuki bylo první kdo začalo prodávat SX4 a až poté si to Fiat okopíroval, alespoň todle mi tvrdil prodejce ve Fiatu, když sem kupoval Pandu.
04.03.2009 | 09:20:59 | Gramáč Reagovat
to Angel
mne sa to Clio az tak ovela mensie od Sandera nezda, minimalne ma podobny razvor, rozchod kolies neviem, ale asi sa tiez nebude velmi lisit. Sandero ma urcite robustnejsi design. Na druhej strane Clio je cca o 100kg tazsie a nemyslim si ze to je len vybavou. Co sa tyka SX4, viac ludi mi tu v komentaroch napisalo, ze motor je fiat a niekde na nom som aj videl nejaku nalepku, z ktorej to bolo dost zrejme. Nakoniec Suzuki ho dostalo asi zato ze Fiat robi Sedici. ...mozno tam uz tie hrdzave vyfuky montuju :), vsimol som si ze mam od nova na motore jednu prirubu hrdzavu, vobec netusim co to je za diel, ale trochu ma to zarazilo.
04.03.2009 | 08:17:38 | pepa Reagovat
Dacia Sandero vs. Clio
Ešte k tomuto sa vyjadrím, ľudia chcú za menej peňazí väčšie auto, ale pritom Clio je stotisíc krát vo všetkom lepšie okrem vnútorného priestoru.
03.03.2009 | 22:08:10 | Angel_M Reagovat
pepa
1.9 DDiS nie je motor od Fiatu pokiaľ viem. Inak vy čo máte nové autá, skúste sa pozrieť na výfuk a katalyzátor zospodu, lebo minule som mal možnosť prehliadnuť si na jame Jettu, Corrolu a SX4. Všetky mali najazdené menej ako 5000 km, všetky 3 boli kupované pred vianocami a všetky 3 mali na výfukoch začínajúcu koróziu. OMG, to z čoho teraz vyrábajú. Tiež viem, že otcovi na 3 ročnom Opli Zafira výfuk kompletne odhrdzavel.
03.03.2009 | 22:04:34 | Angel_M Reagovat
:)
pokud jsem doted mluvila s majiteli Sander, všichni jsme spokojení... at to vydrží i Tob, hodně štastných kilometrů :)
03.03.2009 | 10:05:08 | otinka Reagovat
souhlas
Suzuki je plečka. to už je lepší ta dacia,ta je alespoň levná.
03.03.2009 | 08:31:01 | MIREK Reagovat
to mirek
preco mam kydat na nieco, s cim som bol maximalne spokojny. Prepac asi som mal napisat ze 1.4MPi od skodovky je super motor. ...zhodou okolnosti, vcera som bol v umyvarke so zeninym suzuki SX4 1.9 DDiS. Spickovy motor od fiatu. 3x som auto posunul pokial som sa dostal na radu a ked uz som chcel ist do umyvarky, tak auto neslo nastartovat. Na tachaci je nejakych 9000km. A to nebolo prvy krat co som toto poje.ane auto nemohol nastartovat. Vonku bolo +5 ak nie aj viac.
03.03.2009 | 08:22:48 | pepa Reagovat
sardelo
mna toto auto prekvapilo pozitivne, kamos to kupil aby to jazdilo v taxisluzbe a od novoty zvladlo naval kilometrov zatial uplne v pohode, ziadne vrzganie, buchanie ako sa od rumunov ocakava, celkom kultivovana jazda, v pohode odhlucnenie, jasne auto je jednoduche, ale za cenu holej fabky ma elektricke okna, klimu, pal. pc atd.. zvonku naozaj nieje skarede, s "offroad" paketom je na pohlad sviznejsie ako suzuki, vnutri je to diskutabilne, relativne moderny interier, ale tvrdy jak hovado, po par hodinach sa vodic stazuje na bolest chrbta, cize sedacky o nicom. tento s motorom 1,5dci alebo cdi alebo co toje, diesel - spotreba realne 6 litrov cisto BA. (hovado za volantom!)
03.03.2009 | 06:12:44 | simon Reagovat
Standa:
Taky bych bral Sandero, je to hatchback. Ale jen s pozinkem a 1,2 motorem . Ostatní argumenty pro nekoupi jsou slabé. V mém okolí Logan jezdí a je rozhodně mnohem méně poruchový, než fóbie I.
02.03.2009 | 22:22:28 | Itall Reagovat
pepo
Jsou slovní spojení co nejdou dohromady.Napsat spolehlivý od renaultu je stejná blbost jako napsat maďarská chladnokrevnost ,romská pracovitost nebo švýcarský nepořádek.Jinak sombrero jsem viděl jednou a doufám že naposledy.
02.03.2009 | 22:07:59 | MIREK Reagovat
Sandero :o)
No pánové ja nevím. Sice jsem v tom nejel, ale jen seděl a už jen taková drobnost jako kličky otevírání dveří jak z venku tak zevnitř ve mě důvěru nevzbuzují. Čert vem pozinkovanou kastli, ale jestli to necháte stát v létě na slunku, tak se ty kliky roztečou jak máslo. Pokud to tedy dřív někdo neulomí :o)) A dnes dělají auto detaily.
Podle mě, jediný argument pro nákup toho vozítka by měla být cena, ale při pohledu do ceníku rohodně není bezkonkurenční...
02.03.2009 | 20:34:10 | yeti Reagovat
Mohli ta dát starší palubku třeba z Meganu, protože ten hnus, co tam je, to je něco otřesnýho. Jinak za ty peníze nevypadá špatně, ale celkový technický archaismus vozu, především bezpečnostní, je k pláči. Za ty prachy, co by člověk chtěl.... .
02.03.2009 | 17:49:16 | Radek Reagovat
sandero
pravdupovediac by som to auto urcite nehanil pretoze je mi sympaticke uz svojou filozofiou. kupodivu je aj elagantne a nebojim sa trvrdit, ze je to tak trochu aj SUV.videl som ho totiz zaparkovane vedla suzuki SX4 outdoor line a rozhodne posobilo robustnejsie. myslim, ze jeho kvality ukaze az cas.
02.03.2009 | 17:42:26 | jurki Reagovat
1.4MPI 55kW
Overeny spolahlivy motor od Renaultu. Netvrdim to sto percent, ale zrejme taky isty motor som mal v Renaulte Thalia. ...ja by som si dnes od renault group asi radsej kupil nove Clio ako Sandero, ale argument, ze Vas oslovil design chapem :). Tak, nech sluzi !
02.03.2009 | 16:00:56 | pepa Reagovat
Mě se moc líbil už Logan. Původně jsem byl rozhodnut, že ho koupím, ale právě ta antikorozní neúprava mě zviklala. A Sandero se mi líbí ještě víc, kdykoli ho vidím, musím se zastavit a pokochat. Fandím jim, a přeji hodně štěstí.
02.03.2009 | 15:57:05 | Standa Reagovat
Chyba lávky
No ono tu 1,2 16V 55Kw už do Sandera montují, nebo v brzké době montovat budou. Největší nevýhody Dacii byly motory a to se brzy změní a dost výrazně. Mám za to, že se do Dačíí budou dávat motory určené na LPG. Takže si myslím, že Dačia bude jedno z nejprodávanějších aut ve světě.
02.03.2009 | 15:51:07 | Gramáč Reagovat
RE: Chyba lávky
Áno áno, před těmi 12-ti lety to bylo sci-fi, ale předpověď přesná. Za červenec 2021 je Dacia Sandero nejprodávanějším autem Evropy.
30.08.2021 | 23:33:33 | Itall | 89.24.39.* Reagovat
RE: Chyba lávky
Teď je trh pokřivenej nedostatkem čipů a právě v Dacii jich zrovna moc není.
31.08.2021 | 08:20:48 | | 37.188.240.* Reagovat
Tak hodně šťastných kilometrů. Neřekl bych, že Dacia je méně kvalitní, stačí si přečíst některé recenze zde na "kvalitní značky". Má ale horší antikorozní ochranu, než dnes už většina značek. To je značný handicap a jeden z důvodů, proč se více neprodává. Nic na tom nemění ani to, že někomu to nevadí, protože většina potenciálních zákazníků tuhle skutečnost zvažuje. Další racionální důvod pro nenákup Sandera je pro mě nejmenší objem motoru 1,4, když Renault má k dispozici motor 1,2 se stejným výkonem a nižší spotřebou i povinným ručením. V Thalii už je, v Dacii zatím ne.
02.03.2009 | 14:41:18 | Itall Reagovat