Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 80942x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 61890x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 57774x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 49449x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 48078x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

Tak to je tak trochu velká spekulace. Kdyby, tak by... opakuji: Ukažte mi případ, kdy někomu na kolíněti, nebo Yarisu vytekla chladící směs, nebo se poroučela pumpa. Téměř každý motor rosí olej ve své spodní části, a taky to neznamená, že mu olej vyteče a vůz bude nepojízdný. Vám ta pumpa nějak leží v hlavě :-) Ale budiž, hlavně že máte se splašem méně závad, než jste měl s kolínětem. Nebo vlastně ne? Několik malých závad (zatím) teda taky není zrovna potvrzením kvality.

29.06.2017 | 18:06:44 |  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE:

Tož, pumpa se nemění preventivně místo rozvodů. Možná bylo míněno s rozvody, což se dělá u některých motorů, ale ne u kolíněte 1,0. Zde pumpa a rozvody nijak nesouvisejí. Když pumpa trochu rosí, tak bude trochu načaté ložisko, což se projevuje také trochu zvýšeným hlukem a když se to trochu zanedbá, tak po nějakém čase trochu vyteče voda, což je trochu nepříjemné, páč jste trochu nepojízdný. Takže trochu rosící a trochu hlučící pumpa je trochu na výměnu, páč neradno zkoušet, zda ještě najede trochu kilometrů nebo snad trochu více. Mě pumpa vydržela 90000 km, což je málo, ale ne zas úplný průšvih. Proto jsem to sem napsal, přestože nejsem konkurence.

29.06.2017 | 17:38:37 | Itall | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

pomoc

Dobrý deň mal by som otazku rosvietila sa mi zhaviaca kontrolka na dacia logan ambiance 1.5 dci 2009

29.06.2017 | 17:05:05 | Robo | Recenze: Dacia Logan 1,5 DCI (2009)

RE: Ach jo, co na to říct?

Mám Subaru celý život.V současnosti mám Subaru outback r.v 2010.Manželka Subaru Justy 1997 a nikdy bych to za jiné auto nevyměnil.
Zlatíčko oktávku?To nemůžete myslet vážně.

29.06.2017 | 11:29:10 | Jarin | Recenze: Subaru OUTBACK (2005)

Xantia 2.0 HDi 80 kW

Mám tohle auto od r. 2004 a můžu říct, že je to výborný vůz. O motoru nemluvě - mám 220tis. a ten motor jde jak hodiny bez jediné opravy. Ono to chce se o to trošku starat - kvalitní olej, nafta a jezdit s tím rozumně. Pak je to jeden z nejlepších dieselů. Spotřeba 5.1 l mluví myslím jasně.Auto je z r. 1999.

29.06.2017 | 00:15:09 | Tomáš | Recenze: Citroën Xantia 2,0 HDi 109PS (2000)

Problém s Turbem

Zdravím lidi.. asi před pul rokem mi dosla tzv. mocovina do filtru pevnych castic,auto jezdilo asi 4 mesice v nouzovem rezimu bez turba.Kdyz jsem koupil kapalinu a doplnil.
Turbo bezelo, ale sepne mi az na 3000 otackach. Co stím? děkuju za kazdou radu.

28.06.2017 | 21:17:03 | 307 HDI 2.0 | Recenze: Peugeot 307 2.0HDi (2003)

RE:

Vaše první dvě slova mi stačila na udělání si závěru, děkuji za Váš hodnotný příspěvek :)

28.06.2017 | 15:57:24 | EnergyStore | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

Ani jedno, protože nejsem blázen. Osobně si myslím, že výrobce vozidla si použité rozměry pneumatik nevycucal z prstu jako vy. Dospěl k nim na základě výpočtů a měření, s určitým kompromisem mezi bezpečností a úsporností, kde ale bezpečnost je vždy na prvním místě. Šířka pneumatik souvisí s hmotností vozidla a jeho konstrukčními detaily, a rozhodně ne s vašimi pocity. Až si natrhnete úsměv při dopravní nehodě např. na mokru, tak Vám to bude náležitě připočítáno. A hlavně na STK se budou technici divit této lidové tvořivosti (pokud na stk nepřezouváte na povolené rozměry, jak to často kšiltofkové dělají). Jinak si samozřejmě jezděte na čem chcete, ale nbepište tady, jak to špatně jede a moc žere.

28.06.2017 | 09:51:20 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

To je místní Guru Jára Standa s kolínětem a místní diskutérská spodina.

27.06.2017 | 12:46:08 | Jirka | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

Pane, kolik jste měl C1 s těmito koly, že hodnotíte? Nejste Vy náhodou diskutující z Novinek, který vždy ví kdo je vrah a viník, i když bydlíte na opačné straně republiky? :-) Myslím si, že když auto vlastním, objektivně mohu posoudit vliv těchto kol na chování vozu. A je to tu opět a píši to naposledy. I kdyby mi to ubralo 5km/h na maximálce, i kdybych měl horší zrychleni na stovku o sekundu a i kdybych jezdil o půl litru na 100km více, pořád je pro mě přednější jistota v zatáčkách, neskutečné držení auta i při vysoké rychlosti a tím zábavné a rychlé projíždění klikatých silniček. Ale jasně, to by nebylo čecháčka, aby si nerejpnul do věci, o které prd ví :)

27.06.2017 | 09:14:31 | EnergyStore | Recenze: Citroën C1 (2006)