Nejčtenější auto recenze

3,8Suzuki SX4 (2011) Suzuki SX4 (2011) autor: 43 Přečteno: 25214x
9,0Suzuki Grand Vitara (2006) Suzuki Grand Vitara (2006) autor: mira Přečteno: 23638x
8,0Suzuki Jimny (2002) Suzuki Jimny (2002) autor: AL Přečteno: 20023x
9,2Suzuki Grand Vitara (2004) Suzuki Grand Vitara (2004) autor: njneik Přečteno: 15084x
7,2Suzuki Ignis (2005) Suzuki Ignis (2005) autor: Franta Přečteno: 14479x
Všechny nejčtenější auto recenze >
Reklama


Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: reakce na recenzi z 21.5.2012

Váš komentář nějak nedává smysl... Víte jak lpg funguje? Co tam jako napsal špatně?

26.03.2017 | 16:06:05 | mawa | Recenze: Suzuki SX4 1,6 (2011)

RE:

Protože se spojil s Fiatem :-)

22.03.2017 | 10:29:58 |  | Recenze: Suzuki Ignis 1300 (2007)

Problémy s převodovkou Suzuki Ignis/Swift, Subaru Justy

Taky jsem řešil problémy s převodovkou - evidentně mi odcházely ložiska, jenom jsem nevěděl kde. Nechal jsem vyměnit spojku a ložiska na spojce, složit a bohužel závada přetrvala. Až po výměně ložisek v převodovce je to teď OK (měnil jsem 14dní zpátky). Dostal jsem kontakt na chlapa ze Staříče (mladý kluk, asi 30let) a ten mi to vyměnil za dva dny (mezitím samozřejmě čekací doba na ložiska 3 dny), dokonce mi sehnal levnější originál ložiska a celá oprava mě vyšla na zlomek částky, kterou chtěli v servisech. Evidentně to nedělal poprvé. Kdyby chtěl někdo kontakt, tak mi napište na suzukiclub .cz přezdívka JakubBR.

22.03.2017 | 08:10:13 | Jakub | Recenze: Suzuki Ignis 1300 (2007)

RE: Prosím

Vzadu na motoru je taková stříbrná trubička.Na obou koncích je přišroubovaná dvěma šroubky.Je k nim na jedný straně špatný přístup.Tato trubička má něco společnýho se zpětným spalováním a zhruba po 50000km se ucpe.Stačí vymontovat,vyčistit a mohl by být problém vyřešen.Mě to zatím vždy pomohlo.Mám již tento stroj 13 let.Jak jsem již psal výše v jiněm vlákně.

04.02.2017 | 18:28:40 | Roman | Recenze: Suzuki 1,3 (2004)

RE: Tak se ještě vracím

Tak sem to vlastně nikdy nevyřešil,vozidlo pořád vlastním a na vysoký volnoběch sem si zvykl.Prostě s tím počítám a podle potřeby zastavím,aby spadl.Jínak za celých 12 let bez závady,jenom 2x rozsvícená kontrolka motoru,což zpraví vyčištění trubičky vzadu na motoru,zřejme přívod zpětného spalovaní k ventilu agr.Jinak naprosto bez závad.

04.02.2017 | 18:13:37 | Roman | Recenze: Suzuki 1,3 (2004)

Maximálna spokojnostˇ

Som vlastníkom suzuky swift 1,3 rok 2005 autíčko používam do práce ako aj pre 5člennú rodinu.Autíčko má už175000km a stále je to malá raketa na kolesách.V zimnom obdobý štartuje na prvú šupu aj pri teplote-20.Rozvodová reťaz je na tomto aute nezničiteľná!!!Problém :katalizátor odyšiel po 100000km guľoví čap viskočil na obruvníku po160000km bol už velmi opotrebovaný.Motor je tak tichučký že niekedy zabudnem že je naštartované. Na STK v Dekre ho napojili technik podotkol že ak by on mal v aute takýto motor bozkával by ho od rána do večera.Irídiové sviečky som ešte nemenil sú tam pôvodné .Po výmene filtrov a olejov shell si bafkáme na 6,6L.Posledná závada bola že na pedáli odyšiel brzdný spínač.Spojka nebola menená a nikdy neprešmykovala čo doteraz nechápem pri tých kilometroch.Auto ma NIKDY nenechalo! Je to veľmi spolahlivé vozidlo odporúčam.Súčiastky sú vždy dostupné a vôbec sú neni drahé hlavne pri kúpe cez net.Som rád že ho mám a za nič nedám!!!!

31.01.2017 | 20:07:03 | Marek | Recenze: Suzuki Swift 1,3 benzin (2007)

porucha na elektrike

mám na SUzUKI najazdených 5600 km. Dnes sa mi objavil problém. Stretávacie svetlá sa po vypnutí motora nezhaslo. Musel som použiť vypínač svetiel. Nevie mi niekto poradiť v čom to je?
ďakujem

23.12.2016 | 19:44:10 | stanislav | Recenze: Suzuki Swift 1,3 benzin (2007)

RE: reakce na recenzi z 21.5.2012

´Plynový akční radius Škody jsme využili téměř dokonale, když při návratu k plnicímu stojanu na Praze 10 hlásí palubní počítač dojezd 20 km po ujetí 310 km. Doplnění CNG v množství 13,53 kg za 351,80 Kč odpovídá spotřebě 4,4 kg/100 km, každý kilometr nás tedy vyšel na 1,14 Kč. Palubní počítač hlásil údaj o 0,3 kg nižší, ale nespílejme mu hned. Přece jen doplnění plynu není zcela přesné, je ovlivněno mnoha faktory včetně teploty, pro naše účely ale pořád znamená nejlepší možnost.

Pro představu výrobce uvádí kombinovanou spotřebu 3,5 kg, ke které jsme se v dlouhých rovinatých pasážích dokázali průměrem 3,7 kg/100 km těsně přiblížit.

reklama

Zúčtování s astrou
Nádrže opelu během testu opustilo 23,49 litru LPG v celkové hodnotě 399 Kč, dnešní výlet tedy stál s astrou o 50 Kč víc než s octavií.

Výsledná spotřeba 7,6 l/100 km odpovídá kilometrovým nákladům 1,29 Kč. Na rozdíl od škodovky se však ukázalo, že jsme dosáhli prakticky nejlepšího možného výsledku, jen o tři deci horšího, než deklaruje výrobce. Razantnější jízdní styl hnal spotřebu těžké astry k deseti litrům, zatímco lehká octavia není na změnu tempa tolik citlivá.

Závěrečné shrnutí tedy berte jako jeden příklad za všechny, ve kterém CNG reprezentované octavií s moderním agregátem těsně předběhlo postarší motor opelu lobující za LPG. Alespoň v otázce reálné spotřeby. Jakmile ale do hry vstoupí pořizovací náklady, může být všechno jinak…
Václave vždyť je to jednoduché. Posílám Ti výpis z časopisu AUTO.cz. Snad to pochopíš

23.11.2016 | 10:11:51 | Míra | Recenze: Suzuki SX4 1,6 (2011)

RE: reakce na recenzi z 21.5.2012

No tak teď už vůbec nevím............, není LPG na kilogramy? Prase se v tom vyznej.

22.11.2016 | 08:59:59 | Vašek | Recenze: Suzuki SX4 1,6 (2011)

reakce na recenzi z 21.5.2012

Václave nekecám, nemám to zapotřebí a mohu to kdykoliv dokázat. Píšu spotřebu 5.5-7 litr./100. Nenapsal jsem že je to odzkoušená spotřeba na benzín.To rozpětí je fakt dle stylu jízdy a polohou bydliště. Ta další věta se samozřejmě týká plynu. U nás stojí 1 litr okolo 12,- Kč. Nakupuji u Tank Ono. Chci říct - rád se svezu a nepatřím k lidem co lpí na spotřebě. Co jsem uvedl je jako informace ostatním a né jako vychloubání. Dle toho ajť ji každý bere jak chce. Měj se

20.11.2016 | 20:53:01 | Míra | Recenze: Suzuki SX4 1,6 (2011)




Reklama

Reklama
Reklama