Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 77310x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 58188x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 56514x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 47688x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 45391x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

spokojenost

Jsem s autíčkem velmi spokojený, šetřím si jej na důchod, v zimě s ním prakticky nejezdím. Spotřeba kolem 6 litrů ideální, krásně topí a přes malý obsah motoru nesmírně temperamentní autíčko s maximálním zavaz.prostorem. Jediný nedostatek je, že nemá posilovač řízení. Spolehlivé bez hnusné a poruchové elektroniky!

21.02.2017 | 13:19:41 | R.Vogel | Recenze: Renault Thalia 1,2 16V benzín (2006)

RE: Focus 99vgy3

:-) píše vyzkoušel, normálně tak snad nikdo nejezdí (možná kromě té manželky a té jistě už řekl..........:-) ).

21.02.2017 | 08:35:41 | Vašek | Recenze: Ford Focus 1.4 benzín (2001)

Pěkné, živé, úsporné... a pak se to pokazí.

Kupoval jsem Astru G HB 1.6 16V (AC), modelový rok 2002. Najeto poctivých 154 400 km. Obratem jsem dal do ní LPG (24 000) s přímazem a jezdil výhradně na prémiový benzín 98+. Nejen na LPG, ale i na benzín, vždy plná nádrž benzínu. Po koupi a instalaci LPG bez závad auto najelo přesně 30 974 km. Projel jsem s ním západní Evropu, Řecko, Turecko. Pak, z ničeho nic, kousek od našeho domu (jaké štěstí) auto jelo jen na tři válce. Podpálené ventily, píst v hájí a já už nevím, co ještě. Oprava neekonomická. Karoserie a podvozek v perfektnim stavu a moc pěkné.

Podle jednoho názoru motor nevydržel kombinaci BA 98+ a LPG. Podle jiného jsem jej zrušil příliš svižnou jízdou, kdy jsem motor používal i pro brzdění v rámci otáček. Podle dalšího je to všechno dohromady.

Oproti Japoncům, které jsem do té doby měl a byli k neutahání, Opel byl sňatek z rozumu. Ve ztrátě nejsem, na sebe si i za svůj krátký 9měsíční život vydělal, ale naprosto jsem z Opela vyléčený a z Astry jakbysmet. Kolem komína OK, dál je to riziko.

Já potřebuji maximální spolehlivost a to mi Opel nikdy nedá. Pochopení mě stálo školné a cupitám zpět k Toyotě.

21.02.2017 | 02:14:37 | Pavel | Recenze: Opel Astra 1.6 16V benzín (1999)

RE: Focus 99vgy3

A víte, že nemusíte jezdit až na omezovač a klidně tam můžete mít třeba 2000 otáček a zařadit vyšší převodový stupeň? Vysvětlete to i manželce prosím. Snížíte tak spotřebu, hluk a výrazně navýšíte i životnost motoru.

20.02.2017 | 21:53:47 | Temp | Recenze: Ford Focus 1.4 benzín (2001)

RE: Alfa

Tohle jsou takové nicneříkající plácání fanoušků jednotlivých aut. A to píšu jako majitel Alfy.
Alfy vypadají dobře, mají svižné motory, dobré podvozky, málo reznou a člověku dokáží vyčarovat úsměv na rtech. Ale téměř všechna ta německá auta mají interiér z kvalitnějších materiálů. Interiér je prostě praktičtější a mimo jiné se i lépe uklízí. I v hloupé fabii je například převodovka přesnější než u většiny Alf a oproti jiným výrobcům mají o 1 - 2 litry větší spotřebu. 159 je třeba docela dost těžká.
Prostě jako každé auto má pro i proti a můžeme děkovat, že si můžeme vybrat podle toho, co kdo preferuje.

20.02.2017 | 21:51:04 | Temp | Recenze: Alfa Romeo 159 1.9 JTD 16V (2006)

Mondeo MK IV 2.2 TDCI (147kW po úpravě 170 kW)

Ahoj, já mám 2,2 147kW. Průměrná spotřebu nedostanu pod 7 litrů. Ta se mi snížila až po chiptuningu, jinak sem měl 7,6. Ale nejezdím na spotřebu, auto to spíše škodí a navíc se rád svezu. Auto má momentálně 270 tis. km a nemůžu si ho vynachválit. Případné závady jsou o něco dražší, ale vzhledem k ceně vozu, výbavy a komfortu mi to ani nevadí. V podstatě sem řešil pouze dvě závažnější poruchy za cca 100 tis. km, které jsem najel. Výměna spojky, začala malinko prokluzovat po chiptuningu, ale to sem dělal cca ve 220 tis.km, takže tak jak u kteréhokoli jiného auta. V 265 tis. km mi odešla regulace turba, vyměnil jsem turbo a už zase jezdí bez problémů. Tuto motorizaci můžu pouze doporučit, jsem maximálně spokojen. Všichni mě strašili DPF filtrem. Kontroloval jsem ho při výměně turba a je jako novej. Spousta lidí od Fordu zrazuje, ale nikdy s ním nejzdili. Já měl před tím Octávii 1.9 TDI PD, byl sem z ní v té době nadšenej, ale teďka když sednu z Mondea zpět, je to strašný rozdíl.(ale určitě má Octávka svoje nesporné výhody). Známý má to stejný akorát před faceliftem, najeto 230tis. km, ten zatím neřišil ani jednu závadu, jako já a prodávat ho rozhodně nechce... Neznám nikoho, kdo má MK IV a není s autem spokojen. Mohu teda jen doporučit.

20.02.2017 | 20:24:40 | Joza | Recenze: Ford Mondeo TDCI (2011)

SAAB 9.5 Aero

Měl jsem Saaba 9.5 Aero combi. Motor měl Maptun st. III, jel úžasně, krouťák neuveřitelnej. Potom mi praskl píst a tak jsem se nasypal a koupil nový motor Aero 2.3 (brejlovec), dal jsem do něj ale ihned kované písty, rovněž tento motor šel nad očekávání - úžasné zrychlení - a vůbec. Teď jsem se rozhodl, že půjdu do new 9.5 Aero 2.8 6V XWD. A už je doma... neuvěřitelný a nadčasový auto. Prostě : SAAB je SAAB !!!

19.02.2017 | 13:10:56 | Pavel | Recenze: Saab 9-5 2.3turbo (2005)

RE: Motor

Neviem cim to je, mozno tymi 16.ventilmi, ale ked sedite v C4 1,6i 16v, zvuk motora pri nizkych otackach posobi, ako keby to bol diesel.

19.02.2017 | 11:05:58 | Peter | Recenze: Citroën C4 1.6i 16V (2007)

RE: C4 Brzdy.

Som majitelom C4 1,6i 16v.Kupil som ho, ked mal najazdene 96 000 a som s nim velmi spokojny.Motor je velmi tichy a jeho zvuk, je prijemny.Ale neda sa povedat, ze by bol usporny.Pri normalnej jazde, sa neda ist pod 7 litrov a na dialnici, uz vobec nie.Pri 130 km/h, toci na 4 000 otackach, co je pomerne vela a preto ma aj vyssiu spotrebu.Vykon motora, je na nase cesty uplne dostacujuci.A co sa brzd tyka, tie su naozaj ostre, trvalo mi chvilu, kym som si na ne zvykol, pri nizkej rychlosti totiz staci jemne stlacit pedal, inak vas hodi dopredu a posobite, ako vodic zaciatocnik.

19.02.2017 | 10:59:37 | Peter | Recenze: Citroën C4 1.6i 16V (2007)

Focus 99

V celku si rozumíme , koupil jsem to ženě , najeto 130 000 . Když jsem se zeptal proč neřadí 4. a 5. rychlostní stupeň tak se mne zeptala jestli ch ci aby se zabila . Odpověď jsem dost dobře nechápal tak mi odvětila že víc než 170 km / h nepojede . Tak jsem si auto vyzkoušel , omezavoč otáček drží do 7 000 , tedy 3 . převodový stupeň jede pomalu 170 .

19.02.2017 | 02:42:40 | peno | Recenze: Ford Focus 1.4 benzín (2001)




Reklama

Reklama

Reklama