Autorecenze - recenze vozidel a osobní zkušenosti s nimi Autorecenze - recenze vozidel a osobní zkušenosti s nimi


Reklama

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 38687x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 29098x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 22466x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 21780x
8,6Ford Mustang (2005) Ford Mustang (2005) autor: Jiří Přečteno: 19049x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: přední brzdy

Tak tam je samozřejmě taková pružinka, tedy 2, která se u nové sady v druhovýrobě neprodává a zřejmě se Ti rozpadla, zajdeš do origo obchodu Peugeot a objednáš si je. Tedy jestli tě nepošlou někam, kdy sis u nich nekoupil komplet. :D
Otázka vstřícnosti kolíněte.

23.04.2014 | 17:53:05 | svlastik | Recenze: Peugeot 107 1,0 (2008)

RE: už nikdy

Presne tak nejlepsi jsou benziny ale misto 2,2 spis 2,0 Turbo!! Ta 2,2 je vice poruchova. Ja mam 1,8 103 kw ta je snad nejpovedenejsi, 180 000km najeto a zadna porucha, chce to menit olej po 15 tisicich a vubec autu dopravat to lepsi a ono vam to potom vraci svoji spolehlivosti. Nafta od Fiatu neni spatna volba predevsim ve slabsi verzi 88 kw.

23.04.2014 | 17:20:02 | Mirek | Recenze: Opel Vectra (2003)

přední brzdy

Soudruzi, mám dotaz pro domácí kutily. Jak zajišťujete pohyblivost vnitřní brzdové destičky (ta u pístku), aby chodila, jak má? nějaké mazání uložení? Čím? Zkušenosti?
Pokud destička nechodí, pak brzdí hlavně ta vnější a sjíždějí se nerovnoměrně, kotouč samozřejmě také, třese volant při brzdění (a v neposledni řadě to take asi huře brzdi, kurva ne?).

23.04.2014 | 13:46:26 | Itall | Recenze: Peugeot 107 1,0 (2008)

Rozlučka s pneumatikami po 117000km

Na autě byly z prvovýroby Michelin energy saver -ty měly na podzim 2,8-3,0mm takže jsem je po 4,5sezonách vyměnil za Continental 5(v průběhu sezony mám málo času na návštěvu pneuservisu).Staré zimní Good Year jsem sice dojížďěl ,ale už mě vadil jejich valivý odpor-ty vydržely 4zimy a asi by mohly sloužit i tuto chabou zimu-dávám je na půdu se 4mm vzorku-možná na nějaké lesní vozidlo ještě využiji.

23.04.2014 | 11:07:19 | bigben | Recenze: Citroën Berlingo 1360 (2009)

RE: Tak aby to nadšení pro kosočtverec na kapotě vydrželo.

Zdravím co máš za sadu z Aukra. Jinak mě udivuje spotřeba mě to žere jak tank 10 l na 100 Km a to jezdím dle předpisů. je pravda, že mi tam už asi rok svítí kontrolka závady motoru. V servise na diagnostice nic.

23.04.2014 | 08:57:56 | Petr | Recenze: Renault Scenic (1997)

RE: Dobrá rezenzia

diki za nazor,ja presne uvazuje kupit 1.6GDI ceed sw a podla toho co som bo skusat sa mi to pozdava

23.04.2014 | 07:19:49 | juraj | Recenze: Kia Cee´d GDI 99 KW (2012)

RE: co to zase preboha melieš ?!

Nechám se podat...

23.04.2014 | 06:37:05 | Venouš | Recenze: BMW X5 3,0D, 160kW (2004)

RE: Závada EGR ventilu ve 275.000km,

Ventil jsem nečistil, ač jsem o tom četl, že je to možné, protože:
1. Nemám v tuto operaci důvěru, a protože potřebuju denně auto a potřebuju se spolehnout, že pojede a ne že budu 3x zkoušet čistit ventil a zase ho montovat zpátky, což já stejně neumím, nevím jak na to, nemám na to čas a pokud by to dělal někdo jiný, tak samozřejmně mu to musím zaplatit a pokud by se to nakonec nějak vyčistit podařilo, stejně nebudu vědět, kdy to zase klekne, takové skopičiny opravdu ne:-)
2. Nový ventil i s výměnou přišel na 7tis., což mi přijde jako cena, kdy se ještě nevyplatí experimentovat za účelem úspory, to budu mít raději klid s novým
3. Nikdy jsem na toto auto nenamontoval nic jiného než nový náhradní díl a toho se zatím hodlám držet, přijde mi to, že se mi to zatím vždycky vrátilo ve spolehlivosti
4. Auto je vždycky černá díra, která se dá provozovat různým stylem, ale vždycky by měl být v souladu servis s požadavky na spolehlivost, pokud budu s autem najíždět ročně 5-10tis a ne 40tis a budu je používat občas, nebudu na něm závislý, tak je všechno maňana a můžu se k němu podle toho chovat a že z něj bude za chvíli rakvička na kolech...?:-)
Už jen na okraj ... snažím se zbytečně nevrážet do auta peníze, viz. černá díra, proto si raději všechny informace ověřím z několika stran a proto jsem taky neběžel hned vyměnit turbo, které dále funguje i po ujetí dalších "stotisíckilometrů" :-)

22.04.2014 | 16:10:32 | rostic | Recenze: Ford Focus 1,6 TDCi (2007)

RE: Závada EGR ventilu ve 275.000km,

Rostic: podľa mňa autu nič nie je a turbo je OK. Ak by si mal "milimetrovú" vôľu...:)), tak to počuješ na vlastné uši. stačí vymeiňať riadne olej, tersz neviem ako 1,6 u Fordu, ale u Peugeotu zvykli chalani čistiť nejaké sitko oleja u 1,6 HDi.

To je tak všetko.

22.04.2014 | 15:25:50 | ľuboš | Recenze: Ford Focus 1,6 TDCi (2007)

RE: Závada EGR ventilu ve 275.000km,

ukáž mi TD, HDi, cRDi, JTD a neviem čo..., ktoré má nabehaných aspoň 300.000 km a nemá olej vo vzduchovom filtri..:)), tak Ti kúpim fľašku.

Má to KAŽDE auto..., ešte som nevidel, aby nebol olej vo vzduchovom filtri. Samozrejme, je niečo iné, ked je to iba taký mastný olejový film, alebo tam ločká olej na decilitre...:)

22.04.2014 | 15:21:19 | ľuboš | Recenze: Ford Focus 1,6 TDCi (2007)





Vložit recenzi
reklama



Reklama

Auto inzerce na cars.cz

Na Cars.cz nabízíme jak ojetá auta od autobazarů, tak nové a skladové vozy od českých a moravských autosalonů. Nabídka aut je doplněná o velké množství soukromé foto inzerce na prodej automobilů. Nabízíme nové i ojeté vozy všech druhů: osobní auta, terénní auta, užitkové vozy, nákladní auta a nechybí ani čtyřkolky a moto inzerce. Online prodej automobilů zde nabízejí auto bazary a auto salony z celé ČR. Za obsah a správnost zveřejněných auto inzerátů zodpovídá vždy konkrétní prodejce.