Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 43989x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 32863x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 25949x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 25589x
8,6Ford Mustang (2005) Ford Mustang (2005) autor: Jiří Přečteno: 21601x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Vzhledem k časné ranní hodině, ve které jsi to psal, by se dalo Tvé přirovnání k unikátním vozům Maybach a Rolls Royce dalo omluvit tím, že jsi mohl být ještě v polospánku. Přímými konkurenty toho vozu jsou A8 a S classe.

02.09.2014 | 09:21:41 | Chicony | Recenze: BMW 735 V8 (2003)

E65 už bych neřadil k nejvyšší třídě, ale k luxusní třídě, konkurent Maybach,Bentley,Rolls atd.

Tahle sedma je opravdu unikátní. :)
Tak třeba předchůdci E32 je spíše nafouklá E34, výbava dost podobná, motorizace o něco větší. Proto jsem si E34 nemohl nechat ujít :D, E38 byla pro praktické využití bezvadná a to protože se vyhnula těm extrémním inovacím a přitom dokázala nabídnout ve své řadě bezkonkurenční luxus, pohodlí a jízdní vlastnosti a přitom se dala uživit.
Ale E65 to je extrém, kdybych byl milionář, tak si vozím zadek jen v tomhle autě, je to přímý konkurent Bentley, nebo Rolls. Ba co víc, interiér tohoto vozu bych řekl, že je nejkrásnější co vytvořili, a právě v továrně BMW, umí tak dokonale namlsat nejen cestujicího, ale i řidiče, prostě se překonává.
ALE tohle auto uživit? pro normálního člověka, nejenže by v tom musel být odborník a spravovat si vše sám, ale ani to mu nemůže stačit k jeho provozování, ten dotyčný musí být nejlepší a musí k němu jezdit i další sedmaři. Takže to není sluha vlastního auta, ale sluha aut ve svým okolí jen proto, aby mohl nepřetržitě jezdit. :D

02.09.2014 | 06:41:23 | svlastik | Recenze: BMW 735 V8 (2003)

automat Town Coutry 3,8 benzin+ LPG

Prosím,problém.Kontrolka automatu.po dolití oleje jsem přelil cca 2cm,řadilo normál do asi 100km,po té asi jen na 2ku při 4 tis.otáčkách.Nejde řadit na 4ku,někdy ano,ale s nárazem.Co s tím?jsem důchodce,takže každá rada dobrá.Díky.Honza.

01.09.2014 | 18:55:47 | Licek Jan | Recenze: Chrysler 3,8 (2001)

RE: ??? reznoucí nespolehlivá kouřící mrcha

Příteli,v 1997 jsem si ji koupil novou.
souhlasím s pánem píšícím o své mazdě.Já jsem se bohužel taky nechal nachytat.Po čtyřech letech(60 OOOkm) začaly problémy se zadníma brzdama.Nezanedbatelný částky za opravy.Začaly reznout
oba zadní lemy na blatnících a to nemluvě o tom,že při první
stk jsem se zhrozil,když jsem viděl nápravy,které byly celkově od nápravnic po ramena totálně rezavé.Dělám si údržbu sám (jsem od fochu)a jezdilo to výhradně na syntetiku,nikdy se neuvařila,tak jak to že jsou v háji gufera či snad kroužky.Podívejte se na Octavii z tohoto roku benzínovou a nenajdete na ní kouska rzi o motoru a kouři nemluvě.Obávám se že tak jako byl Trabant pomsta za Sudety jak se říkávalo,tak s mazdou je to velice podobné.Nikdy bych si mazdu nekopil.

01.09.2014 | 18:01:49 | michal | Recenze: Mazda 626 FS (1999)

Škrtící klapka?

Ahoj
Mám dotaz... Mám felicii 1.6 a při startování musím sešlápnout plynový pedál abych vůbec mohl vyjet. Když vyřadím rychlost tak klesnou otáčky a okamžitě zdechne motor... Může to být škrtící klapka?

01.09.2014 | 17:48:03 | Jarda | Recenze: Škoda Felicia 1.6 (1997)

hledám profesionální servis Jeep

Necelý rok mám Jeep Grand Cherokee Summit a asi v 18000km jsem zjistil, že se nepravidelně sjíždějí přední pneumatiky atak jsem navštivil servis Jeep Dojáček, kde nebyli schopni po třech geometrických měření dát volat do roviny takže mi nakonec sdělili že to prostě neumějí že to má ty vaky atd a nakonec technik mi sám stranou poradil, že dobrý servis pro Jeep dělal Mercedes.Tam se to tedy poptal s tím, že už dnes nemají nové programy pro tyto nové modely,že už to nedělají, tak mi nezbylo než se obrátit na další Jeep servis a to Srba servis.Tam geometrii zvládli na podruhé a volant jsem při jizdě po rovině ve vodorovné posici měl,ale že přehodili zadní kola na přední a že by to mělo být v pořádku.Jenže já otočil 2x Italii najel cca 4tis km a opět se mi přední kola nepravidelně odskákaně sjíždějí, opět jsem zajel do Srba servis kde provedli opět geom.přeměření a přidali tlak v pneu z 2,5 na 2,7. Že prý levé přední kolo bylo rozhozené.(Já přitom od posledního měření k tomuto jezdil jen po dálnicích).Nevím co už si mám o našich servisech myslet, zda vůbec tyto vozy umějí servisovat a hlavně nevím na jaký servis (autorisovaný) se vůbec můžu tady v čechách obrátit.Máte prosím někdo dobrý typ, kde tomu opravdu rozumí a umějí to???

01.09.2014 | 14:46:57 | Rob | Recenze: Jeep Grand Cherokee 3.1 TD (1999)

RE: Tak CO?

Má tam čiarku predsa.

01.09.2014 | 08:28:35 | Džejkob | Recenze: Ford Focus 1.6 benzín (2002)

Jak skvěle drží na suchu (lépe než předokolka, cha cha) jsem osobně viděl, když mě nějaký namachrovaný střevo v tomto BMW na suchém asfaltu "muselo" mocí mermo předjet, v zatáčce, při rychlosti cca 120 km/h. Málem si ten idiot rozbil hubu, protože jakmile přidal plyn, ulítla mu prdel a měl plný ruce práce udržet to na silnici a tu zatáčku vykrojit. S pohonem vzadu se to musí umět, ne jenom hmatat na plyn a pak čumět, co to vyvádí. Blbec jel nakonec zpátky za mě a byl rád, že to přežil. No a na rovině mi to nandal. Ruku z vokýnka, svaly jako já na stehně, testosteronem nabušenej primitiv v BMW. Co dodat...?

31.08.2014 | 21:16:43 |  | Recenze: BMW 735 3,5 l (1991)

RE: luboš

Chcem vari tak veľa, aby sa vzadu dalo sedieť?!

skús si sadnúť do dnešných aut dozadu, aj auto strednej triedy je iba pre 4 osoby!! Vzadu sú sedačky užšie aj o 10-15 cm než pred 20 rokmi.

31.08.2014 | 16:21:00 | ľuboš | Recenze: Opel Insignia 2.0 CDTI (2010)

RE: Petra - c1

Pokud máš na mysli c1 předchozí generace, tak mám za to (nejenom z vlastní zkušenosti, ale i z recenzí), že jsou to spolehlivá, ekonomická a v rámci své velikosti i svižná auta. Pokud tě ale zajímá nová generace (tam mě přivedl tvůj odkaz), tak to nemohu sloužit. Hlavně neber verzi se dvěma dveřmi, jak už tady někde bylo psáno, je to veskrze nepraktické. Nejenom kvůli nastupování, ale celkově kvůli přístupu dozadu (odložení kabelky, svetru, nákupu, atd.). Také bez posilovače řízení je to tragédie, ale i ty se vyskytují, tak bacha na ně.

31.08.2014 | 13:52:29 |  | Recenze: Citroën C1 1.0 VVT (2006)




Reklama

Reklama

Reklama