Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 72273x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 54090x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 53308x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 45067x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 41796x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Super recenze-souhlasím

můžeš mi napsat na maraml@seznam.cz

30.08.2016 | 00:19:00 | mari 1300 | Recenze: Suzuki 1300cm,řadový čtyřválec (2003)

RE: Super recenze-souhlasím

Ahoj, nějaký čas uplynul a já jsem též majitelem už 3-tí Hayabusy. Můžeš na sebe napsat nějaký kontakt?

Marek

30.08.2016 | 00:08:43 | mari 1300 | Recenze: Suzuki 1300cm,řadový čtyřválec (2003)

Octavia 1.8

Zdravim,
prosím o radu.
Mám Škodu octavii 1.8,92 kW...auto během jízdy zničehonic chcípne anejde nastartovat.Motor točí,ale nenaskočí.Znovu se podaří nastartovat cca po 20ti minutách.Stalo se mi to jak se studeným,tak i zahřátým motorem.Může někdo poradit,čím by to mohlo být?

29.08.2016 | 19:11:24 | Ice | Recenze: Škoda Octavia 1.8 (1996)

Octavia 1.8

Zdravim,
prosím o radu.
Mám Škodu octavii 1.8,92 kW...auto během jízdy zničehonic chcípne anejde nastartovat.Motor točí,ale nenaskočí.Znovu se podaří nastartovat cca po 20ti minutách.Stalo se mi to jak se studeným,tak i zahřátým motorem.Může někdo poradit,čím by to mohlo být?

29.08.2016 | 19:08:31 | Ice | Recenze: Škoda Octavia 1,6 74 KW benzín (1998)

RE: recenze

mam auto třetí den taky ročník 2010 najeto 135 800 tak uvidím je po prvním majileli zatim co jsem na ruzních diskusích četl tak jsou lidi s vozem spokojeni cena 66000

29.08.2016 | 15:59:00 | R thalia | Recenze: Renault Thalia 1.2 (2010)

RE: Recenze nic moc

Je to tak. Prostě to jen upozorňuje aby člověk motor moc netočil. V zimě je dobré to nechat zhasnout než vyjedete.

A co se týče spotřeby, tak nevím jak to nabíráte, takovou průměrku. Z benzínem se musí umět jezdit, moje dlouhodobá průměrka je 7.0 litrů. Ve městě to jde o litřík nahoru, na dálcici a rovnejch silničkách bez kopečků o litřík dolů. Když to honíte v otáčkách a po dálnici pádíte 160, tak se na osmičku holt dostanete. Není to diesel a není v tom skoro žádná elektronika, tohle je daň za to že nemusíte pořád měnit turbo, váhu vzduchu EGR ventil, DPF a další chujoviny...

29.08.2016 | 15:15:26 | Čaryfuk | Recenze: Mazda 3 1,6 benzín (2009)

jezdil jsem s timhle krapem dva tydny stacilo. kdyz to clovek hodne setril spotreba 5.2 ,normal 6.8 a ostrejsi jizda 8.8 a to sam v aute. podvozek nepohodlny. v zatackach to nedrzi neni to suveren. dalnicni rychlost nad 170 tacho utopie nebo z kopce a sedacky byl jsem z nich rozlamanej a displej a asistenti vse jsem vypl jak to rozcilovalo a odvadelo pozornost. debil co si to koupi

28.08.2016 | 14:15:33 | jirka | Recenze: Škoda Fabia 1.2TSI (2013)

Zázraky se opravdu nedějí, byť to tak někdy vypadá.

Souhlasím s ostatními, reálná „rovinková“ rychlost 210 km/h je na takové auto opravdu utopická hodnota. Udávaná maximálka je jen 177 km/h a potřebný výkon pro dosažení vyšších rychlostí roste zhruba s kvadrátem rychlostí… Takže pro 210 km/h by si potřeboval cca o 40% vyšší výkon, než avizuje výrobce. A to už je opravdu mimo, ať by byl motor zajetý sebelíp.
Spíše půjde opravdu o souběh několika faktorů… Pokud by např. rychloměr proměřoval o cca 10% (skutečná rychlost by byla cca 190 km/h) , pak by stačilo pouhých 15% výkonu navíc oproti výrobcem udávanému, což už je celkem běžný „přídavek“.
Píšeš, že si tohoto rekordu dosáhl na rovince mezi Plzní a Prahou – a zrovna tam je takové dlouhé nenápadné klesání cca 1% , které bych se také nebál nazvat rovinou. Jenže to jedno procento Ti při této rychlosti přidá bonus, který se u auta hmotnosti Fabie chová jako cca 8 kW motorového výkonu navíc. Potom by ani rychloměr nemusel proměřovat o 10% , ale stačilo by jen běžných 5% pro dosažení tachometrových 210 km/h (200 reálných) při pouhém 15% “přídavku“ výkonu motoru. Takže nic zázračného opravdu.

28.08.2016 | 13:44:04 | michal.t | Recenze: Škoda Fabia 1.2TSI (2013)

RE: Motor žere olej

Přečetl jsem si celou diskuzi a musím říct, že mám asi tím pádem zvláštní motor. Mám ford mondeo 2.0 107Kw rv. 2000 a najeto 273000 Km. Auto jsem koupil s olejem 5W30 a motor žral olej neskutečně cca 1L/ 1000Km, ale dle manuálu výrobce vše v pořádku, protože tohle je přesně jejich hranice. Z výfuku mi nejde žádný oblak oleje, pod motorem nemám ani kapku.
Olej jsem změnil za 10W40 polosyntetiku a žravost se snížila na 0,5 L na 1000 Km, a o to šlo snížit spotřebu oleje, ale....stále motor olej žere. Z výfuku žádný oblak, pod motorem ani kapka. Tak mi teď vysvětlete kam ten olej mizí???

Jediná jistá věc je ta, že když jsem dělal emise na autě s olejem 5W30, tak mi musel dávat hadru do výfuku abych prošel a to právě přisuzuji tomu oleji, který mi to zhoršoval.

28.08.2016 | 11:40:43 | David Tejkal | Recenze: Ford Mondeo 1.8 benzin 92kw (2002)

RE: Spotreba 130 km/h: ale majú, ale majú.., pri 190 km/h mi to žerie od 4,5-6 litrov nafty.

stačí, ked povolím plynový pedál..
a pri 180-170-160-150-140...mi to ukazuje nulu... !!! :))))
/ reálne, okolo 11-15 litrov nafty pri 190 km/h, podľa profilu. 1,2 môže brať podobne, len tých 190 nedosiahne.

28.08.2016 | 08:50:51 | ľuboš | Recenze: Škoda Fabia 1.2TSI (2013)




Reklama

Reklama

Reklama