Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 89775x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 68853x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 60544x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 53814x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 53116x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Srovnání

Citroën jako značka v posledních 10 letech vyrábí perfektní a hlavně kvalitní vozidla , komentáře typu, že ŠKODOVKA NEBO OBECNĚ VOZI VW jsou opoznani lepší jsou nesmyslné, jediný rozdíl je v tom, že VW je neuvěřitelně předražené,jinak trpí úplně stejnými problémy jako každé jiné auta a kecy typu francouzská kvedlacka, to už není dávno pravda. Srovnávat mám s čím, vlastním Fabii, Citroën c4 a C5 + firemní octavia.
Tak že, lidi, kupte si to co se Vám líbí a z čeho máte hned od začátku dobrý pocit.
Nové auto bude vždy dobré a ojeté budete muset pečlivě vybírat ať už jde o škodovky nebo Citroëny.
Mějte se krásně.

23.06.2018 | 13:15:35 | David  | Recenze: Citroën C4 1.6 VTi (2011)

RE: fiat multipla

řekl bych, že možná na vrakovišti. Bez motoru.

22.06.2018 | 22:13:04 |  | Recenze: Fiat Multipla 1,9 JTD (2001)

fiat multipla

kde se da koupit nejlevnejsi se zaplacenou ekodani.do 10 000kc.prosim poradte nekdo.dekuji petr svatos

22.06.2018 | 11:54:18 | pita19 | Recenze: Fiat Multipla 1,9 JTD (2001)

334xxx a krom výměny serva no problém! Spolehlivé autíčko, šlape jak hodinky a spotřeba je těch 7-8 l, podle toho jak člověk spěchá 😂

21.06.2018 | 18:31:03 | Koca  | Recenze: Mazda 323 1.5i (2000)

Po letech se pravda ukazuje

Fiatů jsem měl hodně. 2xUNO, 2xRitmo, 2xTipo 2xRegata, 2xCroma(tu jsem měl nejradši). Když jsem měl Ritmo, taky spoustu lidí mělo řeči, že je Fiat špatnej, ať si koupim radši favorita. Ritmo 1.5 se dalo točit do plnejch, a pořád zrychlovalo. Žralo do 6 litrů, oproti tomu jejich oblíbenej Favorit žral 9 litrů, a zrychloval od 2 do 3 tisíc otáček, a pak už jenom hučel. A reznul úplně stejně. Navíc karoserii navrhl stejný člověk. Prostě někteří si budou mlít pořád svoje, i když ve fiatu nikdy neseděli. Dnes po letech nevim co ojetého koupit, už jsem chtěl jít o do golfa 5, že konečně vyzkouším co na tom mají. Ale když čtu ty recenze nestačim se divit. Všude píšou benzíny nebrat radši vůbec, jsou poruchový. A na naftu jedině 1.9 (která je jenom moc hlučná) u ostatních se schodují také na závažných závadách (třeba 2.0 103kw, 2.0 125kw)
Nechápu, jak někdo může vychvalovat automobilku co má asi ze sedmi motorizací použitelnej jeden motor.
Teď mě napadá v souvislosti s aférou diesel gate, že jsou rádi, když jim vůbec nějakej motor funguje, těžko můžou ještě snižovat emise. No nic vypadá to, že do Brava půjdu. JTD je v pohodě(bez těchto dětských závad), a vypadá líp jak zvenku, tak zevnitř.
Měl jsem i jiná auta. Třeba Audi 80 b3 1.8 benzín. Jezdila pěkně, ale motor se někdy taky choval divně. Když jsem zaparkoval předkem do kopce, tak pak několik kilometrů nemazal. Svítila kontrolka, a motor už úplně rachtal. Pak to zhaslo, a zase dobrý. Měla najeto 160tis.

21.06.2018 | 05:13:40 | Honza 001 | Recenze: Fiat Bravo 1.9 MJet (2007)

RE: gratulujem k autu

Skusal som novu Corollu. Na sestke to stracalo rychlost v kazdom kopceku, aj tam, kde to HTP necitila. V 90-tke sestka, 2000 otacok (fuha, tolko ma Mondeo 2.5T s 320 Nm motorom), mierne stupanie na nadjazd, plyn v podlahe a auto nezrychluje, iba horko tazko udrziava rychlost. R1, vyjazd z Nitry smerom do Trnavy, tiahle mierne stupanie, patka auto na povolenych 130 nezrychlila. Dala to az stvorka za cenu revu motora nad 4000 otacok. Nechapem, ako moze mat niekto v rodinnom aute zabavu z vytacania motora v kazdom kopceku len preto, aby udrzal rychlost. V hothatchi to je samozrejme ina kava.
Niekto, kto bude tvrdit ze auto s rastucou rychlostou lepsie zrychluje je ignorant a klamar, vykon s rychlostou (ci vlastne otackami) sice rastie povedzme ze linearne, no poziadavka na vykon ide hore s tretou mocninou rychlosti :)

19.06.2018 | 13:55:01 | V12 | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

Keci a nie skusenosti

Tohto pikapa mam uz dlho som taxikarka a mne to auto kuri i cez zimu brzdi schopne a cez vietor nezanasa treba vediet soferovat cez zimne podmienky ten pikap je perfektny uzitkovy voz pre domacnost to co prenesie je neuveritelne a posilovac nech si chlapec sadne do vetriesky

18.06.2018 | 21:30:03 | Maria nz | Recenze: Citroën C15 1.9/D (2004)

Skvělá recenze

Velice krásně napsaná recenze, se kterou, až na pár výjimek, naprosto souhlasím. Vím, že od napsaní recenze už nějaký ten pátek uběhl, ale motor HTP je i dnes na hodně místech opovrhovaný a zesměšňovaný. Po třech letech ježdění s tímto autem můžu s klidem říci, že Fabia 1.2 HTP 1. generace je naprosto dokonalé autíčko na ježdění okolo komína a sem tam nějaké to zahraničí také zvládne. Kdo chvátá za výkonem a ujede ročně 30 000 km, pro toho toto auto opravdu není. A ať potom nenadává, že auto nejede a že děsně žere. Za tu dobu, co auto vlastním jsem do něj nevrazil ani korunu navíc - pouze za pravidelné výměny oleje, filtrů atd. Když s autem naučíte trochu jezdit a poznáte, co opravdu chce, nechá se s ním jezdit naprosto v pohodě do 5,5 l/100 km.

18.06.2018 | 20:44:31 | Johnny | Recenze: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V 47 kW (2006)

Outback 2.0D 2011

Až na motor je auto co se tyce jízdních vlastností a komfortu uplne v poradku. Mam najeto 101000 km a kazdych 10k kilometru rucní regenerace DPF + novej olej s filtrem + další drobnosti. A ted se mi ozvaly vstriky. Takze repas. Příště jedine 2,5 benzin :)

16.06.2018 | 12:37:55 | Raven | Recenze: Subaru OUTBACK (2011)

RE: Expert

no jo plno reci.... intercooler je snad primárne určeny k chladeniu vzduchu to vie snad každy, ale tie rozumenjši vyrobci s nim chladia samozrejme aj turbo.... jednak to pridava na životnosti turba a za druhe preco by si mal prehrievat vzduch v turbe a naslede chladit v interoolery.... take riesenie dobre tak do skodovky.... da sa to samozrejme i inak

15.06.2018 | 20:10:57 | Dan | Recenze: Volvo S60 D5 (2002)