Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 44595x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 33282x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 26540x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 26014x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 21992x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

kia carnival 2.9 crdi

Tak tedy, jak bych začal. Jelikož jsem přečetl všchny možné negativní recenze na Renault Espace a to při hledání nákupu vhodného MPV pro mou rodinku a jelikož jsem se bál koroze, proto jsem rovnou vyloučil různé Sharany a Galaxi, rozhodl jsem se pro Kia Carnival 2.9 CRDI s velmi výkoným a pružným čtyřválcovím motorem a automatickou převodovkou, bohužel auto je nezkutečný žrout peněz ač to byl pět let starý dovoz, kupoval jsem ji v roce 2006 za čtyři roky provozu jsme do auta nasypali takřka neuvěřitelných stočtiřicet tisíc korun a pořád se to kazilo, od turba, rozvodů, těsnšní hlavy, v Holandsku odešlo podávací čerpadlo, na Slovensku vstřiky, v Chorvatsku vylítlo těsnění pod hlavou už ve svích poctivích 75000km, o automatu ani nemluvím, věčně nefunkční klima, velmi slabé topení které není schopno auto vytopit, pro nefunkci olejového čerpadla, totálně přidřený motor a tak bych mohl pokračovat neustále a to jsem jezdil do servisu KIA musím napsat tohle auto mi zrujnovalo, dnes mám již starého Espíka z roku 2000 a po tří letém provozu a počtu kilometrů 269000 km služebních či soukromích cestách dovolených cestou i necestou při ročním nájezdu třicet tisíc km musím prohlásit Espíka za miláčka jasně, servisy jsou, ale běžné opotřebení, jako tlumiče horní uložení rozvody oleje filtry jezdím na olej 5 W 30 co mi lijí v servisu přímo Elf spotřeba a výkon ůměrný váze nedám na něj dopustit až doslouží příde na řadu další,nejvíce bodů za komfort pohodlí totiš já nechal hned po koupy vyměnit spodní ramena s čepy, ložiska, tlumiče, pružiny, dorazy, horní uložení vše Monroe, a to jak ve předu tak v zadu, neuvěřitelně pohodlné auto neměnil bych ho sice to není sportovní vůz ale o tom MPV není.

19.09.2014 | 13:02:20 | Martin  | Recenze: Renault Espace 2,0 16V (1999)

Nesmrtelný trabant

Moje první auto po vojně byl trabant,jezdil jsem s ním do práce každý den 20 let a vždy dojel bez problémů, jezdil jsem s ním i delší jízdy-jižní čechy,morava,cca 300km jedna cesta.Spotřeba při delších jízdách byla i pod 6l na 100km,motor vydržel kolem 70000km do GO,převodovka bez poruchy.Opravu motoru jsem dělal během jednoho dne i s výměnou.Dalo se na něm opravit doma snad vše.I když mám již 10 let auto jiné trabant stojí stále doma a plánuji ho ještě na alespoň 2 roky oživit a udělat STK.Je to nezmar samozřejmě se nedá srovnat pohodlí s dnešními auty ale sloužil vždy spolehlivě.

19.09.2014 | 10:34:49 | mařík | Recenze: Trabant 601 595 ccm/ dvoudobý (1989)

RE: Benzín nebo diesel?

LPG - nejvíc nejlepší.

19.09.2014 | 09:06:44 | marci | Recenze: Citroën Xsara Picasso 1,6 hdï 110 koní (2008)

RE: po 150.000

... já dal za výměnu chladiče klimy 2500,- i s plněním a není to žádný Autokelly apod. Mechoš mi plnění dal zdarma.
Když 2 dělají totéž, není to ...

19.09.2014 | 09:04:05 | marci | Recenze: Citroën Xsara Picasso 1,6 hdï 110 koní (2008)

autoopravovna

Dobrý den všem, musím se rozčílit hned ze začátku nad pomluvmi Espace, proboha lidi co čekáte koupíte si jedno z největších Mpv na českém trhu a myslíte si že náhradní díly budou stejně drahé jako na favorita či felicii, a spotřeba, tak a nyní vám něco napíši, máme větší autoservis a možná by jste se divily jak je Renault Espace spolehliví například o proti Fordu C-max nebo S-max, protože výměna turbodmychadla a v střiků vyjde skoro na třicet tisíc to nemluvím o spojce, rozvodech a co filtr pevných částič nasypat do tohoto ojetého auta za každý rok čtiřicet až padesát tisíc za servis není vůbec problém a co tepřiv elektrika doma si na tom neuděláte vůbec nic, a co pasat 2.0 Tdi tam potřebujete počítač diagostiku i na výměnu kotoučů a destiček zadní nápravy a co třeba VW sharan, Galaxi, Alhambra měly jste to někdy na zdviži to jsou auta co reznou a rozpadají se za jízdy tak sežraný auta jako tyhle tím pádem nebezpečné s totálně shnilíma nosníkama karoserie je prostě vrchol, spolehlivost motorů Tdi to už dávno není pravda všechnu tuto spolehlivost pohřbily nároky na zpřísnujícíse emise, a benzín že to žere, je to přece dvoulitr to musí žrát, co třeba odtáve combi s motorem 2.0 85kw stou když pojedete trochu svižně tak pod devět nepůjde, opel 2.0 16V to samí v bledě modrém, nebo snad by jste chtěly galaxi 2.3i tohle je tak nespolehlivej a rozežranej motor co žere oleje stejně jako benzínu ano je svižnej s nezkutečným zátahem a za cenu spotřeby ruského Kamaze, ono ani nemusíte chodit daleko co třeba ostávie 1.8 20V to je nezkutečné zvěrstvo žere to jak tank každý druhý má v hajzlu vačky a hydroštosy a víte na kolik vyjde oprava vaček a hidroštosů u octávie 1.8 RS za to koupíte celé jiné auto, že prý jsou náhradní díly a servisy na renaulty drahé tak to jste asi nevlastnily staršího japonce přeba hondu ta by vás s toho vyléčila,ale nemusí to bejt honda ono by stačilo třeba mercedes vito cdi tak když odejdou vstřiky to je sranda pak se doma sedí a brečí kde se na to veme hlavně si uvědomte že auto jako Mpv je půl dodávka všechno je tam větší a težší, no prostě kdo bydlí na vsi tak chodí do hospody a jistě zná majitele autoopravoven ve své vsi či okolí vždycky se dá tento pán poprosit zda by nesehnal tu nebo onu součástku sehnat levněji a věřte mi že ceny pro autoopravovny jsou více jak poloviční než co platíte vy, prostě mechanik vydělává na marži né na odvedené práci, koupit co nejlevněji naůčtovat co jedráže to půjde, s toho mají prachy né z toho co vydělají na výměně kotoučů a destičk, já například svím zákazníkům dávam nemalé slevy na díly a dávam jim i možnost jednotlyvích výrobců proto třeba pánovy stály obě čidla teploty na espace 2.0 8V pouhých 320kč obě než 380kč za jedno co mu nabízely v autodílech a cena výměny padesát korun, no to není důležité prostě věřte mi že espace je hodně dobrá kára pokud se kní člověk chová slušně a řeší závadu hned jak se objeví, a nenechává vše na poslední chvíly hlavně všechny tyhle auta zabíjejí popojíždění a krátké vzdálenosti na to sy kupte litrovího fiata nebo smarta, ne espíka ten potřebuje být v taha a jet jet a jet ne popojíždět, jednoho mám do práce a zpátky 38km tak to samé zpátky spotřeba 8 i méně žádnej problém olej 5W40 castrol magnatec C3 jedná se o motor 2.0 8V r.v. 1999, nejdůležitější je u espace tohoto motoru vyměnit zapalovácí cívky, kabely svíčky a snímač klikové hřídele a to součastně, hlavně nekupovat čínu, kupte teslu, svíčky NGK a použijte mnou jmenovaný olej vyměnte obě čidla teploty a termostat a nikdy nebudete mít problém hlavně si pamatujte výfuk koroduje nejprve ze vnetř, tam se rozpadá a tlumicí vata ho začne ucpávat což má za násladek špatný chod motoru a vysokou spotřebu. tak hezký den, Radeček

19.09.2014 | 07:25:08 | Radekček  | Recenze: Renault Espace 2,0 16V (1999)

troubleshootmyvehicle.com/ford/3.0L-3.8L/troubleshooting-a-no-start-condition-1

18.09.2014 | 21:45:29 |  | Recenze: Ford Windstar 3.0 (1996)

problem

Zdravim.Vie mi niekto poradit,coje za problem na 1,9dci 74kw mi pri preradzovani ostava "vysiet"plyn,ide pomali dole,a uz sa ktomu pridalo aj takmer zdochynanie pri zastaveni.Dik.M

18.09.2014 | 21:09:18 | marek | Recenze: Renault Trafic 1.9dCi 74kW (2005)

RE: Trubka

To potrubie je celkom dobre chránené rámom, vačšie haluze sa k nemu nedostanú, skôr kamienky tak snád to vydrží :)

18.09.2014 | 20:52:18 | Juri | Recenze: Land Rover Discovery 2,5 TDI (1998)

Trubka

Hliníkové brzdové potrubí to je si myslím blbost. Měděné je dobré. ale je třeba ho dobře upevnit, aby se o nic netřelo, je měkčí, než ocelové a brzo se prodře. Já osobně dávám měděno niklové.(je pevnější)

18.09.2014 | 19:43:38 | Bebe | Recenze: Land Rover Discovery 2,5 TDI (1998)

mám espace 2.0 8V 84kw RT

Vůbec nechápu vás co pomlouváte jeden druhého uznáváte jen své značky a v našem poskomunistickém státě se stále uznává hordou pitomců že nejlepší auto je právě škoda nebo VW máme v rodině šest aut a právě škoda nebo VW jsou nezkutečně ulítané hujdy s vylítanými motory a jen hlupák koupí takto předražené auto, máme třeba octávii 1,9 TDi vw golf 1.6, nebo audi A3 a mužu vám napsat že se neustále serou čím víc stím jezdíte tím víc se to sype a to je máme od navejch, nebudu tady hájit tu nebo onu značku protože od toku 1990 všechny auta stojí za prd, v autech se pohybuji přes dvacet let prošlo mi rukama snad třicet ojetin různých značek i dovezených, a všechno běs a hrůza přes pasata 2.0 Tdi až po picasso 1.8 16V víte ono se vlastně ani nedá koupit bezproblémové ojeté auto, protože němci se toho zbaví protože cítí průser zato hloupí čecháček to koupí protože si myslí že auto ze zahraičí bude to pravé, nebudu se chlubit svími zkušenostmi že stavím motory a to jak závodní tak civilní, ale chci napsat pár rad, nikdy nekupujte auto podle nějakých názorů Pepi či Vaška, je ůplně jedno jaký znak má auto ve předu ale kdo ho měl před vámi a jak se o něj staral, proto když máte padesát tisíc na auto tak ho kupte za třicet pět a zbytek vražte ihned do dílů, tím částěčně souhlasím s pánem co napsal článek,příspěvek, 12.7.2012, prostě kupte auto okamžitě provedte výplach motoru, použijte olej dané specifikace ale vycházejme s toho že oleje se zlepšují rok od roku proto neplatí dnes to co před pěti lety vyvarujme se olejů starline a podobných sraček a do všech aut 5w40 nebo 5w30 tento olej má už předepsaný například náš vw golf 1.6 55kw r.v.1997, dále okamžitě vyměnit termostet, chladící kapalinu všechny filtry, ložiska v kolech, brzdy, veškerá čidla a snímače co jich na motoru je rozvody nezapomínat na olej v převodovce, protože doživotní nápln neexistuje kontrola tlumičů, popřípadě výměna komplet s ložisky a horním uložením, komplet výfuk, lamdasondu a diagostiku na tohle vše vám budou stačit ušetřené peníze atd, vše má vliv na spotřebu, ono se totiž ukázalo že když se takto postupuje při koupi třeba espase tak se projeví jako jedna ze spolehlivějších ojetin, ač se tomu nechce věřit, jenomže u nás se postupuje koupím auto aby bylo pohledově co nejlepší za co nejméně hlavně aby mělo velké hliníkové kola pak sním budu jen jezdit protože nemám na opravy a když se něco stane tak se to opraví způsobem , nějak to spravte hlavně at to moc nestojí, panebože lidi přestante lhát už sami sobě, a pomlouvat auta tomu druhému on opravdu dobře udělaný espace 2.0 8V máme ho ve firmě dokáže jezdit i pod osm litrů benzínu teda dálky ale kdo si koupí takové auto na popjíždění za vsi do vsi nebo po městě nemůže čekat že bude fungovat a to platí u každého auta protože a kdo si k tomuto určení koupí diesel je prostě debil, kdyby jste měly budík na teplotu oleje zjistily by jste že olej se v motoru ohřeje až po 15-20 minutách stále jízdy do té doby se vněm sráží voda a působí jiné né dobré chemické rekce proto karbonují motory z nedostatku prohřátí motorového oleje pak se zapékaj pístní kroužky a další komponetky v motoru, no to je asi tak všechno na zamyšlení a ještě jedna věc nevěřte servisní knihám ty dokážu sehnat na jaké koli auto dokonce jsou u nás lidé kteří se živí paděláním servisních knížek na dovezéné auta protože se předpokládá že nikdo nebude třeba z francie zjištovat informace o svém dovezeném peugotu 1.6 HDI no prostě razítko vám dneska udělá každá firma jaké koliv, dokonce je šest stejných servisních knížek k jedné dobvezené octávii upraví se km a je to tak hezký den a v še z rozumem. Jirka

18.09.2014 | 17:30:03 | Jorka | Recenze: Renault Espace 2,0 16V (1999)




Reklama

Reklama

Reklama