Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 79264x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 60041x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 57200x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 48624x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 46762x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

renaut clio

mam rozbity klic od startovani poradte kde si mohu dat opravit

25.04.2017 | 15:13:52 | sivak kornel  | Recenze: Renault Clio 1.2 (2008)

1.8 benzin

Ja mam 3 rokem 1.8 benzin r.v.2005 a ted ve 132.000km jsem dělal kompletní přetěsnění motoru kvůli to je jejich slabina a tedy i špatně řešený motor z výroby a zadní tlumiče už mám taky nový. .

25.04.2017 | 07:18:18 | Ondra | Recenze: Mazda 5 (2006)

RE: 1.6 16V

S tímto komentářem nemohu souhlasit.Mám astru caravan r.v.99 1,6 16v již 12 roků,koupil jsem ji z Německa s doloženou servisní historií.Nyní má najeto 220 tisíc km,po celou dobu jsem jen jednou musel nechat vyčistit ERG ventil,jinak absolutně bez problémů.Spotřeba oleje je 0,1 lit. na 1000 km,což vzhledem k nájezdu je normální.Je to o servise,když předchozí majitel neměnil každých 15 000 km olej,pak se nemůžete divit,že motor žere olej.Až budu kupovat další vůz,tak zase Opel,jak zde někdo uvádí,že škodovka má levnější servis,tak o tom bych polemizoval,je to srovnatelné.

24.04.2017 | 08:50:22 | Michal | Recenze: Opel Astra 1600 (2002)

RE: MODERNÍ,KVALITNÍ

Vážení pánové.
Mám megana 1.5dci r.v.2005 najeto 418316km
Motor je puvodní,ve 240 000 km dělaný vysokotlak a vstřiky. Spojka původní a jedinne co mi odešlo z elektriky je odpálenej kontakt v pojistkovce na světla

23.04.2017 | 22:56:31 | Václavfz6 | Recenze: Renault Megane 2.0 16V (2004)

??

Díky za recenzi, minulý týden mi známý zrušil Baleno, kdy oprava je pochopitelně nerentabilní. Baleno je srdeční záležitost. Nepotkal jsem kromě Corolly E8 (momentálně musí tento 30letý youngtimer plnit každodenní přepravní úkoly) spolehlivější a nenáročnější auto. Liana je prostě ošklivá a jiná, ale začínám koketovat s myšlenkou, že si ji pořídím i přes vyjmenované nedokonalosti. První dotaz zní: Kde se Liany vyráběli? Jak jsou na tom se spolehlivostí veškerá elektronická kurvítka? Chtěl bych prostě nějaké objektivní porovnání spolehlivosti Liany s Balenem. Když to řeknu jednoduše u Balena jsem nemusel řešit, kromě běžného spotřebáku vůbec nic.O nápravnice bylo dobře postaráno od počátku, tak si původní nápravnice odvezlo i na cestu poslední.

23.04.2017 | 20:51:42 | Martin | Recenze: Suzuki Liana (2008)

Babetta je spolehlivá ale vy jste debil

Vy jste asi úplně blbý, když si tady stěžujete když vám na babettě něco odejde po 1500 kilometrech. Můžete být rád že vám to vůbec jede a když si tak stěžujete tak si můžete koupit něco lepšího a budete mít klid

22.04.2017 | 21:34:09 |  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: GETZ a koroze?

No, pane, musím vstoupit do diskuze, protože jsem právě včera viděl Getze shnilýho jak dvacetiletýho favorita. Lemy blatníků, prahy, spodky dveří, vše úplně prorezlé. Je však možné, že byl nevhodně garážován (ve vlhku a nikdy nevyschnul - někdy je lepší parkovat venku, kde se auto občas vysuší, než ve vlhké a teplé garáži). Rozhodně ale není pozinkovaný, protože to by tak daleko nedošlo. Bude mít antikorozní ochranu asi tak na úrovni toho favorita a felicie.

21.04.2017 | 19:38:55 |  | Recenze: Hyundai Getz 1.1 (2004)

Ale no tak, chlapi, je to mladej kluk co má rád své Subaru. Uznávám, trocha pokory a objektivity by tomu prospělo.

21.04.2017 | 14:38:13 | Petr  | Recenze: Subaru Legacy boxer (2009)

RE: GETZ a koroze?

Máme Getze 1.1 r.v.2007, najeto 95 tkm a za celou dobu jsme měli jednu závadu - kuna nám prokousala kabely ke svíčkám, jinak nic, pouze spotřebák - a to s ním jezdíme normálně, stojí pořád před domem. Korozi má malou, dole na karoserii od kamínků. Jinak nic, za ty peníze je to pracant

21.04.2017 | 13:48:55 | Jirkasirka | Recenze: Hyundai Getz 1.1 (2004)

RE:

svlastik bude zřejmě pořádný hňup nebo mechanik specialista právě vyučen.Tento motor,který dokáže najet velmi vysoké porce kilometrů bez vážnějších poruch je tak blbuvzdorný ,že rozvody na něj nasadí cvičená opice.Nepotřebujete žádnou aretaci a pokud na ní trváte stačí kolík či šroub m8. Protáčením motoru za centrální šroub se nestane vůbec nic,protože při kompresi kterou vykazuje benzinový motor se NIKDY tento nemůže nikdy povolit.Navíc se většinou točí doprava tzn, spíše dotahuje.Viděl bych to spíše na smolný kus z továrny.Většina jakýchkoliv servisů do opravy tohoto motoru půjde,neboť je jednoduchý až spíše primitivní-to je předpoklad dlouhé životnosti.Motor tohoto typu 1,1 1,4 1,6 vychází ze stejné stavby a laik na první pohled nepozná jaká je to vlastně kubatura.Vady těsnění pod hlavou se zřídka objevovaly.Tekoucí olej z motoru je věcí konkétního motoru z konkrétního místa ,které majitel nespecifikoval.Vyvarujte se rad naprostých laiků ,kterými je internet zamořen.

21.04.2017 | 11:28:31 | svata | Recenze: Peugeot 207 1,4 8V,54Kw (2008)




Reklama

Reklama
Reklama