Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 47472x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 35324x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 29325x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 27903x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 23831x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

zlatá cesta

Dobrý den vážení čtenáři. Musím také vložit svůj příspěvek na Matra Espace. Koupil jsem si Espace benzínoví motor s osmi ventilovou technikou a to na v červenci 2014, auto je rok výroby 1998, hlavní důvod proč jsem si vybral zmíněný vůz je že mám špatná záda a potřeboval jsem velké prostorné auto s vyšším nastupováním a hlavně se mi líbí. Proč jsem si nevybral Galaxi, Alhambru,Sharana nikdy se mi moc nelíbily a navíc proč jsou tak předražené, to nechápu do dnes. Já jsem nikdy neřešil jaký auto je lepší nebo horší prostě se mi musí líbit to je důvod. Tak a nyní, pravdou je že na autě se už po několika dnech začaly vyskytovat závady, nejprve prasklé pružiny jak ve předu tak vzadu vymlácené uložení tlumičů včetně ložisek stabilizační tyčky a uložení stabilizátoru (jelikož bratr pracuje v autodílech ceny pro mne jsou směšně malé) po té se zjistilo že vytéká olej kolem těsnění hlavy válců,(bylo to tak dobře zamaskováno nějakým přípravkem že ani mechanik toto nepoznal a projevilo se to až po výměně oleje) tak že se udělala komplet hlava se vším co k tomu patří, ale i pístní kroužky s čepy ojnic samozřejmostí jsou všechny těsnění. protože jsem nechtěl nechat nic náhodě přišla na řadu i veškerá čidla a snímače včetně potenciometru a škrtící klapky a rozvody, díky cenám v druhovýrobě a bratranci vlastnící auto servis cena velmi přijatelná, jenomže se starým těsněním hlavy a totálně ohnutou hlavou se po opravě zjistilo že tečou radiátory topení a to oba, před tím netekly protože tlak motoru s vadným těsněním byl malí a v chladící kapalině nějaký utěsnovač radiátorů, toto jsem ale svěřil raději odborníkovy pracujícím patnáct let v servisu Renault mající s tímto druhem závady velké zkušenosti, koupily se dvoudílné originál radiátory leví a pravý a ted nevěřte lidem co píšou na netu že si toto opravily sami v garáži za dvě dopoledne, já byl u toho speciální ližiny po kterých celá palubka putovala na místo předních sedadel, jen rozebrání trvalo dvě odpoledne a to nemluvím o smontování, tohle nikdo bez zkušeností doma nedá, v Renaultu to trvá tři dny, já tuhle variantu zvolil, chtěl jsem poctivou práci, jak to nyní topí je neuvěřitelné s novým termostatem a chladící kapalinou po ujetí dvou km provozní teplota a opravdu hodně horký vzduch, pro mě je záhadou jak mohly původní radiátory být tak to prožrané ale hlavně byly úplně neprůchozí, no nakonec se vyměnil celý komplet výfuk, to auto nyní jede nádherně za plynem jde jako blázen a hlavně na dálky po dálnici (kde převážně jezdím) spotřeba sedm a město do devíti litrů na sto (takovou spotřebu měla má bývalá Marea a to byla jednašestka. Nyní jsem a autem maximálně spokojen a neměnil bych ho!!! a to i po všech opravách, ovšem co bylo zajímavé zjištění že vrzání od předku při průjezdu nerovností nezpůsobuje podvozek a vše sním spojené ale silemblok motoru. Jsem rád že toto auto mám, původně jsem je chtěl předělat na plyn ale byl jsem pánem z Renaultu výslovně varován před vážným poškozením motoru, toto prý doporučují pouze firmy předělávající auta na plyn a samy jsou si vědomi škod a nepomůže vám ani přimázávání plynu protože odlitek hliníkové slitiny hlav válců je z materiálu který není na plyn stavěný to platí i o ventilech sedlech vodítkách a pístech. tak že poslední hodnocení čtyři a půl hvězdičky z pěti, postrádám apsenci otáčkoměru, palubního počítače a cd mechaniky jinak spokojenost neuvěřitelná. Děkuji za možnost napsání vlastního názoru na tento vůz. hezký den všem. Jirka

27.11.2014 | 12:08:38 | jirka | Recenze: Renault Espace 2,0 16V (1999)

RE: :D

zaujimalo by ma kolko stalo to auto:) ja mam s autom najazdene tiez len okolo 5tis km ale vpodstate len po meste startujem tak 10 krat za den vacsinou na studenom motore jazdim a okrem toho ze kazdych 1000km liter oleja tak bez problemov menil som 2 ziarovky rozvody komplet a klin remen a napinaciu kladku a este zadnu cast vyfuku coz beriem ako spotrebny material a auto ma najazdene 317tis km

27.11.2014 | 04:06:55 | xxxv | Recenze: Opel Vectra 1596ccm (1997)

komentář

Pisatel recenze je zřejmě politik. Nejenže píše jako prase, ale také se jako prase v autech vyzná. Renault je auto, o kterém ani nepřemýšlím. Stavím jej naroveň dáciím. Passat Variant 1.9tdi 81kw je velice spolehlivé auto a stačí jen pořádně vybírat. Bez servisky nekoupit a uvědomit si že většina aut najede cca 20tis km ročně. Takže desetiletý vůz s nájezdem 140tis je hovadina...většinou. Nelze chodit do bazaru pro nové auto za půldarma.

26.11.2014 | 23:56:38 | Bacha | Recenze: Volkswagen Passat B5 (1998)

stale jazdi

Uz su to roky,auto stale ide vyborne, bez vymeny spojky a turba...
211 000 km...
Spokojnost ....

26.11.2014 | 23:44:56 | haplo | Recenze: Volvo S40 1.9D 85kW (2002)

RE: Vysoká spotreba

Zdravím všetkých nespokojných so spotrebou u RAV, ročník 2007. Mám 130kW diesel manuál, spotreba bola leto cca 10,5 l, zima cca 11,5 l, väčšina km v meste alebo na diaľnici 140km/h. Po montáži boxu pre zvýšenie výkonu (montovali to origin. v Toyote servise) mám spotrebu 7,6 l pri "ťažkej" nohe v meste alebo 7,5 l pri dlhých jadzách alebo po diaľnici, tempomat 140 km/h.

26.11.2014 | 22:29:39 | TOmas | Recenze: Toyota RAV4 2.2 / diesel (2007)

topeni

Mas pravdu len ciastocne. Auto topi slusne. A to webasto sa tam nedava kvoli tomu, ze by slabo topilo. Montovali to do vsetkych Touranov s motorom TDI ako aj sharany atd. Nefunguje to ako nezavisle kurenie, ale ako prihrev. Cize zapne to len pri zapnutom motore a pri poklese teploty (tusim pod 5 C ), napomaha zohriat rychlejsie chladiacu kvapalinu na 90 C, potom to automaticky vypne. Bohuzial sa to zvykne drbat.
Sam mam tento motor 2.0 AZV 100 kw, ale s webastom som problem nemal ani s motorom.
BKD a AZV su z tychto dvojlitrov PD asi najlepsie, nema to filter pevnych casti, vyvazovaky a ine kurvitka. Trysky su bosh, stedro predimenzovane. Staci hybrid turbo + soft a ma to hned nad 200 papagajov. Hlavy u novsich modelov (Germany) nepraskaju ako u tych starsich.

26.11.2014 | 18:54:31 | Kejsy Rajbek | Recenze: Volkswagen Touran 2,0 (2004)

VW passat 2,0FSi

Ahoj, má stejné auto jen rok výroby 2008/2009 přelom.
za 4roky žádná z uvedených poruch, vše bez problémů, normální pravidelná údržba VW doporučuji, zřejme jsi mněl smůlu na ks při počtu výrobků za rok se může nějaký špatný objevit.

26.11.2014 | 08:47:41 | Honza  | Recenze: Volkswagen Passat 2,0 FSI benzín (2006)

crx

s loziskami to nie je pravda mal som par crx momentalne ee8 zatial som ani jednu nesetril isli krasne bez poruch,co mozem vytknut je hrdza motor isiel len kasna to nezniesla.

25.11.2014 | 15:26:20 | crx | Recenze: Honda CRX 1,6 16V (1992)

Kolegá má Combi diesel, celkom slúšné zvnútra a taktiež bez problémov. Chváli to, takže z výroby podarené auto zrejme :-)

24.11.2014 | 18:40:41 | _Mailo_ | Recenze: Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW (2002)

RE: Veru, ked je také isté ovládanie na BMW...., tak je to super riešenie....:))

Tak nádrž na zámek mělo spousta aut osobně měl jsem to jen u Renaultu momentálně to nemám a stejně auto na benzinové pumpě zamykám takže klíče vytahuji:)

24.11.2014 | 18:39:26 |  | Recenze: Peugeot 406 dhx (1997)




Reklama

Reklama

Reklama