Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 49759x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 37103x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 31391x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 29387x
5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 26187x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: celková spokojnosť

sú tie km naozaj pravé ?!! nechce sa mi veriť, že by Toyota mohla mať až toľko chýb za tak málo km. to 106,206 bola oveľa spoľahlivejšie vozenie.
sakra, už som špekuloval, že kúpim aurisa 1,6 combi, ale teraz neviem, také poruchové auto som ešte nemal žiadne.

tú prevodovku ste menili v of. servise, alebo garážovom?

25.01.2015 | 14:51:56 | ľuboš | Recenze: Toyota Auris 1.4 D4D (2007)

tak to teda fakt iba úprimnú sústrasť..:((

toľko peňazí a toľko porúch. aký bol, či je štýl jazdy?

25.01.2015 | 14:48:45 | ľuboš | Recenze: Peugeot Boxer 2,2 (2007)

Tym co maju do 200 000 km a chvalia...

Mam Jumper r.v. 2007. Ma najazdene cca 700 000 km... Nebojte, nevydrzalo tolko s jednym motorom... Je tam treti motor, piata spojka, kopec EGR ventilov... po cca 200 000 km treba menit vstrekovace... Niekedy ani to nepomoze a motor sa totalne znici... Ako u mna...
Peugeot detto... Pri cca 200 000 km sa totalne znicil motor... 8 dni!!! po zaruke... Cena 7 700 eur s dph... Drzte sa kto ma moderne dodavky a potrebujete vela jazdit... Generacie aut predtym davali 500 000 km aj viac v pohode...

25.01.2015 | 13:42:03 | Jano LM | Recenze: Peugeot Boxer 2,2 (2007)

celková spokojnosť

Dodatok k recenzii: Na Aurise mám najazdených takmer 170.000 km. Nakoniec som dal opraviť prevodovku. V servise vymenili synchrónny krúžok a 2 ozubené kolesá. Spolu s prácou ma to stálo 540 Eur. Ak zhodnotím vozidlo, musím povedať, že som spokojný. Chyby pri kúpe ojazdeného auta mohli byť spôsobené zlým, nešetrným prístupom predošlého majiteľa k vozidlu. Na aute sa už nič nemuselo meniť (okrem prevádzkových kvapalín a filtrov). Dlhodobá spotreba (20% mesto, 40% okresky a ostatok diaľnice) je 5,2 l/100 km. Snažím sa dodržiavať rýchlostné limity.

24.01.2015 | 15:26:57 | Marian | Recenze: Toyota Auris 1.4 D4D (2007)

RE: KIA UŽ ASI NIKDY-DÍKY SERVISŮM

Dobrý den pane Jirko, jak jste dopadl s 2. garanční prohlídkou v CL s vozem KIA?

24.01.2015 | 11:14:18 | Alena | Recenze: Kia Cee´d (2012)

Výborný, ale děsně rezaví

Už jsem vystřídal asi šest exemplářů vozítek Subaru Libero od r,.v. 1989 až 1996, tedy starší a pak novější versi. Kupoval jsem to jako druhé auto do rodiny a hlavně na zimu do sněhu. Moje zkušenosti. Je to malý velký autobus (bez problémů velký bojler i s krabicí, el.sporák a taky topení (dřevobrikety na celou zimu) Mnohokrát jsem v něm spal na dovolené a na rybách.Tolik kladné zprávy.Teď ty horší. Jezdil jsem většinou tak za 10/100km na větší dálku to šlo i pod 8, ale to byla vyjímka. Za mrazu docela dlouhá doba než to pořádně topilo a nejhorší věc doslova před očima šíleně rezlo. Novější snad ještě víc jak to starší.A rezlo to jaksi zevnitř.Zvenku jsem to stále opečovával barvičkami a štětečkem a když jsem jednou v zimě chtěl uklopnout sněhový klín před zástěrkou upadla zástěrka i s kusem blatníku.Libero je taky známý svými starty či nestarty za vlhka, kdy odjezd byl vždy opožděn o dobu vysušení VN kabelů a víčka rozdělovače doma u topení. Jinak kupoval jsem dvakrát poslední díl výfuku(do 3000,-) brzdové destičky a rozvodový řemen a nějaké drobnosti za ucházející cenu. Bacha však na kliky dveří. To je nekřesťansky drahé.

24.01.2015 | 11:13:38 | Dědek | Recenze: Subaru Libero 1.2 benzín - tříválec (1997)

Další všeznalec a nej odborník

Vážený pane odborníku. Připouštím, že v prvních prodaných vozidlech Ceed mohli být ještě nějaké nevychytané výrobní vady, které se projevili v krátkém čase po zakoupení, ale dle toho přeci nejde posuzovat daný vůz. Znám spoustu majitelů těchto vozidel a ty na ně nedají dopustit. Dokonce já sám jsem s kiau Ceed najel přas 10000km a bez jediné závady. Rádio hrálo bez jediné chyby, podvozek OK, motor také a jen tak pro zajímavost, průměrnou spotřebu jsem měl 4,7l/100km u motorizace 1,6CRDi - 115HP a to byl kombík! Vnitřní prostor větší než u Octávie, výkon motoru (ne kroutící moment) srovnatelný jako 1,9TDi u Octávie. Když srovnám kvalitu vozu Ceed s ostatníma v dané kategorii, tak Ceed není vůbec nespolehlivý a za tu cenu má daleko lepší výbavu než jiné značky. Takže můj názor je - ať neposuzuje někdo kdo tomu asi moc nerozumí. A co by ste si koupil za ty prachy?

23.01.2015 | 10:30:35 | John | Recenze: Kia Cee´d 1,6 (2007)

RE: kristepane !! toto sa nedá čítať! po 3 riadku som zaspal.

O aute uz vies vela z inych recenzii a to aj na tomto fore. Chcel som hlavne pobavit, min. při tebe mi to nevyšlo. Spatne suhlasim, údaje sa v texte stracaju, no ako hovorim, ciel bol pobavit. Avšak: nikde, este raz nikde na ziadnom servery nenajdes info, ako auto ide v určitých rezimoch a kolko pri tom spotrebuje. Já nie som motoristický novinář, aby som to dával do tabulky. Nikde si nevidel, vsade iba cital a papier znesie vsetko, že do Versa sa naozaj zmestia 3 sedačky. Mám vari auto vytrapit při 7000 otáčkách len preto, aby si mal dobrý pocit po otevírání recenzie? Já ju este rozsirim o tabulku, ale pockaj, uznán sám, že nie som hej ty, povlak a pod sem, som iba obycajny majitel, ktorý sa z autattesi. Pockaj si na tabulku, bez tak mam v rezencii údaje, co nikto!

22.01.2015 | 22:32:10 | simplynever | Recenze: Toyota Verso (2014)

RE:

Když čtu tyto příspěvky tak mi připadá že jste někde udělali chybu.Já vlastním tento vuz skoro 6let najeto 51000 km bez garančky bez servisu jen oleje a filtry a šlape perfektně.

22.01.2015 | 21:53:34 | Petr | Recenze: Ford Fusion 1,4 (2005)

RE: 1,6 MIVEC - zajetí

Ahoj. No Lancera väčšinou kupujú ľudia, ktorý vedia čo kupujú. Zaujímavé je, že cca v roku 2009 keď som sa začal zaujímať o kúpu nového auta som tiež uväzoval nad kúpou Seata Leon ale 1.8 TSI, lebo Lancera som dovtedy videl len na fotkách a tam ma moc neoslovil. Dokonca som jedného Seata Leona už skoro kúpil, ale nejak tak vnútorne som nebol presvedčený. Vtedy bola v hre ešte aj Oktavia, Golf, Volvo a ešte nejaké...už si nepamätám. Všetko zmenilo keď som bol v roku 2009 na autosalóne v Nitre a tam som zbadal Lancera naživo, aj som si sadol do neho, ošahal ho a odvtedy som nevedel na noho zabudnúť. Trvalo ešte rok kým som pozeral testy áut, porovnával, ale postupne som pochopil že vlastne chcem len Lancera :). Tak som ho v roku 2010 kúpil. Tiež je to môj prvý Japonec. Ja som zatiaľ inú motorizáciu ako atmo. benzín nemal. Mne atmo. benzín vyhovuje so všetkými plusmi aj mínusmi. Lancer je veľmi spoľahlivé auto. Este som neaktualizoval recenziu, lebo som chcel až po servisnej prehliadke tento rok. Mam 82.000 km a stále je na aute všetko pôvodné a všetko funguje bez problémov. Dokonca aj tie brzdy čo som tu spomínal že budem meniť som ešte nemenil. Nakoniec netrebalo. Dokonca som ešte ani žiarovky nemenil a to mi par ľudí ani nechcelo veriť, že počas 4 rokov a 80.000km sa ani jedna žiarovka nevypálila, ale je to tak. Okrem jednej čo osvetľuje SPZ - stála 0,40 EUR, inak sú všetky žiarovky na aute pôvodné. V skratke auto je stále bez závad. Teraz sa už dá kúpit len Intense+ Ale je v lepšej cene ako keď som ja kupoval Intense :) Povrzávanie môže isť od zadnej nápravy pri prepruzení, čo je spôsobené viacprvkovou zadnou nápravou a gumené silenbloky zvyknú vrznúť, ale len v zimnom období, v lete je ticho. Ak máš model 2015 tak k tým rádiám by sa mal dať pripojiť USB kábel. K môjmu (model 2010) sa nedá, takže som odkázaný buď na CD s MP3, alebo MP3 prehrávač. S CD a napaľovaním MP3 som nemal žiadny problém. Napaľujem si MP3 cez obyčajnú napalovaciu funkciu čo je súčasťou Windows7 a vždy mi CD precitalo. Mam aj MP3 prehrávač, ktorý pripojím cez aux poprípade. Zábehu som extra pozornosť nevenoval. V návode k autu je spomenuté ako správne zabehnúť motor. Ideálne je keď spravíš prvých 1000km na dlhšie trasy (diaľnica) ale maximálne 110-120km/h ustáleným tempom. Najlepšie prejsť celých 1000km na jeden krát :) ale to sa asi nebude dať. Tak si to rozdeliť na niekolko 300-400 km úsekov. Skrátka čo najmenej studených štartov a plynulé ustálené jazdenie. Podtáčať motor tiež nie je dobré ani pri zábehu, ani celkovo. Asi toľko moja rada. Tiež som rád že táto recenzia si udržala ako-takú kvalitu, dúfam že to tak vydrzí a že bude prínosom.

22.01.2015 | 12:08:57 | TOMI | Recenze: Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC (2010)




Reklama

Reklama

Reklama