Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 64002x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 48364x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 45097x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 39554x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 36359x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

Zrovna dnes jsem s kolegou potkal Astru G a společně jsme trochu po vzpomínali na staré časy, kdy jsme oba měli Opely a jak to té Astře G sluší. Po přečtení pár recenzí tady na A..G se mi vrátily vzpomínky na Opely: elektronika, čidla, kravinky je to co tyhle auta zabíjí! Samo i koroze. Kecy, že to musíte u Opelu brát je blbost. Každý kupující se puchřejicímu autu vyhne obloukem. Tyhle problémy se táhnou celou generací Opelu jako červená nit. A motor ECOTech se svým plastovým víkem a marnou snahou to utěsnit je... Teď vím, proč jsem před třemi léty říkal Opel ne, ne, ne.

11.02.2016 | 23:18:36 | Dan | Recenze: Opel Astra Z16XE (2002)

RE: Auris po 60 000

Bohužel mám stejné poznatky- AURIS 2011 šmejd materiály všude snad jen mimo motor 1,6 (97kW), zpracování 3-, materiály 4-, ochrana svarů karoserie hlavně dveře 5, převodovka 5, jednání zastoupení toytota čr 5, záruční servisy 4-, nechtějí nic vyměnit ikdyž je v záruce, konstrukčně poddimenzované zadní brzdy 5,
závěrem hodnocení jako ve škole 1 nejlepší, vozidlo také vyrobeno v turecku pozná se dle kódu ve VIN, obecně používají šmejd díly z evropy, pokud se řeší nějaký konstrukční problém tak dají japonský díl (mají odlišná katalogová čísla), vozidlo zkonstuováno a vyrobeno s ohledem na co nejvyšší zisk, at´si evropani užijí, tohle by si v japonsku nemohli dovolit.

11.02.2016 | 21:39:06 | 123456 | Recenze: Toyota Auris 1.6 benzín (2008)

to isté auto po 9 rokoch

Najazdených 138000km.
Výmena spojky po 135000km.
Slúži dobre, ale už je čas na predaj. Mám objednanú Skodu superb III.

11.02.2016 | 11:55:55 | Autofil | Recenze: Kia Cee´d 1,6 CRDi (2007)

Pořâdně to projeď do omezovače třeba na trojku půl minuty a vyžeň pavouky.Podle spotřeby to moc nehoníš a zakarbonovává se ti motor,pak by ti měl volnoběh běžet hladce.

10.02.2016 | 16:27:42 |  | Recenze: Citroën C-Elysee (2014)

dobrá volba

Auto z kterého se může uprostřed křižovatky stát nepohyblivý kus oceli je zaručeně lepší volba oproti předraženým Škodovkám

10.02.2016 | 15:53:02 | soli | Recenze: Citroën C-Elysee (2014)

ALTO 1,0 2013 32tis.KM

Alto mám rok, druhý majitel.. spotřeba přesně 5,2 jezdím sám, nebo ve dvou, převážně mimo město, ale svižně.. svádí to, ochotně jde za plynem. Jsem motorkář a mám rád malá auta..krom toho jsem se vozil ve více, než 30ti autech, začínal jsem na Trabantu..přes Š100,120, Rapid, Ford Lincoln, Mustang, až po Maluch 126p...Alto má špičkově spočítanou převodovku a mimořádně tichý motor.. ve 100km/h řadím pětku a sluchově to není prakticky znát. Rozhodně to není líné auto, pokud jede člověk sám...mám docela problém s dodržováním rychlosti, přestože máme druhé auto BMW. Alto se pouze tváří, že jede pomalu. Jízdní vlastnosti dobré, až na přílišnou tvrdost..na rozbité silnici občas zdržuji, druhá věc mi nevyhovuje sklon sedadla, které je příliš zbytečně nakloněno dozadu a špatně se z něj vstává, mám 186cm. Třetí věcí je, že jsem počítal s malým prostorem a když budu potřebovat, vezmu si vlek...jenomže povolená zátěž na kouli je 100kg... to znamená maximálně nosič na kola. Jinak skvělý japonský buldoček....

10.02.2016 | 14:28:37 | existuji | Recenze: Suzuki Alto 1.0 (2011)

Taky jednu vlastním a ...

1. Nechápu kde se u benzínu bere žhavení?
2. Pokud má nejvyšší výbavu tak nechápu jak může mít tvrdý podvozek. Já mám podvozek vzduchový s možností nastavení na Komfort a to ani ty kanály necítíte. Jedině že by měl "levnější" verzi s "obyčejným" podvozkem.

Jinak musím podotknout, že s A4 byla větší sranda. Tohle auto strašně trpí na těžký předek takže ho i na sněhu přetočíte mnohem hůře než A4. Jinak se stále sune rovně vpřed.
S čím musím souhlasit je nádherný zátah motoru a jeho zvuk. Opravdu škoda že je tak dokonale utlumený. Navíc mám dvojitá skla proti hluku. Šetřím na výfuk Akrapovič (či jiný) abych si zvukový projev více užil.
Nakonec malá rada (někteří znají někteří ne) - když chcete vypnout ESP společně s ASR kompletně, tak se musí držet tlačítko ESP cca 5vteřin.

10.02.2016 | 08:15:19 | Standa | Recenze: Audi A6 4163 / benzin V8 (2006)

RE: spoľahlivosť

Vy neumíte číst. Já to taky nikde nepíšu.

10.02.2016 | 05:23:02 | Temp | Recenze: Hyundai i40 GDI (2011)

RE: spoľahlivosť

Ale on nikde nepíše že Santa je dobrá v zatáčkách,přesně naopak,neumíš číst?

09.02.2016 | 20:58:56 |  | Recenze: Hyundai i40 GDI (2011)

RE:

J máš pravdu já tuhle starou A6 2.8/c4 quatro 1997 benzín mám už tak 10 let.Měl jsem i naftu ale od té doby co jsem jsem v horách po 14 denním stání nenastartoval v půl metrové závěji a musel jet domů vlakem tak už jezdím jen benzínem po městě i mimo město s tím jezdím za míň než z 1.6 Octávkou.
Není to nic moc živé auto ale má krouťák ,že tam člověk nacvaká pětku během 100 metrů kdekoli i ve městě při 50 Km za hodinu. Jinak je jedno jestli člověk jede na dálnici 120 nebo 160 spotřeba je do 8 litrů.
Ale dá se s tím jezdit i za 50 litrů na 100 km bez problémů.
Chválím na tom dobrý přístup kolem motoru a jednoduchý servis.Servis si dělám sám.Jinak díly v náhradě stojí méně než na Octávku .
Olej kolem plastových vík teče je to katastrofalně uděláno,je třeba přehodit víka z 2,6 tam jsou celé hliníkové a pasují ,stejně tak jsou kompatibilní i všechny převodovky a dokonce sedí i diesel 6 kvalt.Dále to docela žere olej kolem ventilů ,časem ztvrdnou gufera a pak je to katastrofa žere to čím dál více,ale pokud to člověk umí vyměnit tak sedá sada koupit za 500 kč.

Já vystřídal už spoustu aut ,vozili jsme je kdysi po převratu.A ta stará Audina byla tenkrát bezkonkurenční a zřejmě pořád je.

To je myslím poslední auto z řady které se dá opravit bez diagnostiky.

09.02.2016 | 19:42:19 | Radek | Recenze: Audi A6 2.8 (1999)




Reklama

Reklama

Reklama