Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 44486x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 33213x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 26422x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 25945x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 21901x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: K tomu palivoměru,

Zde bych si dovolil nesouhlasit. Auta, která mají plnohodnotný BC počítají dojezd z polohy plováku, z okamžité spotřeby a rychlosti jízdy. U nich se hodnota dojezdu mění v závislosti na poloze plováku a ostatních zmiňovaných veličinách. Ověřeno na vozech skupiny VW, Fordech, japoncích atd. statisíci kilometry. Kdo nevěří, ať si na BC nechá zapnutý dojezd natrvalo a uvidí, jak se hodnota dojezdu začne měnit, když je paliva v nádrži méně a palivo se začne přelévat mezi přepážkami. Rychlost změny údajů je dána délkou časového úseku, během kterého BC vyhodnocuje data. Mnohé vozy v "social edition", se tváří, že mají palubní počítač, který však umí většinou jen ten dojezd a hodiny, příp. teploměr. Ve skutečnosti však počítají dojezd pouze v závislosti na poloze plováku a ujetých kilometrech a na základě nějaké, výrobcem dané průměrné spotřeby. Tam se hodnota dojezdu nemění s rychlostí a okamžitou spotřebou.

16.09.2014 | 12:38:20 | Kolemjdoucí. | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: K tomu palivoměru,

Tak Oprava, není to až tak tou nádrží, ale spíše velmi rozdílovém stylu na delší trase.
Například zprvu divoká jízda nebo dálnice, a znenadání pak klidná jízda v nízkých otáčkách po okreskách.
Přednastavené dávkování paliva, které motor po zklidnění jízdy nevyužije vrací zpátky do nádrže, pak ručička ukazuje chvíli víc a chvíli méně.

16.09.2014 | 12:23:49 | svlastik | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: K tomu palivoměru,

Toho jsem si opravdu nevšiml a mám dojem že mě to nikdy nedělalo a ani momentálně nedělá nebo asi dle fakt dělá ale je to nepatrný aby mě to zaujalo.

Jako u 1.8 jsem si všiml že ručička pozvolna postupovala dolů a pak zase nahoru ale tam byla chyba v budíku.

Ale že bych mě jako viditelně a pozvolna klesala rafika se mě ještě nestalo ani u 406 2.0 a ani 607 2.7...

16.09.2014 | 10:13:26 |  | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: K tomu palivoměru,

Asi tak, ručička nejvíc lítá, když je v nádrži zhruba kolem poloviny pohonné hmoty. Se divím, že když jsi vlastnil auto s nádrži nad 60litrů, tak sis toho nevšim. Na dálkové trasy úplně normální jev. :)
Ručička hádala až jakoby o desítky litrů, mezi 20-45 litrů. Ale dojezdový BC byl přesný a nevšímal si toho když se nenulovaly km. :)
Člověk co neměl auto s vysokým dojezdem tohle znát moc nebude! Nádrž bývala zvláštně tvarovaná, kvůli umístění, dolní část úzší u kol v podběhu vrchní část téměř dvojnásobná pod sedačkama, moc velký odskok a při tom přechodu toho tvarování se ručička mohla zbláznit a skákala dokonce i při táhlé ustálené jízdě nad 2minuty, běžný jev také i v dnešní době.

16.09.2014 | 09:41:16 | svlastik | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: K tomu palivoměru,

Ach jo Ty "brzdičko", rychlé změny plováku kompenzuje elektronika, ty možná máš ve své plechárně brzdičku, ale tady nebyla řeč o lítání ručičky jako na houpačce, ale tom, že plovák kopíruje hladinu paliva v nádrži a čím je ho méně, tím více palivoměr reaguje na změnu hladiny. Změny jsou pozvolné, žádné lítání, ale jsou. Při průjezdu zatáčkami se menší množství paliva přelévá mezi přepážkami v nádrži a někdy plovák ukazuje méně, někdy více - holt podle toho kam se zrovna palivo přelilo. Pokud to je na Tvé plechárně jinak, tak Ti místy lítá plovák v "luftě", páč ho drží ta Tvoje "brzdička". :-)

16.09.2014 | 09:17:13 | Kolemjdoucí. | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: Je to šrot!!

Další člověk co má kámoše, co měl Alfu. Dělám v servisu Alfa Romeo, Fiat, Lancia a povím jedno... mrdku si z toho udělá každý sám postupem času. Lidi co se o ní starají nemají problém, lidi kteří se při dotazu na to, jaký chtějí díl okamžitě rozhodnou pro kvalitu neřeší problémy. Problémy řeší lidi, co objíždí servis po servisu a ptají se: kolik by to a ono stálo. Nakonec vyhraje ten nejlevnější, kde stejně budou nespokojeni i kdyby se mechanici snažili sebevíc ). Nakonec do toho nakope se slzou v oku 8000,- , aby to tak nějak jelo a koupí si jí Tvůj kamarád... kterému padne motor atd. Jestliže to ten frajer pravidelně servisoval a staral se o ní, nechápu co se stalo. Jakože se ze dne na den po správné údržbě a kvalitních náplních od majitele autoservisu vysypala převodovka ze dne na den? No dobrý dost teda... Zkus v Německu říct, že motory TS jsou sračky a Němec si bude klepat na čelo kde si to slyšel. Opravdu nejvíc mně baví nátura našeho národa... a povídačky o kamarádech, co mají kamaráda, co znal člověka, co ve škole seděl vedle někoho kdo měl koupenou Alfu se všim všudy za 18000,- a ta sračka se mu vysypala. Moc se směju těmhle lidem...

15.09.2014 | 21:26:29 | Petr | Recenze: Alfa Romeo 156 2.0 JTS (2002)

RE: K tomu palivoměru,

No, to by to vypadalo. Nevím jak tvoje plechárna, ale moje auto ručičkou nehýbe. Je tam samozřejmě "brzdička", která nedovolí, aby ručička lítala jako na houpačce. myslím, že to tak má většina normálních aut.

15.09.2014 | 17:59:54 |  | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

Jinak spotřeba se ti po výměně nezmění je to stará atmosféra která tak prostě žere..měl jsem 2.0 16V rok 2001 kde byl i novější motor a spotřeba byla stejná.

Pokud chceš jezdit za méně tak jsi měl zvolit naftu nebo 1.8 16V která má spotřebu o nějaký litr méně.

15.09.2014 | 15:20:44 |  | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

RE: K tomu palivoměru,

Asi tak má to 80 litrů nádrž takže min.za 500Kč se ukáže že tam něco je..:D jak u 1.8 natož u 2.0.

15.09.2014 | 13:21:22 |  | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)

K tomu palivoměru,

nalej si do sklenice vodu, u hladiny si udělej rysku a pak nakloň sklenici doprava, pak doleva a sleduj jak se hýbe hladina vůči rysce. A přesně totéž se děje v nádrži při projíždění zatáček, nebo při jízdě z kopce, či do kopce. Čím je nádrž prázdnější, tím je efekt kolísání ručičky palivoměru výraznější. S věkem vozu to tedy nemá nic společného. Při tankování za 1O "éček" je s podivem, že se Ti vůbec ručička hýbe :-D.

15.09.2014 | 12:51:31 | Kolemjdoucí. | Recenze: Peugeot 406 XU10J4R (1996)




Reklama

Reklama

Reklama