Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 81586x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 62506x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 58028x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 49763x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 48596x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: spolahlivosť?????????

kup si VW a budes chodit peso za dva tyzdne...

24.07.2017 | 16:44:35 | MAREK | Recenze: Toyota Land Cruiser 3,0 D4D (2004)

RE: spojka

vim ze je clanek uz stary,ale i tak mi to neda, Autokelly nejdrazsi dily co jste chteli, v kelly je to o 100 procent drazsi nez jinde,podotykam za stejne dily. dvouhmota je draha, spojkova sada se da poridit za slusne peníze jen ne v kelly, a co se tyce dvouhmoty,je to akorat k hovnu,jelikoz je to vec co vydrzi tech 200/250 tisic a pak draha vymena, a to nejen u dvojkove octavie ,takze pan tady nadava zybtecne na skodovku. Je to u vsech aut problem co maj dvouhmotu, spojka zalezi na tom jak clovek jezdi, ani zenska nemusi byt shumacher aby byla spojka po dvouset tisicich na vymenu. Posledni co bych dodal je,zlatej obycejnej setrvak a autokelly nebrat :)

24.07.2017 | 15:51:40 | dvouhmota | Recenze: Škoda Octavia 1,6 74 KW benzín (1998)

Ještě dodatek k neuvěřitelné

Ještě bych měl doplnit, že vůz byl vyroben v Istambulu v roce 2007 - koupil jsem ho v AAAčkách po 1. majiteli a jezdím většinou na prémiová paliva, za dlouhodobý průměr 6,3 l/100km!

23.07.2017 | 15:45:55 | paya | Recenze: Hyundai Accent 1,4 (2007)

Neuvěřitelné

Když jsem narazil na hodnocení plné nářků až vlastně znechucení, jen zírám. Já jsem koupil accenta v plné výbavě v roce 2012 s najetými 80.000km. Dodnes už mám skoro 200.000 a kromě výměny akumulátoru po desetiletém provozu a na sto tisících rozvodový řemen vlastně jen pro jistotu ,na auto nikdo nesáhl. Spolehlivé, žádné vrzání a podobné nepříjemnosti jsem dosud nepoznal. Tak že by opravdu smůla? Taková snad ani není možná.

23.07.2017 | 15:38:38 | Paya | Recenze: Hyundai Accent 1,4 (2007)

RE:

Jasně. šáde je jako papír, wartburg je pevný. Video crashtestu W neexistuje, a když pominu vaše neustálé motory na klíně (měl jsem za to, že jste již pochopil nesmysl tohoto tvrzení), tak W je prostě ve všech ohledech bezpečnější. Je pevný při nárazu z boku, při prevrácení, při prudkém brzdění..... a hlavně při čelním nárazu. To jen velké přetížení při URČITÉM typu nárazu je smrtící. Ale ustupuji coby moudřejší názoru, že nic vepředu mi zachrání život. Kdyby to bylo tak jednoduché, nemuseli by inženýři složitě vymýšlet, vypočítávat a konstruovat bezpečnostní zóny v čele vozidla. Vždyť stačí kufr ze škodovky s rezervou a máte bezpečnostní zónu jak sfiňa. Ustupuji, couvám, vzdaluji se.... uctivá poklona...

22.07.2017 | 15:27:51 |  | Recenze: Wartburg 353 992 (1984)

RE:

Hledat to nebudu, ale kdysi jsem viděl crasch W na videu - byla to katastrofa....ta vaše hanná šády byla proti tomu Volvo, proč to ta bylo, máte výše

22.07.2017 | 11:31:43 | Vašek | Recenze: Wartburg 353 992 (1984)

RE:

Njn, když nejsou argumenty, tak se slovíčkaří,už jsem to psal....., princip je ořád stejný, tvrdá hmota(tedy motor) NEPRUŽÍ na rozdíl o komponentů té vámi stále haněné šáde, tudíž je DALEKO nebezpečnější, ten motor se posune až na klín cestujících (protože deformovat se z logiky věci příliš nemůže), je úplně fuk, zdali mezi posádkou a motorem je ještě kus přepážky, či cokoliv jiného, následky jsou zrátka daleko horší než když se deformuje měkká říď šáde - TEČKA. platí to samozřejmě do určité rychlosti, nad jistý limit už je opravdu jedno.

22.07.2017 | 11:29:37 | Vašek | Recenze: Wartburg 353 992 (1984)

RE:

crashtest wartburga se mi nepodařilo nalézt. Máte o něm nějaké povědomí? Našel jsem test trabanta a dopadl mnohem lépe, než ty škodovky. Ale to jsem odbočil. Wartburga jsem nenašel a rád bych. Myslím, že jeho absence je právě produktem propagandy, aby nikdo neviděl, jak to bylo pevné auto a mohli si vymýšlet pohádky o jeho nebezpečnosti. Ale třeba mě překvapíte.....

21.07.2017 | 19:39:06 |  | Recenze: Wartburg 353 992 (1984)

RE:

Správně. Takže zabiják není motor (blok a písty :-) ) ale chybějící deformační zóny, které způsobí tvrdé zastavení o překážku - tedy prudké zpomalení s velkým přetížením. Takže motor z toho už jednou provždy vynecháme (i ten na klíně, i ten s blokem a písty) a jsme tam, kde jsme mohli být, kdybyste to nepřibarvoval. Tedy na začátku :-) Wartburg není dle dnešních hledisek bezpečný, byl však bezpečnější než škoda 105. Potvrdí vám to jak saniťáci z té doby, tak i statistické údaje. Nikdy v historii nezemřelo za volanty wartburgů tolik osob, jako ve škodovkách. A to i v NDR, kde bylo warťasů mnohem víc než škodovek. Ba dokonce, ani když přičteme k wartburgům trabanty, stále nedosahují počty mrtvých niveau škodovek. S tím pane nic neuděláte.

21.07.2017 | 19:32:41 |  | Recenze: Wartburg 353 992 (1984)

Skoda Fabia 1.4 16V

Já mám asi rok Fábii 1.4 16V, zatím do toho rvu jen prachy, takže hrůza. Zlatá felda 1.6Mpi. Když to vezmu paušálně, tak Fabia jako taková není povedený auto.

21.07.2017 | 17:04:50 | Milan | Recenze: Škoda Fabia (2002)