Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 64077x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 48435x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 45175x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 39600x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 36400x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

nevím

Zdravím koupil jsem matise a nejde mi tam dvojka nevím jestli to je v převodovce nebo jestli se to dá nějak seštelovat na táhlech

13.02.2016 | 17:11:13 | Jirka | Recenze: Daewoo Matiz 0.8 (1999)

R-Trafic 2.0 84kw fáze 3 r.v. 2012 - spojkové ložisko vyteklo

Mám bohužel stejné zkušenosti jako autor článku. Ve 34000 km odešlo spojkové ložisko. Renault Zličín - kde bylo koupeno a pravidelně servisováno, odhad ceny do 5000. Tak jsem na to kývnul a po pár dnech volali, že to bude stát 15000. Samozřejmě šok, auto 6 měsíců po záruce co jsem mohl dělat, prý se na to záruka nevztahuje a holt jsem měl asi smůlu na vadný kus. Podle článku jsou ale asi tyto závady běžné. Po týdnu volají máte to opravené cena 17400. Další šok, a já říkám: "ale cena byla domluvená na 15000....". V telefonu chvíli ticho a pak "pardon já jsem se překouknul je to 15600..."

No nic jak tu zaznělo....kup auto a neotravuj...

13.02.2016 | 13:31:11 | David Klement | Recenze: Renault Trafic 1,9TDCI (2002)

RE: citigi vs aygo :-)

v roce 2013 nam do rodiny prijel vw up coz je jak urcite vsichni vite jedno s trojcat koncernu, tak ze vlastne citigo :-) musim uznat ze je opravdu dobry a velmi pohodlny ,kdyz sedim za volantem mam pocit ze ridim mnohem vetsi auto a tech 44 kw neni tak hroznych pokud v tom jezdite dva,potom uz jde znat kazdy kg navic. Ale pravdu maji ti co tvrdi ze je to jen kopirka kolinaku ,absolutne stejne reseni vydechu ventilace hlavne toho prostredniho,zadni ventilacky,predni sedadla,el ovladani oken i kdyz to uz od r.v.2015 napravili. :-) Jinak motor koncernu se opravdu neda srovnavat s kolinakama sice jde vic nez dost slyset ale jede jak s praku to koncern je podstatne lepe odhlucnen ale dost rozvazny a 55 kw neni oproti 44kw zadny rozdil, ma stejny kroutak a ve stejnem pasmu dokonce 55 ma kratsi 5 stupen tak ze na dalnici pri 13 toci skoro 4000 ot /min... Spolehlivost se u koncernu teprve ukaze mame ted najeto 65tis. km a zatim v klidu :-) jo a ta recenze na to aygo sem sice nepatri , ale kdyz si tady o tom povidate tak jsem ji zkopiroval i sem :-)

12.02.2016 | 15:56:01 | Michal | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

citigi vs aygo :-)

koukam ze uz je to hodne dlouho co sem nekdo psal ,ale neda mi to a napisu neco o svem Aygu... kdyz si ho pritelkyne koupila jako nove v roce 2007 kroutil jsem nevericne hlavou co ze si to proboha koupila za prcka ,ale na druhou stranu na tech 40 km denne do skoly a zpet asi ok... a dnes?? opet nevericne kroutim hlavou , auto ma najeto 297tis. km bez jakekoliv zavady !!! 2x vymenena zarovka v predu a 3x vzadu ,olej ,filtry, kotouce ,desticky... a jeste vyfuk zadni dil, proste klasika, podvozek puvodni ,zadna vule ,tlumice dle testu porad jeste ok,motor absolutne suchy bez prosakovani oleje,nic neboucha ani nevrze,pritelkyne se o nej dodnes vzorne stara tak ze ani v interieru nejde nic poznat... a jinak pro ty co pisou ze trojcata maji motor s toyoty.. , opravdu neee , tento motor je od DAIHATSU ,lety provereny a toyota ho pouziva do svych nejmensich modelu a zrejme vi proc... muj nazor je tedy jasny muzu jen doporucit, osobne mam skodu octavia kombi 2.0 tdi 2011 a to je sakra pruser :-(

12.02.2016 | 15:42:08 | Michal | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

toyota aygo

koukam ze uz je to hodne dlouho co sem nekdo psal ,ale neda mi to a napisu neco o svem Aygu... kdyz si ho pritelkyne koupila jako nove v roce 2007 kroutil jsem nevericne hlavou co ze si to proboha koupila za prcka ,ale na druhou stranu na tech 40 km denne do skoly a zpet asi ok... a dnes?? opet nevericne kroutim hlavou , auto ma najeto 297tis. km bez jakekoliv zavady !!! 2x vymenena zarovka v predu a 3x vzadu ,olej ,filtry, kotouce ,desticky... a jeste vyfuk zadni dil, proste klasika, podvozek puvodni ,zadna vule ,tlumice dle testu porad jeste ok,motor absolutne suchy bez prosakovani oleje,nic neboucha ani nevrze,pritelkyne se o nej dodnes vzorne stara tak ze ani v interieru nejde nic poznat... a jinak pro ty co pisou ze trojcata maji motor s toyoty.. , opravdu neee , tento motor je od DAIHATSU ,lety provereny a toyota ho pouziva do svych nejmensich modelu a zrejme vi proc... muj nazor je tedy jasny muzu jen doporucit, osobne mam skodu octavia kombi 2.0 tdi 2011 a to je sakra pruser :-(

12.02.2016 | 15:25:34 | michal | Recenze: Toyota Aygo 1.0 (2007)

RE: Laguna 3

Tak ono Franticí jsou docela na motory citlivý takže často stačí vzít méně kvalitní palivo a hned to jde znát natož když ten motor pracuje zcela jinak než jak je vyroben ono co Francouz a LPG to většinou problémy.

12.02.2016 | 13:18:18 | Nick406 | Recenze: Renault Laguna 2.0 16v (2009)

RE: Laguna 3

Koupil sem ojetou L3 2.0 16V 2009 s plynem Landi Renzo. Vse vypadalo super ale bohuzel po 2 letech podpaleny ventil, generalke, vymena za tvrzena sedla, rok vpohode a opet :(. Motor mi subjektivne prijde jako naprosto vynikajici, bohuzel po teto zkusenosti bych do nej plyn opravdu nedoporucil.

12.02.2016 | 09:37:49 | Dominik | Recenze: Renault Laguna 2.0 16v (2009)

Megane III 1,6/74KW, benzín+LPG po 90 tis.km a 7 letech provozu

Mimo zatékání špatně namontovaným tažným zařízením je vůz dosud zcela bez závad. Po 5ti letech v cca 80 tis. km. měněny rozvody. Nevěřím pidifiltru oleje a servisní knížce, měním olej po roce nebo 15 tis.km /osvědčilo se mi i jinde/. Dtto zapalovací svíčky zpravidla po 40 tis. km. Od 41000km jezdí na LPG /sada od fy. ElpiGas/. Spotřeba LPG cca 8,25 l. na 100 km, benzínu cca 6,8./100 km (ovšem na něj vždy startuje a chvíli jede i provoz na LPG=zkreslení spotřeby). V r. 2016 měněna baterie /stará ještě držela, šla do veterána/. V 85000 měněny destičky na p. a z. brzdách. Vůz pohledově bez koroze. Drobné závady/údržba: 2x lepení dorazové gumičky na z. poličce pod oknem, 2x žárovka v denním osvětlení /obecně se žárovkami mají fr. vozy problém/, 1x sada stíracích lišt, 1x mazání závad z počítače, 3x nutnost srovnat mikro kontakt v elektronické kartě, 2x výměna knoflíkových baterií tamtéž, doplnění /za model z Octavie/ připevňovacích plastových matic podběhů kol,1x doplnění krytky zadního stěrače za ukradenou, výměna - viz výše - svíček Champion za lepší NGK, oleje a všech filtrů včetně kabinového /způsob a umístění tohoto filtru mohl vymyslet pouze zcela opilý inženýr.../.
PO 90 000 km, vyšší hlučnost výfuku /vypálený zevnitř/, volnější řízení (čepy? stabilizátor?), snížená účinnost tlumičů pérování /vůz díky LPG ztěžknul trvale o 32 kg.+LPG/, výrazné plechové zvuky při zavírání dveří řidiče, setřásání zadních oken o cca 1 cm (mechanicky stahovacích) = provoz na českých tankodromech. Při posunu sedadla řidiče problémy s fixací zvolené polohy (jemné kývání sedáku = nezapadá páka posunu do hřebene, neb je příliš konstrukčně dlouhá, z kulatiny nevalné kvality. Nutno rukou domáčknout. Přetrvává rez /od nového vozu/ na p. poloosách, neb výrobce kované poloosy nijak neošetřuje /galvanicky ani např. Komaxitem apod./. Jinak bez problémů. I přes shora uvedené auto doporučuji /nyní vyjíždí již Megane IV, uvidíme kvalitu "po krizi"/. Varuji před Megany III vyrobenými v Turecku ("můj" byl ještě ve Španělsku, což také není žádná super výhra, ale po dotažení některých detailů hned na novém voze je kvalita zpracování slušná).

12.02.2016 | 08:14:02 | vikýř | Recenze: Renault Megane 1,6 100k (2009)

Toyota Verso benzín - těším se na ni

Dobrý den, zaujala mě vaše vtipně napísaná recenze, bodlo mi to - můj vkus, je možné se nějak dostat k dalším Vašim homoreskám ?

12.02.2016 | 08:02:53 | Valko | Recenze: Toyota Verso (2014)

Zrovna dnes jsem s kolegou potkal Astru G a společně jsme trochu po vzpomínali na staré časy, kdy jsme oba měli Opely a jak to té Astře G sluší. Po přečtení pár recenzí tady na A..G se mi vrátily vzpomínky na Opely: elektronika, čidla, kravinky je to co tyhle auta zabíjí! Samo i koroze. Kecy, že to musíte u Opelu brát je blbost. Každý kupující se puchřejicímu autu vyhne obloukem. Tyhle problémy se táhnou celou generací Opelu jako červená nit. A motor ECOTech se svým plastovým víkem a marnou snahou to utěsnit je... Teď vím, proč jsem před třemi léty říkal Opel ne, ne, ne.

11.02.2016 | 23:18:36 | Dan | Recenze: Opel Astra Z16XE (2002)




Reklama

Reklama

Reklama