Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 53830x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 40163x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 35316x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 32438x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 28341x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Reklama

Nejnovější komentáře v diskuzích

Re: Zivotnost motoru

Ahoj ve spolek,
jsem rád že se recenze líbí snažil jsem se podat zkušenost s autem tak ja je byla a jak mi byla odborníky a výrobcem prezentována skutečnost já se v autech natolik nevyznám jsem z jiného oboru takže se nebudu vyjadřovat úplně do hloubky neb když nevím tak nekecám :)
Každopádně tento motor je spatlanina několika různých automobilek majorita je mitsubishi ale zmíněné díly jsou podle výrobních čísel dohledatelné k citroenu tedy bude tam nějaký podíl TPCA nejpšíš. Jednalo se o známou vadu serie tohoto typu motoru a bohužel ji neumí opravit jelikož i když můj velice šikovný mechanik hřídel atd odbrousil přetěsnil a nevím kde co všechny zalágrovat zpět nejde jsou tam velice atypické lágry které se ani nedají uchytit zpět bez vybrušování čehosi opravdu nejsem odbroník přes auta ) tak či tak to bylo nějaké 2 mšsíce po konci záruky KIA hodila ručník do ringu že to opravit neumí prostě. Další smutnou věcí je to, že tento motor je málo používaný sehnat 2,5 V6 nebo 2.0 CRDi je otázka 20minut na internetu a 20tisic kc. nejlevnější 2.0 co byl v magentisu se sehnal v dobe opravy za cca 75tisic tedy nepoměrně dražší auto stále mam pokud se nekomu válí motor tak jeste mesic bude k dispozici nez ho někam zahodím :) auto mě spálilo ale v naftě bych ho znovu vzal pojezdeni to bylo neuveritelne i tento motor jezdil krasne tise usporne no proste smula. Co se oleje týká přiznám se, že nevím co tam předchozí majitel lil, ale já na !long live" oleje nevěřím je prokázané, že čím delší interval výměny tím dřív motor začne olej žrát takže dávám 10W40 nebo dle doporučení výrobce a měním to po 10 max 15tisících.
KIA mi řekla, že z této serie jeste evidují 3ks těchto motorů a všechny 3 prošli stejnou poruchou 1 se podařilo opravit zbylé pouze dočasně než se závada opakovala. Nepřijde mi normální, že výrobce neumí něco opravit ale jen to potvrzuje, že motor je spíchnutý z dílů více automobilek což činí problémy.
Slepičím vyjádření KII a dalších pár techniků co si s autem lámali hlavu já vám pomůžu s PC s autem moc ne :) mrzí me že auto takto zradilo ale stát se může jen škoda že po záruce takhle krátce

27.04.2015 | 13:57:22 | Pájus | Recenze: Kia Magentis CVVT (2007)

RE: Veru Standíku, iba frajer na C1 sa bude chváliť svojou naivitou, nedajbože hlúposťou,

A ty jsi zase nedočetl Svět motorů do konce.... Jáááj, ty máš pežóóóta...

27.04.2015 | 05:22:29 |  | Recenze: Honda CR-V 2.0 (2014)

RE: Veru Standíku, iba frajer na C1 sa bude chváliť svojou naivitou, nedajbože hlúposťou,

kedže Mitsubishi už odpísali aj poisťovne, ktoré vyhlásili práve Mitsubishi za najhoršie motory..., hned za koncernom W...:))
jáááj, Ty máš Toyoootu...

26.04.2015 | 22:49:55 | ľuboš | Recenze: Honda CR-V 2.0 (2014)

RE: na letních gumách, postřehy k jízdě a spotřebě

Jo, téma novinářů je tady ožehavé. Takový dvacetiletý "odborník" neznaje vlastnosti auta jej hodnotí, aniž by ho měl v ruce. Proto se často zasměju, a jindy zapláču nad výsledky "testů" novinářů, kteří povýší renault nad mitschubischi, apod. A mnozí místní znalci jim ještě přikyvují.

26.04.2015 | 22:17:23 |  | Recenze: Honda CR-V 2.0 (2014)

na letních gumách, postřehy k jízdě a spotřebě

Po přezutí (sedmnáctky Goodyear Efficientgrip) jsem tankoval třikrát, spotřeba 7,5, 6,9, 7,0 při normální plynulé jízdě (okolo Prahy, na Šumavu a zpět) s dodržováním limitů, na dálnici 110-120. Palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu zcela přesně. Stylem jakým jezdím (spíš mírnější, ale kdo zdržuje, toho předjedu) není problém dostat se na spotřebu udávanou výrobcem (7,3).
Řekl bych, že novináři, co benzínovou verzi dostanou na pár dní na testování, s tím neumí jezdit svižně a úsporně - mačkají to jako diesel a diví se, že spotřeba je 8-10 litrů. Není problém takhle jezdit, ale auto to umí za mnohem míň. Nejsem žádný šetřílek, ale mám jemnou nohu na pedálu a často řadím. Chce to svižné rychlé rozjezdy a pak se klouzat skoro bez plynu (jako dřív ve Wartburgu s volnoběžkou) nebo v táhlých mírných kopcích držet zvolené otáčky a nepřidávat - auto kupodivu otáčky drží a někdy jako by se v něm probudila další dimenze a začne při stejném plynu dokonce i mírně zrychlovat (jakoby se motor nějak jinak přenastavil). Nevím, technik nejsem, ale cítím to. Nesmysl je např. na šestku do kopce přidávat, to pak to hrozně žere, ale podřadit, rychle krátce rozjet a pak to zase držet. Musí se trochu uvažovat, ne jen dieselově šlapat na plyn (diesel 2.0 mám - moje druhé auto) někoho to unavuje, mě to baví (aspoň neusínám:).
Jiná věc jsou krátké jízdy s nezahřátým motorem, to pak to bere 8,5-9.
Zkouším už víc řezat zatáčky, auto skvěle sedí, nenaklání se, dá se s ním jet docela ostře.
Stále jsem v euforii a na každou jízdu se těším.

26.04.2015 | 16:32:49 | barabnl | Recenze: Honda CR-V 2.0 (2014)

Pri vedsich otackach ukazuje zle casovanie vackoveho hriadela

Moze my niekto poradit nastavenie variatora-ten je uplne novy. Za odpoved dakujem. Peter.

26.04.2015 | 12:24:10 | peter | Recenze: Mazda CX-7 2.3i Turbo benzín (2008)

spotřeba a sportovní "mod"

..to tlačítko na voliči je OD (vypínání funkce Over Drive), pokud to máš vypnuté (svítí kontrolka), neřadí ti nejvyšší poslední "rychlost", proto máš na dálnici nesmyslnou spotřebu a při 100 km/h tak vysoké otáčky. Nehovořím o skutečnosti, že za chvíli usmažíš převodovku. To, že u Explorera chrastí zadní rozvody je dáno tím, že vychytralí mechanici často vymění jen ty vepředu, aby nemuseli vyndávat motor. Každopádně pokud už chrastí, musíš počítat s tím, že se ti to může každou chvíli rozletět a pak se ti potká pár pístů s ventylama...

26.04.2015 | 10:50:40 | Harry | Recenze: Ford Explorer benzín V6 (1998)

RE: spotřeba

Není problém se dostat přes 20, nebo i 25 :-)

26.04.2015 | 09:59:09 | Temp | Recenze: BMW 325 2496 (2002)

156

Koukám opravdu v pěkném stavu.
To povtzávání v ramenech bych až tak neřešil. Dělá to když je vlhko a chladno. Pod 5-10°C si to vrzne, ikdyž jsou ramena ještě OK na dlouhou dobu. Je to prostě konstrukcí. Já už si na to třeba zvykl, ale pasažéři se občas ptají, jestli něco neupadne.
Dokud kolo nemá vůle, tak bych to neřešil. Stačí si ke každému kolo čupnout, chytit ho za vrch a vší silou s ním zacloumat k sobě-od sebe. Pokud není cítit přeskakování, tak je uložení v pořádku.
Tu spotřebu máte krásnou. Já mám o necelý litr víc (6,1 - počítáno ujeté km vs natankováno). Ale pravda jezdím s tím čtvrtinu kilometrů po Brně a taky nejezdím nijak dlouhé trasy (nejčastěj kolem 10-15 km).

26.04.2015 | 09:55:35 | Temp | Recenze: Alfa Romeo 156 (2004)

tá haraburda 508 nie a nie mať nižšiu spotrebu ako 406, zatiaľ som urobil celkovú

najnžšiu spotrebu na celú nádrž 5,0 l, 1433 km, dotankované 72,01 l, dojazd ukazoval ešte 130-180 km, ale PC je dosť nepresný, ukazuje menej o cca 0,3-0,4.
teraz už padne prvých 10.000 km, tak skúsim napísať recenziu, samostatnú. ale stále platí, 508 nemá na 607.

26.04.2015 | 00:46:59 | ľuboš | Recenze: Peugeot 607 (2007)




Reklama

Reklama

Reklama