Nejčtenější auto recenze

6,0Honda Civic (2008) Honda Civic (2008) autor: cernymotyl Přečteno: 24638x
8,0Honda CR-V (2008) Honda CR-V (2008) autor: mariner Přečteno: 19784x
9,2Honda Accord (2004) Honda Accord (2004) autor: Kakafko Přečteno: 18366x
7,8Honda CR-V (2006) Honda CR-V (2006) autor: Milmon Přečteno: 18198x
6,8Honda Civic (2006) Honda Civic (2006) autor: Milan Přečteno: 16038x
Všechny nejčtenější auto recenze >
Reklama


Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Jiný vůz

Mne sa páči táto veta z recenzie:
Dálkovým ovládáním nelze auto zamknout dokud jsou otevřené některé dveře, což je nepříjemné když máte plné ruce tašek. Musíte tašky položit na zem, uvolnit si tak ruku a pak dálkovým zamknout. Za deště velmi komfortní...

Čo je to za blbosť? Na ktorom aute sa dajú zamknúť diaľkovým ovládaním otvorené dvere???

23.03.2017 | 09:02:25 | Toky | Recenze: Honda Civic 2.2 i-CTDi (2006)

Jiný vůz

Autor na mě působí dojmem, že civica viděl jen na obrázku. Jezdím s týmž vozem 11 let a oktávkám a passatům nemám problém v 5 vteřinách na dálnici ujet. U vozu jsem řešil jen 2 závady, po 9 letech výměnu předních tlumičů a výměnu relé (jediné porouchané ve střední Evropě). Točivý moment je excelentní na 11 let staré auto, při technických kontrolách si mého auta téměř nevšímají, prý proto, že u Hondy nikdy nic nenajdou...Spodek vozu vypadá po 11 letech jako by vyjel z linky.

22.03.2017 | 19:35:30 | Encopres | Recenze: Honda Civic 2.2 i-CTDi (2006)

RE: Fabia

akorát že honda nežere olej, nemění cívky, a jízda mezi 4000-7000 otáček by se s HTP přeměnila v texaský masakr motorovou pilou :-) tedy že vaše ježdění a svezení hondou je naprosto odlišná liga. A o servisu škoda - nebo honda se asi nebudeme bavit vůbec.

14.03.2017 | 22:29:55 |  | Recenze: Honda Civic 1.4 16V (2000)

Fabia

Koukam po cicvicu, ale tohle muzu napsat i o fabii 1.2 htp 2005, do 150000 bez zavady, pak jsem menil civky a vlnovec vyfuku :) zere olej, ale jinak nic

14.03.2017 | 21:36:42 | MARTY | Recenze: Honda Civic 1.4 16V (2000)

RE:

Tak to si na nom musel jazdit ako k*k*t, lebo ja aj pri sviznejsej jazde udrzim na JAZZ-e spotrebu okolo 5,5 l/100 km !!! A ano, sedadla nie su prave najpohodlnejsie, ako rozhodne su pohodlnejsie, ako v Hyundai Accent :-p

04.03.2017 | 19:07:04 | euxor | Recenze: Honda Jazz 1.2 i-DSi (2005)

RE: hm, tak neviem, keby si nepísal tie somariny, tak by to bola pekná recenzia....:)

a na snehu k tomu ?:))
si smiešny.

22.02.2017 | 18:08:46 | ľuboš | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: nech sa darí, pekná recenzia.

ako môžeš porovnávať autobus s motorom VZADU a pohonom ZADNEJ nápravy s osobným autom ?!:)))
Ty si fakt iba teoretik...:)

22.02.2017 | 18:06:40 | ľuboš | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: nech sa darí, pekná recenzia.

myslel som tak, že ťažký predok NEVYTIAHNE auto zo zákruty, ale pokračuje rovno..., čím je istý výlet mimo cestu.

22.02.2017 | 18:04:34 | ľuboš | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: hm, tak neviem, keby si nepísal tie somariny, tak by to bola pekná recenzia....:)

už si niekedy aj šoferoval auto ?!!
alebo iba ako pokakaný ?
čo Ti hovorí N E D O T A CA V O S T ?!! a ako vzniká ?!
tu je web o autách, bud daj informáciiu, alebo sklapni.
s ľahkým autom a ľahkým predkom budem VZDY rýchlejší, než Ty na silnejšom aute s ťažkým motorom .
ale Ty si iba teoretik-kecálek.

22.02.2017 | 18:01:34 | ľuboš | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: nech sa darí, pekná recenzia.

Pokud se chceš přesvědčit (a aby jsi zavřel klapačku a nepsal jednu kravinu za druhou) - sedni si do autobusu s motorem vzadu a rozjeď to na sněhu do zatáčky. Můžeš to zkusit i se starou MB 1000. Podle tvé teorie to bude skvělé - podle mé zkušenosti a fyzikálních zákonů seš mrtvej.
Nejlepší autobus v zatáčkách v zimě byla Máňa s motorem vepředu a každé auto s těžkým čumákem = s motorem vepředu - je o 100% bezpečnější, než když vepředu není nic.... I proto (ale nejen proto) mají dnes auta = 99% - motory vepředu. Takže čím těžší čumák = tím větší přítlak na ŘÍZENÁ přední kola = pod plynem lépe vytáhnou auto ze zatáčky = do směru natočení !!
1000x jsem se o tom přesvědčil v serpentinách v zimě na horách = lehké čumáky končily naproti v závěji - s těžkým čumákem jedu jako po kolejích.... Pak také bude záležet na délce a dalších parametech karoserie .... Není o čem se dál bavit, fyziku nepřekecáš...
A jestli se bavíš o závodních speciálech, pak nevypisuj bláboly v recenzi na silniční auto = jiné rychlosti / jiné projíždění zatáček = jiné odstředivé síly a rozložení kinetické energie. Těžší čumák bude vždy v silničním provozu lépe brzdit i lépe vodit.
W.

22.02.2017 | 00:43:18 | Václav | Recenze: Honda Civic (2012)




Reklama

Reklama
Reklama