Nejčtenější auto recenze

6,0Honda Civic (2008) Honda Civic (2008) autor: cernymotyl Přečteno: 25902x
8,0Honda CR-V (2008) Honda CR-V (2008) autor: mariner Přečteno: 21284x
7,8Honda CR-V (2006) Honda CR-V (2006) autor: Milmon Přečteno: 18938x
9,2Honda Accord (2004) Honda Accord (2004) autor: Kakafko Přečteno: 18831x
6,8Honda Civic (2006) Honda Civic (2006) autor: Milan Přečteno: 16945x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Tahle recenze je normální fake, je určitě od nějakýho kšiltofky s VW golf II a popisuje tady svůj vlastní koncernový klenot :-)

02.09.2017 | 20:00:03 |  | Recenze: Honda Civic 1493 (1992)

HONDA TOP!!!

Hond jsem měl 5 a mám ted také jednu a v životě na ně nedám dopustit!!!Spolehlivost největší!!!A nějaký blbec tu píše o běžných věcech jako jsou brzdy,čepy,podvozek atd.spotřební zboží...Když koupí auto z vrakáče tak at se nediví!

02.09.2017 | 11:47:32 | Honda je NEJspolehlivější | Recenze: Honda Civic 1493 (1992)

RE: hrdza

Aj ja som kedysi počúval reči o tom ako hondy hrdzaveju lebo nemajú pozink. Ale mal som 1,5 civic aerodeck 98 a ten mal pozink a teraz mám Accord 2,4 2003 a ten má tiež pozink...Ak sa vyskytne kus na ktorom sa objavia stopy hrdze bude to skôr tým že tam bola vrstva úniku niečím narušená,napr odretý zadný falc.

22.08.2017 | 15:06:08 | Igor | Recenze: Honda Accord 2.4 (2004)

RE: hospodské teorie v praxi a touha podělit se s tím materiálem

Jen na doplnění - až budete opět někde vypisovat idiotské komentáře o snůšce nesmyslů, tak si nejprve nastudujte to, o čem chcete někoho poučovat. Konkrétně Vaše poznámka, že filtr si žádný čpavek neumí vyrobit sám je v rozporu se zveřejněnými informacemi o modernizovaném motoru 2,2 iDTEC - kopíruji - Klíčovým prvkem druhé fáze vývoje je nový katalyzátor, který pomocí redukční reakce čpavku přemění oxidy dusíku na neškodný dusík. Na rozdíl od systémů založených na principu selektivní katalytické redukce (SCR), které pro své fungování vyžadují vstřikování močoviny ze zvláštní nádrže, využívá nová technologie čpavku vytvořeného přímo v katalyzátoru - ZDROJ: www.auto.cz/honda-accord-2-2-i-dtec-1842 - ve Vašem příspěvku je více idiotských a hospodských názorů - doporučuji zůstat u piva a nevypisovat absolutní a neodborné nesmysly... W.

09.07.2017 | 19:26:42 | Václav | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: nech sa darí, pekná recenzia.

Logicky je to srovnání především o rozložení váhy - a je úplně jedno jak je vozidlo velké a jaký má pohon - vyřaď - a sám uvidíš jak působí hmotnost na přední nápravě. To je praxe - Tvoje úvahy jsou právě jen teoretické a ještě k tomu deformované tím, co jsi se kde dočítal o závodních vozech, sportovním pojetí jízdy atd. Což je u rodinného vozu prostě zbytečná úvaha a demagogie - rodinné auto je pro klidnou jízdu do 90km/hod v zatáčkách i na horách / + vyšší rychlosti na dálnici bez zatáček (opět 100% stabilita těžkého čumáku). Pokud chceš postavit sporťák na rallye, určitě se bude rozložení hmotnosti řešit jinak. Je to i proto, že kyž do Civica posadíš 5 lidí + zavazadla - potřebuješ najednou težký předek = proto je jeho rozložení váhy pouze výhoda a do budoucna prostě nic jiného nechci = jízda v zimě, pořád na horách, s tunovým karavanem atd. Nikdy jsem v závodním autě neviděl 5 lidí + bágly v kufru - tak asi bude logicky konstruované jina.... Je třeba číst o čem je recenze = jízda v zimě v horách (čumák je výš než zadek, potřebuje zátěž), s tunovým karavanem atd. W.

26.06.2017 | 11:54:47 | Václav | Recenze: Honda Civic (2012)

RE: Re:spotreba

Asi by bylo dobré k průměrné spotřebě dodat právě režimy... v rodinném režimu cestování byly u nás na začátku psaní recenze téměř všechny výjezdy... tady jezdíme bez problémů průměrně kolem 4 litrů. Nyní po cca 30000 km už máme v průměru spoustu kilometrů s karavanem, zimní provoz i rychlejší přesuny - počítač ukazuje celkový průměr 5,2 / ale je to opravdu zkreslené počtem různých režimů (jako u Vás) - a snad i menším průměrem pneumatik (zmínka v textu). Asi nejlépe vypovídá průměr při klasickém používání vozu = klidné rodinné přesuny na blízko i na dálku, do 90km/hod, hodně setrvačnosti, tempomat na ECO a klídek - pak jezdíme spolehlivě kolem 4 litrů, poslední výjezd Klatovy - Karlovy Vary tam a zpět 3 osoby průměr 3,8/100 ... I v textu je také info o otevření vzduchového chladiče - po této úpravě se razantně změnila dynamika i spotřeba... Možná i tam je min. 0,5 l/100. W.

26.06.2017 | 11:42:09 | Václav | Recenze: Honda Civic (2012)

Pán je asi nějaký typ člověka, který mermomocí dostal 1 chybný kus a tak chce kazit radost všem :)

22.06.2017 | 09:16:22 |  | Recenze: Honda HR-V 1.60benzin (2000)

RE:

Nejake nove postrehy? :)

05.06.2017 | 22:24:06 | poloboh | Recenze: Honda Accord F18B2 (2001)

Je neco noveho?

Zdravim, neco noveho k autu by se neslo napsat? Diky.

22.05.2017 | 00:05:02 | Stando | Recenze: Honda CR-V 2.0 (2014)

Re:spotreba

Nevim,jak to pan dokazal,vlastnim stejny vuz i motorizaci,jednim svizne,nekdy na pohodu,ale dlouhodoby prumer mam 5.5l,dalnice13-150cca5.6,eko jizda4.8,ale pod 4.5 l jsem se nikdy nedostal,liju benzina naftu,do kazde nadrze aditiva a auto m po velkem servisu100tis.km,takze nevi co delam spatne😂

20.04.2017 | 11:25:23 | Kocur | Recenze: Honda Civic (2012)