Nejčtenější auto recenze

4,8Peugeot 307 (2004) Peugeot 307 (2004) autor: Jarda Přečteno: 31542x
8,8Peugeot 308 (2011) Peugeot 308 (2011) autor: Jirka Přečteno: 23939x
7,8Peugeot 407 (2007) Peugeot 407 (2007) autor: Jirka V. Přečteno: 23012x
8,2Peugeot 807 (2004) Peugeot 807 (2004) autor: Přečteno: 19987x
3,6Peugeot Boxer (2007) Peugeot Boxer (2007) autor: sapi Přečteno: 19982x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

U auta 25let starého jsou jasné investice...

11.05.2017 | 11:34:07 | Luboš | Recenze: Peugeot 405 (1992)

Klíma

Musím potvrdiť kvalitu klimatizácie. Ja mám v každom aute problémy pri zapnutej klíme (pokašliavam), ale v P607 som ich nemal.

10.05.2017 | 09:21:28 | Vlado | Recenze: Peugeot 607 2179 (2000)

mal som 2 405, 1,8 a 1,9 TD, spotrebu som mal hlboko pod 6 litrov.

až je okolo 500.000 km, vtedy odchádza štarter, pri 400 alternátor, dokonca som zvykol štartovať napriamo, priložením drôtu na štartér a tuším kostru, neviem presne, je tomu už predsa len vyše 25 rokov..:)
ale auto, až je v dobrom stave, má vynikajúce riadenie, zábavné vozenie..

odhadujem, že tiež máš okolo 550-600.000 km skutočných.:)

09.05.2017 | 19:12:57 | ľuboš | Recenze: Peugeot 405 (1992)

Mám jednoho a je sežranej jak pes a svářečka se na něm vyřádí-je to dvojkový typ

07.05.2017 | 03:35:03 | 405 | Recenze: Peugeot 405 1905 (1991)

RE: peugeot 406

Pokud funguje ukazatel ujetých kilometrů i v momentu kdy rafika neukazuje rychlost je seklá nebo spadená jedná se o studený spoj v budíkách stačí proletovat :)

05.05.2017 | 20:55:49 | Nick406 | Recenze: Peugeot 406 1,9 TD (1998)

RE: peugeot 406

Zdravím chcem sa spýtať zasekava mi tachometer viete mi poradiť?

05.05.2017 | 08:31:30 | Michal | Recenze: Peugeot 406 1,9 TD (1998)

Firemní auto?

Říkáte, že se jedná o firemní auto. A nebude nakonec problém spíš v tom, že se na autě řidiči střídají, tedy jezdí s ním každý, a mnohi z těch všech s ním jezdí jako čuně. Je všeobecně známo, že jakmile se na firemním vozidle střídají řidiči, jde velice rychle do háje.

29.04.2017 | 06:39:40 | Bluesky | Recenze: Peugeot 307 1.6 HDI (2004)

RE:

svlastik bude zřejmě pořádný hňup nebo mechanik specialista právě vyučen.Tento motor,který dokáže najet velmi vysoké porce kilometrů bez vážnějších poruch je tak blbuvzdorný ,že rozvody na něj nasadí cvičená opice.Nepotřebujete žádnou aretaci a pokud na ní trváte stačí kolík či šroub m8. Protáčením motoru za centrální šroub se nestane vůbec nic,protože při kompresi kterou vykazuje benzinový motor se NIKDY tento nemůže nikdy povolit.Navíc se většinou točí doprava tzn, spíše dotahuje.Viděl bych to spíše na smolný kus z továrny.Většina jakýchkoliv servisů do opravy tohoto motoru půjde,neboť je jednoduchý až spíše primitivní-to je předpoklad dlouhé životnosti.Motor tohoto typu 1,1 1,4 1,6 vychází ze stejné stavby a laik na první pohled nepozná jaká je to vlastně kubatura.Vady těsnění pod hlavou se zřídka objevovaly.Tekoucí olej z motoru je věcí konkétního motoru z konkrétního místa ,které majitel nespecifikoval.Vyvarujte se rad naprostých laiků ,kterými je internet zamořen.

21.04.2017 | 11:28:31 | svata | Recenze: Peugeot 207 1,4 8V,54Kw (2008)

RE: ke spotřebě

tak jo, hlavně když jste spokojený.

19.04.2017 | 20:26:46 |  | Recenze: Peugeot 106 TU9M (1998)

RE: ke spotřebě

Na spotřebě 7,5l litru / 100km není nic neobvyklého. Jak jsem psal v recenzi, v provozu mimo město jsem se spotřebou kolem 5,5-6 litru, na dlouhých trasách se vejdu do 4 litrů. Bohužel, většinu mého provozu tvoří krátké trasy po městě. V zimních měsících není nic neobvyklého spotřeba kolem 8,5 litru.
Na některé věci je potřeba dívat se otevřenýma očima a nebát se je pojmenovat pravými jmény. S předchozím vozem (Renault Scénic 2.0 RT) jsem ten samý městský provoz absolvoval se spotřebou 11.5/100km. Nějaké údaje v TP a tvrzení zkušených řidičů jak jezdí po městě za 6na100 jsou zcela mimo realitu skutečného provozu.

18.04.2017 | 11:58:43 | Roman B. | Recenze: Peugeot 106 TU9M (1998)