Nejčtenější auto recenze

4,8Peugeot 307 (2004) Peugeot 307 (2004) autor: Jarda Přečteno: 32276x
8,8Peugeot 308 (2011) Peugeot 308 (2011) autor: Jirka Přečteno: 24474x
7,8Peugeot 407 (2007) Peugeot 407 (2007) autor: Jirka V. Přečteno: 23369x
8,2Peugeot 807 (2004) Peugeot 807 (2004) autor: Přečteno: 20322x
3,6Peugeot Boxer (2007) Peugeot Boxer (2007) autor: sapi Přečteno: 20318x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Spolehlive auto

Dobry den, mohu zatim potvrdit jen samou chvalu. Mam totez Sw verzi cernou rok 2005.07. z Nemecka. U nas v Cr byla garazovana a ja pak koupil. Auto je pohodlne, nikde nic nevrze. Jezdim za 5.7 - 6.7 l. Zalezi na kusu tohoto auta.

15.08.2017 | 03:00:35 | Luky | Recenze: Peugeot 307 1,6 16V (2006)

RE: PEUGEOT 306 1.8 16V

Ja mam peugeot 306 1.8 16v, v roku 2007 bolo kupene v nemecku. Najazdil som na nom za 10 rokov 211 000 km. Teraz 344000 km. Pri 315000 km bola menena zadna naprava, pritom asi pri 200000 km som viezol 5x vzadu 500 kg nakladu(100 km) plus kamarata v predu. Auto ma povodne predne tlmice i loziska... Na motore okrem oleja,filtrov,rozvodov a uhlikov v alternatore a starteri, nic nebolo menene... Auto ma prevodovku z 2.0 a ide stale ako sportiak, je nacipovane a mam odpojeny obmedzovac max. rychlosti, audiny bmw obieham ako nic pri 220-230km. Vecsi prevodovka to umozni aby peugeot siel 230 km. Moju rychlost mi meral kamarat policajt radarom samozrejme potajomky na dialnici... Ja si myslim ze auto ide perfektne doteraz kvoli tomu ze prvych 130000 km bolo zabehnute v nemecku...

30.07.2017 | 22:02:44 | Dominik | Recenze: Peugeot 306 1.8 8V (1997)

1.6 HDi cuká, chcípá

Mám 1.6 HDi 80kW bez FAP, najeto 200tis. Při záběru z nízkých otáček občas cukne, někdy chcípne. Diagnostika hlásí pokaždé jinou závadu - EGR, snímač polohy lopatek, vstřiky atd. EGR a snímač měněn, stejně závadu hlásí dál, proto už do vstřiků nechci investovat. Má někdo tip, kde hledat závadu?

17.07.2017 | 21:46:22 | sidi | Recenze: Peugeot 307 1,6 HDI (2007)

RE: peugeot 308sw

S NEJVĚTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ BUDETE MÝT ZANESENÝ RADIJATOR TOPENͨ.U TOHOTO VOZU SE JEDNÁ O ČASTOU ZAVADU.NAŠTĚSTÍ JDE RADIJATOR VYMĚNIT BEZ DEMONTAŽE PŘÍSTROJOVE DESKY Z BOKU OD ŘIDIČE.
https://www.peugeot-club.com/topic/98087-radiator-topeni/?page=2

04.07.2017 | 11:27:56 | petr | Recenze: Peugeot 308 1,6 VTI (2011)

Problém s Turbem

Zdravím lidi.. asi před pul rokem mi dosla tzv. mocovina do filtru pevnych castic,auto jezdilo asi 4 mesice v nouzovem rezimu bez turba.Kdyz jsem koupil kapalinu a doplnil.
Turbo bezelo, ale sepne mi az na 3000 otackach. Co stím? děkuju za kazdou radu.

28.06.2017 | 21:17:03 | 307 HDI 2.0 | Recenze: Peugeot 307 2.0HDi (2003)

2.7 hdi sw

Zdravím. Mám 2.7 hdi od 2013 a 129 000 km. První investice začli po čtyřech letech. Vstřikovací čerpadlo z vraku 4000 kč ale práce 9000 kč. Jeden ventilátor chlazení 4000 kč. Údržbu nepočítám. Motor má od 180 000 km čip na 248 ps. Ve 250 000 km repas silentbloků přední nápravy. Obě váhy vzduchu. Dá se sehnat origo cca 2500 kč. Jinak jsem spokojen. Do nafty vždy přidávám vif.

25.06.2017 | 19:05:38 | All | Recenze: Peugeot 407 3000ccm (2006)

U auta 25let starého jsou jasné investice...

11.05.2017 | 11:34:07 | Luboš | Recenze: Peugeot 405 (1992)

Klíma

Musím potvrdiť kvalitu klimatizácie. Ja mám v každom aute problémy pri zapnutej klíme (pokašliavam), ale v P607 som ich nemal.

10.05.2017 | 09:21:28 | Vlado | Recenze: Peugeot 607 2179 (2000)

mal som 2 405, 1,8 a 1,9 TD, spotrebu som mal hlboko pod 6 litrov.

až je okolo 500.000 km, vtedy odchádza štarter, pri 400 alternátor, dokonca som zvykol štartovať napriamo, priložením drôtu na štartér a tuším kostru, neviem presne, je tomu už predsa len vyše 25 rokov..:)
ale auto, až je v dobrom stave, má vynikajúce riadenie, zábavné vozenie..

odhadujem, že tiež máš okolo 550-600.000 km skutočných.:)

09.05.2017 | 19:12:57 | ľuboš | Recenze: Peugeot 405 (1992)

Mám jednoho a je sežranej jak pes a svářečka se na něm vyřádí-je to dvojkový typ

07.05.2017 | 03:35:03 | 405 | Recenze: Peugeot 405 1905 (1991)