Nejčtenější auto recenze

9,0Hyundai Tucson (2005) Hyundai Tucson (2005) autor: Tuhys Přečteno: 24741x
8,4Hyundai Santa Fe (2008) Hyundai Santa Fe (2008) autor: Hynek Hout Přečteno: 23484x
7,4Hyundai i20 (2009) Hyundai i20 (2009) autor: many332 Přečteno: 19867x
7,6Hyundai Santa Fe (2001) Hyundai Santa Fe (2001) autor: meucci Přečteno: 18462x
3,4Hyundai iX35 (2010) Hyundai iX35 (2010) autor: havca Přečteno: 18201x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

mal som 1,4 najazdenych 68000 km velmi spokojny.Teraz mam novu 1,4 kombi zatial velmi spokojny.

17.10.2017 | 20:03:39 |  | Recenze: Hyundai i30 (2014)

RE: ?

tých 71kw dostanes az pri 4500 otackach... A ajto treba od kúpi dobre zabehnuť a dať mu kvalitnejšie palivo a kvalitny olej... ale stavim sa ze motor vytacas za studena, olej mas z kauflandu a tankujes na jurki... to auto mam uz 8 rokov a jediny problem bola klíma ktorej treba dolievat kvapalinu asi 3x... To moj hyundai mi siel 203km/h bez brutalneho vytáčania a myslim ze na 71 kw je to dost slusne...

11.10.2017 | 00:30:40 | rSID | Recenze: Hyundai Accent 1.4 benzín (2006)

vcelku spokojenost

Před půl rokem jsem koupil Accent 1.4 12V liftback, r.v. 2005, najeto 85 tis. po druhém majiteli. Potřeboval jsem menší auto na dojíždění do práce (vzdálenost cca 12 km, většinou městský provoz). Mým požadavkům toto auto vyhovuje - výkon motoru je dostatečný, ovladatelnost je dobrá, jen spotřebu bych uvítal malinko nižší - obvykle jezdím za 7,5 l/100km (na delších trasách klesne k 7 litrům). Mile mě překvapil měkce naladěný podvozek (předtím jsem měl Citroen Xantii a nezaznamenal jsem zhoršené pohodlí), zřejmě díky víceprvkové zadní nápravě ale drží velmi dobře stopu. Motor má výkon až ve vyšších otáčkách, takže je třeba častěji řadit (k řazení nemám výhrady) a motor je ve vyšších otáčkách už docela slyšet.
Co mi vadí: sedačka řidiče je nastavitelná jen podélně, páčka stěračů funguje úplně naopak, než jsem byl zvyklý (nahoru jednorázové stírání, dolů cyklovač a rychlejší stírání), elektrické stahování oken funguje až ve 2. poloze klíčku. Divné je taky přepínání počítače knoflíkem na přístrojovce a spínač zadního stěrače vlevo od volantu. Postrádám možnost otevírat víko kufru rukou (lze pouze klíčkem nebo z kabiny páčkou vlevo u dveří řidiče). Taky se mi projevila začínající koroze zadních blatníků a podběhů - myslím, že podběhy jsou špatně řešené - vzadu tvoří kapsu, ve které zůstávají nečistoty a vlhkost.

06.10.2017 | 13:51:35 | Martin | Recenze: Hyundai Accent (2003)

RE: ix20

Připojím se se svojí troškou zkušeností s touto značkou ix20. Se všemi předchozími připomínkami lze souhlasit, ať je to prostornost, výhled nebo pohodlí posádky. Já jsem si koupil ix20 hlavně proto, že mě bylo sympatické pohodlné nastupování. Jako starší člověk již někdy mám problémy nastoupit nebo vystoupit z nízkého auta. Tady je to ideální. Druhým důvodem byl pocit robustnosti a relativního bezpečí, které se prokázalo, když jsem se dostal do řetězové havárie. Dostal jsem náraz zezadu a pak jsem ještě posunul tři auta před sebou. Naštěstí vše dopadlo bez zranění, vše se odehrálo v deformačních zonách, kabina byla zcela bez deformací, jenom auto pojišťovna ohodnotila jako totální škodu. Z toho důvodu jsem neváhal a i další auto bylo zákonitě ix20, 1,6 l, s šestistupňovou převodovkou.

27.09.2017 | 10:27:26 | Pepík | Recenze: Hyundai iX20 (2015)

RE:

tak nie každý má peniaze aby mohol raz za rok resp 2 minúť 20tis€ na nové auto lebo s tým starým nie je spokojný a pri tej servisnej histórii by bol rád keby sa mu aspoň polovica kúpnej ceny vrátila pri predaji

20.09.2017 | 08:45:29 | Maher | Recenze: Hyundai iX35 (2012)

RE: Podvozek iX20

Je pravda, že pri rýchlejšom prejazde cez väčšie diery sa ozve spod auta buchnutie. Ono totiž toto vozidlo nie je konštruované na tankodromy. Ale rozhodne nie je hlučné. Vždy, keď presadnem z Fabie do ix20 chrochtám blahom, aké je tiché, priestorné a pohodlné.

A stĺpik skutočne zhoršuje výhľad v ostrých zákrutách, ale to je asi daň estetike a tomu, že ix20 = MPV. Ja som si už zvykol v takomto prípade sa mierne nakloniť doprava/doľava.

Čo sa týka spolujazdca, tak ten sedí vyššie ako napr. vo Fabii.

13.09.2017 | 14:15:08 | Vlado | Recenze: Hyundai iX20 (2015)

3. servisná prehliadka

3. prehliadka sa konala ešte v júni, ale pozabudol som to sem napísať. Stále mám k dispozícii služobné auto, takže jazdím na mojom pomerne málo. Momentálne je na tachometri necelých 23 kkm. Môj názor na ix20 sa od doby napísania recenzie nezmenil, teda spokojnosť pretrváva.

Jedna zaujímavosť - elektrická autochladnička mi cestou na dovolenku vyrazila postupne 2 poistky (predná a zadná zásuvka). Vymenil som ich za rezervné (tie čo sú uschované v krabici pri motore) a chcel kúpiť ďalšie, aby som mal rezervu. Ale to nie je až tak jednoduché, nakoľko nie sú (celkom) štandardné. Napokon som si ich objednal cez internet a dnes či zajtra by mali prísť.

13.09.2017 | 13:53:39 | Vlado | Recenze: Hyundai iX20 (2014)

Podvozek iX20

Zdravím čtenáře této zajímavé recenze.
iX20 mi dlouho připadalo jako sympatické auto a tak trochu jsem si na něj myslel. Tedy až do doby, než jsem s ním jel na služební cestu. Vystřídal jsem pár aut, ale iX20 bylo suverénně nejméně komfortní. Jeli jsme z Prahy kamsi za Křivoklát. Během jízdy nebylo možné konverzovat se členy posádky. Při každém drncnutí mi totiž spadla dolní čelist. Vzhledem k tomu, že se tak dělo opakovaně a příliš často, rozhodl jsem se rozhovor ukončit. Mluvit se zkrátka nedalo. To i prehistorický Š Favorit na tom byl snad lépe. Dalším problém iX20 je špatný výhled řidiče vlevo přes A sloupek. V serpentinách musí řidič neustále uhýbat hlavou, aby kontroloval, zda není něco za sloupkem skryto. A pak ještě jedná menší vítka. U iX20 s nejnižší výbavou není možné výškově nastavit sedák spolujezdce, který v podstatě sedí téměř na podlaze auta. Spolucestující s výškou kolem 170cm má palubovku pod bradou a špatný výhled.
Můj závěr je následující: o iX20 už nestojím.

02.09.2017 | 17:49:47 | Zdeněk | Recenze: Hyundai iX20 (2015)

RE: Hyundai i30 kombi nikdy více

Jo a co se týká podvozku. Ano, v těch nejhorších chvílích, když někdo vletí před auto, nebo něco vážnějšího, tak určitě se objeví trochu nejistota, není to na řezání zatáček, ale jinak příjemná jízda. Není to nic, čeho by se měl člověk obávat, je to naprosto pohodový auto.

23.08.2017 | 13:17:32 | rob | Recenze: Hyundai i30 (2014)

RE: Hyundai i30 kombi nikdy více

Zdravím, otec má též I30 v kombíku a právě s 1.6 CVVT. Má to krásný, to auto jede skvěle, až na to, že ve vyšších rychlostech je zezadu více slyšet hluk od kol a kolem dveří. Ale není to nic nepřežitelnýho, jel jsem v tom i na delší vzdálenosti a v pohodě. Sedadla příjemně tuhá, prostoru všude habaděj. Výbava auta je velice slušná, za 430 tis. Kč skýtá dost muziky, ale beztak je tam dost prvků, který bych až tak nevyužil. Jízdně nenáročný, ovladatelností příjemný auto pro běžnýho řidiče, nikoli závodníka. Motorově mi ten benzín vyhovuje, dá se s ním krásně předjíždět, i ve třech s naloženým kufrem se do táhlýho kopce rozjede, ale je znát, že tam prostě chybí turbo. Je to prostě atmosféra, na kterou letim a mně teda vyhovuje. Co se spotřeby týká, tak se dá jezdit 6 l a rozhodně se člověk může podívat i pod tuto hranici, aniž by byl brzdou provozu, v žádnym případě. Jsem rád, že s takovým autem mam nějakou zkušenost a takový by mi opravdu vyhovovalo i s takovým motorem, naprosto přesně! Zatím bez poruch a problémů, jezdí krásně. Čest

23.08.2017 | 13:13:06 | rob | Recenze: Hyundai i30 (2014)