Auto recenze Mitsubishi - rozcestník pro recenze Mitsubishi

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: porucha čerpadla

Kluci, dohady o kvalitě nafty jsou zbytečné, ta samá pumpa v jiné lokalitě může mít jiný návoz od jiného dodavatele.U Pajer se ser.
čerpadlo nejčastěji a to si troufám odhad 99procent z důvodu koroze palivového potrubí, prorezivění hrdla nádrže a následného propadu bordelu do nádrže. Před výměnou čerpadla nutno vyčistit nádrž a zkontrolovat výše popsané, jinak dojde k opětovnému poškození čerpadla. Filtr vše nenachází!!!

28.06.2018 | 20:21:54 | Petr | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2 diedsel (2001)

RE: Odešly baterie

Ahoj, neumím Tě dohledat. Když tak mi znovu pisni na email a pisni tam třeba Tvoje číslo. Brknu Ti. Ahoj.

28.06.2018 | 20:10:00 |  | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj, pošli prosímznova. Nikde nic nedošlo.

25.06.2018 | 09:05:04 | Ondřej | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj, máš to na emailu.

11.06.2018 | 21:34:27 | Ircos1  | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj,
pěkná recenze ! Fakt hezky sepsáno. Mohl by jsi mi napsat na mvz@centrum.cz ? Chtěl bych se tě něco zeptat jako budoucí majitel Pajera.
Děkuji

01.06.2018 | 07:04:28 | Ondřej | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

Odešly baterie

Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen
pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.

23.01.2018 | 07:19:05 | Petr | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

Volba režimu pohonu.

Zdravím pánové a samozřejmě i dámy které vidím v Pajerech čím dál více. K režimu volby pohonu bych jen dodal (jelikož ne každý to ví a dělá tak, jak se má a to třeba z důvodu absence návodu k obsluze). Důležité je dodržet následující. Režim 2H 4H (jakýkoliv povrch) a 4HLC (na nezpevněném povrchu) lze řadit za jízdy do 100km/h ale bez plynu ( jinak to trvá dlouho než doblikají kontrolky o stavu přeřazení zvoleného pohonu, navíc to tak i doporučuje výrobce), nebo při stání vždy s zařazeným neutrálem (jak manuál, tak i automat) s předními koly v přímém směru. Do polohy 4LLC vždy stát a volit tento režim na neutrálu (opět jak manuál tak i automat). Zadní uzávěru diferenciálu opět když Pajo stojí(používat výjimečně a na nezpevněném povrchu nebo když je jedno ze zadních kol mimo zpevněný povrch či v luftu). Pokud nechce zamknout (kontrolka zad. difu bliká) zařadit za 1 (manuál) D automat a lehce pocukat plynem dopředu. Jinak ještě pozor na čistotu sání, servisy to moc nečistí (hlavně v D) a pak se každy diví, že to Pajo žere jako sviňa. Nánosy tam jsou i 1cm na sťeňe hadic , takže dohromady je průmeř o 2 cm užší. Kdo zvažuje o koupi, ať se nebojí. Kdo se bojí, nesmí do lesa a tam se Paju líbí. Dodržovat intervaly výměn, ošetřovat voskem zespod a Pajo Vám to oplatí opravdu dobrou službou. Ahojte.

06.01.2018 | 22:43:58 | Petr I. | Recenze: Mitsubishi Pajero Comon Rail (2007)

RE: parada ale ta spotreba sa mi nezda realna

Reálná spotřeba 5.8-6.2 l...Pc ukazuje o 1.2 více...Super autíčko....

21.10.2017 | 16:29:58 | Miki | Recenze: Mitsubishi Grandis 2,0DI-D (2006)

Jako ano, AISIny jsou defacto nezničitelné, ale u jiného auta jsem už viděl totálně do hoven rozsekanou převodovku právě oním stylem jízdy.
Lej radši do toho nějaké přísady typu BG, XADO apod...
Každopádně jako vlastník toho samého ale s jiným motorem, mohu říct, že je i úžasně stavitelné. Od autorádií (bez tuzingu a motorovky se do toho vejde i 2din - podobný kenwoodu https://www.2din.cz/2din-autoradia/autoradio-kenwood-ddx-4017bt/) až po úpravu ineriéru.

16.08.2017 | 15:28:45 | Petr | Recenze: Mitsubishi Galant (1998)

RE: zklamání :-(

Mám už mnoho let space wagon 2.4 gdi měním jen olej a filtry rozvody vše ostatní je původní jediná závada ze mě prasklo jedno pero v předu po case v zádu to vše je to spolehlivé auto fakt pracant je to nezničitelné auto u Japonců se držím benzínu naftu jediné Peugeot

02.07.2017 | 17:36:41 | Milan | Recenze: Mitsubishi Space Wagon 2.0i (1988)