Auto recenze Mitsubishi - rozcestník pro recenze Mitsubishi

Nejnovější komentáře v diskuzích

Odešly baterie

Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen
pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.

23.01.2018 | 07:19:05 | Petr | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

Volba režimu pohonu.

Zdravím pánové a samozřejmě i dámy které vidím v Pajerech čím dál více. K režimu volby pohonu bych jen dodal (jelikož ne každý to ví a dělá tak, jak se má a to třeba z důvodu absence návodu k obsluze). Důležité je dodržet následující. Režim 2H 4H (jakýkoliv povrch) a 4HLC (na nezpevněném povrchu) lze řadit za jízdy do 100km/h ale bez plynu ( jinak to trvá dlouho než doblikají kontrolky o stavu přeřazení zvoleného pohonu, navíc to tak i doporučuje výrobce), nebo při stání vždy s zařazeným neutrálem (jak manuál, tak i automat) s předními koly v přímém směru. Do polohy 4LLC vždy stát a volit tento režim na neutrálu (opět jak manuál tak i automat). Zadní uzávěru diferenciálu opět když Pajo stojí(používat výjimečně a na nezpevněném povrchu nebo když je jedno ze zadních kol mimo zpevněný povrch či v luftu). Pokud nechce zamknout (kontrolka zad. difu bliká) zařadit za 1 (manuál) D automat a lehce pocukat plynem dopředu. Jinak ještě pozor na čistotu sání, servisy to moc nečistí (hlavně v D) a pak se každy diví, že to Pajo žere jako sviňa. Nánosy tam jsou i 1cm na sťeňe hadic , takže dohromady je průmeř o 2 cm užší. Kdo zvažuje o koupi, ať se nebojí. Kdo se bojí, nesmí do lesa a tam se Paju líbí. Dodržovat intervaly výměn, ošetřovat voskem zespod a Pajo Vám to oplatí opravdu dobrou službou. Ahojte.

06.01.2018 | 22:43:58 | Petr I. | Recenze: Mitsubishi Pajero Comon Rail (2007)

RE: parada ale ta spotreba sa mi nezda realna

Reálná spotřeba 5.8-6.2 l...Pc ukazuje o 1.2 více...Super autíčko....

21.10.2017 | 16:29:58 | Miki | Recenze: Mitsubishi Grandis 2,0DI-D (2006)

Jako ano, AISIny jsou defacto nezničitelné, ale u jiného auta jsem už viděl totálně do hoven rozsekanou převodovku právě oním stylem jízdy.
Lej radši do toho nějaké přísady typu BG, XADO apod...
Každopádně jako vlastník toho samého ale s jiným motorem, mohu říct, že je i úžasně stavitelné. Od autorádií (bez tuzingu a motorovky se do toho vejde i 2din - podobný kenwoodu https://www.2din.cz/2din-autoradia/autoradio-kenwood-ddx-4017bt/) až po úpravu ineriéru.

16.08.2017 | 15:28:45 | Petr | Recenze: Mitsubishi Galant (1998)

RE: zklamání :-(

Mám už mnoho let space wagon 2.4 gdi měním jen olej a filtry rozvody vše ostatní je původní jediná závada ze mě prasklo jedno pero v předu po case v zádu to vše je to spolehlivé auto fakt pracant je to nezničitelné auto u Japonců se držím benzínu naftu jediné Peugeot

02.07.2017 | 17:36:41 | Milan | Recenze: Mitsubishi Space Wagon 2.0i (1988)

Hmm

Tomu taky nerozumím. Já tam řadím všechno celkem často. Je to fakt dříč auto

18.05.2017 | 10:02:05 | Liborius. P | Recenze: Mitsubishi Pajero 2,5 turbo diesel (1989)

Carisma - doplnenie

Doplnenie aktualneho stavu do mojej erecenzie hore, len si nepamätam prihlasenie. Tak Carismicka ma uz na svojom tacho skoro 400 000 km a stale krasne ide! Len bezna udrzba/ olej, rozvody.../ Na svoj vek vyzera stale nadherne. Ja uz mam sice druhe auto ale zostala v rodine /posunuta synatorovi/ Toto boli este poctive auta a nie to co sa produkuje teraz! Odporucam kazdemu - rychle, spolahlive a usporne.

05.04.2017 | 10:25:19 | miro | Recenze: Mitsubishi Carisma 1,6, 66Kw (1997)

otazka

nazdar mam zaujem o hatchback momentalne mam corollu 2002 priestrane by vsetko sedelo mozno aj spolahlivost ohladne lancera ale neda mi ze minule som bolvedla lancera a na corolle som otvoril dvere a nechtiac som praskol do lancera hned mal poriadny skrtanec neviem preto ako riesis ochranu lakom lebo podla mna to nema moc kvalitny lak inac ostatne moze sedet len ten lak na 15 rocnej corolle ked prasknem ma myslim ze kvalitny fakt kvalitny lak nic len tak neodlupi ani ziadny otlacok

25.03.2017 | 01:04:02 | repic22 | Recenze: Mitsubishi Lancer CY0 (2014)

RE: doplnok

mam problem nekuri mi nevedel by si poradit ? kupil som ho len nedavnom olej nepapa voda sa nestraca aj ked som na nom este nespravil vela no to kurenie v zime je dost dolezita vec.. zohreje sa pekne nikdy sa neprehrialo no nekuri podla mojho nazoru je to ovladaci panel ale neviem ci sa to da dako odskusat ....

06.01.2017 | 20:06:08 |  | Recenze: Mitsubishi Galant 4D68 (1998)

Mel jsem Lancer, rok vyroby 1996. Jezdil spolehhlive 19 let a jezdi stale. Prodal jsem jen z duvodu obnovy vozoveho parku a jeste stale vzpominam na vyborne jizdni vlastnosti, zrychleni i prilnavost v zatackach u tohoto modelu. Opravdu se vydaril a i po 20 letech mohu doporucit. S pozdejsimi modely zkusenost nemam, ale poctivy japonsky motor z 90.let nemel konkurenci.

05.01.2017 | 02:13:22 | MAK | Recenze: Mitsubishi Lancer 1,3 (1998)