Autorecenze Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW - Skvělý pracant s pohodlím limuzíny. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Mitsubishi Pajero
 
 

Recenze Mitsubishi Pajero 3,2DID
“Skvělý pracant s pohodlím limuzíny.”

Autor recenze: Petr (40 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru:3,2DID 147KW Stav km při koupi:149 000 km Stav km nyní:159 000 km Způsob řazení:automat Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8,6 l/100 km Vloženo: 2. 1. 2018

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1,9Tdi Škoda Fabia 1,4 16V Audi A4 1 8 20V turbo quattro

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Bezpečí
Výhled a pohodlí
Jizdní vlastnosti jak na cestě, tak i mimo
Prostor a ozvučení
Kvalita zracování

Slabé stránky

Absence osvětlení ovládačů na dveřích

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil jako ojeté a tak jsem na něm nechal udělat kompletní servis spočívající ve výměně náplní, filtrů a brzdových desek, kontroly a vyčištění sání. Cena těchto výměn byla asi 25000kč. Mohla však být i nižší, ale nechal jsem zhodit i vanu automatu a krom výměny náplně vyměnit i sítko ( vnitřní filtr automatu) což se sice prodražilo, ale pro klid duše...... Dále se měnil napinák rozvodového řeťezu v rámci svolávací akce Mitsubishi. Tam mi rovněž přehráli software. Doporučuji navštívit autorizovaný servis či prodejce a oni Vám dle vínu zjistí, zda se tato svolávací akce netýká i vašeho Pajera. (Sami od sebe Vás né vždy osloví ). Teď pújdu na další svolávačku: výměna náplní airbagů. Při startech které přišly po ochlazení s nástupem podzimu, mi krátce po nastartování začal popískávat jeden z klíňáků, tak jsem je nechal vyměnit hned všechny tři. Tato výměna byla okolo 1000kč včetně práce. Závadu jako takovou jsem ještě naštěstí neměl. U starších Pajer bývají problémy se vstřikovači a palivovými čerpadly, které však pramení z nečistot propadlých prorezlými nádržemi a prorezlým palivovým potrubí. Podvozek a palivovou soustavu proto doporučuji ošetřovat a jednou za rok stříknout voskovou ochranou.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto již na první pohled působí robusně a bezpečně. Jeho tvar není žádný výkřik moderních linií, avšak stále púsobí líbivým dojmem, dojmem nezaměnitelným s ostatními vozy této kategorie. Velice učelné jsou plastové lemy kol a plasty zasahující do půle dveří které chrání auto od nepozorných pasažérů vystupujících z auta vedle Vás. Uvnitř Pajera mě mile překvapilo pohodlí, nesrovnatelné s Pajerem do modelového roku 2011, které má podstatně tvrdší sedadla. Všude je spousta odkládacích prostorů, vstupů pro nabíječky a to jak klasické, tak i usb. Z vozidla je jedinečný výhled který s pohodlím dělá skutečný zážitek z jízdy. Překvapivě se Pajero v zatáčkách nenaklání oproti třeba běžným osobákům . Kola mám 18ti palcová s pneu BF Goodrich ko2, které sice lehce zvedly hlučnost, ale autu sluší. V terénu jsem zatím nemusel zamykat ani mezinápravový ani zadní diff. a to už jsem byl v pěkném blátíčku. Nerovnosti Pajo zvládá slušně, příčné by mohlo lépe. Osvětlení přistrojovky je pěkné, sladěné, vše čitelné. Vytknu však absenci osvětlení dveřní kliky a ovládačů spouštění oken. Než jsem si zvyknul na jejich umísťení, šmatral jsem jako slepec. Hudba s 12ti reproduktory bomba. Motor (147kw) je dynamický, síly má na rozdávání a oproti 125kw je i ekonomičtější. Spotřeba dle stylu jízdy v rozmezí 8- 10l. Běžně však jezdím v průměru okolo 8,5l na 100km. Brzdy slušné, ale s pohotovostní váhou téměř 2.5t je třeba počítat.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero

Vložit komentář

Odešly baterie

Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen
pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.

23.01.2018 | 07:19:05 | Petr  | 46.174.156.* Reagovat

RE: Odešly baterie

Ahoj,
pěkná recenze ! Fakt hezky sepsáno. Mohl by jsi mi napsat na mvz@centrum.cz ? Chtěl bych se tě něco zeptat jako budoucí majitel Pajera.
Děkuji

01.06.2018 | 07:04:28 | Ondřej  | 78.102.8.* Reagovat

RE: Odešly baterie

Ahoj, máš to na emailu.

11.06.2018 | 21:34:27 | Ircos1  | 46.174.156.* Reagovat

RE: Odešly baterie

Ahoj, pošli prosímznova. Nikde nic nedošlo.

25.06.2018 | 09:05:04 | Ondřej  | 78.102.8.* Reagovat

RE: Odešly baterie

Ahoj, neumím Tě dohledat. Když tak mi znovu pisni na email a pisni tam třeba Tvoje číslo. Brknu Ti. Ahoj.

28.06.2018 | 20:10:00 |   | 46.174.156.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mitsubishi Pajero
  • Mitsubishi Pajero
  • Mitsubishi Pajero