Auto recenze Citroën - rozcestník pro recenze Citroën

Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 30644x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 22626x
9,6Citroën C4 (2011) Citroën C4 (2011) autor: peter Přečteno: 21578x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 20990x
7,2Citroën C8 (2003) Citroën C8 (2003) autor: peminima Přečteno: 20477x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

Jé děkuji mockrát za info, to mě potěšilo.
Taky věřím, že teď už to bude lepší. Právě v tuto chvíli je auto v servisu na výměně oleje a filtrů a oprav některých z těchto drobností. Bohužel i ty drobnosti nechci řešit já, nejsem na to šikovnej, jsem holt programátor, kterej by na tom udělal víc škody :). Někdo umí to a někdo to. Když to není vyloženě nutné (tak jako kontakt baterie, kdy přítelkyně stála na silnici), tak do toho nechci zasahovat, i když se to pro někoho může zdát banální. Zde i moje první výměna přední žárovky na C1 byla opravdu výzva. Oproti Focusu špatný přístup, málo místa a ještě ten vyckavávací mechanismus, no šílenost. Ale auto má něco do sebe :)

18.05.2018 | 10:09:25 | Roman | Recenze: Citroën C1 (2007)

Zadnímu zámku není nic jiného, než že se povolila zajištovací matka takovýho čudlíku, kterým hýbe centrál, a ten čudlík se pootočil a chodí mimo svou dráhu. Oprava trvá dvě minuty, a nepotřebuješ k ní nic jen jeden klíč a vědět kam šáhnout. U našich kolíňat se to stalo jednou. Máme celkem čtyři (3x C1 a 1x Aygo) a najeto máme celkem 350 000 km na všech dohromady) a tato závada se objevila jen jednou, u jednoho z nich. Asi špatný kus mechanika u výrobního pásu. Jinak to ostatní nejsou závady vozidla, ale následky hrubostí, kdy někdo před vámi se choval jako prase. Víčko nádrže strhnul (víte, jak se zamyká?), promáčknout knoflík DO, to jsem fakt nedokázal doteď ani po 12 letech co vlastníme tato auta) stěrač pouštěný přimrzlý... ten utržený výfuk taky není samosebou. Kdyby se uitrhl kovový držák z důvodu koroze, chápu. Ale guma - opět násilí - třeba narážení spodkem o zem. Tato auta jsou extrémě nízká, často škrtáme podlahou na nezpevněných cestách. Ob rok nechávám opravovat nátěr spodku. Kontakt baterie taky nevypadne sám. Zásah neumětela stylem všechno si udělám sám, dyť to umím...Věřte, že až vychytáte co někdo před váma posral, budete spokojený. Tyhle auta na závady opravdu netrpí. Ve dveřích mám pořádný repráky, rádio samo o sobě výkon má, ale ty originál repro před čelním sklem jsou tragédie. Taky tvrdý uskákaný podvozek a malé odhlučnění podvozku. Ve vyšší rychlosti nedělá kravál motor, ale valení kol po silnici, to je fakt hrůza.

16.05.2018 | 15:18:48 |  | Recenze: Citroën C1 (2007)

Hodnocení po pěti letech

Tak auto posílám dál a tak jsem se rozhodl doplnit svoji recenzi ohledně posledních pěti let jízdy s tímto autem. Auto najelo dalších 100.000 km, průměrná spotřeba zůstala na 5,3l, což je u takového auta neuvěřitelné. Dlouho jsem rozmýšlel, jestli si auto nenechám, a neopravím k další jízdě, nicméně nakonec jsem koupil novější model. Za tu dobu jsem měnil jen běžné věci, destičky, kotouče a odešlo mi čidlo teploty (na Ali za 200,-) Nový majitel bude muset počítat s výměnou spojky - o které mi říkal už servisák při mé koupi před pěti lety. Kdybych do auta vrazil předpokládám nějakých 25.000 (práci bych si udělal sám), je reálný předpoklad že by auto dále bez problémů sloužilo dalších pár let. Pocit jízdy - v tomto autě si jednoduše připadáte jako pravý král silnic, jemné pohupování, když potřebujete, sešlápnete pedál a akcelerujete kam potřebujete, prostě paráda. Právě proto jsem pořídil novější model, tak doufám, že bude stejně kvalitní..

26.04.2018 | 11:09:17 | Milan | Recenze: Citroën C5 (2004)

RE: sviznejsia jazda Stando, netrep somariny.

Ja s xarou picassem jezdím 13 let najeto 307000,hdi 2,0,jezdí skvěle,při předjíždění akceleruje,spotřeba Kolem 5,1-5,ž dle období,mam vyměněné všechny mechanické části,auto drží je pravda že mu davám potřebnou udržbu,ted jsem se nechal zlákat projíždkou C3 crossouver,1,2 benzín silnější varianta,až na ty moderní vychytávky ,jízdní vlastnosti akcelerace mně nepřesvědčíli abych to zatím měníl,ne že by se mi auto nelíbilo,ale nemám důvod měnit takového pracanta.

11.04.2018 | 12:11:38 | pitinský | Recenze: Citroën Xsara 2.0 HDI (2001)

Ventilátor topení

Včera jsem dořešil další drobnou závadu.Odešly mi regulační odpory na ventilátoru topení.Dostal jsem se k nim po demontáži motorku a odspodu se s nimi otočí šroubovákem-je to jen zacvakávací.Po prohlídce jsem zjistil , že je vadná tepelná ochrana -nelze letovat, takže jsem ji překlenul- na přívodním kabelu propojil dva dráty a zase fouká i když bez nejvyššího výkonu(ten stejně nepoužívám-velký hluk).Ale dostat ty odpory zpět byl porod.

11.04.2018 | 08:26:04 | bigben | Recenze: Citroën Berlingo 1360 (2009)

servo

V Ostravě (cca 270 km od domu) při točení volantem na místě(couvání do haly) rána ,smrad , kouř a ztuhlo řízení.Kamarád koukl pod kapotu-puknul tlakový spínač na servu(potrubí) a tím vystříkl olej do motoru-proto kouř.Naštěstí Autokelly funguje i o víkendech , takže součástka objednána v Pá-v So koupena(1070 Kč) a stačila gola a klíč a na místě vyměněno(olej stál přes 500).Ten spínač je z hliníku a dost nízko , takže na něj může slaná voda a za těch pár let byl hodně rozežraný solí.

10.04.2018 | 06:17:11 | bigben | Recenze: Citroën Berlingo 1360 (2009)

2,0 HDI, r.2004

max. spokojenost, najeto 380 tis.km, bez závad, repase zadní nápravy, spojka ve 300tis., alternátor, pak už jen pravidelně olej a filtry...

26.03.2018 | 17:14:28 | lufi | Recenze: Citroën Berlingo 1,6 (2008)

Citroen C5

žabožrútske autá fakt nemusím, najmä tie s pi*čou na kapote, ale tento citrón je celkom jedlý...ako sú tieto autá v nižších triedach šroty, tak špičkové modely asi so silným sebazaprením dokážu žabožrúti vyrobiť v slušnej kvalite...nech Ti slúži k úžitku a radosti!

12.03.2018 | 21:46:39 | vox_populi | Recenze: Citroën C5 (2016)

Kto je na vine ?

Kto je na vine? Auto ktoré má 20 rokov alebo majitelia, ktorí sa ulakomili na podozrivo lacné dovezené vybývané kúsky ? Ked si kúpite stočeninu bez garancie za zostatkovú cenu, nečakajte spolahlivosť a hlavne nerecenzujte nezmysly.
Ja som mal xantií viac kusov, a pár ich servisujem. HDi 471 000km, mozem doložiť záznamy z STK, povodne turbo, povodna hlava etc. Jazdilo to aj dlhe aj kratke trasy. A Xantia 2.0i Turbo, 160 000km nabehaných u mňa BEZ JEDINEJ zavady, absolutne nič, olej, filtre, čapy, gumy koniec zoznamu. Viete aký je rozdiel ? Že ked kupujem auto tak sa dívam na stav, nie na km a nie na cenu.

25.02.2018 | 20:49:35 | AutoSpecial | Recenze: Citroën Xantia benzín/LPG (1998)

RE: DieseGate

Nič v zlom ale v emisiách neojebáva len koncern. Robí to viacero výrobcov len možno trochu inakšie. Napríklad tvoj citrónik je v podozrení.
https://www.topspeed.sk/novy-dieselgate-peugeot-citroen-podozrivych-je-2-miliony-aut-/13211

21.02.2018 | 09:29:05 | Toky | Recenze: Citroën C5 2.0 / 100kw (2002)