Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 30249x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 21542x
9,6Citroën C4 (2011) Citroën C4 (2011) autor: peter Přečteno: 20414x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 19686x
7,2Citroën C8 (2003) Citroën C8 (2003) autor: peminima Přečteno: 19505x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

Ja som mal tohto roka 2017 (dovolenka Chorvátsko tam a späť najazdených 2 167 km) na C5 16V HDI (III.), 6 r. prev. manuál, r. v. vozidla koniec 2009, spotrebu 5,71 l pri prevážne zapnutom tempomate na rýchlosti 135 km/h, a mimo diaľnice pri dodržiavaní rýchlosti (nie ťažkej nohe na plyne formou šport plyn - brzda).
Pozn. Na komentáre k môjmu príspevku-skúsenosti s C5 nereagujem.

27.07.2017 | 09:06:14 |  | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)

Dobrá skúsenosť s C3 - ešte Francúzom

Mám C3 1.1/I. kúpený nový v roku 2005. Teraz (7/20717) má na tachometri 212000km. Olej mením podľa odporúčania výrobcu TOTAL - po 30000km. Doteraz som mal jeden vážny problém s motorom - po 162000km sa mi pretrhol rozvodový remeň, ale to bola moja chyba, lebo som to neustriehol. Inak iba bežné veci - výmeny filtrov a oleja. Teraz po 211000km boli chybné 2 tlmiče a pružiny - ale to po našich východoslovenských cestách - je aj tak výborný stav - a jazdím každý deň (asi40km) - posledných 10 rokov som šiel do práce autobusom iba raz, aj to som nechal C3 synovi. Na C3 nedám dopustiť, spoľahlivé a ekonomické auto. Bežná spotreba 5,0-5,5. Ja som s C3 originál Francúzom naozaj spokojný.

26.07.2017 | 23:53:43 | Miro | Recenze: Citroën C3 1.1i (2003)

RE: Vivat Citroen

Mám C5 kombi.Jako všechny Citroeny pochopitelně úžasné auto,jen ta nedotažená elektro zaplavenost.Podle počasí mi svítí prvé světlo,udělá se hezky a svítit přestane.Nyní svítí ,ale zase nesvítí PZ panel koncového světla.Mám ho 3 roky a užil jsem si s elektro docela dost.Výsledkem je,že jsem si zvykl...Předtím jsem měl Xantii a ta tolik (elektro)poruch neměla.Předtím XM a ještě dříve BX...Mojím snem je mít DS a k té se dostanu snad již příštím rokem tak mi držte palce.

30.06.2017 | 07:39:42 | Lacle | Recenze: Citroën CX 2,5 (1986)

Xantia 2.0 HDi 80 kW

Mám tohle auto od r. 2004 a můžu říct, že je to výborný vůz. O motoru nemluvě - mám 220tis. a ten motor jde jak hodiny bez jediné opravy. Ono to chce se o to trošku starat - kvalitní olej, nafta a jezdit s tím rozumně. Pak je to jeden z nejlepších dieselů. Spotřeba 5.1 l mluví myslím jasně.Auto je z r. 1999.

29.06.2017 | 00:15:09 | Tomáš | Recenze: Citroën Xantia 2,0 HDi 109PS (2000)

RE:

Vaše první dvě slova mi stačila na udělání si závěru, děkuji za Váš hodnotný příspěvek :)

28.06.2017 | 15:57:24 | EnergyStore | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

Ani jedno, protože nejsem blázen. Osobně si myslím, že výrobce vozidla si použité rozměry pneumatik nevycucal z prstu jako vy. Dospěl k nim na základě výpočtů a měření, s určitým kompromisem mezi bezpečností a úsporností, kde ale bezpečnost je vždy na prvním místě. Šířka pneumatik souvisí s hmotností vozidla a jeho konstrukčními detaily, a rozhodně ne s vašimi pocity. Až si natrhnete úsměv při dopravní nehodě např. na mokru, tak Vám to bude náležitě připočítáno. A hlavně na STK se budou technici divit této lidové tvořivosti (pokud na stk nepřezouváte na povolené rozměry, jak to často kšiltofkové dělají). Jinak si samozřejmě jezděte na čem chcete, ale nbepište tady, jak to špatně jede a moc žere.

28.06.2017 | 09:51:20 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

To je místní Guru Jára Standa s kolínětem a místní diskutérská spodina.

27.06.2017 | 12:46:08 | Jirka | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

Pane, kolik jste měl C1 s těmito koly, že hodnotíte? Nejste Vy náhodou diskutující z Novinek, který vždy ví kdo je vrah a viník, i když bydlíte na opačné straně republiky? :-) Myslím si, že když auto vlastním, objektivně mohu posoudit vliv těchto kol na chování vozu. A je to tu opět a píši to naposledy. I kdyby mi to ubralo 5km/h na maximálce, i kdybych měl horší zrychleni na stovku o sekundu a i kdybych jezdil o půl litru na 100km více, pořád je pro mě přednější jistota v zatáčkách, neskutečné držení auta i při vysoké rychlosti a tím zábavné a rychlé projíždění klikatých silniček. Ale jasně, to by nebylo čecháčka, aby si nerejpnul do věci, o které prd ví :)

27.06.2017 | 09:14:31 | EnergyStore | Recenze: Citroën C1 (2006)

Kola 195, (jediné výrobcem povolené jsou 155) - člověče, už raději nic nepište. Protože jízdní vlastnosti (hlavně ty výkonové) jste tím ovlivnil natolik, že hodnotit jízdní vlastnosti je mimo mísu. Maximálku 150 to dá normálně na třetí rychlostní stupeň, ale když to holt musí valit takové salámy, tak se nedivte, že to nejede a žere to.

23.06.2017 | 22:36:43 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE:

Na autě co mělo od výroby 185/75 R14 a v TP dodatek na 195/65 R15 jsem vyzkoušel i rozměr 16-17 a nikdy jsem rozdíl na výkonu nebo nějak zvláště spotřebě nepocítil.Nemluvě o tom že tento model vozu i o této motorizaci měl po faceliftu sériově i rozměr 15-16 a po technické stránce bylo auto totožné jako starší model co měl R14 zase tak markantní to není.

23.06.2017 | 16:25:20 | Otto | Recenze: Citroën C1 (2006)