Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 30023x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 20925x
9,6Citroën C4 (2011) Citroën C4 (2011) autor: peter Přečteno: 19866x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 19094x
7,2Citroën C8 (2003) Citroën C8 (2003) autor: peminima Přečteno: 18910x
Všechny nejčtenější auto recenze >
Reklama


Nejnovější komentáře v diskuzích

zadní náprava

187 000 km-oprava zadní nápravy plus silenbloky plus brzdová prasátka

27.03.2017 | 08:39:59 | bigben | Recenze: Citroën Berlingo 1360 (2009)

Prosím o radu

Prosím o radu. Mám C.Xsaru 1.8i 1998. Mám problém s rychloměrem.Vyzkoušel jsem tři tachometry a problém stále stejný,kilometry přičítá,ale momentální rychlost neukazuje.Nemáte někdo podobnou zkušenost? Prosím o radu. Děkuji všem.

26.03.2017 | 10:26:48 | Zdeněk | Recenze: Citroën Xsara 1.8i 16V benzín (1998)

Myslím, že pána zbytečně napadáte. První generace C3 opravdu není žádný etalon spolehlivosti, klepání zepředu i zezadu je zde běžné, ale to není přece správné. Nevidím nic špatného na tom, že to pán kritizuje. Taky nemám rád pazvuky, které nemají v autě co dělat. Napadat ho, že si nemění žárovky sám - prosím vás, víte jak je mnohdy u různých značek obtížné se k žárovkám dostat? A každý nemá náladu na to mít ruce po lokty pod kapotou a trávit tak svůj čas. Souhlasím s ním, a také po zkušenostech bych tento typ auta nikomu nedoporučil. Auto má sloužit mě, a ne já jemu. Řeči o tom, že si má něco dělat sám a nechodit do servisu jsou v dnešní době anachronismem a jsou směšné. Lidi se dnes musí sakra otáčet v zaměstnání, ve volnu se věnují rodině. Pokud tady někoho baví hrát si na pouličního automechanika a vrtat se ve vraku na heveru, je to jeho volba. Ale patří do doby před 30ti lety. A hlavně: Auto musí jezdit, žádné starání se. 1x za rok na údržbu a jedeme dál. Klidně 12 let, bez oprav. Druhá generace C3 je na tom o poznání lépe, a i lépe vypadá.

16.03.2017 | 20:51:34 |  | Recenze: Citroën C3 1.4 benzín (2003)

RE:

... dúfam, že to tu komentuješ z vlastných skúseností, a nie len tak, že ty máš práve asi veľké auto a malé autá ti zavadzajú.Ten autor je naozaj ukážka schopnosti, a ešte mu fandi ....

15.03.2017 | 22:04:54 | Miro | Recenze: Citroën C3 1.4 benzín (2003)

RE: Autorovi recenzie

... súhlas :)

15.03.2017 | 21:57:57 | Miro | Recenze: Citroën C3 1.4 benzín (2003)

Citroen Jumper

Napíši to takto: měli jsme už pár dodávek, ne na práci na pohodu, na výlety, přespání na každodenní ježdění, prostě někdo má osobní auta jako třeba gti mi máme rádi se ženou dodávky. Nyní Citroen Jumper, krátký vysoký 1.9 D 50 kw r.v. 2001. Od první chvíle sem si to auto zamiloval ted se o něj se ženou taháme jak děti o hračku. Je to úžasné auto. Tak to je vše.

04.03.2017 | 14:50:46 | Jirka  | Recenze: Citroën Jumper 2466 (1995)

RE: Motor

Neviem cim to je, mozno tymi 16.ventilmi, ale ked sedite v C4 1,6i 16v, zvuk motora pri nizkych otackach posobi, ako keby to bol diesel.

19.02.2017 | 11:05:58 | Peter | Recenze: Citroën C4 1.6i 16V (2007)

RE: C4 Brzdy.

Som majitelom C4 1,6i 16v.Kupil som ho, ked mal najazdene 96 000 a som s nim velmi spokojny.Motor je velmi tichy a jeho zvuk, je prijemny.Ale neda sa povedat, ze by bol usporny.Pri normalnej jazde, sa neda ist pod 7 litrov a na dialnici, uz vobec nie.Pri 130 km/h, toci na 4 000 otackach, co je pomerne vela a preto ma aj vyssiu spotrebu.Vykon motora, je na nase cesty uplne dostacujuci.A co sa brzd tyka, tie su naozaj ostre, trvalo mi chvilu, kym som si na ne zvykol, pri nizkej rychlosti totiz staci jemne stlacit pedal, inak vas hodi dopredu a posobite, ako vodic zaciatocnik.

19.02.2017 | 10:59:37 | Peter | Recenze: Citroën C4 1.6i 16V (2007)

RE: Prozatímní zkušenost

A víte, co je nejhorší, že auta se 150 tkm bez vážných poruch dáváme za vzor kvality a spolehlivosti, přitom by to měla být naprosto běžná věc.................:-(

17.02.2017 | 07:08:59 | Vašek | Recenze: Citroën C1 1.0 VVT_i (2006)

Prozatímní zkušenost

První kolíně jsem jezdil 10 let a najel jsem 150 000 km. Za tu dobu jsem měnil mimo oleje a filtr jen brzdové destičky a kotouče /zadní brzdy stále původní), zadní tlumič výfuku. V prvním roce žárovku H4, vyměnil jsem obě za lepší značku a už tam byly až do konce. Při 150 000 km občas nechtěla zhasnout kontrolka posilovače řízení. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování to už nezlobilo. Malá bublinka koroze pod lakem na hraně třetího brzdového světla. Jinak Nic. Další kolíně jsem koupil na protiúčet mladší, s najetými 25 000 km a dnes mám 40 000, na nic se zatím nesáhlo. Sousedka má C1 pět let, najla asi 50 000 a zatím také tvrdí že bez závad. Spotřeba u mě se starým kolínětem průměr 5,2 s novým 4,6 v létě, 5,6 v zimě po městě.

16.02.2017 | 19:23:05 |  | Recenze: Citroën C1 1.0 VVT_i (2006)




Reklama

Reklama
Reklama