Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 30146x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 21243x
9,6Citroën C4 (2011) Citroën C4 (2011) autor: peter Přečteno: 20159x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 19405x
7,2Citroën C8 (2003) Citroën C8 (2003) autor: peminima Přečteno: 19201x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Co to je za ostudnou kritiku ???

Vůbec nechápu jak někdo může takto veřejně ostuzovat pěkný výrobek z pocitu že je neschopný buď řádně a z citem pro stroje řídit automobil (mám na mysli styl jízdy, který u některých řidičů překračuje mez únosnosti konstrukce jednotlivých prvků) nebo shodou náho narazí na kusový zmetek. Moje vlastní zkušenosti s automobilem koupeným v ČR je naprosto úžasná. Auto po najetí 130 tis. km je naprosto bez zásadníh problémů.Jen jednou vymněněn vstřik za 3000Kč. Naprosto spolehlivý automobil i dle doslechu ostatních majitelů. Proto mě tento článek doslova zvednul ze židle !!! Nechápu ..???

23.05.2017 | 20:41:43 | Karel | Recenze: Citroën C3 1.1i (2003)

RE: Motor

Dobrý den, určitě to nebude počtem ventilů :-) . Pravděpodobně se s Vámi loučí rozvodový řetěz.

28.04.2017 | 18:23:40 | mirek | Recenze: Citroën C4 1.6i 16V (2007)

Aktualizace 205.000 km

Klima byla doopravdy chladičem. Opraveno vyřízeno.
Ve 195.000 km výměna rozvodů, dle servisky by měla přijít až ve 220.000 km. Dle známého z autorizáku, měli tyto motory nějakou vadnou serii rozvodového řemene a dostali příkaz měnit ve 120.000 km. Po výměně jsem koukal, řemen byl jak nový.
Ve 198.000 km na mě bliknul motor. Odešel jeden vstřik a filtr pevných částic. Vyměněno za repas díly z Citroenu a jezdíme dál.
Aktuálně přezuto na 17 letní kola 225/45 jsem trošku zklamaný - zimní 16 205/55 jsou podle mě ideální kompromis pro vzhled a komfort jízdy. 17 jsou hodně znát - auto je výrazně tvrdší, víc tahá za volant.

19.04.2017 | 09:45:27 | Gim | Recenze: Citroën C4 (2011)

toči netočí, ale barman to není - 2003 1m 1.1 - Ostrava Praha a zpět max 178 z kopce

poprvé přestalo dýchat,když odešla rampa kolem 130000 kilak od cile a podruhé ve 167000 u domu začala zlobit elektrika vlivem kuních kousanců a následné oxidace kabeláže- opraveno.? třeba i díky kolísajícímu tlaku čerpadla? proměřeno - tlačí.?K věci- v pondělí nastartuji ok zhruba 1 km - spadne kaplička - komplet stop. točíííííííímtočimnic.Na pivo. V uterý ráno 1km pěšky - na šup točí jede za vesnicí ko.? Do práce dojede vůz až v pátek. 10 km na 5x.radu uvítám

15.04.2017 | 20:18:04 | ak47 | Recenze: Citroën C3 1.1i (2003)

Caute mam xsaru 1.8 16 81kw neako my zacalo trhat ale niekedy ide normalne tak sa my zda ako keby to bol neaky elwktricky problem raz to auto ide ako ma a niekedy zas robi toto idem stovkov a trha ho dik za odpoved

14.04.2017 | 13:46:20 | Vilo | Recenze: Citroën Xsara 1.8i 16V benzín (1998)

Motor RHR,2.0 HDI,100KW.

POrucha motoru.Nouzový stav.Porucha:Abgadesystém,motor nejde do výkonu,malý tlak za turbem.Turbo nové, porucha tam naskočila znovu.díky za radu.Míra.

07.04.2017 | 14:06:02 | M.Baum | Recenze: Citroën C5 2,0 Hdi 100kW (2005)

RE:

... ak si niekto nevie ani doplniť nádržku ostrekovača, nech si ani nekupuje auto, čudujem sa, že ho niekto ešte obhajuje. Áno, auto má slúžiť, ale aspoň minimálnu pozornoť by sme mu mohli venovať ...

04.04.2017 | 00:32:21 | Miro | Recenze: Citroën C3 1.4 benzín (2003)

zadní náprava

187 000 km-oprava zadní nápravy plus silenbloky plus brzdová prasátka

27.03.2017 | 08:39:59 | bigben | Recenze: Citroën Berlingo 1360 (2009)

Prosím o radu

Prosím o radu. Mám C.Xsaru 1.8i 1998. Mám problém s rychloměrem.Vyzkoušel jsem tři tachometry a problém stále stejný,kilometry přičítá,ale momentální rychlost neukazuje.Nemáte někdo podobnou zkušenost? Prosím o radu. Děkuji všem.

26.03.2017 | 10:26:48 | Zdeněk | Recenze: Citroën Xsara 1.8i 16V benzín (1998)

Myslím, že pána zbytečně napadáte. První generace C3 opravdu není žádný etalon spolehlivosti, klepání zepředu i zezadu je zde běžné, ale to není přece správné. Nevidím nic špatného na tom, že to pán kritizuje. Taky nemám rád pazvuky, které nemají v autě co dělat. Napadat ho, že si nemění žárovky sám - prosím vás, víte jak je mnohdy u různých značek obtížné se k žárovkám dostat? A každý nemá náladu na to mít ruce po lokty pod kapotou a trávit tak svůj čas. Souhlasím s ním, a také po zkušenostech bych tento typ auta nikomu nedoporučil. Auto má sloužit mě, a ne já jemu. Řeči o tom, že si má něco dělat sám a nechodit do servisu jsou v dnešní době anachronismem a jsou směšné. Lidi se dnes musí sakra otáčet v zaměstnání, ve volnu se věnují rodině. Pokud tady někoho baví hrát si na pouličního automechanika a vrtat se ve vraku na heveru, je to jeho volba. Ale patří do doby před 30ti lety. A hlavně: Auto musí jezdit, žádné starání se. 1x za rok na údržbu a jedeme dál. Klidně 12 let, bez oprav. Druhá generace C3 je na tom o poznání lépe, a i lépe vypadá.

16.03.2017 | 20:51:34 |  | Recenze: Citroën C3 1.4 benzín (2003)