Rok výroby:2008Typ motoru:1,4/ benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:8 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:8. 12. 2008
Ak nerátam výrobnú chybu ľavého predného svetlometu, tak nie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po príchode zo zahraničia som bol rozhodnutý kúpiť si auto z autobazáru, moje prvé. V septembri bola predstavená nová Dacia Sandero za cenu 210000Sk. Po konzultácii s blízkymi som sa nechal presvedčiť, aby som nekupoval vrak z bazáru, ale radšej novú Daciu. Hneď na druhý deň som obvolal všetky predajne na východe. Odpoveď : čakacia doba je 2 mesiace. To ma dosť odradilo, ale v Košiciach mi povedal, ja sa Vám ozvem do hodinky, že či jeden pán zoberie, alebo nie. Volal, že je voľná biela, 1,4 benzín, základná výbava. Sadol som do auta a letel do Košíc. Auto je v základnej výbave, so zárukou 3roky na motor. Jediný problém, ktorý som mal bolo ľavé predné svetlo, ktoré nebolo dobre zatesnené a zahmlievalo sa zvnútra. Po troch návštevách mi ho vymenili. Ináč 75koní nie je nič moc, ale na bežné jazdenie stačí. Kľudne ide 120km/h pri spotrebe 6,5 litra. Mám s ním najzdené 8500km, ja viem na recenziu je to málo, ale aspoň tak na náhľad, že aké je to auto, pre tých ktorý o ňom uvažujú. Bol som na ňom už aj v belgicku, v nemecku po dialnici tak 150km/h, piati pasažieri s plným kufrom, zimné pneumatiky - spotreba 7litrov.
Exteriér : 5dverové, celkom služne vyzerajúce, s hliníkovými diskami, ktoré som dokúpil vyzerá celkom atraktívne
Interiér: základ, samé plasty, dokúpené autorádio, ale za takú cenu čo by sme asi chceli :-)
Jazda : ako som už písal, jazdí celkom slušne s primeranou spotrebou. za tie kilometre nezobral motor ani kvapku oleja. Pri dodržiavaní rýchlosti a štýlom jazdy som sa dostal na 5,5 litra.
Zatiaľ som spokojný, ešte v najbližšej dobe dám domotovať centrál s alarmom a repro do zadných dverí. Ďalšiu recenziu napíšem po najzdení nejakch tých kilometrov.
Porovnávat dácii a bmw je tak trochu divné. Já bych si bmw nikdy nekoupil už jenom proto že sním dneska nikde nezaparkujete. Ale ta hlavní věc je když se stane porucha a nemyslím jen motor tak je to dost velký a drahý problém a vím to dobře protože známý má bmw a zatím do něj cpe peníze a nejezdí . Teď čeká až mu seženou převodovku. No a před převodovkou to byly kardany spojka brzdy vstřikovače atd. Ano koupil to před třemy roky za 90000 kč ale od té doby jenom platí a nejezdí. A já se svým Sanderem 0,9 tce ho vozím a taky pomáhám schánět náhradní díly. No a to jsem chtěl jít taky do ojetiny. Takže za mě raději sandero a jezdit než bmw a chodit se na ně dívat někam do servisu.
Člověče neblbni, jedna z výhod nebo nevýhod (jak pro koho) Dacie je ta, že ti ji nikdo nebude závidět. K té korozi - karoserie se dá kvalitně ošetřit i bez pozinku, ale nepozinkovaných aut tady měli všichni asi hromady a proto vědí, že chtějí už raději pozink. K tomuto přesvědčení se dojde velmi snadno i bez předchozí koupě Dacie :-)
Uvažuji o koupi Sandera Arctica rád bych se něco dozvěděl o korozi....z toho co jsem zatím přečetl zde i na jiných stránkách ,je zajímavé ,že Sandero nejvíce kritizují lidé,kteří jej vůbec nemají...že by to byla Závist?
No ja vim, ze prodelam, a proto ho nechci prodat :-).Kdyby jsem ho prodal tak mesic-dva pote, co jsem ho koupil, tak na nem vydelam mozna 20-30 tisic.Ale ja jsem chtel pockat a to se mi vymstilo :-).Ale ma to i sve svetle stranky, kdyby jsem ho prodal a nedejboze koupil nejakou vybehlou sunku, tak se muzu povesit.Kazdopadne bych ho za Dacii nevymenil.Pro vybavu, rychlost a image.I kdyz bezpecnost pokulhava a taky se celkem krade, stoji mi za to.
Ale no taaaak.Prosim Vas, neporovnavejte low end typu Dacia a BMW 5 (i kdyz 10 let stare).To je jina liga.U BMW mohou byt problemy s velkym poctem kilometru (400 tis. a vice), ale jinak je to proti Dacii nebe a dudy.Maňo zjevne nevi co rika.Cituji : "len naklady na prasknutu hlavu sestvalcoveho BMW postacia na akontaciu na nove Sandero."Mozna jo, ale nevim o tom, ze by pri normalni udrzbe praskali hlavy treba na 3.0 D od BMW.Ten sestivalcovy trilitr je podle mne jeden z nejlepsich, jaky kdy BMW vymyslelo.Taky crash testy.Nevim o tom, zeby BMW 5 melo nejak zvlast spatny crash.Taky by jsem chtel videt naraz BMW 5 vs. Dacia Sandero.Vazne si myslis, ze ti v Sanderu dopadnou lepe nez ty v BMW ? Ja velice pochybuji.Sam jsem mel isty cas ve hledacku prave BMW 530D E39 Touring, ale vzhledem k tomu, ze vetsinou meli ty auta dost najezdeno, nebo byly podezrive, upustil jsem od toho.Ale kdyby jsem mel na ruce alespon 250-300 tis. Kč, tak nevaham, a E39 v plne palbe by u mne s nejvetsi pravdepodobnosti zaparkovalo.A to na dloouhou dobu.Jinak by jsem mohl jeste z vlastni zkusenosti doporucit Passat B5 1,8 T.Az na ponekud mensi bezpecnost (na tak mohutny auto), to neni spatne auto.Mam ho v plne palbe (kuze, klima atd.) a auto jako takove je super.Prostorne, relativne rychle a dneska se da sehnat v cenach kolem 120 tis. Kč i mene.A ja mam ted oci pro plac, protoze jsem do nej nacpal 300 litru a ted nestoji ani polovinu z toho.Ale v dnesni dobe a za ty prachy super auto.Sandero muze jit do p...
S tymi servsimi je to zialbohu vacsinou pravda, a mne osobne sa Sandero nepaci, vyzera ako hrackarske. Nepisem to rpeto, ze by som Daciu pokladal za zlu, len ten dizajn Sandera sa mi zda taky nejaky detsky ... ked uz Daciu, tak Logan. V tej faceliftovanej verzii je myslim celkom fajn. Ale pisem najma kvoli PITRovi. Na tie jeho taraniny o ojazdenom BMW ako alternative k novemu Sanderu sa proste neda nereagovat! Bud je to bazarnik, alebo vymetenec, pretoze len naklady na prasknutu hlavu sestvalcoveho BMW postacia na akontaciu na nove Sandero. Plus staci pozriet testy stareho patkoveho baworaka na EURONCAP a clovek hned zisti, ako je na tom to BMW s pasivnou bezpecnostou .. ziadne HIFI! Nehovoriac uz o tom, ze dizlove sestvalcove z BMW je cisty kriznik dialnic, takze rocnik 2001 isto nebude mat najazdenych 130.000km (ja mam na trojrocnom aute 95000 a na dalsom rocnom 38000). Takze isto radsej nove Sandero (resp. Logan) ako vymlatene a zastarale osemrocne BMW.
montoval som zene do firemneho Clia radio, auto uz nebolo ani v zaruke a furt vyhadzovalo poistku, nie hned, islo to napr. mesiac, potom posla poistka. Chovalo sa to uplne nahodne. Zena bola v autorizovanom servise, nech jej to opravia (samozrejme za peniaze). Zmohli sa akurat nato, ze "...nejaky amater montoval radio a oni to opravovat nebudu". Tak na to kukol "nejaky amater" a prisiel nato ze bol vadny zapalovac cigariet. Je chraneny tou istou poistkou. Vlastne ta poistka uz bola v cudu, ked som tam to radio daval. Pristup servisu jak hovado....
Pokud si dodáš vlastní rádio, nepřijdeš o záruku. Pokud si ho necháš namontovat ve svém servisu. O záruku bys přišel, kdyby sis ho namontoval sám. A ani to není jisté. servis přece nemůže vědět, jestli sis ho montoval sám, nebo sis ho nechal namontovat v jiném okrese ve značkovém servisu. Průšvih by byl, kdyby ti to auto vyhořelo od elektriky a znalec by rozhodl, že to bylo od rádia. potom bys potřeboval doklad o montáži ve značkovém servisu. Každopádně rádio si můžeš dodat sám, repro bych nechal na servisu, aby do připraveného místa pasovaly.
v uplnom zaklade nebolo nic. Autoradio plus 2 repro a zapojenie ma stalo cca 6000sk. Ak si das vlastne a aj ho zapojis sam tak stratit zaruku, ak by sa nieco vyskytlo s elektro tak sa to budu snazit hodit na to. ja si chcem dat spravit central s alarmom, takze kaslem na zaruku. ked sa ma nieco posrat tak sa to posere a tie zaruky to je iba reklama, viacej prejazdit do servisu, ako by stala oprava, pokial nejde o fakt vaznu chybu.
Chcel by som sa spytat, v zakladnej vybave bola priprava na autoradio? t.j. nejake reproduktory vstavane alebo tak.. ci to si musel komplet dokupit v priamo v predajni aj s radiom.. mozem si tam dat aj vlastne? Dakujem za odpoved.
toto som si vsimol, evidentne ako jeden z mala, ked som sem chcel napisat... Aku ulohu ma admin? To: Radek - zabudol si napisat za kolko si to BMW kupil... Za dva roky ta to stalo cca 60 tisic Kc, co je skoro tretina ceny novej dacie, tak nechapem, co to bol za argument. Je pravda, ze recenzia na nove auto je nieco ine ako na 10 rocne, nazvyme to prve dojmy :) Prve dojmy z mojej Dacie Sandero su: nic viac ani menej som necakal za tie peniaze, nie je to BMW ani Mercedes, ale keby som chcel ojazdenu sunku tak sa rozhodnem inak!
Mihálik: Favorit byl trvale garážovaný, ježděný celoročně. Samozřejmě, jestli někomu stojí auto v zimě v garáži, pak se koroze objeví mnohem později. A když budeš jezdit jen za sucha a pak hezky hupky do garáže, vydrží kastle bez pozinku celý život. Normálně se ovšem bere v úvahu to, že auto jezdí za všech klimatických podmínek, i ve sněhu a soli.
Otec má málo jazdenú Škodu 120 a prvé opravy karoséri z dôvodu korózie robil až po 15 rokoch. Jednoducho povedané. Ak má človek dobrú garáž a nejazdí veľmi veľa, tak tých minimálne 10 rokov vydrží každé dnešné auto bez väčších problémov s koróziou.
To je přesně ten důvod, který mě odradil od koupě Dacie. Chtěl jsem nový vůz, levný, a Dacia se mi moc líbila (i když je design poněkud zemitý a obhroublý, ), není to vyslovená šereda jako thálie. Ale té koroze jsem se bál. Jen z toho důvodu jsem šel k jiné značce.
Nemusí to tak být, ale u Favorita první plechy prorezly asi po pěti letech. Pak už se postupně stále opravoval, aby to alespoň nebylo moc vidět. Po deseti letech při prodeji jsem se dost namakal, aby auto vypadalo zvenku dobře (blatníky, prahy). Ale např. podběhy už byly nenávratně rezavé. Pravda, ještě se to nerozpadalo. Takže do rozpadu tak 15 let. Ovšem ne každý chce jezdit s autem v rozkladu. Nepříjemné je hlavně to, že po pěti letech se začne a už je to až do konce. Proto auto bez pořádné antikorozní ochrany radši ne. Ta bílá na Sanderu je hezká (a žádná koroze se nepřehlédne ).
proč jste si nekoupil radši Sandero se střední výbavou? Je to sice o 30 000Kč více, ale splňuje už více nároky moderního řidiče. Je pravda, že cena 179.900Kč je lákava, ale asi bych sáhl po vyšší výbavě. P.S. Základní vybava Acces co máte vy nemá příčný stabilizátor, to máají právě už ty vyšší výbavy, jen se vám bude auto trochu víc v zatáčkách naklánět, ale myslím na to se dá rychle zvyknout.
Pitrs: V některých věcech, které případně mohou být citlivé, jsou i zdánlivě nevelké rozdíly ve výrazivu důležité. Ale shodli jsme se, že levné auto nemusí být, a v mnoha případech není, výpovědí o majetkových poměrech svého majitele, i když je to tak vnímáno. Spíše to může vypovídat o způsobu uvažování. Nebo i něčem jiném, setkal jsem se například s majitelem, který měl auto "maskovací" .
za prve kazdy ma ine priority pre niekoho je nove sandero absolutne dostacujuce... za druhe 1.6 16v v takom aute bude stacit nie je to zidany rychlik ale da sa s tym jazdit... za tretie neporovnavajte tu fiestu totalny odpad... v horsom aute som este nikdy nesedel... plastid a este k tomu aj bezpecnost nulova...
k tomu bmw je to ina trieda no treba najst zachovale inak to bude smetiak na peniaze. ja by som bral to bmw aj ked nie 3ku moc male.. kazdopadne daciu nemam rad ale drzim ti palce nech ti sluzi ;) radsej daciu sandero ako fiestu... aj preto ze mam 100 litrov vo vrecku
Pitrs: O nemajetných píšeš jenom ty. Já jsem použil slova "spořivý" - to je úplně něco jiného, dále "neválí se v penězích" - to má do nemajetného hodně daleko, a pak "méně majetný" - to zdaleka není nemajetný. Někteří majitelé např. škodovek "stodvacítek" nejsou vůbec nemajetní, pouze jsou extrémněji spořiví nebo zkrátka nestojí o jiné auto a jezdí, dokud to jezdí. Nemá každý auto jako téma k diskusi .
A pak jsou prostě lidé, kteří ojeté auto nechtějí, ani za cenu vyšší výbavy a lepší značky. Buď nové, nebo žádné. Nedivím se jim. V zemi chronických podvodníků kupovat takovou investici jako je auto se v 90ti procentech rovná nalítnout vykutálenému podvodníkovi. A ven si pro auto taky každý nepojede. Nemá na to čas, náladu, nebo chuť.
To Honza: Na nic neplyvu, jen konstatuji. Tvůj problém je, že se neumíš oponovat věcně, pouze to, co sis přečetl v ceníku, ovšem o konstrukci vozu - tuhost karoserie, podvozek atd., nevíš vůbec nic. Psát o Cliu Sport s motorem 2.0, jaké měl úpravy oproti standartnímu modelu, tudíž i nemravné ceně, je nošením dříví do lesa. Prostě nechápeš, že 2 auta stejná z venčí, jsou s motorem 1.2 a např. 1.8 uvnitř jiná - tlumiče, brzdy... . Jestli si myslíš, že fabia 1.2HTP - 60PS a FRS se 130PS je stejná a jen přehodili motor, tak to jsi opravdu zoufalec. A každá tato úprava zvyšuje cenu vozu a cenu servisu. A to je rozhodující pro automobilku - prodejnost. Jistě by se do Sandera dal narvat nějaký 2.0 s x koňmi, ale úprava brzd, zavěšení přední nápravy (2.0 je těžší než 1.6 - divné) a plno jiných věcí, by navýšilo cenu tak, že by bylo v dané kategorii, kde Dacia je zajímavou koupí, neprodejné. Opravdu je ale zbytečné tohle vysvětlovat někomu, co si dokáže akorát přečít katalog prodejce. P.S. Zvládneš porovnat hmotnost 1.2HTP a 1.9TDi ve Fábce, jako celku? Rozdíl bude cca 100kg a motor 1.9TDi o 100kg těžší není. Čím to bude? Přemýšlej. To Lukas: Máš pravdu, Homer napsal SILNĚJŠÍ. Čili sorry. To Itall: Náhodou jsem na BMW jezdil poslední 2 roky - najeto 110.000km, celkem 270.000km a náklady byly 1x přední náprava (ramena + kosti) cena s prací 18.000kč a spojka vč. práce 11.000kč (Valeo). Olej + filtry po 10.000km za 1.200kč vč. práce. Povinné + havarijní cca 22.000kč. Motor 3.0 dehet. Nakonec prodáno před měsícem za 230.000kč a prodával jsem to 5dní, ano, jen 5dní a bylo pryč. A proč? Doložená kompletní historie servisu. A věř tomu, že 270.000km ten motor moc nepozná, když se k němu umíš chovat. Jinak 2.8 VANOS je jeden z nejlepších, né - li vůbec nejlepší motor své doby (kolem roku 2000), a spotřeba je opravdu vynikající. Když budeš dusit jakékoli auto, bude žrát.
No to mas samozrejme pravdu. Nic nezamlcuju, ta fakta, ktera jsi napsal, jsou snad kazdemu jasna. Ty najete km by se mohly pohybovat kolem 130 - 160 tis. km, coz pro takove auto neni problem.
Naklady na servis mnichovskych sestivalcu jsou velmi nizke, je vseobecne znamo, ze to jsou spickove motory po strance odolnosti a trvanlivosti.
Provozni naklady jsou pochopitelne uplne jinde, stejne jako pozitek z jizdy, bezpecnost, komfort.
Ale nic proti nicemu, jak pisu, je to o potrebach a preferencich kazdeho z nas a kazdy ma moznost volby.
A s tim, ze auta za 200 tisic si kupuji jen nemajetni lide - to asi neni uplne tak. Kupuji si je i lide, kteri chteji technicky vyspele, vykonne, pohodlne, vybavene a bezpecne auto a nemaji 800 tisic na nove.
Pěkný autíčko, na ježdění kolem komína dostačující vůz. Jak sem pročítal vaší recenzi, tak vidím, že jet dál vám nečiní problém. Ať slouží k vaší plné spokojenosti.
Pitrs: Pokud si někdo kupuje auto do 200 000,- Kč, tak je asi spořivý nebo se zrovna neválí v penězích. A takového člověka bude zajímat také to, co jsi u toho svého šestiválce BMW nenapsal (jistě je to náhodné opomenutí). A to: kolik má najeto? - s tím souvisí ceny servisu a ND, dále jakou má spotřebu paliva?, jaká je cena povinného ručení? Porovnej to se Sanderem . Malokterý majitel Sandera bude toužit po koženém interiéru, xenonech, el. střešním okně a el. sedadlech. Zajímá ho pořizovací cena a provozní náklady. V servisu BMW nikoho nezajímá, že si méně majetný člověk koupil tohle auto jako ojetinu. A každý soudný člověk to ví.
Za stejne penize se da koupit treba BMW 328i Touring z let 2001-2002. Sestivalec 2.8i, 142 kW, 8x airbag, stabilizace podvozku ESP, aut. klima, el. okna, el. sedadla, kozeny interier, xenony, tempomat, el. stresni okno.
Pisu to jen jako alternativu, co se za tyhle penize da poridit. Je to o tom, co je pro koho dulezite - jestli vyspela a spolehliva technika, spickove jizdni vlastnosti, vysoka mira pasivni i aktivni bezpecnosti, komfort pri cestovani s nevyhodou 6-7 let stareho auta, pro ktere si clovek musi jet do zahranici.
Nebo auto vonici novotou kupovane v pohodli tuzemskeho autosalonu, ale se zastaralym slabym motorem, s o nekolik radu mensi aktivni bezpecnosti, radove hlucnejsi, radove mene provetive na ovladani s jednoznacne horsima jizdnima vlastnostma...
A take, kdo najezdi rocne treba jen 10 tis. km se na vyber auta diva jinak, nez clovek jezdici 40 tis. km.
Jako na kazdem fore je nejaky EXOT i mi tu jednoho mame, nema rad mala a slaba auta a taky auta od subjektivne nezajimave historicky nezavedene automobilky ano je to on Radek. Je treba ho brat s rezervou protoze plive na vse vise jmenovane. 1.6 16V je naprosto dostacujici pro takhle "lehky vuz" pokud se v nem nerozhodnete kazdy den vozit 7 stokilovych cloveku, do Krkonos na lyze ...... PS: vsimnete si kolik lidi obvykle sedi v autech na silnici kolem vas, max 2, z 80% 1 a to se nebojim tvrdit ze bude hur, nebo lip?
Lukáši, přečti si debatu od začátku. Silný motor v NOVÉM voze zn. Dacia není. 1.6 16v rozhodně postačuje, ale za silný motor se rozhodně považovat nedá. To se snad shodneme a o tom je debata.
Urcite je lespia stara vylietana sunka so 150 PS ako uplne nove auto s 5 rocnou zarukov. 105 PS je celkom postacujucich na normalnu jazdu. ( ked niektorym kokotom stasi 60 PS Fabia.
Celkem mě baví číst, jak si představujete 105PS, jako stádo, jaký to bude brko. Opravdu se projeďte ve voze se 150PS a více koni o velikosti Sandera (Loganu). Třebas stařičkou Fiestou XR2i. Pak si sedněte do toho velkoobjemu 1.6 16v a srovnávejte. Pokud budete mít možnosti, koukněte na podvozek standartní a v XR2i.
Pokud je pro tebe výkon 77kw silný motor, tak to tě fakt lituji. Neříkám, že nestačí, ale silný motor má trošku jiné parametry. Ale to bych ti asi těžko vysvětlil. P.S. Nejsi majitelem HTP? :-))
Vítám Tě do řad Logánistů.Přeji Ti aby se Ti s benzinovým Logánkem jezdilo ke všeobecné spokojenosti.Mám ho též již třetím rokem a nemám proč si stěžovat.Pokud jsi si ho koupil nového máš výhodu,že nedodělky a malé problémy se odstraní v záručních intervalech.Až na modelovou řadu 05 si nepamatuji,že by se Logánek zval na servisní odstranění závad jako je tomu dost často u těch "lepších" výrobců.Auto si majitel udělá takové jaké si přeje.Snaž se ho zajet tak aby ti co nejdéle sloužilo,nezavrhuj předepsané garanční prohlídky v Renault servisu,a auto ti bude sloužit bez problémů!!!Určitě je Logánek lepší než Matiz a jemu podobní.
Ty zase perlis, odborniku, Dacia 1,6 16V nabizi. Dokonce stoji jen o 10 tis vic nez 8V. Jestli ale neosidili to VYSTUZENI, lajdaci, co myslis specialisto?
V německu se prodává D-LOGAN LAUREATE1.6 16v 77kw105ps 10450 euro u nás se s tímto motorem prodává jen MCV. Taky jsem přemýšlel o LOGANOVI jako náhradě za Favorita 40kw ale rozhodl jsem se pro KIA CEED 1.4 CVVT ´base momentálně za 270 tis.
myslím, že Dacie nebudou špatný auta. Jen škoda, že tam nedávají nějaké silnější motory. Neříkám zrovna aby tam dávali 2.0l ale nějaký 1.4 16V nebo 1.6 16V co jsou v Meganech by byly super, ale zase chápu, že jde hlavně o cenu tak tyhle alternativy jsou levnější Jinak přeju mnoho štastných kilometrů
Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Sandero
BMW a Sandero
Porovnávat dácii a bmw je tak trochu divné. Já bych si bmw nikdy nekoupil už jenom proto že sním dneska nikde nezaparkujete. Ale ta hlavní věc je když se stane porucha a nemyslím jen motor tak je to dost velký a drahý problém a vím to dobře protože známý má bmw a zatím do něj cpe peníze a nejezdí . Teď čeká až mu seženou převodovku. No a před převodovkou to byly kardany spojka brzdy vstřikovače atd. Ano koupil to před třemy roky za 90000 kč ale od té doby jenom platí a nejezdí. A já se svým Sanderem 0,9 tce ho vozím a taky pomáhám schánět náhradní díly. No a to jsem chtěl jít taky do ojetiny. Takže za mě raději sandero a jezdit než bmw a chodit se na ně dívat někam do servisu.
08.02.2016 | 10:45:18 | Endy | 188.134.192.* Reagovat
siroko:
Člověče neblbni, jedna z výhod nebo nevýhod (jak pro koho) Dacie je ta, že ti ji nikdo nebude závidět. K té korozi - karoserie se dá kvalitně ošetřit i bez pozinku, ale nepozinkovaných aut tady měli všichni asi hromady a proto vědí, že chtějí už raději pozink. K tomuto přesvědčení se dojde velmi snadno i bez předchozí koupě Dacie :-)
16.09.2010 | 11:31:24 | Itall Reagovat
Koroze
Mám sandero stepway, pozink to bohužel nemá, celou karosérii máči v nějakém antikorozní barvě, jeslti chceš video ze závodu jak se vyrábí tak pošlu.
14.09.2010 | 20:15:54 | Zdenda Reagovat
Sandero
Uvažuji o koupi Sandera Arctica rád bych se něco dozvěděl o korozi....z toho co jsem zatím přečetl zde i na jiných stránkách ,je zajímavé ,že Sandero nejvíce kritizují lidé,kteří jej vůbec nemají...že by to byla Závist?
20.09.2009 | 21:45:22 | siroko Reagovat
to Jiří
No ja vim, ze prodelam, a proto ho nechci prodat :-).Kdyby jsem ho prodal tak mesic-dva pote, co jsem ho koupil, tak na nem vydelam mozna 20-30 tisic.Ale ja jsem chtel pockat a to se mi vymstilo :-).Ale ma to i sve svetle stranky, kdyby jsem ho prodal a nedejboze koupil nejakou vybehlou sunku, tak se muzu povesit.Kazdopadne bych ho za Dacii nevymenil.Pro vybavu, rychlost a image.I kdyz bezpecnost pokulhava a taky se celkem krade, stoji mi za to.
14.07.2009 | 19:13:14 | jamieson Reagovat
Si to po sobě přečti
Nacpal si do toho 300 000,- a prodáš ho sotva za 120 000,- což je prodělek 180 000,- nevím za jak dlouho a což je cena nové Dacie.
14.07.2009 | 17:36:56 | Jiří Reagovat
to Jiří
Proc ?
14.07.2009 | 15:25:53 | jamieson Reagovat
jameison
Ty jseš právě typickej příklad,proč si koupit radši Dacii a ne starý BMW a jim podobné.
14.07.2009 | 15:04:24 | Jiří Reagovat
Ale no taaaak.Prosim Vas, neporovnavejte low end typu Dacia a BMW 5 (i kdyz 10 let stare).To je jina liga.U BMW mohou byt problemy s velkym poctem kilometru (400 tis. a vice), ale jinak je to proti Dacii nebe a dudy.Maňo zjevne nevi co rika.Cituji : "len naklady na prasknutu hlavu sestvalcoveho BMW postacia na akontaciu na nove Sandero."Mozna jo, ale nevim o tom, ze by pri normalni udrzbe praskali hlavy treba na 3.0 D od BMW.Ten sestivalcovy trilitr je podle mne jeden z nejlepsich, jaky kdy BMW vymyslelo.Taky crash testy.Nevim o tom, zeby BMW 5 melo nejak zvlast spatny crash.Taky by jsem chtel videt naraz BMW 5 vs. Dacia Sandero.Vazne si myslis, ze ti v Sanderu dopadnou lepe nez ty v BMW ? Ja velice pochybuji.Sam jsem mel isty cas ve hledacku prave BMW 530D E39 Touring, ale vzhledem k tomu, ze vetsinou meli ty auta dost najezdeno, nebo byly podezrive, upustil jsem od toho.Ale kdyby jsem mel na ruce alespon 250-300 tis. Kč, tak nevaham, a E39 v plne palbe by u mne s nejvetsi pravdepodobnosti zaparkovalo.A to na dloouhou dobu.Jinak by jsem mohl jeste z vlastni zkusenosti doporucit Passat B5 1,8 T.Az na ponekud mensi bezpecnost (na tak mohutny auto), to neni spatne auto.Mam ho v plne palbe (kuze, klima atd.) a auto jako takove je super.Prostorne, relativne rychle a dneska se da sehnat v cenach kolem 120 tis. Kč i mene.A ja mam ted oci pro plac, protoze jsem do nej nacpal 300 litru a ted nestoji ani polovinu z toho.Ale v dnesni dobe a za ty prachy super auto.Sandero muze jit do p...
14.07.2009 | 11:55:42 | jamieson Reagovat
S tymi servsimi je to zialbohu vacsinou pravda, a mne osobne sa Sandero nepaci, vyzera ako hrackarske. Nepisem to rpeto, ze by som Daciu pokladal za zlu, len ten dizajn Sandera sa mi zda taky nejaky detsky ... ked uz Daciu, tak Logan. V tej faceliftovanej verzii je myslim celkom fajn. Ale pisem najma kvoli PITRovi. Na tie jeho taraniny o ojazdenom BMW ako alternative k novemu Sanderu sa proste neda nereagovat! Bud je to bazarnik, alebo vymetenec, pretoze len naklady na prasknutu hlavu sestvalcoveho BMW postacia na akontaciu na nove Sandero. Plus staci pozriet testy stareho patkoveho baworaka na EURONCAP a clovek hned zisti, ako je na tom to BMW s pasivnou bezpecnostou .. ziadne HIFI! Nehovoriac uz o tom, ze dizlove sestvalcove z BMW je cisty kriznik dialnic, takze rocnik 2001 isto nebude mat najazdenych 130.000km (ja mam na trojrocnom aute 95000 a na dalsom rocnom 38000). Takze isto radsej nove Sandero (resp. Logan) ako vymlatene a zastarale osemrocne BMW.
14.07.2009 | 10:55:12 | Maňo Reagovat
To pepa
Motto autorizovaných servisů: "Zaplať, vypadni a drž hubu."
06.03.2009 | 15:35:45 | Radek Reagovat
radio
montoval som zene do firemneho Clia radio, auto uz nebolo ani v zaruke a furt vyhadzovalo poistku, nie hned, islo to napr. mesiac, potom posla poistka. Chovalo sa to uplne nahodne. Zena bola v autorizovanom servise, nech jej to opravia (samozrejme za peniaze). Zmohli sa akurat nato, ze "...nejaky amater montoval radio a oni to opravovat nebudu". Tak na to kukol "nejaky amater" a prisiel nato ze bol vadny zapalovac cigariet. Je chraneny tou istou poistkou. Vlastne ta poistka uz bola v cudu, ked som tam to radio daval. Pristup servisu jak hovado....
06.03.2009 | 15:32:17 | pepa Reagovat
Radio
Pokud si dodáš vlastní rádio, nepřijdeš o záruku. Pokud si ho necháš namontovat ve svém servisu. O záruku bys přišel, kdyby sis ho namontoval sám. A ani to není jisté. servis přece nemůže vědět, jestli sis ho montoval sám, nebo sis ho nechal namontovat v jiném okrese ve značkovém servisu. Průšvih by byl, kdyby ti to auto vyhořelo od elektriky a znalec by rozhodl, že to bylo od rádia. potom bys potřeboval doklad o montáži ve značkovém servisu. Každopádně rádio si můžeš dodat sám, repro bych nechal na servisu, aby do připraveného místa pasovaly.
11.02.2009 | 14:34:25 | Reagovat
RE: vajo
v uplnom zaklade nebolo nic. Autoradio plus 2 repro a zapojenie ma stalo cca 6000sk. Ak si das vlastne a aj ho zapojis sam tak stratit zaruku, ak by sa nieco vyskytlo s elektro tak sa to budu snazit hodit na to. ja si chcem dat spravit central s alarmom, takze kaslem na zaruku. ked sa ma nieco posrat tak sa to posere a tie zaruky to je iba reklama, viacej prejazdit do servisu, ako by stala oprava, pokial nejde o fakt vaznu chybu.
11.02.2009 | 13:39:50 | lex Reagovat
autoradio
Chcel by som sa spytat, v zakladnej vybave bola priprava na autoradio? t.j. nejake reproduktory vstavane alebo tak.. ci to si musel komplet dokupit v priamo v predajni aj s radiom.. mozem si tam dat aj vlastne?
Dakujem za odpoved.
05.02.2009 | 09:36:43 | vajo Reagovat
ste dobri
# Píšte prosím iba konštruktívne názory.
# Vyvarujte sa vulgárnych výrazov.
toto som si vsimol, evidentne ako jeden z mala, ked som sem chcel napisat... Aku ulohu ma admin?
To: Radek - zabudol si napisat za kolko si to BMW kupil... Za dva roky ta to stalo cca 60 tisic Kc, co je skoro tretina ceny novej dacie, tak nechapem, co to bol za argument. Je pravda, ze recenzia na nove auto je nieco ine ako na 10 rocne, nazvyme to prve dojmy :) Prve dojmy z mojej Dacie Sandero su: nic viac ani menej som necakal za tie peniaze, nie je to BMW ani Mercedes, ale keby som chcel ojazdenu sunku tak sa rozhodnem inak!
22.01.2009 | 12:09:37 | striko Reagovat
Mihálik: Favorit byl trvale garážovaný, ježděný celoročně. Samozřejmě, jestli někomu stojí auto v zimě v garáži, pak se koroze objeví mnohem později. A když budeš jezdit jen za sucha a pak hezky hupky do garáže, vydrží kastle bez pozinku celý život. Normálně se ovšem bere v úvahu to, že auto jezdí za všech klimatických podmínek, i ve sněhu a soli.
13.01.2009 | 10:15:59 | Itall Reagovat
bílá je velmi elegantní :)
Víš, že jsem bílé sandero ještě neviděla? Moc hezké a elegantní :) Hodně štěstí a kilometrů bez nehod :)
13.01.2009 | 09:42:56 | otinka Reagovat
Na hrdzu je najlepšia garáž
Otec má málo jazdenú Škodu 120 a prvé opravy karoséri z dôvodu korózie robil až po 15 rokoch.
Jednoducho povedané. Ak má človek dobrú garáž a nejazdí veľmi veľa, tak tých minimálne 10 rokov vydrží každé dnešné auto bez väčších problémov s koróziou.
12.01.2009 | 19:39:07 | Dušan Mihálik Reagovat
Koroze
To je přesně ten důvod, který mě odradil od koupě Dacie. Chtěl jsem nový vůz, levný, a Dacia se mi moc líbila (i když je design poněkud zemitý a obhroublý, ), není to vyslovená šereda jako thálie. Ale té koroze jsem se bál. Jen z toho důvodu jsem šel k jiné značce.
12.01.2009 | 19:08:35 | Standa Reagovat
Radek
Radek je kokot! Perlí na spoustě recenzí. Na jeho názory se vys...rte, je to obyčejný namachrovaný libový superblb.
12.01.2009 | 18:05:34 | Mány Reagovat
Nemusí to tak být, ale u Favorita první plechy prorezly asi po pěti letech. Pak už se postupně stále opravoval, aby to alespoň nebylo moc vidět. Po deseti letech při prodeji jsem se dost namakal, aby auto vypadalo zvenku dobře (blatníky, prahy). Ale např. podběhy už byly nenávratně rezavé. Pravda, ještě se to nerozpadalo. Takže do rozpadu tak 15 let. Ovšem ne každý chce jezdit s autem v rozkladu. Nepříjemné je hlavně to, že po pěti letech se začne a už je to až do konce. Proto auto bez pořádné antikorozní ochrany radši ne. Ta bílá na Sanderu je hezká (a žádná koroze se nepřehlédne ).
12.01.2009 | 17:14:09 | Itall Reagovat
Balia k tomuto vozidlu konecne aj zvaracku a farbu.Ono sa to potom hodi,o par rokov.Skusenost s Favoritom.
08.01.2009 | 21:20:09 | Reagovat
Přeji mnoho šťastných kilometrů
16.12.2008 | 09:12:18 | Reagovat
výbava Ambiente místo Acess?
Zdravím,
proč jste si nekoupil radši Sandero se střední výbavou? Je to sice o 30 000Kč více, ale splňuje už více nároky moderního řidiče.
Je pravda, že cena 179.900Kč je lákava, ale asi bych sáhl po vyšší výbavě.
P.S. Základní vybava Acces co máte vy nemá příčný stabilizátor, to máají právě už ty vyšší výbavy, jen se vám bude auto trochu víc v zatáčkách naklánět, ale myslím na to se dá rychle zvyknout.
16.12.2008 | 09:05:49 | Reagovat
Pitrs: V některých věcech, které případně mohou být citlivé, jsou i zdánlivě nevelké rozdíly ve výrazivu důležité. Ale shodli jsme se, že levné auto nemusí být, a v mnoha případech není, výpovědí o majetkových poměrech svého majitele, i když je to tak vnímáno. Spíše to může vypovídat o způsobu uvažování. Nebo i něčem jiném, setkal jsem se například s majitelem, který měl auto "maskovací" .
12.12.2008 | 11:46:15 | Itall Reagovat
To: Itall
Skoda, ze misto venovani se vecne debate a reakci na podstatu meho prispevku, placas cas slovickarenim...
12.12.2008 | 09:44:07 | Pitrs Reagovat
za prve kazdy ma ine priority pre niekoho je nove sandero absolutne dostacujuce... za druhe 1.6 16v v takom aute bude stacit nie je to zidany rychlik ale da sa s tym jazdit...
za tretie neporovnavajte tu fiestu totalny odpad... v horsom aute som este nikdy nesedel... plastid a este k tomu aj bezpecnost nulova...
k tomu bmw je to ina trieda no treba najst zachovale inak to bude smetiak na peniaze. ja by som bral to bmw aj ked nie 3ku moc male.. kazdopadne daciu nemam rad ale drzim ti palce nech ti sluzi ;) radsej daciu sandero ako fiestu... aj preto ze mam 100 litrov vo vrecku
10.12.2008 | 17:23:40 | Reagovat
Pitrs: O nemajetných píšeš jenom ty. Já jsem použil slova "spořivý" - to je úplně něco jiného, dále "neválí se v penězích" - to má do nemajetného hodně daleko, a pak "méně majetný" - to zdaleka není nemajetný. Někteří majitelé např. škodovek "stodvacítek" nejsou vůbec nemajetní, pouze jsou extrémněji spořiví nebo zkrátka nestojí o jiné auto a jezdí, dokud to jezdí. Nemá každý auto jako téma k diskusi .
10.12.2008 | 16:44:33 | Itall Reagovat
RE:
A pak jsou prostě lidé, kteří ojeté auto nechtějí, ani za cenu vyšší výbavy a lepší značky. Buď nové, nebo žádné. Nedivím se jim. V zemi chronických podvodníků kupovat takovou investici jako je auto se v 90ti procentech rovná nalítnout vykutálenému podvodníkovi. A ven si pro auto taky každý nepojede. Nemá na to čas, náladu, nebo chuť.
18.10.2011 | 20:53:03 | | 89.102.165.* Reagovat
To Honza: Na nic neplyvu, jen konstatuji. Tvůj problém je, že se neumíš oponovat věcně, pouze to, co sis přečetl v ceníku, ovšem o konstrukci vozu - tuhost karoserie, podvozek atd., nevíš vůbec nic. Psát o Cliu Sport s motorem 2.0, jaké měl úpravy oproti standartnímu modelu, tudíž i nemravné ceně, je nošením dříví do lesa. Prostě nechápeš, že 2 auta stejná z venčí, jsou s motorem 1.2 a např. 1.8 uvnitř jiná - tlumiče, brzdy... . Jestli si myslíš, že fabia 1.2HTP - 60PS a FRS se 130PS je stejná a jen přehodili motor, tak to jsi opravdu zoufalec. A každá tato úprava zvyšuje cenu vozu a cenu servisu. A to je rozhodující pro automobilku - prodejnost. Jistě by se do Sandera dal narvat nějaký 2.0 s x koňmi, ale úprava brzd, zavěšení přední nápravy (2.0 je těžší než 1.6 - divné) a plno jiných věcí, by navýšilo cenu tak, že by bylo v dané kategorii, kde Dacia je zajímavou koupí, neprodejné. Opravdu je ale zbytečné tohle vysvětlovat někomu, co si dokáže akorát přečít katalog prodejce. P.S. Zvládneš porovnat hmotnost 1.2HTP a 1.9TDi ve Fábce, jako celku? Rozdíl bude cca 100kg a motor 1.9TDi o 100kg těžší není. Čím to bude? Přemýšlej.
To Lukas: Máš pravdu, Homer napsal SILNĚJŠÍ. Čili sorry.
To Itall: Náhodou jsem na BMW jezdil poslední 2 roky - najeto 110.000km, celkem 270.000km a náklady byly 1x přední náprava (ramena + kosti) cena s prací 18.000kč a spojka vč. práce 11.000kč (Valeo). Olej + filtry po 10.000km za 1.200kč vč. práce. Povinné + havarijní cca 22.000kč. Motor 3.0 dehet. Nakonec prodáno před měsícem za 230.000kč a prodával jsem to 5dní, ano, jen 5dní a bylo pryč. A proč? Doložená kompletní historie servisu. A věř tomu, že 270.000km ten motor moc nepozná, když se k němu umíš chovat. Jinak 2.8 VANOS je jeden z nejlepších, né - li vůbec nejlepší motor své doby (kolem roku 2000), a spotřeba je opravdu vynikající. Když budeš dusit jakékoli auto, bude žrát.
10.12.2008 | 16:11:21 | Radek Reagovat
To: Itall
No to mas samozrejme pravdu. Nic nezamlcuju, ta fakta, ktera jsi napsal, jsou snad kazdemu jasna. Ty najete km by se mohly pohybovat kolem 130 - 160 tis. km, coz pro takove auto neni problem.
Naklady na servis mnichovskych sestivalcu jsou velmi nizke, je vseobecne znamo, ze to jsou spickove motory po strance odolnosti a trvanlivosti.
Provozni naklady jsou pochopitelne uplne jinde, stejne jako pozitek z jizdy, bezpecnost, komfort.
Ale nic proti nicemu, jak pisu, je to o potrebach a preferencich kazdeho z nas a kazdy ma moznost volby.
A s tim, ze auta za 200 tisic si kupuji jen nemajetni lide - to asi neni uplne tak. Kupuji si je i lide, kteri chteji technicky vyspele, vykonne, pohodlne, vybavene a bezpecne auto a nemaji 800 tisic na nove.
10.12.2008 | 15:59:37 | Pitrs Reagovat
Pěkný autíčko, na ježdění kolem komína dostačující vůz. Jak sem pročítal vaší recenzi, tak vidím, že jet dál vám nečiní problém. Ať slouží k vaší plné spokojenosti.
10.12.2008 | 12:49:12 | an Reagovat
Pitrs: Pokud si někdo kupuje auto do 200 000,- Kč, tak je asi spořivý nebo se zrovna neválí v penězích. A takového člověka bude zajímat také to, co jsi u toho svého šestiválce BMW nenapsal (jistě je to náhodné opomenutí). A to: kolik má najeto? - s tím souvisí ceny servisu a ND, dále jakou má spotřebu paliva?, jaká je cena povinného ručení? Porovnej to se Sanderem . Malokterý majitel Sandera bude toužit po koženém interiéru, xenonech, el. střešním okně a el. sedadlech. Zajímá ho pořizovací cena a provozní náklady. V servisu BMW nikoho nezajímá, že si méně majetný člověk koupil tohle auto jako ojetinu. A každý soudný člověk to ví.
10.12.2008 | 12:24:31 | Itall Reagovat
Co bychom chteli za takovou cenu?
Za stejne penize se da koupit treba BMW 328i Touring z let 2001-2002. Sestivalec 2.8i, 142 kW, 8x airbag, stabilizace podvozku ESP, aut. klima, el. okna, el. sedadla, kozeny interier, xenony, tempomat, el. stresni okno.
Pisu to jen jako alternativu, co se za tyhle penize da poridit. Je to o tom, co je pro koho dulezite - jestli vyspela a spolehliva technika, spickove jizdni vlastnosti, vysoka mira pasivni i aktivni bezpecnosti, komfort pri cestovani s nevyhodou 6-7 let stareho auta, pro ktere si clovek musi jet do zahranici.
Nebo auto vonici novotou kupovane v pohodli tuzemskeho autosalonu, ale se zastaralym slabym motorem, s o nekolik radu mensi aktivni bezpecnosti, radove hlucnejsi, radove mene provetive na ovladani s jednoznacne horsima jizdnima vlastnostma...
A take, kdo najezdi rocne treba jen 10 tis. km se na vyber auta diva jinak, nez clovek jezdici 40 tis. km.
10.12.2008 | 12:02:47 | Pitrs Reagovat
To Lukas
Jako na kazdem fore je nejaky EXOT i mi tu jednoho mame, nema rad mala a slaba auta a taky auta od subjektivne nezajimave historicky nezavedene automobilky ano je to on Radek. Je treba ho brat s rezervou protoze plive na vse vise jmenovane. 1.6 16V je naprosto dostacujici pro takhle "lehky vuz" pokud se v nem nerozhodnete kazdy den vozit 7 stokilovych cloveku, do Krkonos na lyze ...... PS: vsimnete si kolik lidi obvykle sedi v autech na silnici kolem vas, max 2, z 80% 1 a to se nebojim tvrdit ze bude hur, nebo lip?
10.12.2008 | 07:32:09 | Honza Reagovat
No čumím
Tak jsem doufal,že začnete řešit to Sandero, abych se něco dozvěděl, ale zklamali jste mne.
10.12.2008 | 07:23:29 | Vašek Reagovat
Radek
No skus si tu diskusiu precitat ty! Diskusiu o silnom motore si zacal ty 16:21! Dovtedy nikto ani nespomenul, ze je to silny motor.
09.12.2008 | 21:52:51 | Lukas Reagovat
Lukáši, přečti si debatu od začátku. Silný motor v NOVÉM voze zn. Dacia není. 1.6 16v rozhodně postačuje, ale za silný motor se rozhodně považovat nedá. To se snad shodneme a o tom je debata.
09.12.2008 | 21:31:48 | Radek Reagovat
Radek
Urcite je lespia stara vylietana sunka so 150 PS ako uplne nove auto s 5 rocnou zarukov. 105 PS je celkom postacujucich na normalnu jazdu. ( ked niektorym kokotom stasi 60 PS Fabia.
09.12.2008 | 21:06:32 | Lukas Reagovat
Fiesta XR2i 1.8 16v 96kw / 130PS, ale to jistě víte.:-))
09.12.2008 | 21:06:12 | Radek Reagovat
Celkem mě baví číst, jak si představujete 105PS, jako stádo, jaký to bude brko. Opravdu se projeďte ve voze se 150PS a více koni o velikosti Sandera (Loganu). Třebas stařičkou Fiestou XR2i. Pak si sedněte do toho velkoobjemu 1.6 16v a srovnávejte. Pokud budete mít možnosti, koukněte na podvozek standartní a v XR2i.
09.12.2008 | 21:03:26 | Radek Reagovat
Radek
No neviem, ale 106 koni je uz celkom slusne. Kazdy si nemusi kompenzovat velkym autom s 200 PS....
09.12.2008 | 20:51:55 | Lukas Reagovat
To Honza
Pokud je pro tebe výkon 77kw silný motor, tak to tě fakt lituji. Neříkám, že nestačí, ale silný motor má trošku jiné parametry. Ale to bych ti asi těžko vysvětlil. P.S. Nejsi majitelem HTP? :-))
09.12.2008 | 16:21:18 | Radek Reagovat
1.6 16V
Tak to se omlouvám, to mi nějak uteklo s tou 1.6 16V jsem pořád žil v domění, že tam dávaj tu 1.6 8V
09.12.2008 | 15:03:35 | Homer Reagovat
A je to tady
To jsem čekal, takže teď můžete všichni začít s hádáním znova, je to jiný vůz
09.12.2008 | 14:20:43 | Vašek Reagovat
administrator to zvoral
Ja mam Sandero nie Logana. idem napisat spravcoci, preco t otu zaradil
09.12.2008 | 12:18:49 | lex Reagovat
loganista
Vítám Tě do řad Logánistů.Přeji Ti aby se Ti s benzinovým Logánkem jezdilo ke všeobecné spokojenosti.Mám ho též již třetím rokem a nemám proč si stěžovat.Pokud jsi si ho koupil nového máš výhodu,že nedodělky a malé problémy se odstraní v záručních intervalech.Až na modelovou řadu 05 si nepamatuji,že by se Logánek zval na servisní odstranění závad jako je tomu dost často u těch "lepších" výrobců.Auto si majitel udělá takové jaké si přeje.Snaž se ho zajet tak aby ti co nejdéle sloužilo,nezavrhuj předepsané garanční prohlídky v Renault servisu,a auto ti bude sloužit bez problémů!!!Určitě je Logánek lepší než Matiz a jemu podobní.
09.12.2008 | 08:19:53 | log-in Reagovat
Radek ..... blink, blink, blink
Ty zase perlis, odborniku, Dacia 1,6 16V nabizi. Dokonce stoji jen o 10 tis vic nez 8V. Jestli ale neosidili to VYSTUZENI, lajdaci, co myslis specialisto?
09.12.2008 | 07:56:07 | Honza Reagovat
motory
V německu se prodává D-LOGAN LAUREATE1.6 16v 77kw105ps 10450 euro u nás se s tímto motorem prodává jen MCV. Taky jsem přemýšlel o LOGANOVI jako náhradě za Favorita 40kw ale rozhodl jsem se pro KIA CEED 1.4 CVVT ´base momentálně za 270 tis.
08.12.2008 | 23:20:10 | PEPA 63 Reagovat
Silné motory vylučuje kontrukce vozu - karoserie by se musela brutálně vyztužit a to by stálo prachy navíc.
08.12.2008 | 21:37:10 | Radek Reagovat
motory
myslím, že Dacie nebudou špatný auta. Jen škoda, že tam nedávají nějaké silnější motory. Neříkám zrovna aby tam dávali 2.0l ale nějaký 1.4 16V nebo 1.6 16V co jsou v Meganech by byly super, ale zase chápu, že jde hlavně o cenu tak tyhle alternativy jsou levnější
Jinak přeju mnoho štastných kilometrů
08.12.2008 | 21:34:38 | Homer Reagovat
Dobry volba, urcite lepsie ako hocijaky crep z bazaru.... Prajem vela km bez poruch a bez nehody.
08.12.2008 | 20:46:46 | Lukas Reagovat
RE: Vašek
Na Sandero sa asi nedá vytvoriť recenzia.
08.12.2008 | 17:33:19 | Angel_M Reagovat
Je v tom hokej
tak co to kruci vlastně máš ? (ne ,že bych chtěl kupovat dacii )
Sandero nebo Logan?
08.12.2008 | 16:11:11 | Vašek Reagovat