Recenze Lada Samara
“Som rád, že ho mám.”

Autor recenze: stano (33 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1300 Stav km při koupi:106 000 km Stav km nyní:127 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 29. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lada 1200

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Podtlakový posilovač brzd,palivové čerpadlo,stredná čast výfuku-cca-2600 sk.Inak len výmena náplní,filtrov a sviečok.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto som kúpil ojazdené od staršieho pána bez korózie s originál lakom.Samozrejme auto je staršej výroby,tak trebalo niečo premazat,vyčistit,dotiahnút inak super spokojnost.Kúpi som sa bál,dal som 20000 sk,lebo samár u nás nebehá tolko čo iných typou lád.

Kúpu nelutujem,auto je jednoduché,spolahlivé a nenáročné na údržbu-dá sa spravit doslova ešte na kolene a má lacnejšie ND ako FAVORIT!AKO sa hovorí,je to auto na moju peňaženku.

Oproti FAVORITU je to lepšie auto.Menej hlučné,interier o sto percent leší,ako aj výbava,nehovoriac o jazdných vlastnostiach a motore.Viem to porovnat,lebo otec kúpil v roku 1990 nového FAVORITA a niečo som s ním odjazdil-otec ho vlastní doteraz.Jediné čo my vadí je trochu horšie radenie rýchlostí oproti FAVORITU.

Ale to je asi len zvyk.SAMARKU mám 14 mesiacov a najazdil som s ňou 21000 km-spotreba mimo mesta do 6 litrov.v meste 7,5 a v zime 8 litrov.

SOM RAD ZE JU MAM.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Lada Samara

Vložit komentář

leninovy saně

Lada Samara z roku 1990 byla moje první auto. Když jsem jí před osmi lety kupoval stála cca 35 000 kč. Srovnatelný favorit stál zhruba 50-60 tis. Máš pravdu, po technické stránce je samara oproti favoritu přece jenom o kousek dál. Motor typu OHC je kultivovanější. Přítomnost stabilizátoru na přední nápravě je také velmi znát. Auto není zrovna vzor spolehlivosti, ale pokud máte v blizkém okolí značkovou prodejnu náhradních dílů, máte vyhráno. Všechno stojí doslova pár korun, takže se mnohdy ani nevyplatí shánět součástky po vrakovištích. Je to jediná značka kde originální náhradní díly stojí méně než replika třeba v AUTO KELLY apod. Auto je navíc velmi jednoduché, všechny opravy zvládne i průměrně zručný člověk doma v garáži. Na to auto vzpomínám docela v dobrém.

30.03.2008 | 14:50:54 | oli Reagovat