Osobní
Terénní
X
Suzuki
Wagon R+
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Suzuki Wagon R 1.3 DDIS nová STK 38 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Wagon R 1.3 DDIS nová STK V prov. od 2005, 209 353 km
Diesel, kombi
1 248 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R + 1.3 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Wagon R + 1.3 V prov. od 2002, 139 000 km
Benzín, mpv
1 298 ccm, 56 kW (76 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R 1.3i klima,servo 44 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Wagon R 1.3i klima,servo V prov. od 2001, 136 357 km
Benzín, hatchback
1 298 ccm, 56 kW (76 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R+ + 1,3GL+4x4+SERVISKA+ 45 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Wagon R+ + 1,3GL+4x4+SERVISKA+ V prov. od 2002, 154 500 km
Benzín, hatchback
1 298 ccm, 56 kW (76 PS)
     


Reklama

Prodám Suzuki Wagon R+ +1.3 Club 4x4 48 000,- Kč
Suzuki Wagon R+ +1.3 Club 4x4 V prov. od 2006, 184 000 km
Benzín, mpv
1 328 ccm, 69 kW (94 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R+ 1.3, CZ dobrý stav 49 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Suzuki Wagon R+ 1.3, CZ dobrý stav V prov. od 2005, 135 000 km
Benzín, hatchback
1 328 ccm, 68 kW (92 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R+ 1.3 4WD 73 500,- Kč
Suzuki Wagon R+ 1.3 4WD V prov. od 2002, 164 000 km
Benzín, hatchback
1 298 ccm, 56 kW (76 PS)
     


Prodám Suzuki Wagon R+ 1,3 4WD 85 000,- Kč
Suzuki Wagon R+ 1,3 4WD V prov. od 2001, 150 000 km
Benzín, hatchback
1 298 ccm, 56 kW (76 PS)
     


Zobrazeno 1-8 (z celkem 8)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Suzuki Wagon R+ - historie značky auta

Suzuki Wagon R je "kei" auto produkované japonským výrobcem aut Suzuki od roku 1993. Kei jidosha znamená japonsky lehký automobil, a tímto termínem se v Japonsku označuje kategorie malých městskýchautomobilů. R v názvu modelu znamená, že vůz je určen pro rekreaci. Je to jeden z prvních automobilů používajících design "vysoký vůz", kdy je vozidlo navržené tak, že automobil je neobvykle vysoký s krátkou kapotou a téměř vertikálním hatchbackem i stranami, s cílem maximalizovat prostor pro cestující.
Wagon R byl od roku 2003 nejprodávanějším kei autem v Japonsku. Prodej Suzuki Wagon R dosáhl 5 milionů kusů na konci února 2010.
Tento vůz se také nazývá: Suzuki Karimun, Maruti Wagon R, Mazda AZ-Wagon, Mitsubishi Delica D: 2, Opel Agila nebo Vauxhall Agila.
První generace Wagon R byla 1640 mm vysoká, a používala stejný 660 ccm F6A tříválcový motor jako Alto a další Suzuki kei auta. Původní auto bylo se dvěma dveřmi na levé straně a jedněmi dveřmi na pravé straně (u řidiče), a vůz byl představen v roce 1993 na tokijském autosalonu. Později auta získala více obyčejné, symetrické pětidveřové nastavení.
Větší Wagon R první generace, Suzuki Wagon R+, byl přidán v roce 1997, a brzy vyráběn v Japonsku až do konce roku 2000 pro evropský trh. Auto melo širší tělo a čtyřválcový motor K10A s přirozeným plněním a objemem 996 ccm. Stejný Wagon R+ byl také k dispozici s 1,2 l motorem.
Rok 1998 přinesl zavedení druhé generace Wagon R v Japonsku, včetně přepracovaného Wagon R+. Ten byl přivezen do Evropy v roce 2000, s většími motory.
Třetí generace Wagon R byla zahájena v Japonsku v září 2003 na desáté výročí Wagon R, ale už jen s 660 ccm K6A motorem kei car. Třetí generace pak prošla faceliftem v září 2005 a nahrazena o tři roky později.
Stingray, poprvé představen v únoru 2007, byla sportovnější verze třetí generace Suzuki Wagon R. Kromě více agresivního čelního vzhledu Stingray dostal jasná koncová světla. Kola z lehkých slitin a aero kit byly také standardní výbavou.
Čtvrtá generace Wagon R byla zahájena v září 2008 v Japonsku, spolu se sportovnějším Stingrayem. K významným rozdílům u nové generace patří větší zadní dveře. Powertrain možnosti zahrnují atmosférické i přeplňované motory 660 ccm s o výkonu 64 PS (47 kW), spolu se 4-stupňovou automatickou nebo 5-stupňovou manuální převodovkou CVT. Stejně jako mnoho jiných japonských modelů na trhu si zákazníci mohou vybrat mezi pohonem na přední kola a na všechna kola.
Suzuki Wagon R+ - historie značky auta (dokončení článku)  »