Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf Škoda, Audi, Seat 5x100 6 000,- Kč
Volkswagen Golf Škoda, Audi, Seat 5x100 V prov. od 0000, 0 km
Benzín, sedan/limuzína
     


Prodám Volkswagen Polo 1.0i 9 900,- Kč
Volkswagen Polo 1.0i V prov. od 1997, 136 000 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 37 kW (50 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 5x112 18" alu+pneu 10 000,- Kč
Volkswagen Passat 5x112 18" alu+pneu V prov. od 0000, 0 km
Benzín, sedan/limuzína
     


Prodám Volkswagen Golf 1,8 66KW 11 900,- Kč
Volkswagen Golf 1,8 66KW V prov. od 1996, 240 171 km
Benzín, hatchback
1 781 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1,8 66KW 11 900,- Kč
Volkswagen Passat 1,8 66KW V prov. od 1996, 216 029 km
Benzín, kombi
1 781 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1,4 44 kW 14 500,- Kč
Volkswagen Polo 1,4 44 kW V prov. od 1998, 193 409 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Sharan 1,9 TDI DIGIKLIMA 15 000,- Kč
Volkswagen Sharan 1,9 TDI DIGIKLIMA V prov. od 1996, 282 000 km
Diesel
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1,8 i EKO ZAPLACENO 14 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Passat 1,8 i EKO ZAPLACENO V prov. od 1989, 320 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 760 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.0 15 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.0 V prov. od 1996, 216 103 km
Benzín, hatchback
1 043 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Volkswagen Vento 1,8 16V 16 000,- Kč
Volkswagen Vento 1,8 16V V prov. od 1992, 228 471 km
Benzín, sedan/limuzína
1 781 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Golf 1,6 i 16 000,- Kč
Volkswagen Golf 1,6 i V prov. od 1996, 250 000 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1,0 33KW EKO PLACENO 16 900,- Kč
Volkswagen Polo 1,0 33KW EKO PLACENO V prov. od 1995, 164 879 km
Benzín, hatchback
1 043 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1,4 44KW 16 990,- Kč
Volkswagen Golf 1,4 44KW V prov. od 1997, 120 559 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1,1 EKO uhrazeno 18 000,- Kč
Volkswagen Polo 1,1 EKO uhrazeno V prov. od 1992, 150 000 km
Benzín, hatchback
1 049 ccm, 33 kW (45 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.6i,55KW 19 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Polo 1.6i,55KW V prov. od 1996, 265 000 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Bora 2.3 V5 19 000,- Kč
Volkswagen Bora 2.3 V5 V prov. od 1998, 219 000 km
Benzín, sedan/limuzína
2 324 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1,6 55KW 18 990,- Kč
Volkswagen Golf 1,6 55KW V prov. od 1996, 230 647 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1,8 55KW KLIMA 18 999,- Kč
Volkswagen Golf 1,8 55KW KLIMA V prov. od 1995, 163 426 km
Benzín, hatchback
1 781 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1,9CLD 50KW EKO-PLACENO 19 900,- Kč
Volkswagen Passat 1,9CLD 50KW EKO-PLACENO V prov. od 1989, 221 442 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1,9   VARIANT  D RABBIT 19 900,- Kč
Volkswagen Golf 1,9 VARIANT D RABBIT V prov. od 1997, 289 000 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 47 kW (64 PS)
     


  1 2 3 4 5 6 7 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 4288)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama
Reklama