Osobní
Terénní
X
Volkswagen
CC
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI Sport 229 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2,0 TDI Sport V prov. od 2009, 253 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI KUP ČR SERVIS VW 244 000,- Kč
Volkswagen CC 2,0 TDI KUP ČR SERVIS VW V prov. od 2008, 220 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI 255 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI V prov. od 7.2010, 226 000 km
Diesel, sportovní/kupé
1 998 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 275 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 V prov. od 2009, 160 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDI DSG,kůže,bi-xenon 279 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0TDI DSG,kůže,bi-xenon V prov. od 2009, 218 885 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 299 000,- Kč
Volkswagen CC V prov. od 2010, 179 741 km
Benzín, sportovní/kupé
3 597 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDI 125kW DSG Navi Serviska 299 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0TDI 125kW DSG Navi Serviska V prov. od 2012, 283 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI 349 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0 TDI V prov. od 2012, 150 277 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI 100KW 359 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0 TDI 100KW V prov. od 2012, 147 047 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI BMT, Serv.kniha, Kůže 360 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI BMT, Serv.kniha, Kůže V prov. od 2012, 77 074 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi 360 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi V prov. od 2013, 137 900 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TSI Serv.kniha,ČR 370 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TSI Serv.kniha,ČR V prov. od 2013, 196 506 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi SPORTL+ČR+1.MAJ+ 378 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2.0 TDi SPORTL+ČR+1.MAJ+ V prov. od 2012, 70 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI Záruka 1 rok 379 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0 TDI Záruka 1 rok V prov. od 2012, 178 200 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDi 125KW 4x4 SPORT ČR NAVI 379 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0TDi 125KW 4x4 SPORT ČR NAVI V prov. od 2013, 198 827 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI 4Motion DSG 125 kW 389 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0 TDI 4Motion DSG 125 kW V prov. od 2011, 155 100 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI 395 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0 TDI V prov. od 2012, 79 110 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI Záruka 1 rok 399 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0 TDI Záruka 1 rok V prov. od 2012, 134 100 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDI DSG – PO SERVISU 399 800,- Kč
Volkswagen CC 2.0TDI DSG – PO SERVISU V prov. od 2013, 171 000 km
Diesel, sportovní/kupé
103 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, ČR, 1.majitel, DPH 410 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, ČR, 1.majitel, DPH V prov. od 2013, 78 095 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 125 kW (170 PS)
     


  1 2 3 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 48)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »