Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 1.6i SR 74 kW Šíbr ALU ESP 67 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1.6i SR 74 kW Šíbr ALU ESP V prov. od 2001, 158 897 km
Benzín, hatchback
1 595 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,6 SR KLIMA 79 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,6 SR KLIMA V prov. od 2003, 137 500 km
Benzín, hatchback
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1961 160 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1961 V prov. od 1961, 0 km

1 600 ccm
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.4 TSI Sport nové CZ  ser. 194 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.4 TSI Sport nové CZ ser. V prov. od 2012, 81 018 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha 265 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2013, 94 114 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.4TSi 118kw Panorama 329 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.4TSi 118kw Panorama V prov. od 2012, 83 000 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2,0 TDI Fender EDITION 1.MAJ 389 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 2,0 TDI Fender EDITION 1.MAJ V prov. od 2013, 49 550 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI  Maraton Edition 482 700,- Kč
Volkswagen Beetle 1,2 TSI Maraton Edition V prov. od 2017, 5 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSI  Dune 599 900,- Kč
Volkswagen Beetle 1,4 TSI Dune V prov. od 2017, 5 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »