Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 47 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 2.0 V prov. od 1999, 138 750 km
Benzín, hatchback
1 984 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.6 89 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.6 V prov. od 2003, 179 113 km
Benzín, hatchback
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.9 TDi 66kW 89 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.9 TDi 66kW V prov. od 2002, 157 000 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.9 TDI 94 900,- Kč
Volkswagen Beetle 1.9 TDI V prov. od 2001, 227 313 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 KAEFER Eko zaplaceno! 100 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2 KAEFER Eko zaplaceno! V prov. od 1984, 113 700 km
Benzín, sportovní/kupé
1 192 ccm, 25 kW (34 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.9TDi 74kW+EDITION MIAMI+AC+ 119 900,- Kč
Volkswagen Beetle 1.9TDi 74kW+EDITION MIAMI+AC+ V prov. od 2004, 148 000 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Beetle 1,9 TDI 77kW 174 877,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,9 TDI 77kW V prov. od 2008, 125 100 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSI SPORT 118KW, Xeron 284 799,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 1,4 TSI SPORT 118KW, Xeron V prov. od 2012, 158 000 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha 285 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2012, 85 839 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSi 118kw SPORT 6MT 364 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,4 TSi 118kw SPORT 6MT V prov. od 2012, 22 800 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2TSi 368 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 1,2TSi V prov. od 2015, 42 339 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0i Top stav*DSG*Serviska*DPH 399 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 2.0i Top stav*DSG*Serviska*DPH V prov. od 2012, 68 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 984 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle KABRIO 2,0 TDi DSG R LINE 499 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle KABRIO 2,0 TDi DSG R LINE V prov. od 2013, 31 391 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama
Reklama