Recenze BMW 740 d
“Zřejmě jsem měl smůlu, jinak by to bylo dobré auto.”

Autor recenze: ,
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:3901 diesel Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:181 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 30. 12. 2003

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.3

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 535

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Závada na regulaci tlaku vstřikování – vozidlo po prudkém přidání, především při předjíždění náhle chcíplo, závada elektronické jednotky pérování, nezobrazují se všechny znaky na display palubní desky, vyměněny již dvě vstřikovací trysky, vyměněny obě vzduchové váhy, špatné přední tlumiče ks za 25.000,- atd ...

Za půl roku jsem dal za servis 140.000,-


Hodnocení a zkušenosti s autem

Předtím jsem vlastnil BMW 535i k plné spokojenosti. Nyní jsem však velmi zklamán.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 740

Vložit komentář

:(

Jsou auta o výkonu mraky koní a manuál. Ale víceméně sportovně laděné vozy - nebo co jsem viděl- benzínové- safrane 3,0 biturbo 192 kw pětikvalt, passat 4,0 202kW šestikvalt..:( Taký autobus má točivý moment přes 1000Nm, výkon mnohdy daleko přes 200kW a manuální převodovku, proč by to nešlo na autě? Já jsem z toho smutný, zkur.... automat fakt nechci

16.03.2011 | 00:04:23 |  Reagovat

rozzlobený anonym

V kategorii takto silných motorů (točivý moment) se dělají výhradně automaty kvůli případným potížím se spojkou. Musela by být příliš robustní a necitlivá a s krátkou životností (velká hmotnost vozu a obrovský točivý moment). Hydrodynamicý měnič tyto problémy minimalizuje.

15.03.2011 | 20:52:17 |  Reagovat

rozzlobený anonym

To bude těžký, v těhle vodách se sází na automat . Má ho i třeba Hyundai Genesis, tato kategorie aut je už pro skupinu lidí, kteří se nemazlí s řadící pákou, mají rádi luxus a pohodlí. Nejsou to auta na závodění, ale na dlouhé zpravidla služební jízdy manažerů a majitelů firem. A k hladině tohoto luxusu prostě patří i automat.

15.03.2011 | 20:19:16 |  Reagovat

jsem rozzlobený-poradíte mi?

Chtěl bych si udělat radost, a koupit "pořádné auto" - čili jsem do výběru zařadil 740D, audi A8 4,0 nebo 4,2 TDi, možná kombik BMW 535D. Ale všechna tato auta padla-nechci automat. Proč se proboha nedělaly v manuálu??? Všechno v automatu jak v Emerice?! Nenapadá Vás někoho velký sedan se silným dieslem kolem 200kW s normální převodovkou?

15.03.2011 | 19:53:26 |  Reagovat

For Michael

730 D je v pohode, 740 D vraj už nič moc...

11.05.2010 | 19:06:40 | Matúš Reagovat

Autor:

10 let staré auto s udávaným stavem tacho 150000 (a hlavně - klidně může mít dvakrát tolik) není dobré kritizovat. Kup si nové auto, a pak hodnoť.

11.05.2010 | 18:49:41 | Itall Reagovat

U 7řady je nafta tragédie

U Bmw řady 7 bych nikdy do nafty nešel, měl jsem 730 e32 a 740 e38 oba to byli super stroje !!!!!

11.05.2010 | 18:43:20 | Michael 98 Reagovat

sporilci

tady to mate, nemate si kupovat naftu do takovyho auta jeste k tomu jeden z nejmene povedenych motoru co spolehlivosti tyce od BMW, kdyz nemate na palivo tak si kupte superba, za tech 140tis.kc bys jezdil hodne dlouho a bez problemu s 740i. Ja zivim 2,5l R6 a na motor se nesahlo 300 000km. Kdy uz se narod poucí ze naklady na provoz nejsou jen za palivo to je EPIDEMIJE.Tim neshazuji Diesel obecne ,ale v takovem aute ANO.

20.09.2008 | 09:09:53 | motrar Reagovat

zdravím také vlastním 740d. váhu vzduchu jsem také měl špatnou ale jinak vše perfekt. Tlumiče jsem už jednou měnil (po 70 000km) ale nevím kde berete ty ceny....mě vyšel kus cca 4000kč...
jinak motor jsem dával přečipovat ke schnitzeru+nějaké komponenty za cca 45000kč ale výsledek je neuvěřitelný...242kw na brzdě, clovek co to dělal říkal že nechápe proč je ve standartu tenhle motor tak poddimenzovaný....pokud bez čipu tak se vyplatí 730d-jede skoro stejně
s autem mám najeto už 110 000km a jsem moc spokojený

23.05.2006 | 13:28:52 | robert Reagovat

2 tuny elektroniky

740 nejsou narozdíl od ostatních BMW zrovna vzorem spolehlivosti. Známý má 740d. Odešla mu váha vzduchu 2x, vypínalo se turbo (chtělo to restart), přestala jet klima, zblaznila se prevodovka (aut). A mech to byli tlumiče a zadni náprava. V těchto autech je zkrátka moc elektroniky a s..e se to. Jinak mechanicky je motor vynikající, jako u každého BMW, ale podvozek při váze 2t na českých "polňačkách" dost trpí.

28.02.2006 | 20:53:31 |  Reagovat

Tomu se rika smula. Buhvi co melo to auto za sebou. Navic tech 150 tis si myslim, ze jsou pro moderni diesel prelomovy ¨leta¨.
To jsou holt uskali drahych ojetin. Nedejboze kdyz se tam neco po... :((

14.10.2005 | 14:14:05 | Reihensechscylinder Reagovat