Recenze Citroën Xantia VSX
“Bezkonkurenční poměr cena / výkon.”

Autor recenze: LK ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:2.0 benzín Stav km při koupi:110 000 km Stav km nyní:153 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 21. 12. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Sierra

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

* ucpaný zadní výškový korektor (stačilo vyčistit).

* odešel motorek udržující volnoběh, po výměně vše OK.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velmi pohodlné auto. Hydraulické pérování nepřekonatelné, zatím jsem nepoznal nic pohodlnějšího. Velmi prostorné a dobře ovladatelné. Vynikající poměr cena/výkon díky tomu, že Citroën má v ČR pověst méně značkové automobilky.

Kromě běžné údržby (rozvoďák, destičky+kotouče, výměna třech pružicích koulí, lanek ruční brzdy a výfuku) bez závažnějších problémů (viz sekce poruchy).

Uvedená spotřeba je 65% město, zbytek okresky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia

Vložit komentář

re:

se nicemu nediv, kdyz jsi mel ACTIVU.. normalni xantie maj jenom4 polohy podvozku... a žádný tlačítko SPORT, to má jen ACTIVA a ta má oproti 6 koulím ještě další 4 a to se při stáří hodně projeví... kdyby ale byla od začátku piplaná, tak má pořád boční náklon jako F40 od Ferrari... a to nekecám....

03.06.2007 | 23:27:24 |  Reagovat

Dost problémů

Auto už je dávno z domu, dnes bych jej hodnotil jinak. Zvláště ke konci se podělávalo, co mohlo, i přes to, že na servisu jsem nešetřil. Víceméně jediné, co zůstalo bez ztráty kytičky, byl pozink kastle a kupodivu skvělý automat. Motor žral neskutečně olej, tempomat přestal fungovat, větrák klimačky vyhořel, pásy přestaly navíjet, začal unikat chladič klimačky (musel se vyměnit), pneupérování začalo blbnout (přepínalo se z komfortu na sport, občas koplo do předního kola, v autorizovaném servisu na nic nepřišli), no prostě Xantia se asi těžce mstila za to, že jsme si pořídili nové a lepší. Citroenu bych se do budoucna z uvedených důvodů hodně bál. Kdybych koupil bouračku se stačeným tacháčem, neřeknu, ale tohle byl servisovaný vůz s prověřenou historií.

08.01.2007 | 22:39:05 | LK Reagovat