Recenze Fiat Bravo 1.6 16V 76kW
“Good.”

Autor recenze: Pietro (21 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1560 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 3. 9. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Seat Ibiza 1.4

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Hneď po kúpe sa pokazil alternátor. Nový stojí okolo 7000 - 8000 Sk. Naštastie som zohnal druhý diodový mostík a po cca týždnovom hľadaní som to nakoniec opravil.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Čo sa týka designu auta som veľmi spokojný - samozrejme chybičkou krásy sú popraskané kľučky - výrobná vada fiatu. Nové kľučky by už tento problém nemali mať.

Výkonom sa tomuto motoru môže rovnať naozaj len máloktorá 1.6 - ka.

Spotreba - Čo sa týka spotreby tá sa pohybuje okolo 8 litrov ale záleží od spôsobu jazdy.

Komfort - dobrý, sedačky sú mäkké, priestor je aj vzadu na dostačujúci, u vodiča mohlo byť viac priestoru pre nohy

Batožinový priestor - Nie je veľmi veľký, ale toto auto si asi málokto kupoval kvôli batožinovému priestoru, po sklopení sedačiek ale vzrastie

Účinnosť bŕzd - ABS sa v prípade potreby ohlási a pomáha pri brzdení, žiadne chvenie volantu ani iné rušivé momenty

Výkon - Nemá turbo, ale pri vytáčaní motore od 4000 otáčok ožíva - s týmto motorom sa inak ani jazdiť nedá.

Hlučnosť - tiché

Podvozok - Mäkký - pravdepodobne za to ale môžu opotrebované tlmiče.

V interieti sa nachádza veľa detailov, ktoré autu len pridávajú plusové body - napr. tvarované páčky pre smerovky a stierače.

Pre viac informácií a recenziíi pozrite na http://www.fiat.karnet.sk

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo

Vložit komentář

1,6

pokud beres ciste vykon, muze se ti rovnat spoustu 1,6. Jen pro priklad- obycejny Hyundai Lantra (84kW), nebo Ford Escort, tech jezdi spousty, ten ma dokonce 77kW! :-) a o japonskych motorech se bavit nebudeme... a klicky se lamou, pravda. Fiat jeden cas experimentoval s druhotnymi plasty, zda se ze to ma souvislost.
To Anonym - nechapu co je ti do toho, odkud berou lidi dily. Proc si nekoupit treba celni sklo z vrakace? A nebo i tu prevodovku? Vyjde to mnohem levneji.... navic kazdeho osobni vec... pane milionar.

05.09.2007 | 07:26:52 | to Pietro Reagovat

Kubik

Pak podle toho má vypadat vozový park....pojízdný šroty...
Starý dobrý přísloví...když máš na koně...musíš mít i na oves.
Potom to ještě obuj do sjetejch gum dovezenejch z Německa

05.09.2007 | 00:25:19 |  Reagovat

Kolego dost dílu se dá sehnat po vrakáčích takže alternátor bych nový rozhodně nekupoval.Měl jsem vadnou převodku řízení/pozustatek po kolizi/a celou i se servem mě na vrakáčí stála 1500Kč. Byla z auta co mělo najeto 72000km a nová by stála kolem 15000Kč.Takže díky za vrakoviště!!!

03.09.2007 | 21:25:28 |  Reagovat