Recenze Fiat Bravo 18 GT
“Horší auto už opravdu nemůže být.”

Autor recenze: pepe (32 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1795 Stav km při koupi:117 000 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 10. 1. 2006

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Od koupi auta je samá porucha. Už při koupi auta byly téměř úplně zničené všechny kliky. Poničená karoserie - oděrky, poškrábaná. Dále děravý výfuk, úplně vybrakovaný KAT, vadný termostat. Po třech měsících, a to s autem jezdím minimálně, přestaly svítit světla - Vadný Lucaso (přepínače světel).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nikdy se mi s autem nejezdilo dobře. Je pravda, 83 kW je dost na to, aby auto bylo živé a jede doscela slušně, avšak spotřeba pod 10 litrů nikdy nešla. V zatáčkách vůbec nesedí, moc jemné servořízení.

Na to, že to je výbava GT, tak to nemá skoro žádnou výbavu. Nemá klimu ani ABS. Pouze el. okna a zrcátka. (ovládání zrcátek vadné). Autorádio originál pouze na kazety s výkonem 2x 15 W - to je směšné.

Další zkušenosti, které jsem nazbíral, jsou že každé druhé auto je poruchové a závadý jsou téměř všude stejné, prasklý, nebo zkorodovaný výfuk, který není opravitelný, vadný termostat, rozpadlé kliky, lak karoserie poškrábaný, karoserie není vůbec odolná. Dále v interiéru vrzající a rozvyklané sedačky.

Auto jsem se ani nesnažil dát do kupy, protože náhradní díly na tohle auto jsou docela drahé - tj. zadní díl výfuku cca 6000,- Kč, katalyzátor cca 2500,- Kč univerzální, termostat 1900,- Kč, 1 x klika u dveří cca 1000,- Kč, páčky světel cca 4000,- Kč, a to je jen to, na co jsem si momentálně vzpomněl, co bych musel a mém bravu opravit, které mám 4 měsíce.

Závěrem bych chtěl napsat, že tohle auto, když jsem chtěl koupit, každý, koho jsem potkal, tak mi to rozmlouval a po mé zkušenosti mužu jen říci, aby si ho nikdo nekupoval, je to opravdu moc špatné auto a značku Fiat si už nikdy nepořídím.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo

Vložit komentář

FIAT

ja mam tiez fiat brava 1.9 jtd 77kw kupuil som ho po jednom majitelovy cosa oto auto nestaral cize je spolujazcova strana zhnita ale ja mam cely podbeh tomi nevadi vana je derava stym mam problem nabehanych 180xxx motor brbloce ale od 1500 rpm ide pekne nestazujem sa mene ramena a zadne brzdy z fiat hgt kotucove som menil pasuje aj na jtd napravu

14.07.2018 | 22:27:08 | ľubomir  | 81.161.61.* Reagovat

fiat bravo

ahoj všem mám bravo 1.9td 100hp a mám podobný závady, ale když jsem spočítal na kolik to vyjde zpravit tak to vychází na nákejch 5000kč a to mám díky nekvalitně opravenému boku korozi prahu takže kliky 2-500kč termostat 1200kč kat jsem vyhodil a dal tam rovnou rouru 93kč metr poslední díl výfuku jsem koupil od jekýho 1600kč 900kč prah světla jdou normálně jak u tohodle brava tak i u mé předchozí bravy auto má ted pomalu 240 000km nalítáno a nic jen tadyto a vrazit do auta 12-16let starýho při koupi 10000kč se mi zdá normál.

21.05.2012 | 20:43:48 | puntoalda  | 109.71.213.* Reagovat

Ahoj jak se mate .Docela se divim ze si kazdy stezujete na fiata a pritom to jsou v momentalni dobe nejlepsi auta. A kdyz se neumis starat o auto tak ver tomu ze bude kazdy pro tebe smejd .Uz mam druheho fiata opet BRAVO a nemuzu si stezovat predtim 1.6 16V a ted 1.8 GT a nemohu si stezovat. Proste ve finale zalezi haj se k autu chovas !!!

24.06.2010 | 22:44:14 |  Reagovat

mam bravo 1.9 gt 98-rok vyroby a som spokojný pravidelna udržba i ide ako tisoty kupil som z bazaru a vedel čo kupujem , menil filtre olej, dal na zasuvku zobrazilo zavady ,opravil a funguje

18.03.2010 | 19:21:25 | alian Reagovat

som majitel 3. Fiata

.. Zdravim vsetkych, sice pisem hodne mimo co sa tyka datumu, ale nedalo mi nezareagovat. Presiel som si vsetky nazory.. Prve auto, s ktorym som jazdil a ktore som rozbil bolo strykove, krasna cervena 127ka C s obsahom 1050 ccm, dal som ho na strechu asi v 16tich - 17tich rokoch. Problemy s nim ziadne neboli. Po nom som jazdil az zdedil Fiat 128 2-dverova 1300ka, Weber 32 karburator, to bolo obdobie Octavii, ale 1,4 a diesle sa nechytali.. nemali sme s tym problem, okrem tankovania, dolievania oleja a cistenia rozdelovaca vsetko slapalo.. Nuz bolest Fiatov bez podblatnikov sa podpisala pod to, ze som odtrhol zadnu napravu.. Prisiel na rad motor s kubaturov 1500 so vstrekovanim osadeny do Fiat Ritmo.. Spokojny som zial byt nemohol po podobnej skusenosti, auto sme si nedokladne presli a bolo zliepane, robene atd. Nuz elektronika podr.... : ), ale spravilo sa to tak ako to malo byt a fungovalo vsetko.. Na lepence a osuchany spodok sa po rokoch podpisal aj zub casu a korozia pohltila co mohla, bola to spatna kupa, ale aj tak dlho sluzil za tie peniaze :D teraz sa tomu smejem.. Dnes mam Fiat Bravo HGT 2.0 20v a je to skvele auticko.. Som siroky, stabilny, tazky (na tu triedu), auto ide bez problemov 210 km/h medzi obcami, ma automaticku klimu, ABS, 4x airbag, 4x kotucove brzdy, mam v zaklade hudbu na 4x repro (teda plus predne vysky na palubovke).. Zatial som menil iba naplne, brdy.. GOOD LUCK, nehante FIAT please, lebo zacneme hladat chyby na Vasich znackach a najdeme ich viac! Pozor ; )

02.03.2010 | 19:23:40 |  Reagovat

Tak po 1. nestazuj sa ze nemas v aute vybavu , lebo ked si ho kupoval , tak si musel vidiet , a ked ti to vadilo nemal si to kupovat. Po 2. to ze sa stazujes ze si kupil poskriabane auto , nieje vina auta , ale len a len tvoja , lebo asi nemas oci a po 3. je dost mozne ze ked si auto kupoval tak tam vsetko bolo a fungovalo a pocas prvej noci sa auto poskriabalo , zhrdzavelo , a zbytok dobrych veci ti niekto vymenil za znicene tlmice , klucky , termostat , katalyzator , atd. 4. oznacenie GT neoznacuje vybavu ale , motor. 5. ja som svojho casu kupil tiez auto so skrytou vadou , ale nebvinoval som auto ale seba , ze som si ho poriadne nepozrel , ale tie chyby co tam mas ty , tak aby som ich videl ani nemusim to auto poriadne pozriet . Takze , chybu hladaj v sebe odbornik

30.03.2009 | 17:32:28 | hookins Reagovat

genius

Je mi líto tohoto majitele, ne kvůli vozu ale kvůli hlavě. Koupil si vrak a brečí, že jej musí opravit. Co se týče Fiatu Bravo a Italských vozů tak můžu soudit. Jezdil Jsem Gt, 2.0 HGT 20v a nyní mám alfu romeo 146 2.0 ti. Slabina všech byl termostat a váha vzduchu. to je prostě nutný zlo. Kliky jsem si dal jiné protože ty černé puchří a praskají a je to nepříjemné a ošklivé. ve všech třech vozech občas něco povrzávalo. není to tak dramatický. Jinak pokud včas měníte olej udržujete v pohodě chladící kapalinu a netaháte za studený motor, tak se vám dostane do ruky hodně dobré a živé náčiní. Souhlasím s jedním pisatelem,že tyto motory jsou hodně živé a v této době konkurenceschopné. co se týče spotřeby tak tam se trochu vymyká Alfička Bravo HGT 11 litrů, gt 9,5, alfička 2.0ti 8,1 a to je na 150 koní hodně málo. Italský vůz váz dostane svým šarmem a chováním na silnici. Neuchvátí vás zpracováním interieru. jinak zachovalý ital je dobrá investice. Málo stojí, ND jsou levné
mějte se krásně a nedívejte se předs prsty na italy. oni nemůžou za to že si je kupují mladí trubci kteří s tím lítají jako hovada a nestarají se o to

18.03.2009 | 08:17:28 | gumvěd Reagovat

genius

Je mi líto tohoto majitele, ne kvůli vozu ale kvůli hlavě. Koupil si vrak a brečí, že jej musí opravit. Co se týče Fiatu Bravo a Italských vozů tak můžu soudit. Jezdil Jsem Gt, 2.0 HGT 20v a nyní mám alfu romeo 146 2.0 ti. Slabina všech byl termostat a váha vzduchu. to je prostě nutný zlo. Kliky jsem si dal jiné protože ty černé puchří a praskají a je to nepříjemné a ošklivé. ve všech třech vozech občas něco povrzávalo. není to tak dramatický. Jinak pokud včas měníte olej udržujete v pohodě chladící kapalinu a netaháte za studený motor, tak se vám dostane do ruky hodně dobré a živé náčiní. Souhlasím s jedním pisatelem,že tyto motory jsou hodně živé a v této době konkurenceschopné. co se týče spotřeby tak tam se trochu vymyká Alfička Bravo HGT 11 litrů, gt 9,5, alfička 2.0ti 8,1 a to je na 150 koní hodně málo. Italský vůz váz dostane svým šarmem a chováním na silnici. Neuchvátí vás zpracováním interieru. jinak zachovalý ital je dobrá investice. Málo stojí, ND jsou levné
mějte se krásně a nedívejte se předs prsty na italy. oni nemůžou za to že si je kupují mladí trubci kteří s tím lítají jako hovada a nestarají se o to

18.03.2009 | 08:17:20 | gumvěd Reagovat

teda kamarad mel taky bravo a dopadlo podobne jak tohle odchazelo uplne vsechno az uz ani nemelo smysl to opravovat ale jakoze stoji dva roky n a dvore a neni ani trochu orezly si musel koupit asi total vrak

18.03.2009 | 07:28:45 | dante Reagovat

fiat bravo 1.8 16V GT

tak nesuhlasim s panom...no mozno to bude tym,ze moje Bravo je dovoz z Talianska a asi tam sa pre nich vyrabaju kvalitnejsie modely..tak dufam,ze nebudem mat take problemy...klimu aj abs mam..takze asi to bude fakt tou vyrobou,pre koho to auto je vyrabane...

18.03.2009 | 03:05:04 | vanluk Reagovat

GT

mam stejné GT a natrhávám 320 Báčka nechapu o čšem ten amater mluví. Rada Jezdi MHD a pak na něj udělej taky recenzi.HMMMM dobrej napad.

06.03.2009 | 14:02:07 | radator Reagovat

I když Fiaty moc nemusím, recenze od takových bláznů mě zarážejí. Pokud je auto v tak zanedbaném stavu, je úplně jedno, co je to za značku. Debilitou ovšem trpí ten, kdo si takové auto pořídí a pak si ještě na diskuzi stěžuje a haní celou automobilku. To ať dělají ti, kteří si zakoupí auto nové a hodnotí od začátku. Takovéto recenze jsou cenné pro všechny.

30.01.2009 | 13:36:53 | cimik Reagovat

xxx

Nabuduce si kup rozmrdane VW, OCTU, nebo BMW, urcite budes spokojny :)))))))
Niektorých ludi nechapem, kupia si vrak a pak nadavaju. Uz sa im tazi dat trochu viac koruniek za auto so servisnou knizkou napriklad.

30.01.2009 | 13:09:10 | xxx Reagovat

hmm pravda

koupil sem auto to samé mám ho 2 dny a šel do háje motor sice sel měl sportovní podvozek atd sem s výbavou spokojen ale motor je v háji vůbec nevim co si počnu

23.10.2008 | 21:16:11 | Pavel boháček Reagovat

Bravo

S talianskými autami to tak ostane už na veky, že sú menej spolahlive, lebo auto v dobrom stave sa ani zohnať pomaly nedá. Je to ich nízkou nákupnou cenou, vždy si ho vačšinou kúpi mladý človek čo ledva naškrábe na auto a nie to na údržbu... Za dalšie s ním jazdí ako o život, ved je to jeho prvé auto, myslí si že ako to ťahá , alebo ma GT verziu (alebo Alfu Romeo...), potom ked je na predaj, je z toho stará vydojená krava, ktorú ked náhodou niektokúpi sa môže zblázniť, ale v podstate má pravdu, preto taliana nikdy...

21.09.2008 | 13:16:47 |  Reagovat

Já mám Bravo 1.6 gt a jsem více než spokojený - je to svižné a spolehlivé auto, samozřejmě potřebuje servis jako každé jiné, měním oleje atd. Já prostě nechápu lidi, co mohou napsat takový článek, celý český národ je zaujatý vůči italům. Já se jen směju cenám náhradních dílů jiných automobilek - jsou prostě věci, které odcházejí a musí se měnit, to je normální u každého auta. Taky nechápu proč sis to auto koupil, když je v tak dezolátním stavu. Lidi buďte soudní při posuzování italských aut a nepodléhejte názorům typu jedna paní povídala. Jo mimochodem bych chtěl vidět auto ve stejné ceně se stejnou výbavou - buď bude o deset let starší, nebo kradené.

21.09.2008 | 09:59:59 |  Reagovat

od veci

nenapisal si tu ani jednu poruchu to vsetko je len zanedbana udrzba predchadzajucim majitelom...hnily vyfuk na 10rocnom aute neni nic vynimocne to moze byt aj na mercedese a keby si si nekupil zodratu vyjazdenu hrcu ktora servis ani nevidela tak sa ti to nestane

07.09.2008 | 00:03:13 | fiat stilo Reagovat

todle psal přesně ten typ člověka co si koupí za pár kaček auto v dezolátnim stavu, pak se naštve a koupí si v zachovalim stavu VW nebo jinou značku a pak všude vypráví jakej je to rozdíl jak ten fiat stál za prd..... recenze by měli psát jen lidi co to mají od novoty a nebo jsou aspon trochu soudní, objektivní a rozumí tomu

02.07.2008 | 17:33:37 | Bobr Reagovat

Tak ja mel drive tipa a byly v poradku,jen u toho prvniho trochu rzi na podlaze a to jsem si opravil,ted mam bravo 1,4 mam komplet vse nove a nestezuju si,za 20000+20000 go motoru.Pokud si auto neprohlednes,tak jsi tele a je videt,ze mas dost penez na vyhazovani.Kup si Golf 3 a pak sem napis jak jsi spokojen s kvalitou a cenou dílů

25.11.2007 | 23:34:09 | skvelejmira Reagovat

To F.F

Praktická zkušenost?

02.08.2007 | 17:39:28 | Radek Reagovat

Co na tom že je ten ital 2x těžší když je 3x drahší a 3x dýl jak ten polák nevydrží!!!!í!!!

02.08.2007 | 16:53:43 | F.F. Reagovat

Podívej nebudu se s tebou hádat ale myslím že kvalita výfuku z polska ze zlepšila protože konkurence nikdy nespí a určitě taky jak od kterého výrobce.Já jsem spokojen.

02.08.2007 | 13:22:57 |  Reagovat

Všeználek těžko, jen býbalý majitel italského vozu (Marea), který měnil výfuk. Kdybys porovnal hmotnosti, tudíž i sílu stěn výfuku, tak bys nevychvaloval ten polský papír. Italský je min 2x těžší.

02.08.2007 | 11:51:01 | Radek Reagovat

Takže blbouni když chcete pořádný rádio tak jedině výbava HLX a k tomu výfuku vám napíši svou zkušenost.Mám Mařenu 1,8 a orig výfuk vydržel na chlup 8 let.Ted mám polský /jak tady píše ten všeználek aušus/ rok a pul a je v takové kondici že ikdyž si hoooodně uberu tak ty čtyři roky tam určo vydrží.Šlape uplně stejně jak origoš a když si k tomu všemu představíte cenu která za všechny tři díly v celku činila 1900!!!....tak myslím že není co řešit a nějaké kecy o origo výfucích hážu za hlavu a směju se.Pánové už si sakra uvědomte že výfuk vydrží déle i v tom případě pokud jezdíte třeba i denně ale musí se najet nějaká porce km na vypaření vody.Čest

02.08.2007 | 11:38:24 |  Reagovat

Cena za výfuk je opravdu kolem 6.000kč, je ITALSKÁ druhovýroba. Za 3.000kč je polský aušus.

02.08.2007 | 08:50:45 | Radek Reagovat

6 000 za vyfuk?

Tak nevim kdes to nechaval opravovat, ale me na Bravu 1.6 stal zadni i stredni dil vyfuku i s vymenou asi 3 000. Fiat ma celkove asi nejlevnejsi dily, podle mych zkusenosti dost vyrazne levnejsi nez Skodovky. Proste kdyz kupujes vrak, nemuzes se divit! Jediny, s cim souhlasim, ze to original autoradio je fakt trosku ostuda.

02.08.2007 | 08:38:24 | kingunique Reagovat

Fiat 1.8 gt 1998

Zdravim všechny. Rád bych vám řekl něco o mém bravu 1.8 gt. Koupil jsem ho s prasklým výfukem. Ten sem samozřejmě vyměnil a myslel jsem si že auto bude dobré. Nicméně pod 2 týdnech mi začlo chcát servo. Muselo se vyměnit celé řízení! pak odešlo stahování okénka - nová stahovačka. dále začli chcát prasátka, kolísat otáčky, praskla trubka vedoucí od klapky,
přestaly fungovat 3 tlačítka od okýnek, přestlao svítít podsvětlení
palubky, v neposlední řadě to auto stratilo výkon a škube - asi lambda nebo váha či co. už mě to auto fakt ser... Takže fiat nee!!!!! Jesli chcete tak prodám za 80 tis :)))) Jediný co funguje dobře je klima.

10.07.2007 | 23:21:03 | petr Reagovat

Zdarek, tak to je ubohy, taky mam Fiat Bravo 1.8 GT, neni sice seriovy ale trochu podvozkove a motorove prekopany ale kdyz chci tak stim spraskam kde jakyho trotla s VW, Audi, Skoda ... kliky? bylo uz receno naprsto normalni zalezitost a to ze je plech trochu mekcci? no a ... kdyz to nekam nasijes tak je to beztak problem a problemy? jak nekdo jiz naznacil nesmis kupovat vrak a za ty penize? hh te nekdo pekne oskubal a jeste bach se vyjadril ke spotrebe, tak tech 10 mam vice mene porad pac jezdim couracky, ale dalka se da za necelych 8 a to sviznou jizdou ... hooodne stastnych kilometru vsem Fiatakum :))

11.05.2007 | 12:10:04 | Nemo Reagovat

Fiat Bravo 1.8 GT

Zdravím viš mám taky Bravo a než jsem ho kupoval tak jsem si ho pořádně prohlídl vyzkoušel a dnes už po třech měsících mužu říct, že to byl dobrý kup. Není to sice GT ani 1.8 je to 1.6 a musím říct, že motor je velmi živý. Řídil jsem i podstatně silnější auta, ale co se týká jízdy není vůbec špatná. a to nemluvím o 1.8. nelze opomenout, že věk auta je taky duležitá věc stejně jako minulý majitel.. Hold máš smulu a narazil jsi na něakou vraždu. Spiš se dívej sám na sebe a na svuj chybnej kup. ahoj..

04.03.2007 | 22:07:09 | Kepy Reagovat

Lidská hloupost nezná mezí

takže všichni své Bravo vyhodíme do popelnice , když tady pán má dokonalou iluzi jak má auto vypadat , takže kliky ty se bortili ale není to zas tak velkej problém dát si poplastované z marey a je pokoj. za 2. lak a rozpadlý výfuk vypovídá o tom jak se k tomu vozidlu choval předchozí majitel . Jednoduše výběr nebyl dobrej tak tím pádem všichni Fiati at jdou ze skály že ano. Kup si VW a poznáš co to je mít problémový vůz

17.02.2007 | 11:22:02 | Filip Reagovat

Přesně tak! Nechte ho,at si tenhle ten chytrolín co kupuje poškrábané auto a pak nadává,že mu ho asi poškrábali už v Toríně koupí stejně starý Vokswagen!Za pár týdnu ne li dnu se v něm bude vrtat taky.Jen s tim rozdílem,že pořizovací cena vozu bude o třicet tácu vyší.Ele mužeš se jinak klidně před všema pyšnit,že máš v garáži tu pravou skopčáckou kvalitu! Hahaha!!!

23.01.2007 | 12:22:33 |  Reagovat

je to hezké

autorovi zřejmě nedošlo, že recenze není článek kterým sdělíte veřejnosti že jste trubka co nedokáže koupit auto ve slušným stavu. přeji hodně štěstí s koupi stejně zdemolovaného "NE"fiata.
článek ale skvěle pobaví :-)

20.01.2007 | 16:10:06 | fred Reagovat

vychladni

Normalni clovek nez si koupi auto, tak si ho prohlidne a projede. pokud se ti vsechny zavady projevily behem 3000km, tak uz tam musely byt kdyz jsi to kupoval.

jinak kdyby jsi mel zajem muzu ti prodat za 150.000 oktavku, ma najety 250.000, nyni stoceno na 100.000, vyfuk ma podruhe vymeneny prorezly, slo to dvakrat pres strechu, takze je to trochu poskrabany, vystrelenej pytel a obcas to nejede.... aspon budes moct chvilku nadavat zase na jiny auto.....

30.09.2006 | 09:09:36 | hayas Reagovat

????

Víš tady jde o to, že nesmíš nakupovat na vrakáči.

24.09.2006 | 18:13:37 |  Reagovat

dobrý prodej

Tak to jsi prodal dobře. To se vyplatilo prodat. Já Fiata nikdy neměl, měl jsem Forda a byl jsem max. spokojenej. Fordy taky spousta lidí haní a pomlouvá.

31.08.2006 | 21:16:14 | Milhaus Reagovat

dodatek

Jinak ten krám jsem koupil za 67000,- kč a prodal za 65000,- Kč

02.08.2006 | 13:27:49 | pepe Reagovat

pro ty, co kritizujou tuhle recenzi

Pro vás, co se zastáváte Fiatů: už jste někdy měli i jiná auta než tenhle krám? Fiat je hodně špatná značka a souhlasí se mnou dalších 100000 lidí. Klidně si ty auta kupujte, když se Vám líbí, ale já už bych Fiata nechtěl ani zadarmo.

02.08.2006 | 13:21:13 | pepe Reagovat

cos to koupil?

Nechápu na co jsi koupil auto v dezolátním stavu, které mělo poškrábanou kastli (není to vina výrobce) apod. Tyhle Fiaty jsou pozinkované, takže ke korozi dojde za dost dlouho a to jen když se na oděrky vyse..š a necháš je tak. Osobně bych si nekoupil staré Punto 1. generace, to se kazilo fest. Jinak Bravo, Brava, Marea jsou podle mě dobré auta (až an 1,4 a 1,9D). Osobně velmi uvažuji o Marea Weekend 1,6 16V - 2,0 20V nebo 1,9 JTD.
Příště nekupuj očividný šrot.
Slunce v duši

17.06.2006 | 20:33:00 | Milhaus Reagovat

nech Fiaty na pokoju

To nez sis koupil Fiat sis mel dopredu rozmyslet protoze toco tam popisujes sou normalni mouchy vsech Fiatu tohoto typu maj proste horsi kvalitu nekterych dilu, ja mam teda mareu ale jsem sni spokojen.Pri koupi jsem mel taky predstavu ze uz nebudu muset investovat ale to se za par dnu zmenilo .
Malo kdo ti proda auto v dobrem stavu takze je si potreba davat stasny bacha abys nekoupil zajica v pytlu,
na me to taky nekolikrat zkouseli nez sem dosel k tomu
co sem nakonec koupil a vybral toho dobryho!!!

30.04.2006 | 20:51:41 | pephan Reagovat

odpoved

Fiat je slusna značka a když nekdo vybira vuz skoro na vrakovišti,tak to potom takto vypada.Fiat byla jako jedna z mala značek,ktera uvedla na trh celopozonkovanou karoserii,v tech letech se u W nebo Opelu o tomto mohle jen zdát!!!! Vozy maji slusnou zpotrebu a vykon. Cenu vaseho vozu odhaduji na 50 000kč pri porizování.....

20.04.2006 | 14:53:35 |  Reagovat

Ještě se div...

Když si někdo koupí auto, který je evidentně v ...... (bez výfuku, KAT, termostatu, je rozchlastaný (pravděpodobně kvůli tomu KAT), má evidentně vadný tlumiče (když vůbec nesedí) a servo (u mě má standardní chování, když ho porovnám s octavií 2004 nebo Hondou Accord 1997)) už ve chvíli, kdy ho kupuje, tak proč se diví, že je poruchový???...To asi nepochopí víc lidí .

28.02.2006 | 17:47:27 |  Reagovat