Recenze Fiat Multipla 1,6
“Za malo penez hodne muziky”

Autor recenze: Martin (38 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1600 Stav km při koupi:180 000 km Stav km nyní:280 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 8. 1. 2013

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

velkej a variabilni prostor
neookoukanej desing

Slabé stránky

slabsi motor
jenom 5 prevodovka:-(

Závady a opravy na autě

Brzdove oblozeni a kotouce, ramena, kosti, zadni ramena a oblozeni a jine spotrebni veci. Jo jedna tryska od Boshe:-)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil 4 roky zpet jako ojetinu v Praze, dovoz Nizozemí. Prechodovy typ uz s otackomerem, ale narazniky jeste ne v barve karoserie. Auto je kazdej den v zapřahu na nasich tankodromech(nekdo tomu rika silnice). Vybava 4 airbagy, ABS, klima, handsfree sada Parot, CD menic, MP3 radio s CD , vyskovo stavitelnej sedak ridice. Okna v elektrice, skoda ze nema stresni okno. Auto nas povozilo celou jižni Evropu, snad krom Portugalska. 6-krat prekonalo Alpy (Grossglockner). Je jasny ze kdyz auto dostava takovou naloz kilometru, ze se musi take clovek starat. hlavne je chovat se k autu slusne a poslouchat ho co potrebuje. Rocne do oprav cca 7-12 tisic , fakt si nedelam srandu:-) Uz mu na tachu zacina koukat cifra 300 000 km a tak zacala Julča trosku papat olej:-(
Ted uvazuju opet o Fiatu, tentokrat Ulysse, zase v penalu a kdyz tak s LPG.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Multipla

Vložit komentář

Otackomer

Ahoj vsetkym. Viete mi niekto poradit ci je mozne do Multiply bez otackomeru tento nejako dorobit? Resp. ide mi hlavne o teplomer. Da sa tento "doinstalovat" budikmi ktore tuto funkciu obsahuju? Jak moc zlozita je vymena? Dakujem za akukolvek radu ktora pomoze :)

Juraj

17.08.2015 | 07:22:26 | Juraj  | 151.236.224.* Reagovat

To není zlé

Nevím, mně to nepřijde jako špatné. 7-12 tisíc ročně je u takto starého auta podle mě v normě - v ceně oprav nakonec taky hraje značnou roli cena práce, ta tvoří klidně 50% nákladů.
Autor píše, že má auto 280 tkm, ovšem skutečnost, že je z dovozu, může znamenat, že je to třeba o 150 tkm více. Takže se nelze divit, že trochu "papká olej".
Estetická stránka je u tohoto vozu opravdu i na mě trochu moc. Ale široký a přitom krátký podvozek zajišťuje skvělou manévrovatelnost a prostornost zároveň. Na cesty dobrá věc.
Podle mě má autor důvod ke spokojenosti, tak proč mu ji brát?

09.01.2013 | 22:54:14 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

RE: To není zlé

A ještě: i kdyby těch 7-12 tisíc ročně bylo v porovnání s jinými značkami (byť u 11-letých vozů!!!) trochu více, nezapomínejme, že za Multiplu asi autor při pořízení zaplatil výrazně méně než třeba za VW... Takže se to zřejmě pořád dost vyplatilo.

09.01.2013 | 22:59:17 | Pippo  | 89.103.82.* Reagovat

Tento design se neokouká ani za sto let!..:)Protože dle mě je to nejškaredější auto co kdy Fiat vyrobil:)
Jinak pokud nejezdíte každý rok po Evropě a do Alp a vrážíte do toho 7-12 000Kč ročně,tak to potom auto na nic.A i když by jste jezdil tak by jste měl měnit max spotřební díly.Nikoliv něco opravovat.Autu je jedno jestli jede v Německu nebo u nás pokud díky těmto cestám platíte opravy mimo provozní díly tak to bude asi pěkný krám:)

08.01.2013 | 13:15:41 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE:

Asi ano.Ještě jednou jsem si recenzi přečetl a vypovídá to že majitel najede ročně 25 tisíc kilometrů.A to by měl veškerý spotřební díl jako tlumiče, čepy a podobně vydržet minimálně jednou tolik i více natož snad ještě nějaké opravy...

09.01.2013 | 00:24:20 |   | 78.102.114.* Reagovat