Recenze Ford Fusion EBONY
“”

Autor recenze: Pavel (31 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:8 500 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 22. 10. 2009

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Závady a opravy na autě

Ne


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto vlastním od ledna 2009, celkem jsem s ním po jízdní stránce spokojen, podvozek dobrý, motor není žádný dravec, ale ani já nejsem žádný závodník. Jen mi připadá velmi slabý výkon klimatizace oproti jiným vozům z tohoto segmentu(servis po měření říká v pořádku).
Co mi ovšem vyrazilo dech je dílenské zpracování, což porovnávám se Škodou Fabia r.v 2003, kterou jsem vlastnil a byl sní velmi spokojen.Vnější plasty se uvolňují, to že chybí kryt pod motorem začalo dělat také své , v motorovém prostoru je bláta, jako kdybych jezdil s tankem po Boleticích, dnes jsem měnil kola a co nevidím, ucycení čepů u kol jsou rezavá jako kdybych to auto měl 15 let a ne 10 měsíců!! Prasklý svár na podvozku mě posadil dnes na pr.... Protikorozní ochrana spodku docela bída. Tak jsem zvědav, co mi řeknou odborníci v servisu?
Když to porovnám s Fabií, která je velice precizně oproti Fusionu zhotovena, tak lituji, že jsem nešel opět do nové Fabie, ale nechal jsem se zlákat cenou Fusiona.
Inu, uvidíme co nám s Fusionem přinese budoucnost.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fusion

Vložit komentář

Hnilej prah u zadních dveří

Fusion r. v. 2009 a mám úplně shnilý práh u zadních kol. Během jednoho roku to šlo úplně do kytek. Tolik k antikorozní úpravě. Ano, auto stojí venku, ale i tak.

27.04.2024 | 19:32:50 | Arny  | 185.5.70.* Reagovat

rezavění spodku

První majitel,auto garážované,hýčkané mytím-rezavění podvozku-katastrofa,všechny hrany rezaví,všechny díly náprav rezaví,pravidelná oprava podvozku odrezením a nátěry věčný kolotoč,bohužel se koroze objevila v motorovém prostoru pod úchyty motoru,již nikdy víc forda

28.10.2018 | 19:21:48 | OGI  | 77.111.247.* Reagovat

RE: rezavění spodku

Ale kuš ty brepto, které 10 let staré auto není na podvozku rezavé....renaulty dovážené kdysi do USA byly rezavé už nové, dtto japončíci, povrchová rez na podvozkových dílech je běžná a ničemu nevadící záležitost...

29.10.2018 | 10:43:11 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: rezavění spodku

Renaulti je dneska jedna z nejlepších automobilek,která nemá odfláklou antikorozní úpravu.Taková laciná Thalia od kdy se dělá a rezavou nepotkáš žádnou.Ford na ochraně podvozku hodně šetří.Jenom slabá vrstva laku bez ochrany proti odlítajícím kamínkům mluví za vše a nápravy máš po jedný zimě rezavý jak liška.Třeba Volvo je na stejný platformě a ze spodu je to po letech pořád jak nový.

29.10.2018 | 19:22:59 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: rezavění spodku

Milý renaulti…………..taková Thalia (jednu jsem omylem vlastnil) má spodek stejně orezlý jako Ford, blatníky ne, protože jsou plastové, zato zcela zrezivělou hauptnu na motoru okolo úchytů...….tož asi tak...

30.10.2018 | 08:06:25 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: rezavění spodku

AA dalších 80 let bude trvat než haubna upadne,kdežto na fordu ti po deseti letech upadne kolo,protože ti uhnije nápravnice:-)Je vidět,že si ty auta zespodu nikdy neviděl.Co oko nevidí...

30.10.2018 | 12:23:20 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: rezavění spodku

Milý hochu, Thalii jsem měl (a tudíž viděl i ze spodu) 7 let, s nájezdem 140tkm se prakticky rozpadala za pochodu, fakt je, že rez byl až ten poslední problém (jako u jiných aut), teď mám Forda 10.rokem, krom kapalin,kotoučů,filtrů,gum, koberečků a pístů 5.dveří neřeším NIC...takže asi tak.

31.10.2018 | 08:52:27 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: rezavění spodku

No to my víme.Nemusíš to furt omýlat dokola,nicméně to nic nemění na faktu,že si obě auta zespodu neviděl a že ford rezne.

31.10.2018 | 18:01:20 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: rezavění spodku

Aha, už to chápu, oba vozy jsem měl dohromady 17 let a nikdy jsem je ze spodu neviděl...………..to snad ani nejde.
Na rozdíl od tebe si ještě spoustu věcí dovedu opravit sám a nejezdím s nimi do servisu, takže viděl, zejména u té Thalie u Maxe k tomu není důvod, tam vidím spodek jedině na STK nebo, když přezouvám a kámoš mi ho zvedne....

01.11.2018 | 17:12:13 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

Itall

je vidět, že jsi odborník akorát na P107 http://www.novinky.cz/auto/187207-nejmene-zavad-pri-technickych-kontrolach-mely-porsche-911-a-mazda-2.html

18.12.2009 | 20:51:49 |  Reagovat

Když EBONY - tak že by nějaká levnější verze pro černochy s "levnější" kvalitou? :-) Pokus o vtip :c))

04.12.2009 | 15:54:56 | Itall Reagovat

Reakce

Mám přesně tu samou zkušenost, když jsem měnil zimní pneumatiky tak jsem se zhrozil jak je závit a matice pro uchycení čepů rezavá (skoro by se to loupalo). Koupil jsem auto rok staré (vyrobeno 2008), jezdím s ním od června. Budu to muset zřejmě natřít Hamerlitem, protože kdyby r to mělo pokračovat dál tak závir se úplně rozpadne.

04.12.2009 | 15:33:44 | Honza Reagovat