Recenze Ford Mondeo 1,8 ZETEC
“Nic moc, jsem zklamán.”

Autor recenze: PETR (38 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1800 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:110 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 25. 3. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Automobil má tvrdý podvozek, nepravidelný chod motoru, vadné tlumiče, porouchanou elektroinstalaci.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Ford není, žádné pohodlné auto. Hlučný motor s nepravidelným chodem motoru, která se projevuje škubavou jízdou při malých otáčkách a to hlavně při jízdě ve městě. Vůz má tuhým podvozek a auto při přejezdu nerovností se nepříjemně otřásá a vše je slyšet v kabině vozu, přestože jsem vyměnil na podvozku co se dalo - tlumiče, silenbloky... Je to holt koza na 4 kolech.

Lituji nákupu vozu a nedoporučuji nákup Ford.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

TAk to

s tím cukáním při malých otáčkách.Když jsem přivez svý Mondeo ze servisu,tak nám to po městě cukalo celý týden,než jsem zjistil,že po výměně svíček není docvaklý klobouček na jedné z nich.

01.05.2007 | 08:58:40 | RC Reagovat

13.04.2006 | 15:21:57 |  Reagovat

Ojetina

Představa, že někdo prodá ojeté auto v super stavu, je naprosto mylná (i když se pár vyjímek najde). Při koupi ojetiny je potřeba počítat s opravami a tlumiče jsou spotřební materiál, který není nafurt. Jestli jsou vadné, tak je potřeba nenadávat a vyměnit, jinak tím utrpí i čepy na nápravě a bude to dražší. Nepravidelný chod motoru může být důvodem, proč to původní majitel prodával. Doporučuji udělat diagnostiku, může to být vadnou svíčkou nebo kabeláží u svíček (výměna obojího asi 1500 ve značkovém servisu). Pak by to mohla být ještě váha vzduchu (MAF), který je dražší (3700), takže než bych ho měnil, musel bych mít jistotu. Nejspíš by byl poznat na emisích podle vysokého CO. Nicméně na diagnostice by asi nějakou chybu stejně viděli. Podle toho škubání (to jsem zažil) bych ale šel po svíčkách - to je taky spotřebák a měnit se občas musí. Mám Mondeo dvakrát starší a při troše péče mi jezdí už 4 roky a bez problémů. Hlučnost je patrná při otáčkách nad 3000, občas motor vytočím i nad 6000, stále to snáší dobře. Jinak po městě jezdím na čtyřku kolem 2000 a je ticho, na dálnici je na pětku 3700 otáček, tam bych uvítal šestku.

07.10.2005 | 10:20:08 | Koloděj Reagovat

Bohužel

No je třeba říct, že ačkoliv je auto prostorné a motoricky silné je pravda, že nissan to asi nebude. Ford prostě je skřípající a vrzající auto. Co se týče přechodu hluku do prsotoru auta, tak je slyšet prakticky vše. NAštěstí motor se nemusí tolik vytáčet, takže ten moc ne. Jen srovnání např s oktávkou. Skutečně pokud něco je s podvozkem, tak se to celé přenáší do rozhýbání celé palubovky. Mondeo má šíleně háklivý a tvrdý podvozek!!!!

09.09.2005 | 14:00:11 |  Reagovat

Tak máš pořádně vybírat a nekupovat utahanou lundru. Mám 1.8 kombi už tři roky a bez problémů - vybíral jsem pořádně. Kam se hrabou koncernové pastoušky

09.07.2005 | 19:45:11 |  Reagovat