Recenze Hyundai Lantra 1.6 16V combi
“Nádherný a dobře vybavený auťák”

Autor recenze: Martin Kůča (25 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1.6 16V Stav km při koupi:131 000 km Stav km nyní:131 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 7,3 l/100 km Vloženo: 30. 6. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 205

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žádné poruchy jsem nepozoroval a zatím ani nepozoruji, občas se vyskytne mírné pískání brzd,účinnost brzd je však více než dobrá, při razantnějším brzdění jsou zticha.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S autem jsem více než spokojen, má plnou výbavu včetně klima, další doplňky jako defend lock. Je velmi tiché, motor je velice svyžný, nad 3500 otáčkami má velmi razantní zrychlení, řízení je velmi citlivé a přesné, totéž se dá říct o řazení.

Podvozek je velice komforní, vůz se při přejetí nerovností na komunikaci pouze zhoupne.

Prostor uvnitř vozu mě mile překvapil, můj známý má opel astra combi a nestačil se divit jak prostorná je lantra.

Mohu opravdu jen chválit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Lantra

Vložit komentář

Tak velkej rozdíl v prostornosti mezi Astrou kombi a Lantrou neni.Jsou skoro stejně pohodlný a velký.

26.02.2012 | 18:38:22 | David  | 94.112.220.* Reagovat

pravda o lantře

Dnes jsem si přečetl několik recenzi na Lantru a chtěl bych vyvrátit několik polopravd a nepravd.

1. často se píše že lantra je vždy vybavena kotouči vpředu i vzadu. No tak to mi tam zřejmě kluci šikmooci omylem hodily bubny z jinyho auta ... takže ne vždy!!

2. Tvrdý podvozek? No to bych chtěl vidět. Možná z výroby, ale pravda je že podvozek a převodovka jsou zřejmě nejvetší slabiny lantry a podvozek mi rozhodně tvrdý nepřipadá, spíš naopak, především při větším zatížení se na lantru musí opatrně. Hlavně při výjezdu ze zatáček a na nekvalitním povrchu nemá lantra zrovna ideální přilnavost.

3. Přesné řazení? No comment. Nepřesné a dlouhé.

4. Spotřeba 7 l? Ufff tak to je z říše snů. I podle výrobce je kombinovaná spotřeba 7,7 l a realita je o litr až dva vyšší, samozřejmě podle stylu jízdy.

5. Tichý chod? CHA CHAAA tak to mě nejvíc pobavilo. Když lantru vytočíte nad 3000 otáček, řve jak pominutá. Odhlučnení je přibližne na stejne úrovni jako u favorita :(

Přestože se může zdát, že tady Lantru jen pomlouvám, není to vůbec pravda, pokud chcete kombi do 30 tisíc, snad ani nevím o lepším autě. Motor přestože je to jen 1,6 je parádně svižný, musí se ale udržovat ve vyšších otáčkách. Celkově je to držák. Auto mám tři roky a koupil jsem ho vyloženě jen na dojetí za 25 tis, najeto mělo 170 000. Teď najeto 220 000 a kromě dolévání oleje a zavaření výfuku jsem na něj nemusel šáhnout. Vůbec ho nešetřím spíš naopak, už mám našetřeno na nové, ale je mi líto se lantry zbavovat když tak pěkně slouží a tak jí dávám pěkně zabrat a čekám kdy se rozpadne, ale ona pořád ne a ne. Vlastně už dva roky přesluhuje.

13.01.2012 | 21:45:56 | lantra J2 12/99 wagon 1,6,GLS  | 188.116.88.* Reagovat

Taky jsem někde četl o tom, jak má tvrdý podvozek, ale myslím, že je to blábol - moje Lantra má opačný problém, dal jsem dozadu toroid LPG (50 kg přímo nad zadní nápravou) a čaplo mi to ještě víc než to bylo, takže se mi občas stane, že průjezdem přes některé nerovnosti zachytím výfukem a tažným o zem. Ve větších rychlostech mi ovšem přijde podvozek velmi stabilní díky extrémně nízkému těžišti a pohodlný díky těm měkčím pružinám. S tou spotřebou jsem na tom z toho co se dovídám velmi dobře na dlouhé cesty i 6,5 litru benzínu a teď jsem vyjel bombu LPG se spotřebou 7,5l!!! S plynem se dá jezdit 1,1kč/km! Kdo nevěří ať to zkusí, ale musí mít samozřejmě v pořádku motor. Na dálnici si auto zhltne víc litránku to je přece jasné ale kamarádova nová fabie žere na jeho pravidelné cestě do itálie 2x víc než obvykle, takže si stejně myslím že je na tom Lantra velmi dobře už díky tomu že má velmi výkonné motory které nemají takový problém udržet auto úsporně i při vyšší rychlosti

27.07.2006 | 08:31:11 |  Reagovat

No, já si myslím, že záleží hodně na subjektivním posouzení. Ten kdo si celej život vozí zadek v bávu nebo audině, asi nadšenej opravdu nebude. Naopak běžným průměrně náročným lidem bude plně komfort Lantry vyhovovat. Já v tomto autu najezdil cca 50000 km a byl jsem celkem spokojen - jediné, co mě štvalo byla spotřeba- proto šla Lantra do světa.

03.07.2006 | 00:31:22 | jirka Reagovat

no neviem, ja som isiel raz Lantrou, myslim 1,6 - uz neviem presne, do Nemecka a bolo to uplne fajn to pruzenie. Ale brala cez 11litrov - ale zase som ju dusil furt cez 150kmh...
Takze, myslim, ze to perovanie je uplne v norme.

02.07.2006 | 18:44:09 |  Reagovat

komfort s otáznikom

Proti Lantre nič nemám. Za tie prachy ujde. Zarazilo ma však vaše tvrdenie o komforte, pretože ja som čítal v jednom časopise toto kde písali o Lantre toto. citujem:::
"S pohodlnými sedadly příliš nekoresponduje komfort jízdy, protože pérování je docela tvrdé. Na silnicích, které se v jiných automobilech zdají zcela rovné, se karoserie Lantry rozvibruje, což je nepříjemné zvláště při delších cestách. Tento jev patří k největším slabinám tohoto jinak zdařilého automobilu."
Tak teraz neviem kde je pravda....

01.07.2006 | 20:42:45 |  Reagovat