Recenze Hyundai Terracan 2,9 CRDi
“Radši přidat trochu peněz a koupit kvalitnější vůz.”

Autor recenze: xxx (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:2,9 Stav km při koupi:20 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 25. 2. 2006

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Stálá poruchovost elektroinstalace.

Opakované problémy s náhonem 4 x 4.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vůz s pěknou výbavou a příznivou cenou. I když je to OFF ROAD, tak není díky absenci uzávěry difernciálu vhodný do terénu. Díky absenci ASR nebo podobného systému jsou velmi špatné jízdní vlastnosti na mokré vozovce a na sněhu. Náhon předních kol se zapíná automaticky ale ve velmi malám poměru k síle zadních kol, proto má vozidlo na kluzkém povrchu tendenci přetáčení zadní nápravy.

Z vlastní zkušenosti mohu mluvit o velmi vysoké poruchovosti vozu, která neni omluvitelná ani při nabízené ceně vozu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Terracan

Vložit komentář

Zkušenost

Mám Terracan pátým rokem, najel jsem s ním asi 60.000 km. Koupil jsem ho zánovní, neměl ještě ani první prohlídku. Zkušenost: velice pohodlný vůz na cestování, posezení na zadních sedadlech podstatně převyšuje komfort poskytovaný vozy typu VW Passat, Mondeo, Octavia atd. Zatím naprosto bez problémů. Jen jsem se právě dočetl o riziku plynoucím z použití vstřikovacího čerpadla DELPHI. Doporučují tankovat jen kvalitní naftu, jinak hrozí neskutečný masakr- čerpadlo, trysky atd., oprava až 100.000Kč. Mám manuál, ale se spotřebou se pohybuji mezi 10 a 11 l. Ovládání vozidla jde velmi zlehka, včetně řazení. Zatím max. spokojenost, ale asi záleží na tom, jaké štěstí člověk má a kolik má auto za sebou. I když vím o dvou dalších případech a zkušenost byla stejná.

30.03.2010 | 14:01:43 | Tom Reagovat

pre SBDer

ešte na doplnenie: na vetu "není pravda, že si auto přiřazuje přední kola samo!" môžem odpovedať asi takto. Hyundai dodáva Terracan s dvomi variantami prepínania pohonu. Ty máš asi verziu, kde si sám volíš 2H, 4H a 4L. Ja osobne mám verziu, kde sa pri väčšom preklze zadných kolies automaticky zopne samosvorný diferenciál a poháňa aj predné kolesá. Čiže ja mám len dve voľby AUTO a LOW - čo znamená 4L.

13.01.2010 | 12:25:00 | Norik91 Reagovat

par slov...

Par slov k SBDer@seznam.cz
To by ma zaujimalo kde si vycital, ze auto ma nejaku uzavierku diferencialu? Vidim, ze vtom mas trosku zmetok.
Offroad moze mat v zasade tri uzavierky diferencialov.
1. Uzavierka predneho difencialu - ma ju minimum offroadov teraz si spominam len na Mercedes G.
2. Uzavierka medzinapravoveho diferencialu - Terracan ho nema. Ak by ho mal, mohol by si mat pohon 4x4 stale zapnuty. Vtedy sa prenos tociveho momentu prenasa podla potreby cast na prednu a cast na zadnu napravu. Pri uzatvoreni medzinapravoveho dif. sa prenasa pomer medzi prednou a zadnou napravou v pomere 1:1. Terracan moze prenasat tocivy moment pri zapnuti 4x4 len v pomere 1:1. On totiz medzinapravovy dif. nema. Riesene je to tak, ze prevodovka ma dva vystupy. Jeden na pohon zadnej napravy a jeden na pohon prednej napravy. Pri prepnuti prepinaca 4x4H (zostava aktivne aj pri 4x4L) jednoducho pripoji aj predna naprava.
3. Uzavieka zadneho diferencionalu- zial ani tuto vymozenost nema. Zadny dif. ma zvysenu svornost, ale to nie je velmi ucinne.
Takze ked to zhrniem, standartne po suchej ceste je pohanana zadna naprava. Oznacene ako 2H.
V snehu, piesku a pod. mozes zapnut 4x4. Vtedy sa 50% vykonu prenesie na prednu napravu a 50% na zadnu. Automaticky sa uzamknu vonobezky v prednych kolesach. Oznacene ako 4x4 H.
4x4L znamena, ze si prepal na redukovany prevod. Auto ide pomaly, ale utiahne aj "slona".
Ak som to napisal nezrozumitelne, tak na http://www.mitsubishimotors.sk/modely/katalogy/priducka-4wd.pdf je to vyvetlene trosku podrobnejsie.

26.02.2009 | 21:13:25 |  Reagovat

Casty problem byva so vstrekovacmi - pomoze len vymena a ta nie je najlacnejsia.
Spotreba cca 10l/100km.
Pozvozok je na cesty makky, v terene bez problemov.
Chyba 6. rychlostny stupen.
Motor by mohol byt tichsi.
Chyba uzavierka zadneho diferencialu alebo aspon nejaka elektronicka nahrada.
Interier je dost neohrabany. Hlavne koza je prilis tvrda. Palubny pocitac ziadny.

29.10.2008 | 11:13:23 |  Reagovat

spolehlivost

Po třech letech každodenního používání a po náběhu 165000 Km mohu s klidným svědomím říci jen jedno, a to, že to auto je to nejlepší, co mě kdy potkalo. Nemám nic, co bych mohl vytknout, opravdu ne.

05.10.2008 | 19:15:00 | sempress Reagovat

Jak do terénu tak na silnici.......

Terracana v automatu jsem měl pouze rok. Život měl krátký ale zato velmi úspěšný....užili jsme si spoustu zábavy. Spotřeba byla kolem 10,5 litru.Rozdělení síly na nápravy vozu by mohly být volitelné. Docela mi vadilo že nešli do sebe zamknout všechny kola i při zapnutí 4WD. Musím však dodat že pneumatiky měli už malý vzorek.Takže na řadu přišel i traktor.Spojení náprav a kvalitní pneu u Teraecana však dokážou divy. Jízda po dálnici slušná ale na kůži jsem jaksi klouzal...takže vždy připoutaný.... Jinak na OFF ROAD pohodlný,prostorný a slušně vybavený vůz. Terracan je velmi subtilní vozidlo ve spojení s předním rámem od výrobce je velmi odolný v terénu a bez velkých poškození přežije i nějaké to opření o strom.... moje hodnocení slušný vůz jak do terénu tak na silnici známkuju jak ve škole na dvojku. Petr

25.01.2007 | 07:41:27 | Petr Reagovat

Jiný vůz?

Mám pocit, že popisujete jiný vůz. Stálé závady na elektroinstalaci byly typické pro první modely Santa Fe, já používám Terracan již čtvrtým rokem (od jeho uvedení na trh) a tyto problémy nemám.
Taktéž nesouhlasím s tvrzením, že vozidlo nemá uzávěr diferenciálu - Terracan 2.9 CRDi jím disponuje a to manuálně zařaditelným, což se týká i zapínání náhonu předních kol - není pravda, že si auto přiřazuje přední kola samo!

28.11.2006 | 21:53:49 | SBDer@seznam.cz Reagovat

Nevim

Teda k dnešnímu dni mám najeto 105.000 km a bez závad. Teda jednou jsem tratil kryt na horních lyžinách za cca. 300 Kč

06.10.2006 | 20:22:34 | jinjo Reagovat

Hrůza

Hrůza, hrůza, hrůza, nedoporučuji

07.03.2006 | 11:49:02 | Kamil Reagovat