Recenze Peugeot 309 GR 1.6i
“Spolehlivý a nenáročný služebník.”

Autor recenze: Komo (22 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1988 Typ motoru:1.6 benzin Stav km při koupi:165 000 km Stav km nyní:195 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 11. 12. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna těsnění pod hlavou.

Problémy s chlazením - prasklá hadice, vadné čidlo větráku.

Jinak běžná údržba.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spotřeba 6,5 až 7,5 litru, motor je vyladěn spíše na spotřebu a točivý moment v nižších otáčkách než na velký výkon ve vysokých otáčkách, což je dobré pro běžnou jízdu.

Prostorná karoserie a kufr, nevýhodou je francouzský měkký podvozek, auto se sice v zatáčkách hodně naklání, ale stopu drží dobře

I když se po cestě objevila nějaká závada, šlo s autem vždy dojet do servisu, po opravení pár věcí po koupi auta už jen leju benzín a měním olej

Problémová může být zadní náprava, kde jsou použity torzní tyče, auto stojí venku, takže trochu reziví, hlavně zadní prahy, to lze ale relativně levně opravit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 309

Vložit komentář

Stále jezdí

Najeto 225 000 km - problémy se zadní nápravou - vrzání odstraněno maznicemi, při větším zatížení plavání auta - neodstraněno, repase alternátoru, generálka brzd (kotouče + třmeny zánovní), motor žere olej - asi odešlo těsnění vodítek ventilů - řešeno doléváním oleje, opotřebená spojka - neodstraněno, po úvaze že PAŽOUT bude ještě nějakou dobu používán zakoupena 309 GTI na náhradní díly, moje verze je sice 1.6 GR, ale pod kapotou je přiškrcený motor z GTI (55 kW), podařilo se mi dokonce sehnat auto ve stejné barvě, po srážce srnky plánováno: výměna chladiče a před. nárazníku, časem plánuji výměnu auta ale pouze z důvodu bezpečnosti! nikoliv spolehlivosti na to si v žádném případě nemůžu stěžovat

21.02.2008 | 19:16:42 | Komo Reagovat

Pro Anonym

Nevim co znamena podvozkove to byla kobyla ale 309tka ma oproti konkurencnim vozum te doby kterymi jsem jezdil (Opel Kaddet, Ford Escort) opravdu mekci podvozek a to ma sve vyhody i nevyhody k te korozi - objevuje se hodne jen na mistech po bouracce (nevim kdo a jak kvalitne to opravoval - bourano predchozim majitelem) na jinych mistech vyjimecne

03.01.2007 | 00:57:50 | Komo Reagovat

to sa divim,mel jsem 309 skoro tri roky,(bracha ma tu samu dodnes)a musim konstatovat,ze podvozkove to byla kobyla,jak svina,coz mi vyhovovalo,stejne jako neuveritelna odolnost vudci korozi,pravda,dutiny i spodek jsou od 2002 strikany,ale r.v.1990?uzasne!

10.12.2006 | 20:09:39 |  Reagovat