Recenze Renault Laguna
“Dobrý kus od rozumného člověka do rukou ještě rozumější člověka = neuvěřítelná spolehlivost”

Autor recenze: DanielCh (22 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1.9 dCi Stav km při koupi:179 930 km Stav km nyní:184 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 5,6 l/100 km Vloženo: 5. 6. 2011

Hodnocení inzerátu: 16 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Megane

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Odešlo turbodmychadlo (7 000 kc) repas , servo čerpadlo (2 000 kc)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto bylo kupované jako nové v CZ. Když jsem auto koupil jelo nadherně , ale už při koupi hralo servo čerpadlo. Takže při koupi jsem stim počítal , že odejde. Za měsíc auto bylo bez posilovače. Použíté servo se zarukou na pul roku vyšlo na 2 tisice (vlastní montaž). Potom přišlo na řadu výměna všech naplní a filtru a desticky na všech kolech (odhadem 8 tisic). S autem byl na nějákej čas klid , akorát jsem moc nevěříl rozvodu a chtěl jsem si být jistý tak jsem to plánoval. Auto to mezi tím naplanovalo za mě. Při běžnej akceleraci za městem se ozvala z motoru rana. Razem bylo po turbodmychadlu. Repas turba vyšel na 7 tisíc (podle mě krásna cena , ani na Oktavii za takovou cenu pomalu neseženete) samozřejmností byla zaruka na turbo 1 rok..Při vyměné turba dělané i rozvody vcetně kladek a vodní pumpy...celkem to vyšlo na 17 500 kc. Potom začala zlobit váha vzduchu (zanesena) vyčistit a bez problemu. Od té doby mam s autem asi tři tisíce km. Auto chyta a jezdí jak šlak. V německu na dalnicí při podržení plynu a vyzkoušení se rafička dostala až na 220 km/h s momentalní spotřebou 12,5 litru. Auto je z venku velmi pěkné a i dnes muže s hravostni konkurovat mnoho mladším vozum. Elektronika funguje jak ma. 11 let staré auto a s elektronikou bez problemu. Na aute nejni jediny smitko koroze. Kaste uplne nadherna jak když vyjelo z linky. Vyfuk je bohužel jako u každého auta prohnilejší. Menší sedávky na předních sedadlech se dají vydržet. Interier je uplně nadherný. Prolezl jsem x aut stejné třídy a řeknu vám Volvo S40 , 406 , Passat, Audi A4,A6 a mnoho jiných ostatních aut interierově nesahají laguně ani po paty. Podvozek je měkce naladěny, který mi vyhovuje takže nemam problém. Poloosy , ramena , čepy řizení vše původní a bez problemu. Nizka hlucnost v aute i pri 130 km/h a jako třešníčka na závěr je uplně bezvadna spotřeba 5,6 litru na tak težké a pohodlné auto je přimo uchvatná...Nemam k tomuto vozu jedinou výhradu a pokud na to auto někdo nadává tak se hold k autu neumí chovat , popřípadě se k němu neuměl chovat předchozí majiítel a vy mate jen smůlu. Takže Lagunu I rozhodně ano !

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 16


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna

Vložit komentář

po zimě

Po zimě mam na počítadle 213 tisíc km, krom oleje a filtru žádné zásahy...V zimě při -20 stupňu (max co tu bylo) startuje bez problému...zatím jsem s vozem spokojen....Jinak jezdím především po okresních a polních cestách takže uvažuje o nějákým vyšším SUV 4x4 a tohle pošlu v rodinně dál

09.03.2012 | 17:50:38 | DanielCh  | 88.103.188.* Reagovat

..

Tak at pokracuju....auto ted miji hranici 190 tisic km...pred tydnem jsem snim akceptoval cestu do Chorvatska....850 km tam a 850 zpet 450 km vyjizdky po vnitrozemi...4 lidi , nalozenej kufr az po sklo....prumerna rychlost 90 km/h....po dalnici sem to nesetril 140 km/h tachometrovych stala rychlost....spotreba 5.1 litru v plnem zatizeni...stejna spotreba pri ceste zpet (bez klimatizace) jel jsem na noc...od te doby jsem na aute nic nedelal...akorat gumy budu muset koupit uz jsou solidne sjete...Takze tot muj aktualni stav..

30.08.2011 | 01:26:14 | Autor  | 88.103.188.* Reagovat

RE:..

Občas neškodí mrknout se do slovníku cizích slov nebo radějí neznámá příp. cizí slova vůbec nepoužívat. Slova AKCEPTOVAT a ABSOLVOVAT jsou co do významu dosti odlišná. À propos, zpátky jste tomu asi nakládal víc anebo nás taháte za fusekli. Spotřeba bez klimatizace bývá nižší o 0,5 - 0,8L

30.08.2011 | 08:12:16 |   | 188.175.53.* Reagovat

RE:RE:..

Spatne ste me pochopil...bez klimatizace bylo mysleno tam i zpet...jinak spotreba s 1.9 dCi 79 kw 5.1 l /100 km je udaj z pal. pc...

05.10.2011 | 22:27:47 | DanielCh  | 88.103.188.* Reagovat

?

Ja nevim proc vsichni maji furt ve zvyku picovat...
Ja jsem tu akorat napsal svoji zkusenost. KO bylo turbo a servo. Nic vic a vsechno drzi...dnesnim dnem uz mijim temer hranici 200 tisic km....Vic jsem do auta neivestoval a ted jen jezdim a jezdim...Poloosy , ramena , tlumice jsou puvodni....Tak az mi zas nejakej blbecek bude tvrdit , ze jsem si koupil auto ktery stoji za picu , tak at se podiva na svuj triskolet a potom mi tady muze tvrdit jak on ma vyssi pocet km jak ja a jeste starsi auto. Presto to melo min zavad nez mam ja.....Jiste :)

12.07.2011 | 08:20:28 | Autor Reagovat

Anonym

A ty jsi debil

11.06.2011 | 00:50:04 | luke20 Reagovat

Renault

Mám zkušenost s vozem Renault Espace a hodnotím ho naopak kladně, takže vše od Renaulta není špatné, naopak. A ten Espace má zastaralej motor 2,2dT a jede dobře a spolehlivě.

10.06.2011 | 17:21:39 | Zdenál Reagovat

Od Renaultu není dobré vůbec nic, už si to uvědomte.

10.06.2011 | 16:35:44 |  Reagovat

Od Renaultu není dobré vůbec nic, už si to uvědomte.

10.06.2011 | 16:35:39 |  Reagovat

prispevok o 11.44 som nepisal ja ty dement.na taketo dristy o materi sa neznizujem.tak sa ospravedlnuj tomu druhemu

09.06.2011 | 13:31:15 |  Reagovat

luboš

nafťáky od PSA? to má být vtip? Nejlepší nafta dneška je dvoulitr od renaultu. tak to píšou všude. To máš pravdu že to nelze porovnávat.

09.06.2011 | 12:44:41 | jens Reagovat

anonym

sorry anonym normalne ma mrzi, ze som takto zareagoval, uz ma viac neber do huby a dam aj ja tebe pokoj, ignoruj ma a neprovokuj

09.06.2011 | 11:54:23 | nstar Reagovat

anonym

tvoj foter je kokot a ty rovnako, musis este stale sulozit so svojou matkou?

09.06.2011 | 11:47:12 | nstar Reagovat

co tvoji rodicia? Tvoja mama je tvoja sestra?
Precitaj si toto
http://www.autorecenzie.sk/reviews.asp?ar=7255&auto=Renault-LAGUNA

09.06.2011 | 11:44:01 |  Reagovat

uz zasa tu drista tento kokot nstar.samozrejme ze on lagunu mal lebo on mal vsetko.tahaj stadeto kade lahsie ty imbecil jebnuty uz ta tu dojebavaju aj iny ale ty furt nedas pokoj

09.06.2011 | 11:10:48 |  Reagovat

Jirke: Nemôžeš porovnávať nafťáčiky od PSA s Renaultom, normálne si 2,2 HDi urazil..:)), generačne sú niekde úplne mimo. O spoľahlivosti ani nehovorím. Pochválil som Ťa za super kúpu-dobrú cenu, tých 200-300.000 km je nič...., lebo bol poctivo servisovaný....
...ale keď začneš s autom blbnúť, šetriť na servise, nedochladzovať turbo..., tiež povie pá....

1,8 bez turba je ako benzín, večný motor.

09.06.2011 | 09:52:14 | ľuboš Reagovat

pre anonyma

anonym s tymto ta naseriem - mal som aj lagunu combi 1,8...

09.06.2011 | 06:14:49 | nstar Reagovat

205

Heh, znamej v rodine mel taky tohoto Pezouta 205...akorat 1.9 D r.v 1992 - 93 ? nejak tak a bylo na nem nakroucino prez 438 tisic km , potom zacala svitit kontrolka dobijeni takze asi vypovedel alternator...mno sel uz z domu 15 let v jednom dome mu stacilo :) a jezdi do dnes :)

09.06.2011 | 02:16:31 | DanielCh Reagovat

Luboš, a diesly

Neviděl bych to tak jednoznačně..I Ty jsi mne chválil, jak jsem svoji 406 2,2HDi z roku 02 dobře nakoupil..A podívej se na můj věk...(24 když jsem kupoval)
Třeba kamarád - tedko je mu 20- koupil hned po dostání řidičáku pežotka 205 , za 10 000CZK tehdy - verzi 1,8XRD z roku 1986.
To auto má najeto nyní pez pár km 600tkm, věk 25 let, a jediné, co se mu na ty 2 roky na tom podělalo, bylo el. stahování okna u řidiče, oprava za 2 stovky.
Ale ten motor se mi jeví jako skoro nesmrtelný

08.06.2011 | 23:10:22 | Jirke Reagovat

pro Luboše

Trochu sis to popletl , mlady si kupuji auta typu BMW co nejsilnejsi motor ktery ma minimalne 180 kw a chlubej se kamaradem tim jaky rychle to zrychluje a jak kolik vysoko nad 200 km/h z toho vytahnou....

Moje priorita jako prvniho auta byla aby auto za neco stalo , vypadalo , melo nizkou spotrebu , dobrou vybavu ale predevsim nizkou porizovaci cenu...Rikam prolezl jsem plno auto at uz nizsi stredi nebo stredni tridy...Ale nic nebylo plne vyhovujici....Laguna je velice pekna i z venku...na tak stare auto furt vypada da se rict s dobou a porizovaci cena byla za hubicku (ikdyz nejake mouchy na tom byli) ale abych si rekl , ze radeji vezmu napriklad Oktavii nebo nedej boze passata (kterej je porizovaci cenou uplne nekde jinde) s motorem TDI (protoze ten je vlastne nesmrtelnej) tak tam by bylo i tech 75 tisic malo (NEMLUVE O DALSI UDRZBE!!).....Co se tyce toho po jakem poctu si kupovat diesel nebo nekupovat....to je hloupost, ten kdo se umi o motor starat nema povetsinou problem (mam najeto jednou tolik km , dle tveho kriteria se sluzebnim Boxerem). To ze je benzinovej motor levnejsi na udrzbu o tom zadna spekulace.....

08.06.2011 | 19:58:48 | DaneilCh Reagovat

Svoro: 7:23: Tatru 613 som použil ako príklad, že človek sa nesmie pri kúpe auta riadiť pocitmi..., pretože otec iba rukami zalomil, keď som som prišiel na krátku návštevu "pochváliť" sa kúpou a hneď mi povedal, čo je to za pojazdný vrak od nova, lebo na nich jazdil..:))

Podobné je to aj s Renaultom, príp. iných autách s ľúbivým dizajnom, či lepšou povesťou, ako je skutočnosť...

Preto by sa človek /MLADY/ nemal obzerať po výbave, ktorá je ZADARMO a nemá prakt. žiadnu cenu:)), ale stav motora, podvozka a podobne.

Pričom na 101% môžem garantovať, že MLADÍ kupujúci kupujú auto očami..., čím viac "cingrlátok" a hlúposti, len aby sa človek mohol pochváliť pred kamarátmi, príp. doma.

Čo je síce pekné, ale na prd, keď je auto pokazené,

Preto: ako prvé auto... ideálne benzín, 2.0 stačí na začiatok, ideálny Japonec, alebo nejaký jednoduchý W... svätý pokoj a chlapec-dievča získa skúsenosti. Benzín je viac "blbuvzdorný".

A až potom, po nejakých 50-100.000 km navrkaných, sa človek môže pustiť do rizika kupovania diesla, o ktorom NIKTO nevie, okrem majiteľa, či má 100-300, alebo ešte viac km..., pričom o stave agregátov nevie nič ani Ježiš..:((

Ak 10 ročné auto, tak jednoznačne benzín..., diesla by som nechcel ani zadarmo.

08.06.2011 | 19:35:07 | ľuboš Reagovat

pro nstar

Jestli je pohodlnejsi po 30 km nebo ne je spis vec v kusu :) me pride pohodlnejsi ta laguna :)...Jinak Oktavii sem zhodnotil akorat co se tyce toho turbodmychadla...Mezi nama v renaltu chteli za vymenu turba 30 tisic !! stim , ze kdyz si prinesu vlastni tak to za 15 tisic udelaji....Takze v prvni rade Oktavii proti Lagune vubec porovnavat nemuzes , protoze Oktavie je o tridu niz.....Takovej koncernovej pasat je souper (misto kreteho jsem si vzal Lagunu, za passata v nafte s velkym poctem natocenych km je stale velice vysoka porizovaci cena, nemluve o tom ze to jsou povetsinou sluzebni vozy)

08.06.2011 | 16:32:01 | DanielCh Reagovat

To DanielCh

Tak Laguna cena pořízení asi sedí. Já to sice sehnal před 3 lety, ale taky 1997 a ve stavu těch chyb a taky benzín. Diesla Renaulta neznám. Ale takové náklady na diesla mi nepřipadají příliž vysoké. Návratnost spotřebou bude o to rychlejší.
Jinak jako když porovnávám toto s Octávii a denním ježděním 70km, tak jsi rozhodně udělal dobře. Jediná výhoda v sedačkách Octávie je, že při jízdě neusneš. Ty sedačky jsou dělané tak, že Tě přinutí vystoupit po cca 6 hodinách. A to jsem jezdil v čemkoliv. I takový zetor je v pohodě, protože je dělaný na celodenní orání po poli. Do mini auta zapadneš, ale ty bočnice tě tlačí do beder, hlava bolí od krku a nevíš jak si sednout. Do Laguny si sedne i 150kg cvalík. Tohle s těma sedačkama je asi ochrana proti mikrospánku, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ztratil jsem Tdičko, ale už bych kvůli tomu příšernému pohodlí do něj nešel ani za 35 tisíc. Za 30t už jo. :D
Když jdu do bazaru tak se nedívám na značku, ale na stav a na roky. Když seženu koreu do 50tkm za směšný prachy, taky bych do ní šel. A když je mi nabízeno česky kupovaný auto v dieslu s najetím do 200tkm v super stavu a potřeboval bych jezdit denně nad 50km, kvůli pohodlí tak du taky do francouze. Ale do 50km jedině starý dobrý Tdičko.
Jinak porovnávat Lagunu s Octávkou je trošku horší, protože Octávka je snad o třídu nižší, tak možná porovnávat s Megane. Laguna je přeci jen střední třída a u ní se očekávají o něco vyšší náklady a taky vyšší pohodlí. Neříkám, že ve střední třídě to je jako nejlepší auto a jízdní vlastnosti mi nepříjdou vůči střední třídě extra. U mě osobně aspoň vítězí nad německými hliníkovými nápravami myslím tím jako efektivita poměr cena dílů vůči pohodlí. :D

08.06.2011 | 16:25:47 | svlastik Reagovat

nstar

máte na slovensku recenze?

08.06.2011 | 16:02:24 |  Reagovat

nstar podivej se prosim na hystorii tvych prispevku na tomto webu a zjistis, ze ses tu nejvetsi hlupak a vseznalek. v pulce z nich z tebe maji srandu a v druhe pulce se zamotavas do vlastnich lzi. proste takovej hospodskej kecalek.

08.06.2011 | 14:53:52 |  Reagovat

nsta

Parádní komentář:):D

08.06.2011 | 14:43:52 | luke20 Reagovat

nemal by som reagovat

anonym - tvoji rodicia su bud surodenci alebo hlupaci ked ta nechali prist na svet v takomto stave. Ma to vobec zmysel takeho degenerovanca ako ty pustit na svet?! Rad by som vedel co si o sebe myslis, ked si dovolujes kategorizovat a sudit ludi ty imbecilny kreten. Ja ti verim, ze mas tazky zivot ako idiot ale neloz na taketo diskusie, len tu robis zlu krv - je to urcite pre teba zabava ale radsej sa zabi, bude to ovela lepsie pre teba aj celu tvoju rodinu.

08.06.2011 | 14:40:28 | nstar Reagovat

Anonym

Tak jak kdo,já osobně hodnotím to co mám nebo s čím jezdím v práci jel atd.

08.06.2011 | 14:16:28 | luke20 Reagovat

jde o to, ze vy tady placate do vsech recenzi a vsemu rozumite a nerozumite. Takovej hospodskej kolektiv a reci co se v hospode vedou. Aniz ty auta znate a svezli jste se v nich.

08.06.2011 | 14:10:33 |  Reagovat

Anonym

Moc nechápu co, tady chceš nebo o co ti vyloženě jde?!!

08.06.2011 | 13:56:05 | luke20 Reagovat

nstara jsem vlastne taky zapomnel zaradit mezi hlupaky. Tak za to se omlouvam, ale berte to tak ze tam ten hlupak je taky.

08.06.2011 | 13:53:19 |  Reagovat

Jde o vkus co komu vyhovuje.Mě se líbil vždycky Passat B5 a po svezení mě to ani nijak nenadchlo.Hlavně moc tvrdý ,406stka co mám je pro mě takoví ideální auto.

08.06.2011 | 13:48:33 | luke20 Reagovat

jasne moze byt ak to vyhovuje tak nemam namietku...inak podvozok skutocne komfortny to je jednoznacne pravda

08.06.2011 | 13:46:03 | nstar Reagovat

nsta

Tohle je jeden z důvodů proč se mě nelíbí VW a Škoda.Tvrdý sedadla a podvozek.

08.06.2011 | 13:44:20 | luke20 Reagovat

nsta

Mě se zase měký sedadla líbí.Čím víc tím líp.nesnáším tvrdý sedadla.Stačí jízda ve Felicii nebo Octavii ,mě to oprostě vadí.Díky tomu jsem radši jezdil na služební cesty s vím Renaultem než Felicii.Pač po půl hodině jízdy ,jsem z toho zbytek rozlámaný .A ten kdo tvrdí že ne ,tak mě přijde divný tvrdit že ,nechce přiznat chybu.Prostě mu to nevadí ,mě se to taky líbí.

08.06.2011 | 13:43:43 | luke20 Reagovat

pohodlie

ono nestrati pohodlie ono po 35 km je clovek rozlamany z tych makkych sedaciek ze sa ide posrat, kto tvrdi nieco ine proste si nechce priznat chybu na svojom aute...je to tak. Z trestnych lavic ala nemec vystupis po 1000km v pohode, s renaultom ist do 100km a zobrat si hotel...a na zadnych sedacka je sice priestor na kolena ale nie je kam si dat chodidla...tolko zhruba k pohodliu laguny

08.06.2011 | 13:38:43 | nstar Reagovat

Ono ten koncern se sere stejně jak cokoliv jinýho.

08.06.2011 | 13:33:31 | luke20 Reagovat

nsta

Ty víš o Renaultu hovno ,tak běž dělat moudra jinam.Co ji brání v tom že ztratí pohodlí ???

08.06.2011 | 13:27:42 | luke20 Reagovat

km

kazdy vie ze rencek najazdi ledva 50tkm a - to je pre neho ako 250tkm u VW koncernu..teda ano to co sa na koncerne VW kazi pri 300 rencek zaziva od novoty. A ze laguna je pohodlnejsia ako Octavia????Ano tak na prvych 35km potom to chce kosmodisk

08.06.2011 | 13:22:50 | nstar Reagovat

Jirke

Tak to jsem nevěděl, že něco takového vůbec dělaly.Ale dle všeho to je naprosto plná výbava.Podobná verzi Baccara nebo jde, asi o příplatek hlavní že to dělaly:)

08.06.2011 | 11:00:04 | luke20 Reagovat

luke20

Tento konkrétní model ji třeba neměl - tu barevnou navigaci. Ale v tomto stejném modelu byla viz. http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/renault/laguna/8752647

08.06.2011 | 10:45:27 | Jirke Reagovat

Tak stejně člověk nic nenadělá .Co se týče oprav tak ceny dílu se moc nemění.Hlavně co se týče RENAULT tak za přepínač světel na R19 zaplatíte stejně jako na Megane o 10 let mladšího.Takže pokud chce člověk auto jenž se mu líbí ,a má o něj zájem tak mu nezbývá hold zaplatit.Ono totiž neplatí čím starší tím lepší ,pač provozní náklady jsou pořád stejný.Snad jedině Favorit ,a možná Felicie ,ale ta mě nepřijde už zase tak vyloženě levná.

08.06.2011 | 10:20:52 | luke20 Reagovat

pro vlastika

Ano auto ma realne pocty km , posledni servisni prohlidka byla delana nekdy pri 160 tisicich km , od te doby potom ne (overeno v Renaultu dle VIN ) jako posledni generalni prohlidka...

Jinak pokud to stalo tolika nebo ne to uz ja nevim , kazdopadne clovek co mi to delal si rekl tuhle castku , mozna je to moc , mozna zase male , auto ted jezdi. Pouzivam ho denne na trase 70 km tam a 70 km zpet...bez problemu. Vsechna elektronika vtom funguje , nejni problem ani s imobilizerem ani s centralem s nicim zatim vse slape jak ma a nikde nejni zadnej "studenak"...Poloosy pri rejdu nemlati, tlumice drzi , auto se pri jizde neklepe takze ramena a cepy rizeni bych hodnotil jako zatim v poradku. Z vyfuku se line zajimavej zapach (takove co mame i u Megane a toho jsou kupovali jako noveho a ma natocino 105 tisic km) ...nestezuju si , vse funguje jak ma. Jinak auto jsem kupoval za 48 tisic , kdyz jsem pro nej sel v rezerve jsem mel dalsich 25 tisic.....

Recenzuju tu svy zkusenosti stimhle autem , jak se mi auto libi atd. takze narazky typu , ze se to nemuze srovnavat a ze se to vysralo za hodne penez a ja nevim co si strce laskave do prdele v lepsim pripade pro nekoho jineho , me to totiz vubec nezajima :)

08.06.2011 | 07:48:26 | DanielCh Reagovat

pro devila

Kastle nejni prorezla...a to sem taky napsal....podvozek prorezli byl a predevsim vyfuk...kazdopadne res jsem zbrousil , odrezil a natrel gumoasfaltem celej podvozek...az to budu mit na zdvyzi tak jsem popripade dodam fotky , aby ses mohl podivat na udrzovany podvozek :))

08.06.2011 | 07:32:40 | DanielCh Reagovat

pro Luboše

Takhle mi to bylo receno : ERG ventil byl zaneseny (neco jako zaslepeny) tim padem se teplny vzduch co mel jit zpet do motoru se tam nedostal a sel tam studeny vzduch...neco tim stylem pry ze se motor vytacel zastudena a nestacil se ohrat = trpelo tim to trbo. Ja to nevim , rikam auto mam kratce a uz jezdim s treti turbodieselem, nicmene s prvnim co ma Comon Rail , a ke kazdemu se chovam tak jak kazdej doporucuje. Zastudena nevytacim , po jizde motor ihned nevypinam...

08.06.2011 | 07:29:06 | DanielCh Reagovat

Mne sa páči, ako sa skalopevne práve v tejto recenzií držíte tých 190000km. Keď sa jedná o recenziu na nejaké koncernové auto, tak sa hneď kvôli závadám napíše, že to určite má už minimálne 300000 a pod. len aby ste ospravedlnili poruchovosť niektorých krámov. Možno tento Renault má už naťahaných 400000km, to nikto nevie, potom ale treba povedať, že to nemusí byť také zlé auto. A pre niektorých, ktorí sa tu len stále na niekoho v recenziách navážajú, čo sa týka toho podvozka, ja tiež keď pozriem na auto zospodu a poviem, že je bez hrdze, tak tým myslím šasi. Absolútne ma netrápi v akom stave je výfuk, poprípade, či je na zadnej nápravnici povlak hrdze a pod. Myslím, že to myslel chalanisko asi takto. Proste prahy, podbehy, nosníky a celá podlaha je OK. Treba len vyššie IQ na pochopenie. A nezrovnával by som to s takou zhovadilosťou, ako TATRA 613, tá hrdzavela, už keď išla z linky.

08.06.2011 | 07:23:09 | Svoro Reagovat

To Autor

Mě tyhlety investice nepříjdou vůbec přemrštěné, pokud jsou očekávané, nebylo tam psáno, že jsi měl auto se servisní historii a doufám, žes neodkoupil auto, kterému budou odcházet pomalu všechny díly. Stabilizátory, tlumiče, spojka, klouby, atd.
Jsem rád, že máš reálnou představu a popisuješ co taková Laguna stojí a co se týká pořízení vše v pořádku. Doufám, že budeš jen jezdit.
Taky jsem se projel v Laguně a musím uznat, že pohodlí je v něm fascinující oproti Octávii je to jako bych v Octávce jezdil na Zetoru. Měl jsem možnost to porovnat z důvodu, že jsem tohle kupoval kámošovi za 27 tisíc asi před 3 lety ve 2.0l RT nebo RN už si nepamatuju, zlobil na něm imobilizér, nějaký ten homokinetický kloub a spravovat takové auto je prostě děs běs. Já raději vyměnil lehkou údržbu, spolehlivost a ceny dílů za jednu věc a to parádní pohodlí.
Přeji hodně kilometrů.
PS: neporovnávej turbo Octávie, takové seženeš ani né za 1/3 ceny, tedy když se budeš snažit tak 2500,-, Tdičko jsem měl. Díly na Octávii byly v řadě na stovky korun. Ano je to daň za pohodlí, ale cena náhradních dílů se nemůže rovnat s žádným autem. Když chceš, tak si i klimu necháš dodělát do 10 tisíc a rozvody komplet na diesla stojí do 4 tisíc, já osobně dělal za 3600,- i s vodní pumpou.

08.06.2011 | 07:21:10 | svlastik Reagovat

Anonyme sorry, ujela mi adresa.

Správně 82.145.210.x

08.06.2011 | 02:48:37 | Dark_Side Reagovat

Tak teď nevím, kdo je tady vůl.

Anonyme 85.145.210.x, možná máš také auto s kundatrou na kapotě a proto nazýváš hlupáky lidi, kteří mají za to, že koupit "rencka" se 190.000km bez vyměněného turba a dalších komponentů je holý nesmysl, ale hlupák je ten, kdo takové auto koupí. My se jenom smějeme, hlupáci platí opravy. A to nezměníš ani Ty, ani DanielCh.

08.06.2011 | 02:39:03 | Dark_Side Reagovat

Nevím co tady plácám ? A hlavně v čem rozumuji v tom že řeknu názor co se mě líbí víc?Já mu to auto nehaním a ani nerozmlouvám.Tak mě můžeš leda tak víš co....

08.06.2011 | 01:18:21 | luke20 Reagovat

Daniely klid. Tady na tech strankach je celkem asi 5 hlupaku co si mysli, ze tomu rozumi, ale neruzumi. Jsou to jen takovi Svejkove co placaj. Svlastik, Lubos, devil, horst fuchs,luke20 ,nismo a dalsi. Proste hlupaci

08.06.2011 | 01:12:24 |  Reagovat

406stka

A nevím jestli to měla Laguna ,ale 406stka má i automatické sklápění zrcátek.A dle výbavy co vypsal.Tak nemá senzor deště a senzor stěračů:)Což 406stka má.

08.06.2011 | 00:50:06 | luke20 Reagovat

Jirke

Tak 406 měla taky el.nastavení sedadla.Jak u řidiče tak spolujezdce.Ale já se bavím o této Laguně a tyto tipy neměly barevnou navigaci.!A vyhřívané čelní sklo mohla mít 406stka taky:)CD měnič atd.Skoro to samí jako Laguna.

08.06.2011 | 00:44:55 | luke20 Reagovat

Na 406ce můžou být od této laguny navíc asi jen 2 věci--- ESP/ASR+ zatmívání zrcátek. Laguna mohla mít i elektricky seřiditelná sedadla - když už tak s pamětí (narozdíl od 406- která měla paměti snad jedna z tisíce), navigaci velkou a barvenou (ne ten Céčkovej displejík jak 407...), a navíc byla možnost mít elektricky vyhřívané čelní sklo.

08.06.2011 | 00:30:18 | Jirke Reagovat

devil64

Asi tak bych to viděl taky.

07.06.2011 | 22:13:03 | luke20 Reagovat

DanielCh

Posilovač řízení.Jsem zapomněl.

07.06.2011 | 22:12:22 |  Reagovat

DanielCh

K té výbavě mám na 406stce r.v 2000.
Aut.Klima
4x Airbag
Centrál Do
ABS
El.okna
El.Zrcátka
Vyhřívané zrcátka
Ovládání Rádia pod volantem
Senzor deště
Senzor světel
Loketní opěrku
Nastavitelné sedadlo řidiče
Motor 2.0 16v 99kw benzín
To by mělo být asi vše.

07.06.2011 | 22:10:27 | luke20 Reagovat

proste nedá sa porovnávať laguna,406atd.z bmw,audi,mercedes sú to inde postavené triedy.to ak ja napíšem že napr.lexus nasiaha dajme tomu superbu ani po pety je len moj názor ale verím tomu že drvivej vetšine sa viac páči lexus.

07.06.2011 | 22:03:01 | devil64 Reagovat

milan

Zase já osobně bych auto ,který má poruchy a věděl o nich do předu nekoupil.Ale na druhou stranu dle toho co píše tak turbo odešlo po 190 000km.Což znám případy a to odešlo po 30 000km.Superb a u BMW asi kolem 140 000km a 2x.Takže je to normální závada.A na 190 000km je to docela slušný.Ale přijde mě to moc peněz za 5 měsíců po koupi.Nevím kolik za ní dal.Jestli třeba 40 000kč tak těch dalších co investoval se dejme tomu vyplatí.Ale já osobně bych volil já jsem udělal koupil dražší auto.Který mělo veškerou dokumentaci všeho,oprav STK atd.Ale jezdím přesně 10měsíců najel jsem zhruba 10 000km a zatím OK.Takže ty papíry zřejmě nelhaly a opravdu o to bylo předtím postaráno.

07.06.2011 | 21:56:45 | luke20 Reagovat

renault??

takže odišlo servo,posilovač,rozvody,turboduchadlo..a Vy ste stale spokojny???tak pekne jazdenie

07.06.2011 | 21:44:10 | milan Reagovat

Mě osobně se interier Laguny líbí ,ale zase si nemyslím že A6 na něj nemá.Je to naprosto jiný Design.Když vezmu že A6 má nádech luxusního auta,dřevěné obložení ,tak osobně sám za, sebe i když se mě Laguna líbí tak A6 je hezčí.Proto s mě právě líbí 406stka co mám.Protože působí luxusně dřevěné obložení ,dobrý materiál plastu ,a připadá mě hezčí jako v Laguně ,a pro mě i A6 .Ale je to otázka vkusu a zase tvrdit že A6 a další na ni nemá mě taky přijde trochu moc.

07.06.2011 | 21:38:53 | luke20 Reagovat

ani ja nie som fanúšik nemeckých interiérov,je to vec názoru ale ako napísal daniel že prémiová A6 nesiahá lagune ani po paty je dosť odvážne tvrdenie.

07.06.2011 | 21:28:46 | devil64 Reagovat

devil64

Co se týče interieru tak říct že na to nemá nevím no .Spíš jde o otázku vkusu.Laguna nebo Peugeot 406 mají naprosto jiný design .Mě osobně se líbí víc ,a když třeba srovnám 406 a Passat stejného roku tak dle mě je 406 lepší ,nepůsobí tolik plastově ,a není tak strohý jako u VW a Škoda.Ale to je otázka vkusu.Neříkám že VW má špatný interier ,ale pro mě ho má 406 hezčí a z lepších materiálu to samí Laguna nevím s jakých materiálu ,ale designem na mě působí víc než třeba v Passatu.

07.06.2011 | 21:15:56 | luke20 Reagovat

danielovy ch

1.o výfuku som nepísal ja ale ľuboš 2.sviečky som nemenil lebo mám diesel 3.diskutovať o danom aute je potrebné,ale je dobré ak recenzista píše pravdu.4.napísať o 11-12 ročnom aute že na ňom nieje ani smítko hrdze je smiešne do karosérie patrí aj podvozok tak si ho skús pozrieť aj na zdviháku zo spodu a neverím že tam žiadna hrdza nebude.5.interier A6,A4,pasat bez urážky na to fakt laguna nemá to je len tvoj názor.6.ja mám tiež auto rv.2000 karoséria je krásna ako nová ale priznávam že na podvozku hrdza je,mám diesel motor ale netvrdím ako koncernový priaznivci že mám spotrebu4.0litra a ak sa ma niekto spýta tak mu poviem pravdu 5.8-6.0l.

07.06.2011 | 20:39:42 | devil64 Reagovat

Prepáč, že sme urazili Tvoju ješitnosť a nepochválili Ti super výber...

Keďže som sám v 21 rokoch nebol lepší a ako prvú kraksňu som si kúpil Tatru 613...., mám pochopenie pre podobné úlety:)), aj ja som si zajazdil dosť málo, ale som veľa rypol, kým som dal do poriadku až som nakoniec Tatru rozflákal...:))

Takže dole podo mnou majú PRAVDU, za tak malý nábeh KM, by sa Ti už oplatilo viacej jazdiť taxíkom:))

P.S. Ale nepochopil som, ako Ti mohol vadný EGR ventil spôsobiť poškodenie turba, to by ma teda fakt zaujímalo, lebo tomu neviem prísť na koreň..
Ďakujem za vysvetlenie.

07.06.2011 | 20:27:05 | ľuboš Reagovat

....

Jen pro upresneni celkova nepredvidatelna zavada byla v cene 7 tisic , repasovane turbodmychadlo. Nic vic nic min...Penize ze serva byli strhle pri koupe. Vsechno ostatni je jen spotrebni vec , kterou jsem vymenil ze svoji vlastni vule....zadnejch 30 tisic ani 50 tisic ....pouze 7 tisic repas a 5 tisic prace v kterej byla vymena desticek , vycisteni egr , namontovani turbodmychadla....Jinak pokud by to nekoho zajimalo tak v servise mi rekli , ze pricinou toho ze se turbo vysypalo byl zaneseny egr ventil....takze naposledy prosim laskave zavada daneho auta stale 7 tisic....kdybych si koupil jakekoliv jineho auto tak ty zbyle penize do toho stejne vrazim. Mozna na felicii bych usetril , ale to uz je zase jinej list stranky...

07.06.2011 | 19:51:45 | DanielCh Reagovat

....

Vidim to tak , ze zadnou dalsi recenzi asi uz na tenhle web nikdy nepridam. Misto aby ste dizkutovali o dannem automobilu tak tady zpochybnujete moje tvrzeni , vysmivate se a delate vse proti srsti. Co je jeste horsi tak nekteri jedinci neumeji vubec cist...treba takovej uzivatel devil64 to podle me necetl ani jednou a jen hledal to do z ceho by mohl obratem dat zpetnou ranu. Drahy devile , ja jsem psal , ze na kastli nejni zadna rez , to , ze je fejfuk prorezavelej tak , ze je vnem dira to je vec druha. Ale ja psal na kastli. Tak prosim nauci se cist a potom komentuj.....

Mimochodem nejste to vy kterej ste jel z Tesina do Veseli nad Luznici 300 km na dva valce ? a menil ste svicky po jedne ?

07.06.2011 | 19:43:58 | DanielCh Reagovat

To DanielCh.

Do pytle, aut je přece dost a kdo si chce vybrat, má z čeho. Přijde mi rozumnější dát při koupi něco víc za auto, které má doložitelnou historii provozu (i servisu, v lepším případě), než vzít "plečku" jen proto, že mi majitel dává slevu 2000Kč na servo "po smrti". Výměnu náplní, případně brzdových destiček považuji za samozřejmost, to mne však nebude stát skoro 35 "litrů" a k tomu dalších víc než pět za výfuk. Najet 4500km s náklady skoro 50000Kč (včetně paliva) mi přijde jako "hodně drahá sranda"

07.06.2011 | 15:43:07 | NISMO Reagovat

Súhlas s devil64, ziadna hrdza, ale vyfuk ide odpadnut...Asi sa mlady este nepozrel poriadne na podvozok....

07.06.2011 | 14:58:40 | ľuboš Reagovat

devil64

Tak já tedy nevím kdo jezdil s mím autem.Ale já tam nemám nikde ani škrábanec vůbec nic.Ani odřený zrcátka nic prostě.A to je z roku 2000.Jistě že třeba podvozek není jako noví ,ale nemá k tomu daleko.Ani na předchozím R19 z roku 1990 co se karoserie týče .Tak kromě min koroze jenž jsem po zimě opravil.Nebylo nic.Jen na leví zrcátko z lehka odřený.Podvozek to už poznamenalo stáří .Ale jinak OK.

07.06.2011 | 14:49:11 | luke20 Reagovat

vtipnejší vyhráva

ani smítko hrze hahaha,takúto hlášku by som si nedovolil napísať ani o štvorročnom aute,napíš ešte nejaký dobrý vtip.

07.06.2011 | 14:43:46 | devil64 Reagovat

NISMO

Ty poruchy co na tom měl .Není nic neobvyklého hlavně když má auto najeto 190 000km.A předchozí majitel to nevyměnil.Takže jde o opotřebovanou součástku.Jinak filtry kapaliny a rozvody ,je dle mě základ to vyměnit ,pokud to není naprosto nový auto.Nebo nemá k tomu dokumentaci že se to měnilo.A navíc o tom věděl ,tak je to jeho problém.

07.06.2011 | 14:41:04 | luke20 Reagovat

Tak za 5měsíců je to docela dost ,peněz když vezmu že R19 přišla za 12let zhruba na 38 000kč.Já mám tu 406 necelý rok a zatím jen jezdím.Po půl roce by mě to docela vadilo dát tolik peněz za opravy.Ale každý to má jinak.Ale jak znám Renault tak ted už dá na nějaký čas pokoj.

07.06.2011 | 14:30:57 | luke20 Reagovat

Jedine mladosť-pochabosť ospravedlňuje mladého úísať takéto xobotiny..:))

13:57: anonym: Ako vidím, autám rozumieš!!:)), len tak ďalej, kde sa hrabe Dikobraz /humoristický časopis../

07.06.2011 | 14:13:59 | ľuboš Reagovat

for NISMO

To , ze jsem auto koupil s poskozenym servem jsem uz vedel , byla pri kupu udelana dva tisice sleva , protoze nove servo stoji asi pet tisic...ja sehnal pouzite za dva....
Turbodmychadlo : auto ma nakroucino temer 190 tisic na puvodni turbodmychadlo...pride ti to snad malo ? Kdyz vezmu , ze auto jezdilo jen mesto , jelikoz predchazozi majitel bydlel v Praze tak mi to prijde extreme dobry....Nechapu co ty na tom nechapes , me to prijde uplne logicky...to ze si auto vyzadalo desticky , naplne , filtry a rozvody (ktere by prej jeste par tisic vydrzeli , stejne pro jistotu na vymenu) tak mi tvuj argument prijde docela dost neobjektivni :/

07.06.2011 | 14:07:39 | DanielCh Reagovat

jens

s peugeotem bych to rozhodně nesrovnával. zatímco peugeot má mechanické skupiny průměrné, renaulťácké motory a převodovky jsou proti nim jedničkové, a to nemluvím o brzdách. tak to platí nejen v německu, ale i ve francii.

07.06.2011 | 13:57:29 |  Reagovat

RE: jens

renaulty vzdy mali slabe a problemove prevodovky ktore sa sypali

20.09.2012 | 15:50:11 | ja  | 84.13.199.* Reagovat

Hmm...

Koukám, velmi dobrý "kup". Za 5 měsíců, počítám-li dobře, "proinvestováno" cca 34500Kč. A když uvážím, že tomu každou chvíli upadne výfuk :-)... Tak nevím, dělá si prču nebo to nedejbůh myslí vážně? Spolehlivost 8/10 si asi každý představujeme jinak.
À propos, hold se vzává králům, někteří to však holt pořád neví :-(.

07.06.2011 | 12:55:53 | NISMO Reagovat

SBT

SureBet Tým

- utkáváme se s bookmakery z celého světa více než rok

- aktuální PROFIT více než 5000%

- registrace a zkouška naší služby zdarma

www.surebet.cz

07.06.2011 | 10:57:12 |  Reagovat

dodatek 2

Ano je ve vybave RXE...takze auto klima , 4 el. okna , el zrcadka + vyhrivani , 4 airbag , ABS ,alternativni celni sklo, palubni pocitac (mluvici), zamek radici paky , CD menic na 5 CD, ovldani radia pod volantem a vsechny ostatni veci u teto tridy scela bezne...posilovac rizeni, loketni operku vzadu i vepredu, central na DO....
Pokud vam nefunguje nejake osvetleni vozu napriklad brzdove svetlo auto vas na to upozorni , pokud nefunguje zarovka v blinkru auto na to samo upozorni...Velke mnozstvi odkladacich prostoru a schranek.

Jako velke plus beru u tohoto vozidla brzdy. Spojeni ctyr kotouci s ABS a vahou vozidla je taky na vysoke urovni auto brzdi rovnomerne a je i pri prudkem brzdeni dobre ovladatelne....Dobre jsou u vsech renaultu vseobecne vyreseny zrcadka , ktere jdou "sklopit" i do opacneho smeru. Nejni to tak davno co v noci sel po ulici nejaky ozrali idiot a ulamoval zrcadka u vsech aut....Temer u vsech se mu je podarilo urvat nebo alespon zlomit. U renaultu se ztcadko poda a vydrzi. To je hlavne prakticke kdyz vyjizdite z male garaze (vlastni zkusenost)....

Cenu nahradnich dilu ale hodnotim jako nejhorsi....Co sem sledoval ceny tak originalni dily jsou velice , velice nakladne. Pokud se budeme bavit o replikach tak je cena o polovinu nize , ale i presto je to hodne...

Do budoucna me ceka akorat vymena stredoveho a zadniho vyfuku. Do peti tisic se pry nevejdu.

07.06.2011 | 02:34:00 | DanielCh Reagovat

Interier

Tedy můj názor.Mám 406stku z roku 2000.A zase mě přijde interier o proti Laguně více luxusněji.Ale záleží na verzi a vybavení jak u 406 tak u Laguny.

07.06.2011 | 01:08:11 | luke20 Reagovat

DanielCh

Naprostý souhlas co se týče francouzských aut.Zejména Peugeot a Renault.Moje vlastní zkušenost dobrá.

07.06.2011 | 01:05:09 | luke20 Reagovat

dodatek

Jeste jsem zapomel dodat , ze auto asi mesic stalo nez se vymenilo to turbo i s rozvoda , proto tak velka prodleva mezi casem a najetyma km. Jak rikam , pokud koupite tohodle auta dobry kus po dobry majiteli nebudete delat nic jineho nez chvalit...Pokud koupite spatny kus tak nebudete delat nic jineho nez nadavat....Nebudu tu porovnavat jestli se tahla stara francouzka limuzina spolehlivosti rovna koncernovym automobilum. Jen me znacne irituje kdyz si clovek koupi auto , ktere ma natocino prez 250 tisic a mnohem vic a potom tu pise , jakej je to neuveritelnej krap a ze koncernovym aute by se mu to nestalo. Zklamu vas , stalo ! :) (vezmeme li v potaz , ze by auto vlastnil stejny clovek , stejny rok vyroby , stejny pocet km) . Mozna jeste driv nez na Lagune x)

07.06.2011 | 00:56:46 | DanielCh Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Laguna