Recenze Renault R19
“Strašné auto. Nikdy víc žádný Renault ke mně domů nesmí!!!!”

Autor recenze: cimik (27 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:1.8 RN Stav km při koupi:60 000 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 18. 11. 2008

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.2

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab 100

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Víc poruchové auto asi neexistuje, několikrát jsem proklel celý Renault.
Takže stručně: Katalizátor, lambda sonda, problémy se servem, elektrika - neustálé problémy se startérem, výměna alternátoru, v létě problémy s chlazením, ložiska, čepy - vše měněno. K tomu koroze karoserie a podvozku.
Auto mělo jednu specialitku - v noci při jízdě z ničeho nic zhasl motor, zhasly světla a nic nefungovalo. Velice bezpečné např. při jízdě po dálnici, hlavně v levém pruhu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Myslím že výčet závad, které se na autě za rok co jsem ho měl projevily, mluví za vše. Už nikdy mně auto s p...ou ve znaku nesmí do baráku! Naštěstí mně ho rozbila jedna nezkušená slečna s tereňákem, která mně nedala přednost. Pojišťovna dobře zaplatila. Naštěstí. Protože jinak nevím, kdo by to koupil a jak bych se toho zbavil.
Pozitivum bylo snad jen ve francouzském pohodlí, ale to pozitivní stonásobně přebily negativa.
Ještě k motoru ... na 1.8 neskutečný lenoch s vysokou spotřebou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19

Vložit komentář

ľuboš

Tak těch 20s to zase si přehnal,nevím s 1.3 sem nejel jen s 1.6 55kw a tá za těch 12-13 dát mohla na 100km.S Chamadem 54kw 12s dal ,a Felda má ještě větší krouták než R19

13.04.2011 | 21:25:25 | luke20 Reagovat

Tak tu Feldu sem napsal dle údajů z netu ,jiank to že R19 54kw dá 12s 0-100 za tím si stojím.

13.04.2011 | 21:03:40 | luke20 Reagovat

Ty sprinty by mě v reálu docela zajímaly. Organizuje se něco takového u nás? Rád bych si zasprintil.

13.04.2011 | 18:47:54 |  Reagovat

Luboš

Samozřejmě že felda nedá 100 pod 15 vteřin, a i to je dost optimistický údaj a je k tomu zapotřebí velmi dobrého řidiče (i velmi dobré feldy) :-))

13.04.2011 | 18:45:41 |  Reagovat

RE: Luboš

kamarádky felicie bez úprav cca 11 vteřin )

09.01.2014 | 18:12:01 | josef  | 88.101.129.* Reagovat

Sprinty

Tak pokud vím, tak se Sprinty dělají na 400metrů pánové...
Viz co jsem uváděl níže, jak mě rozhodil čas o tom, že tady někdo psal, že Renault udělá 400metrů za 12,9 sekund.

13.04.2011 | 18:41:22 | svlastik Reagovat

Až si dobre pamätám, tak Favorit zvládol 0-100 km/h za cca 30 sekúnd.

A Felícia za 12,5?!!:))

Snívajte ďalej, ak dá za 20, tak je OK.

13.04.2011 | 18:36:59 | ľuboš Reagovat

Jerry

Však to je jasný .A navíc málo jaký auto nad 2.0 bez turba má 100kw ,kdyby tak jezdily všechny auta nad 15s 0-100 km pod 100kw tak nevím kde by jsme byly ,asi tak 30 let zpět.Říkám i Felda 1.3 50kw dá za 12.5s je zase lehčí jako Octavia.Ten Renault má stejně kw jako Octavia jenže je lehčí asi o 200kg,takže to dá za těch 11-12s.Před 20 lety už byly auta co dokázaly 0-100 9s třeba Croma 2.0 turbo.

13.04.2011 | 16:50:38 |  Reagovat

Svlastiku...

"Protože pod 15sekund dá auto 100kW s 1000kg hrubým odhadem a průměrnou řadičkou s omezovačem." Velmi obecné, ale praxe je jinde. Renaultisté omluví malé odbočení: Octavia 1,6 - 55kW - 135Nm - 1280kg = 0-100Km za 14,5s a to je do těch tvých uváděných 100kW dost daleko.

13.04.2011 | 16:39:47 | Jerry Reagovat

SVLASTIK

Ještě bych doplnil http://www.youtube.com/watch?v=hbfGU42uvmY&feature=related
16v R19

13.04.2011 | 16:34:23 | luke20 Reagovat

SVLASTIK

Tady máš 2.0 16v 406 99kw
http://www.youtube.com/watch?v=_BxhO6JF44M

13.04.2011 | 16:31:41 | luke20 Reagovat

SVLASTIK

Jinak R19 16v 99kw má 0-100 8,7s ,po úpravě je schopný dosáhnout 6.6s z 0-100.Stačí se podívat na recenze videa znát to auto atd.To i Felda 1.3 50kw dá 0-100 za 13s

13.04.2011 | 16:20:51 | luke20 Reagovat

SVLASTIK

Jediný auto co znám co jede z 0-100 za 18s je Favorit s karburátorem.Trochu nesmysl aby auta pod 100kw nešly na sto pod 15s,trochu divný ne?Pač za 10s dám s Peugeot 406 2.0 99kw a váží 1475kg.

13.04.2011 | 16:14:48 | luke20 Reagovat

svlastik teoretik

nevím kam na ty počty chodíš. megane se 74kw v kombi s váhou 1430kg dá stovku za 10,2s. jdeš na to jen teoreticky. trošku si pročti nějaké testy

13.04.2011 | 15:46:06 |  Reagovat

Tak 1.4 43kw to je možný to nevím ,ale co jsem měl tu 54kw tak za těch 11-12s tu 100 dala s přehledem.A to ještě na 3 kolem 4500ot.

13.04.2011 | 14:17:14 | luke20 Reagovat

Sprinty

3dv. Rencek 19 je dobrý a ten nejsilnější tady jak se popisovalo tedy nad 80kW plus nějaké drobné úpravy dá tak 14,9s což je dost dobrý výsledek. Protože pod 15sekund dá auto 100kW s 1000kg hrubým odhadem a průměrnou řadičkou s omezovačem. Každá sekunda rychlejšího času tedy pod, je zapotřebí přidat na autě výkon o stejné váze asi tak 40kW nebo 4x4 stačí 25kW. A nad 15 sekund už je to jedno co je to za auto, jen trefit otáčky jako stroj a nějaký ten kW se taky hodí. Takže ta slabší verze může dát i 17,5 sekund s dobrým řidičem.

13.04.2011 | 13:42:26 | svlastik Reagovat

Teraz pozerám, že je to obsah 1,8, čo je niečo iné ako 1,4, pár sekúnd-2-3 to môže uobiť lepšie, uznávam, ale netreba mať ružové okuliare.
ľuboš

13.04.2011 | 13:32:01 |  Reagovat

18-19 sek. je kravina, to auto je lehké, celkem živé a nedělejte z toho nej lenocha na světě. 18-19 sek, za tolik to dokáže snad tak octavia SDI

13.04.2011 | 12:44:05 |  Reagovat

Tady je 1.4 ta má 43kw ta už je pomalejší ,ale i tak to není zase tak strašný http://www.youtube.com/watch?v=7lXyARZ3ZQA&feature=related

Já jsem většinou najížděl na dálnici do práce kolem ty 100km na 3 převodoví stupen,což teda ted dám stím Peugeotem v klidu a neženu to na 4 převodoví stupen.

13.04.2011 | 12:42:51 | luke20 Reagovat

Luboš

On to nebyl vyloženě sráč :) ,těch 75 koní k té váze 1050kg můžu říct že někdy jelo až nad očekávání ,si pamatuji že tenkrát jsem to měřil 0-120km a to bylo zhruba 15s.Takže na těch 145km to bude díl ,ono to táhne do těch 145km docela slušně pak už se to o něco zpomalí a jak se říkal na max 179km to může dejme tomu ukázat na tachometru více ne.A na toho Golfa to prostě nemá ,technicky někde jinde výkonově atd.

13.04.2011 | 12:29:32 | luke20 Reagovat

Luboš

Tak 15s to zase ne ,ale těch 11-12s to je .A 145 12.9s je prostě blbost to dá tak za 16-17s,už ted nevím přesně je to půl roku co to auto nemám nějak se mě tyhle věci už vytratily z paměti. Tady je video 0-100 tak to jelo i mě. http://www.youtube.com/watch?v=DjiD6XvJWJ4

13.04.2011 | 12:22:03 | luke20 Reagovat

12.4., 20:17: Nič v zlom, 145 km/h za 12,93 sek?!!

Daj si ľad na hlavu a nepíš hlúposti. Ten R 19, ak sa dostane k 15 sek. na 100 km/h... tak si gratuluj, skôr k 18-19.

13.04.2011 | 12:07:30 | ľuboš Reagovat

Sprint 400m

No tak jestli jsi to dal za 12 vteřin, tak v tom případě bys musel mít pod kapotou asi 3,0l a dlouhé převody na převodovce, pak možná ano.
Jsi asi byl poprvé v životě na sprintech a díval se jaký je čas prvního umístění že. Auto za 12 vteřin dá nejvyšší sportovní vůz jakékoliv značky a jestli Renault tak Clio s nachipovaným 2 litrem, nebo jakýkoliv seriový model, který je odvozen od závodu Rally a nebo špatně vyspaný řidič v supersportu. :))) Tomu Golfu bych věřil, kdyby byl řidič opravdu machr, motor z vyššího modelu nad rok 91 a dal si záležet na tento čas, k tomu verze speciál, čili ostré vačky, snížená hlava, dočasně zvýšený výkon turba a holou kastli, vytažené tapecíry s jedinou sedačkou. :))) Když se tady bavíme o tabulkových hodnotách zrychlení, tak věz, že to udává stroj, nikoliv člověk, ani ten nejlepší řidič se nedostane k tabulkovým hodnotám zrychlení, pokud si nevytuní auto.

13.04.2011 | 07:54:48 | svlastik Reagovat

Jinak
VW Golf 1.8 T

Zdvihový objem-1781ccm
Točiví moment 210nm
Točiví moment (otáčky ) 1750ot
Výkon 110kw při 5700ot
Max 216km
0-100 - 8.5s což je asi o 2 setiny rychlejší jak 16v 99kw jenže to váží 1050kg a golf 1300kg.Kdybys to napsal o 16v tak neřeknu nic ale 54kw je prostě blbost.
R19
Zdvihový objem 1721ccm
Točiví moment 125nm
Točiví moment (otáčky) 3250ot
max rychlost 171km
Výkon 54kw pří 5500ot.
0-100 11.5s
Golf má více bodoví vstřikování + turbo a 20ventilů .R19 má jednobodoví a 8 ventilů.Spíš bych řekl že ten stím golfem nejel na doraz .Pač je to prostě naprostá kravina .

13.04.2011 | 03:04:12 | luke20 Reagovat

To je sice pravda že nejsem přes R19 inženýr ,ale je to prostě kravina ,aby neupravený orig motor 54kw jel 220km.Já jsem to auto měl zachovalý ,a prostě víc nejede ,s tím Peugeotem mám v TP max 201 ,a jel sem sním dle tachometru 210Km víc to nepustí ,to stejný R19 prostě kravina ,to auto bylo lehký valilo dobře to je pravda ,ale nikdy to nepojede víc jak je v jeho silách .Žádný majitel s auta pokud ho neupraví ,tak jakýmkoliv staráním ho nezrychlí .A když už tak R19 1.4 má 47kw a na tachometru má taky 220km ,ale jede max 160km.Bylo víc známých ,co měly taky R19 většinou PH 2 ,ale jedině kdo jel s R19 přes 215km byl ten co měl 16v 99kw.Tohle mě prostě nevymluvíš.A ten jenž měl motor 66kw tak jel z kopce max 190 km dle tachometru víc to nepustí .Vezmu to tak auto jenž mám ted tak má motor 1997ccm a výkon 99kw .Na 2 převodoví stupen to dá 90km na 6700ot/min.R19 dala na 2 stupen 80km při 5500ot a víc to nepustilo prostě.Plyn na podlaze a dál to nejelo.nejezdil jsem stím často tímhle stylem ,ale za tu dobu několikrát ano a prostě vím sví.Každej má svou zkušenost ,ale prostě tomu nevěřím.

13.04.2011 | 02:45:34 | luke20 Reagovat

Anonym 20.17

Nesmysl..Technické možnosti prostě motoru o výkonu 54kW neumožní jet 220km/h. A může být nový. 220km/h věřím autu cca o výkonu 90kW a výš. Třeba laguna 2,0 84kW těch 220 na tachometru zvládla. Ale ve skutečnosti , jestli to bylo 210, tak dobře....(TP rovných 200) S R19 54kW jsem taky měl tu čest, jel solidně, ale nedělajte z něj proboha závodničku!! Já měl 81kW verzi, a v táhlém kopci mě ujela i octávka TDi 66kW- v té době hit. Tak to je buhužel, nerad jsem to přiznával, ale je to tak. Já měl asponky dobrý pocit, protože na maximálku jsem už pak zase tu octu lehce překonal :D Ale to je v běžném provozu celkem na prd

12.04.2011 | 23:19:42 |  Reagovat

Rozdíl je asi takový že na 400 metrech ten Golf ti ujíždí asi takovým rozdílem jako když budeš stát na místě a kolem tebe proběhne běžec.Takže výrazný rozdíl.

12.04.2011 | 20:54:35 |  Reagovat

R19 1.8 54kw

věřte tomu nebo ne, ale 220 jsem s nim letěl a spotřeba mi taky sedí, a to že jsi měl R19 12 let neznamena že si přes ně inženyr. Není kus jako kus a když se o to perfektně staráš tak tyto hodnoty nejsou problem a téměř z káždého auta dostaneš to co je na tachometru, mimo vozů s omezovačem. Někdy si to zkus. Sprint na 400m 145km/h za 12.93s a ano VW golf 1.8T má 110kw oproti R19 54kw, Golf 400m 160km/h a to není takový rozdíl.

12.04.2011 | 20:17:33 |  Reagovat

Nebo nemůžu zjistit můžu ,ale dle toho PC je to asi přesnější.

11.04.2011 | 01:09:56 | luke20 Reagovat

No tak to bylo Euro 2 asi ,už si to nepamatuji přesně ale platil jsem 3000kč ,a to sem myslel že u auta z roku 2000 nebudu platit nic ,ale pak jsem zjistil že to je podle Emisí .Původně jsem neměl v plánu 406 vůbec a už vůbec ne 2.0 ,ale nakonec mě padl do oka tam sem ho musel mít,sice spotřeba je kolem těch 11l ,ale není to zase nic katastrofálního že bych musel stavit pořád u pumpy.Na plnou nádrž jezdím zhruba tak 3 týdny ,a denně najezdím kolem 30km.Ale ono i stím 2.0 když člověk to vyloženě nevytáčí a nežene tak kolem těch 9-10l se to dá,ale těžko to poznám nemám tam PC ,je tam ale nemá tolik funkcí ukazuje když bliká kontrolka benzínu ,na panelu že ho je málo atd.Ale na páčce od stěračů nemám funkční tlačítko.

11.04.2011 | 01:01:21 | luke20 Reagovat

Podle mne ani euro 3 není zpoplatněno- 3 litry jsem platil za euro 2 v laguně 1. generace - 1997rok výroby

11.04.2011 | 00:51:12 |  Reagovat

Tak já tam mám 99kw při 6000ot,a zdvihový objem 1997ccm.Ekopoplatek jsem platil Euro 3 ,bylo tom myslím 3000kč.Je to z roku 2000 ,a dovoz něměcko a já jsem první majitel v ČR .Takže mě neminulo ho bohužel zaplatit.

11.04.2011 | 00:39:52 | luke20 Reagovat

Samý motor 2.2 HDi v novějších modelech (407, C5 facelift atd) má již twinturbo a výkon 125kW

11.04.2011 | 00:34:30 |  Reagovat

2.2HDi

Nn, moje ve 406 sedan, datum první registrace 13.06.2002 má max. výkon dle TP 98,5kW/ 4000ot.(asi 133-134koní), zdvihový objem 2179 ccm, ostatní zde bylo řečeno. Ekopoplatek se neplatí, díky FAP filtru plní normu E4 (EU 99/102) ostatní jsem již napsal...

11.04.2011 | 00:33:01 |  Reagovat

Právě známej má 1.816v 81kw ,a 0-100 má taky za 9.9s,ale 1.8 16v je lehčí ,on ten 2.0 je těžší .

11.04.2011 | 00:32:33 | luke20 Reagovat

..

Myslím že 2.2 HDI má i o něco víc KW jako benzín já mám 99kw ,a HDI má myslím co jsem viděl 101kw?

11.04.2011 | 00:27:08 | luke20 Reagovat

Těžko říct. V TP mám jen 1410kg.. Max. rychlost 205. Podle jedné tabulky je u toho 317Nm krouťák, zrychlení 0-100 za 9.9s. Údaje skoro shodně s tím Tvým 2,0 16v. Přitom bych si myslel, že z 0 na 100 bude ten benzín svižnější než dehet. Pak dál už ne, zkušenost, měl jsem benzín o cca stejných číslech

10.04.2011 | 23:52:55 |  Reagovat

Tak jsem se pro ujištění podíval to techničáku ,a je tam 1475Kg,ale mám Kombi.Je tam 0-100 za 9,9s max 201km a těch 190nm točiví moment.

10.04.2011 | 22:19:33 | luke20 Reagovat

Moje 406 v dieslu 2,2hdi má v TP hmotnost 1410kg, že by byl benzíňák těžší..? I když mě mate poznámka dole, že v případě mimořádné výbavy (ABS...) se zvyšuje pohotovostní a snižuje užitečná hmotnost až o 125kg. Nevím, ABS je u 406 snad standart, (u mne už i ESp) kolik teda váží moje auto asi přesně nezjistím.

10.04.2011 | 19:49:34 |  Reagovat

.

Já mám ted Peugeot 406 2.0 16v 99kw benzín ,a v techničáku mám uvedený že krouták je kolem 190nm.Ale zase váží 1450 kg ,ale když se rozjede tak už valí ,ale kvůli té váze to jde občas znát ,a chtělo by to alespon 120kw.Ale jinak valí krásně.

10.04.2011 | 17:54:07 | luke20 Reagovat

luke20

1,2 konkrétně kamošova měla 40kW. 1,4 měl známý, ta měla 55kW (ale to bylo 1,4e posledních let výroby) obyč 1,4 měla tuším jen 43kw. Ale ono to není jen o kW- říkáš že máš 99kW. V R19 těch samých 99kW pojede asi líp, protože to je o hromadu lehčí auto. A zase, já mám jen 98kW, ale v HDi a 320Nm krouťák - jede to daleko líp, než třeba předešlá laguna 2,0benzín se 102kW - dělá to ten točivý moment

10.04.2011 | 15:40:16 |  Reagovat

.

Tak 81kw si nedokážu u R19 představit ,to musí dobře valit.Jednou sem se sní setkal v bazaru ,dovoz italie,ale neměl sem možnost sní jet.Jj tak 1.2 nebo 1.4 to je už moc zabitý to má myslím kolem 47 kw.Myslím si že tak těch 66kw je už dobrý nejlíp 99kw 16v.Těch 99kw mám ted ,ale už né u R19

10.04.2011 | 13:51:29 | luke20 Reagovat

Luke20-Těch 215km/h

myslím čistě tachometrových, jinak v TP měl myslím uvedenou max. 195km/h. 81kW jel opravdu slušně, navíc měl výbavu na svoji dobu velice slušnou- i klima,ABS, počitač. Kamarád měl opticky stejný model, jen motor 1,2 , tož moje verze byla oproti tomu raketa -a tam navíc nebyl ani centrál nbo otáčkoměr :D 1,2 jela tak 160

10.04.2011 | 11:32:11 |  Reagovat

..

Jinak bych chtěl ještě dodat že těch 60 000km ,nevím kdy jste ho kupoval ,ale taky to muže být stočený mě to začalo korodovat asi až ,když to bylo 17 let starý a to na místech pod zadním světlem a pod SPZ ,kde mě to odírala podložka od SPZ ,tak sem tam dal menší ,a každý rok po zimě sem to otřel smirk papírem a našplíchal sprejem a byl pokoj .Jinak lemy byly OK a zbytek karoserie taky ,jinak podotknu že možná i tím že před koupí auto bylo garážované a u mě těch 12 let taky.Služby ukončilo v roce 2010 při najetí 256 000km,kdy praskla hlava motoru ,ale ta ty léta co sloužilo tak žádný velký závady ,nejčastější výměna čepů a ložisek ,+ asi při 170 000km převodovka.A vždy dojelo kam mělo ,takže můj názor je ten že to bylo dobrý spolehlivý auto,o který je taky se občas postarat.

10.04.2011 | 03:43:33 | luke20 Reagovat

cimik

Možná vám přijde že to je lenoch kvůli tomu že o proti Š-100 je to kultivovaný auto který při 100 neřve a nejede na doraz.Nevím co máte za motor ,ale 54kw nebyl nějak moc ,ale prostě na auto co váží sotva tunu je to dostačující ,pokud máte 66kw tak ,máte špatnej motor nebo ,něco není v pořádku.

10.04.2011 | 03:32:08 | luke20 Reagovat

Blbost

Je nesmysl aby R19 která má 54kw jela 220km ,měl sem to auto 12let .a vím že v techničáku je uvedeno max 171km a jel sem sním nejvíc a z kopce asi kolem 180 . Až motor 16v 99kw r19 jede max 215km . A ta cena 3500kč je zhruba za přední ložiska i s prací .Takže zřejmě popisuješ auto o kterým nic nevíš a nikdy si ho neřídil.Můžeš si říkat co chceš ,ale vypadá to tak.A ten Golf taky blbost pač golf 1.8Turbo má zhruba 150koní a R19 75 .A spotřeba 5-6?? to mě moc nesedí uvedená v techničáku byla kolem 7-9 nebo 8l.A auto při koupi jenž bylo starý 8 let a mělo najeto 115 000km tak byla spotřeba při normální jízdě kolem 9-10L.A tak to bylo celých 12 let ,po výměně několikrát filtrů svíček ,výfuku a nevím čeho ještě.Jinak auto to bylo dobrý:)Jinak nesmíš brát že auto jede max podle toho co má na tachecu ,taky sem to tak bral když mě bylo 8 let:)

10.04.2011 | 03:16:52 | luke20 Reagovat

kecy

Toho Golfa 1,8 T ses na sprintu držel jak ?Žes ho viděl na 400 metrech třista metrů před sebou.

09.04.2011 | 20:34:34 |  Reagovat

renault 19,1.9d

mal som síce diesel,rv.89 pri kúpe 214000km na konečnej 332000km bol ešte pojazdný ale akurat ku koncu stk začal tiecť zad.brzdový valček,a dosť velká korozia tak išiel preč.ked som ho kúpil tak sa začal kolotoč porúch neviem či si na všetky spomeniem:vodná pumpa,tesnenie pod hlavou,výmena spojky,poloos najprv jedna potom druhá,nevýhoda je že sa musí meniť celá ,nedá sa vymeniť len homokinetický kľb,v lete sa dosť prehrieval motor,oprava štartéru o niečo neskoršie alternátor,výmena hučiacich ložísk v pred.kolesách.tieto poruchy sa vyskytli asi prvého 2.5roku najprv som celý renault 1000krát preklial ale dalšie cca 3.5roka nastal asi zázrak bez poruchy len výmena oleja a brzdových platničiek.nepochopitelné bolo aj to ako motor s tolkými kilometrami štartoval aj v najtuhších mrazoch,chytil max. na druhý krát a spotreba sa naozaj dala v pohode spraviť 5l. takže na koniec som mu všetko odpustil, a dnes naň spomínam v dobrom.

09.04.2011 | 17:40:15 | dede Reagovat

A označení 1,8

je nepřesné (otcův měl na boku napsané 1,7, v TP 1,8) Většina má 1,8 , i když objem 1721 zaokrouhlíme na 1,8 docela těžko. Verze 65kW (1,8S)měla taky objem 1721. 66kW(1,8S), 79, 81kW(1,8 i ) už byly poctivé 1,8 (1794ccm)

09.04.2011 | 14:52:08 |  Reagovat

Rychlost 220 max.

na verzi 54kW mě přijde dost nereálná. Otec ji měl, na dálnici do Chorvatska s odřenýma ušima 190kmh. 65kW verze se dala dostat na 200. Osobně jsem vlastnil i verzi 1,8RTI 81kW, ta jela s dobrým větrem v zádech 215km/h -víc ani ránu.

09.04.2011 | 14:49:09 |  Reagovat

R19 1.8 54kw

Měl jsem R19 1.8 54 Kw a na auto jsem si nemohl stěžovat. Bylo téměř bezporuchový až na běžné věci u takto starých aut : destičky, kotouče, ložiska a brzdový hadičky na předku. cena cca 3500 a uto pak nemělo chybu. a co se týče rychlosti a spotřeby. Ryhlost 220 max. a na sprintech jsem se držel vw golf 4 1.8T takže fakt dobrý. spotřeba byla taky perfektní- dalku 5-6,5 město 6-8 a když jsem tomu dával tak do těch 10L/100km. a komfort?? perfektní, na tu dobu, ale i dnes. Takže jedním slovem PERFEKTNÍ!!!!

09.04.2011 | 14:12:11 | tom Reagovat

,,

Nevím za kolik jste ho koupil ,ale co čekáte od nevím 16 let starého auta nevím za 30 000kč ,že budete jen jezdit.A nevím teda jestli 1.8 byl zase takové lenoch měl jsem 54kw a k poměru váhy 1050kg to byl docela rychlík .A navíc jak se dívám že jste měl před tím škodu 100,tak snad ta nebyla rychlejší ,a navíc když kupuji auto a vím že 54kw tak nebudu čekat zázraky!

01.04.2011 | 15:17:05 | luke20 Reagovat

54kw

Motory 54kw byly nejspolehlivější které se montovaly do R19.Otec jí měl 12 let 3 roky sem sní jezdil já .A motor furt táhl bez problému ,moje zkušenost s R19 je ta že to bylo spolehlivé ,a kvalitní auto.Nesrovnatelná jízda s Feldou o 6 let mladším autem .Min koroze ,max oprava převodovka .Jediná velká.Jinak vždy dojelo ,až ke konci ve 20 letech stáří a 252 000km začínaly odcházet ,tak trochu věci,osvětlení panelu palubní desky ,a drobnosti jako osvětlení interieru ,špatný kontakt ve dveřích .atd.Ale za těch 12 let co najezdila v zimě v létě denně ,zhruba 30km .Víkendy i víc tak sloužila ,bych řekl až nad očekávání. Bohužel poslední nehoda prasklá hlava motoru ,což se nevyplatilo opravovat,ale na 20let konkrétně kousek jenž jsme měly sloužila dobře.A to co ty píšeš tak se mě nikdy nestalo lamb sonda se neměnila nikdy ,startér taky ne alternátor taky ne ,jen čepy ,olej filtr ,paliv filtr,tlumiče a výfuk.+ta převodovka.Pokaždé dojela kam měla a nikdy nebyl potřeba odtahová služba.Prostě pro mě dobrý a kvalitní auto.Ty už máš kousek který má něco za sebou ,a podle toho co píšeš tak asi ani nebylo moc v dobrým stavu ,což vypovídá o tom jak stím kdo zacházel před tebou .Mi ho měly od 8 let takže zbytek byl pod kontrolou .

22.03.2011 | 03:03:43 | luke20 Reagovat

Který Motor???

Motor 54Kw je ten nejlepší motor,co kdy Renault udělal.Za celé 3 roky,co to auto mam s tímto motorem,sem na tom autě nemusel skoro nic řešit,krom vodní pumpy,kterou sem si sám zkurvil a rozvodů,což je ale spotřební vada,která se řeší na každym autě.Tento motor je nejvíce používán právě proto,protože je téměř bez poruchy.

Já zase lituju lidi které vidim jezdit ve favoritu nebo Felícii,Audi 80 a vůbec v autě z Německých automobilek

10.12.2009 | 20:00:43 | Hamby Reagovat

ZHASINANI

Milí pánové... mám tuto zkušenost i já měl jsem R19 a známému se to stalo taky (ne na Octavii ale na oplu astra G)
jde o spatny kontakt na baterce myslim minusovy kontakt...nejelo ve vterine absolutně nic myslel jsem že auto právě dostalo infarkt a umřelo.koupil jsem nový ukostření k baterce a bylo to o.k. stálo mně to 50 korunek...a vy se málem zabijete... truhlici :-)))

25.08.2009 | 17:43:57 | Petus Reagovat

souhlas s cimikem

PLně souhlasim,nejporuchovějši auta evropy,bohužel vlastnil jsem jich několik,vždycky jsem si řikal,asi špatny kus.Už nikdy VÍC,dopuručuji vyhnout se velkym obloukem.Když vidim jet někoho v Renaultu,tak je mi ho líto..

25.02.2009 | 13:17:19 |  Reagovat

pro Ferry

Ty musíš být asi hodně bohatý, když chceš kupovat a neustále vrážet prachy do té nejhorší značky na světě. Přeji pevné nervy.

25.02.2009 | 12:54:52 | cimik Reagovat

motor

1,8 66kW, 54kW se nevyplatí, 1,4 43 kW (to mám já) je tak dobrá do města a do rychlostí kolem 150 km/h. Ta 1,4e (energy) má 55kW a je to trochu lepší, ale zas je třeba to točit.

Diesel bez turba vůbec nebrat, to je mrtvola a jediný co se dělalo je 1,9 TD s 66 kW.

Za mne 1,8 66kW (má to stejný blok jako ta 54 kW verze, jen vícebodový vstřikování a trochu jinou hlavu).

25.02.2009 | 12:32:57 | Mr.Brain Reagovat

motor do R19?

R 19 ted sháním, jen jaký zvolit motor.Poradíte někdo?Základní 1,4 jsem zavrhl hned. Zajímavější mě přijde 1,4e terá už má 80k a to není nejhorší. 54kW na 1721 objem mi taky přijde málo, ale zase tento motor je daleko nejrozšířenější. Musel být nějaký důvod, proč jej lidé spíše kupovali, oporti čtyřbodu 65kW(66). Málo rozšířený 1,8/81kW mě láká, ale mám velký strach z cen náhradních dílů a oprav.1,8 16v nechci kvůli spotřebě.Přidáte někdo názor?

23.02.2009 | 09:27:48 | Ferry Reagovat

motor

Pokud to byla 1721 ccm a 54 kW tak se tomu lenochu moc nedivím. Blíží se to spíš stylem a průběhem výkonu dieselu než benzínu. Pokud to byl F3N s 66 kW (vícebod) tak je to trochu divný, tohle moc nežere. I když zas jestli někdo čeká s 1,8 spotřebu 5 litrů....

23.02.2009 | 08:57:47 | Mr.Brain Reagovat

Tak presne

to isté sa mi stalo na Š Octavii 1,9 Tdi - v noci na diaľnici pri cca 140 km/hod. Dva krát, a nikto, žiadny servis nevedel čo tomu je! A bol to des. Odvtedy nemôžem škodu ani vidieť. Odmietol som na tom jazdiť a prešiel som na Renaulta Megana Grandtour a som spokojny. Jazdil som aj Thaliu, Megane Grandtour, Clio a nemal som žiadne problémy, okrem bežných servisných vecí. Kolega mal R 19, kúpil ju staršiu a úplne ju za 3 roky zodral, urobil na nej okolo 100 tis, bez problémov, ale dával na nej robiť kvalitný servis, síce nie autorizovaný, lebo ten stojí za .........

18.02.2009 | 23:27:19 | Peter68 Reagovat

Ano, se servisní knížkou, koupeno tehdy přímo v Renaultu jako auto ve skvělém stavu.
Ještě se vrátím k té specialitě - zhasnutí všeho při jízdě. Když se to stalo, tak po chvíli auto zase nastartovalo a jelo dál. V oficc servisu ( byl jsem všude možně, nikdo si nevěděl rady) se na mě dívali jako na blázna a vůbec mně nevěřili, po druhé udělali diagnostiku motoru - na mé tvrzení, že se jedná o elektrickou závadu s úsměvem nereagovali. Když se to stalo potřetí - zase v noci - tak jsem se rozhodl, že auto pujde pryč. Naštěstí mnou nezaviněná autonehoda to vyřešila.

26.11.2008 | 13:14:35 | cimik Reagovat

60 tisic najazdene

26.11.2008 | 08:48:24 |  Reagovat

Auto mělo jednu specialitku - v noci při jízdě z ničeho nic zhasl motor, zhasly světla a nic nefungovalo. Velice bezpečné např. při jízdě po dálnici, hlavně v levém pruhu.----Tak toto se mě přesně stalo na tom samém autě..Stalo se mi to pouze jednou a nikdy se nepřišlo, čím to bylo.(mělo najeto kolem 90 000 se serviskou) 1,8S RT

25.11.2008 | 18:57:11 | jašin Reagovat

Najeto pri koupi bych tipl tak 460000km:)

25.11.2008 | 18:35:20 | ToJa Reagovat