Recenze Renault Safrane 2,5i
“Nejvíce muziky za nejmíň peněz.”

Autor recenze: Richard (27 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:2,5 / V5 Stav km při koupi:137 000 km Stav km nyní:165 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 9,3 l/100 km Vloženo: 29. 12. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Megane Coupe

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Jedinou poruchou byla zasekávající se ručička tachometru (jen jednou).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to letadlo za málo peněz, prostorné, tiché a velmi pohodlné. Navíc spotřeba do 10l/100km při svižné jízdě i po městě. A 121kw mají ve stejném obsahu málokdy i nová auta. Výbava je nadčasová. Jako nové to stálo 1300000Kč.

Servis se týká jen klasických spotřebních dílů jako jsou: desky, kotouče, náplně, výfuk a samozřejmě gumy. Škoda jen že to není čtyřkola. V životě bych ho neměnil.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane

Vložit komentář

Koupil jsem Safrana 2,5 20V pětiválec VOLVO, r.v. 1998 najeto 135000 za 62000,- a jsem s ním moc spokojený. Vyměnil jsem jen uvnitř utržený katalyzátor (2500,-) a silentblok zadního tlumiče (1800,-). Předtím jsem měl R25 2,9 V6. Safran žere při výkonu o 11 kW vyšším o 2,5l méně a sedí díky unikátní zadní nápravě jako přibitý. Tím nechci říci, že by R25 špatně seděl, ale rozdíl je znát. Za ty peníze bych nic podobného nepořídil.

04.06.2007 | 23:15:29 | Zdenek4 Reagovat

hrubka pardon

za tu hrubku se omlouvám,ale vznikla samozřejmě rychlým psaním...........(rozmyslet)..........

05.01.2007 | 12:12:39 | lopik Reagovat

No nevím Richarde tolik kilometrů najezdíš za měsíc,hmm to bych asi doporučil kupovat auta nové a po roce je vždycky vyměnit,jinak Safr je dobrá kára taky jsem ho měl 2,5-20v-97, když měl nalítáno 300 tisíc km tak šel z baráku, je to vcelku spolehlivé auto,ale už bylo staré a hlavně strašně padaj ceny u těhle aut,takže si každý musí rozmislet zdali se mu vyplatí strkat peníze do auta za ,které to ani za dva roky neprodá.

05.01.2007 | 12:10:23 | lopik Reagovat

to je motor z volva a verza 4x4 se dělali v 3,0i l ale shánět věci na tenhle pohon to dá prácičku jinak věřím že je dobrý poježdění dyk to byla frantícká limuzína pro ministry

01.01.2007 | 12:20:34 | Bebe Reagovat

Tak o tomhle autě jsem taky uvažoval - po rozhovoru s mechanikem jsem si to ale rozmyslel - mnoho dílů na tohle auto se z druhovýroby nedělalo-origo díly jsou pak prasecky drahý!!!
Jinak ti přeju mnoho šťastných kilometrů!
PS: Bacha na selhání ventilového rozvodu - hodně na to tenhle motor trpí!!!

31.12.2006 | 13:57:55 | melaf Reagovat

Za mesic používání 28tis.km? Neco není v poradku...

31.12.2006 | 08:32:52 |  Reagovat

Mohl bys napsat, kolik Tě stál? Taky po něčem takovém pokukuji, ale problém je, že každý má vagón rozumů, ale zkušenosti s autem žádné.

30.12.2006 | 16:37:55 | Kamil Reagovat