Recenze Renault Thalia 1,2
“Posměch si nezaslouží.”

Autor recenze: Slávek (57 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru: Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:2 400 km Způsob řazení: Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 3. 5. 2012

Hodnocení inzerátu: 57 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

úsporný a živý motor
odhlučnění
naladění podvozku
světla
velký kufr
cena

Slabé stránky

podprůměrná sedadla
malá zrcátka
nepřesné řízení
manipulace s víčkem nádrže
citlivost na boční vítr

Závady a opravy na autě

Žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Potřeboval jsem auto s velkým zavazadlovým prostorem a měkkým podvozkem, s cenou do 220 000 Kč. Thálii jsem moc nevěřil, tak jsem nejdřív sháněl informace. Nejvíc se jich najde na ruských stránkách, včetně crash testů, losího testu, dlouhodobý test na 100 000 km, apod. Auto se tam prodává jako Renault Symbol. Znám několik majitelů Thálie a všichni mi ji doporučili. Auto mám krátce a jsem s ním spokojen. Několik věcí mi vadí, ale jízdní komfort na nekvalitních silnicích a velký kufr to vyváží. Sedadla jsou podprůměrná, ale díky nastavitelnosti sedadla i volantu se dá najít optimální poloha. Řízení nepřesné, pro poklidný způsob jízdy postačující. Citlivost na boční vítr: při 150-170km/h se téměř nedá udržet v jízdním pruhu. Kabina je dobře odhlučněná, není slyšet motor, ani podvozek. Motor úsporný, prvních 1 000km spotřeba 7l, nyní 6l (a jistě by se dalo jezdit za 5,5l), ve vyšších otáčkách živý. Jsem velmi spokojen se světly, tlumená se dají seřizovat ve velkém rozsahu. Dílenské zpracování (u tak levného auta) solidní.
Thálie je vhodná pro pohodlné ježdění po českých silnicích, dá se s ní jezdit svižně po dálnici a úsporně po městě. Pro dlouhé cestování po kvalitních silnicích jsou určena jiná auta. Přístup do kufru by mohl být lepší, ale využitelnost je dobrá a prostor ohromný.
Thalia není vhodná pro ani náznak sportovní jízdy, není vhodná pro snoby, kteří dají přednost o dvě třídy lepší ojetině renomované značky, ani pro ty, pro které je auto součástí terapie psychiatrické diagnózy.
Je to obyčejné auto pro nemajetné lidi, kteří mají auto na to, aby jim sloužilo, a ne naopak.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 57


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Pre "onanistov", či "horenosmi"..:)), v NOVOM Mercedese A/B, je motor 180 D...

3 x hádajte, od koho.

Neuveriteľné.., je to stará známa 1,5 DCi od Renaultu.

Hm, ako to prežije istý Vašek..., no toto, také svinstvo napchať do Mercedesu...:))

14.02.2013 | 14:52:33 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

...

Měl jsem toto vozítko 6 let a při nájezdu cca necelých 20000 km ročně jsem krom po prvních 600 km (upadl kabel ke kufru) neměl žádný problém. Pravidelně olej a jednou výměna br.destiček bylo to jediné, čím jsem se zabýval. Nechápu lidi, co chtějí dát do soukromého auta 150.000 korun ale kvůli sousedům a "imidži" si koupí auto o 2 kategorie vyšší z bazaru protože na nové nemají, do kterého pak cpou těžké peníze nejen za "spotřebák".

19.10.2012 | 11:54:55 | Chleborád  | 195.22.40.* Reagovat

RE: ...

A jsi si jistý, že jsi měl renault? :-)

19.10.2012 | 12:56:20 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Zbytečný dohady:)
Každý má svůj názor,na to jak co vypadá funguje atd.
Navíc věřím tomu,že to není ve všech případech až takový krám.
Když bych posoudil nové Megany:Tak na jednom se měnila žárovka za 3 roky 2X,na druhém ani jednou.Jeden měl po týdnu potíže se zámkem druhý ne atd.
Řekl bych to že jeden je takový chcípák..:D a ten druhý co najede více,nikdo ho moc nešetří je držák.
Rok výroby stejný motor taky.Jen jiná výbava apod.
Takže v případě Thalie to může být taky.Kdyby ten Renault dělal,auta která se do jednoho opravdu do 50Tkm sypou tak to je dle mě akorát,tak kravina.Na světě je ještě spousta spokojených zákazníků této značky.

14.10.2012 | 15:25:18 | Luke20  | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Ty chytrolíne, tomu se říká kolísavá kvalita. Čiže - výroba stojí za ho.no. Protože dnes již musí výrobce umět vyrobit jeden kus jako druhý, tisící jako miliontý. Přesnost umožňují současné technologie (ať počítačem řízené roboty, nebo přesně na setiny mm opracované díly, atd) což před dvaceti třiceti lety nebylo možné. Takže kecy že jedno se povede a druhé ne jsou jen potvrzením, že tato auta vyrábí dacani, dementi, flákači a lajdáci, příp. že místo alespoň průměrně shodných dílů se používají neshodné (proto ta kolísavá kvalita). Jestli teda víš, co to je.

14.10.2012 | 20:03:57 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

V klidu!! Možná by bylo dobrý občas,přestat číst a poslouchat kraviny,a třeba si to auto koupit,nebo ho mít alespon v rodinně. Jinak :Takže kecy že jedno se povede a druhé ne jsou jen potvrzením, že tato auta vyrábí dacani) Od slova Takže po vyrábí jsem já uvedl co???Úplně to samí co ty,jen jsem se nerejpal v důvodu.Tak nevím,co tady narážíš zase s nějakým chytrolínem apod. Zákazník výrobu neovlivní,a jak sám píšeš jedno se povede další ne.To víme oba,další věc je ta lidi si to stejně budou kupovat. A laskavě mě už neopravuj,nebo nepoučuj..protože když vidím tvoje příspěvky tak kromě,urážek,blbých řečí s ničím pořádným nepřispěješ.Ani neporadíš,ani neřekneš názor.Jen urážíš,se*eš se do všeho a do všech,co mají jiný názor nebo jinou zkušenost. Zdar!

15.10.2012 | 00:09:54 | Luke20  | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Přispěji pouze k tomu, o čem něco vím. Nesedím tady na recenzích jako ty, - jako maniak, grafoman, který píše (jak jsi chybně řekl o mě) o všem, do všeho kecá, všechno ví nejlíp, a doma máš co? kdybys měl mít všechna auta, do kterých tady kecáš, tak máš doma autobazar. Tak se nenavážej, když nemáš důvod. To jsou ty paradoxy...

15.10.2012 | 15:00:13 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Já taky nesedím na recenzích.
Navíc tím co jsem napsal byla reakce na poslední příspěvky,kde jeden uvádí auto jako totální šunt,a další si ho chválí.
Navíc ten text,nevystihuje žádný chytráctví ale jak sám víš, pouze realitu.
Navíc je mě na 100% jasný,že kdyby to napsal někdo jiný tak neřekneš ani půl slova,ale to je v celku už jedno.
Napsat že dvě stejný auta,jsou ve spolehlivosti jiná může napsat kdokoliv,protože je to odjakživa pravda.A ani ty auta nemusí vidět,a ani je mít,natož mít snad autobazar jak říkáš.(Ovšem chápu mě je nutno opravit)Ale bohužel u Renaultu je to jiný,tam člověk bud uskuteční dobrý kup,nebo přesný opak.
Jinak všimni si,že co píši je většinou tak nějak všeobecné.Neřekl bych nic,kdybych nějaký auto hodnotil bud dobře,nebo špatně ale přitom ho ani neviděl.To co píši já jsou,věci jenž se člověk dozví kdekoliv v časopise,na internetu na forech,nebo mezi řečí známých atd.a navíc je to vesměs pravda.
Tak proto,musím vždy na tebe reagovat nevidím důvod proč do mě pořád šiješ??
Navíc za věci,o kterých víš to samí co já.A pokud nevlastníš nového Megana nebo Thalii tak jsi k těm informacím došel z druhé ruky jako já.
Tak nevím tedy,v čem je problém.??
Pokud ty píšeš,pouze o tom co víš a znáš osobně tak je to tvoje věc.Jsou další co napíšou i to co slyší,nebo se někde dočtou a pokud jsou to pravdivé informace tak proč ne?.Ale to je dle mě snad,každého věc odkud informace čerpá.Navíc v případě,kdy jsou ti informace pravdivé.
(Takže když to shrnu,tak za větu že dvě stejná auta jsou ve spolehlivosti odlišná.)Jsem vlastně největší chytrák,pak možná i maniak co vysedává u recenzí atd.
Nemyslím si že na složení toho obsahu věty o dvou stejných autech, je potřeba být nějaký chytrák nebo to auto snad i vlastnit.Tomu tak odjakživa bylo,u Renaultu poslední léta ten rozdíl byl větší.Bud auto co je OK,nebo krám důvod víme ne?:)Tak nevím o co ti neustále jde.Příště mě alepson o něčem poučit,nebo mě dokaž opak toho co jsem napsal.Ale do toho,jak se k informaci dostanu navíc,když je to pravda!!! Tak toho ti nic není..:)
Řekl bych to tak,já napsal výsledek, ty jsi mě upozornil jeho příčinu.Což je pěkné,ale příště to můžeš napsat normálně!! Dle toho co jsem napsal nemáš absolutně důvod,se do mě navážet.

16.10.2012 | 13:47:24 | Luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Chlape,samí se píše a tvrdým Y.Vždyť tě to musí praštit do očí když si to po sobě čteš.

15.10.2012 | 20:36:43 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Do očí ho to nepráskne asi nikdy.Svou zřejmě nedokončenou výuku na základním stupni obecné školy se snaží zakrýt květnatými ,nic neříkajícími příspěvky se spoustou opakujících se hrubých chyb v pravopisu.Jak už to tady někdo psal-začervenej se před zrcadlem a pak si nech to tvé psaní zkontrolovat školákem páté třídy.A dej na něj ,jinak to bude i nadále ostuda.Pochopitelně nikdo z nás se chybám zřejmě nevyhne,ty jsi ale úplný exot.Nejen v pravopisu.

16.10.2012 | 13:14:20 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Za to ty jsi chytrák!!!Řekl bych co anonym to většinou samej deb*l,ale budiž.

16.10.2012 | 13:52:17 | Luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Dobře, že jsi vyhvězdičkoval to "i" ve slově deb*l, jinak bys tam napsal ypsilon (nebo ipsilon?)

16.10.2012 | 15:26:27 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Jak malej kluk....

16.10.2012 | 15:52:54 | Luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

riaditeľom,nech sme poctení Tvojou prítomnosťou medzi nami lajdákmi,dementami,flákačmi a pod....

P.S. Ty úbohý kretén, v živote si ešte zrejme žiadnu fabriku nevidel, ani si ešte NIČ nerobil,ale tu sa vyvyšuješ na makačmi, ktorí sa nemajú čas vo výrobe ani vysrať, na cikanie behom, ing. im vymerali STOPKAMI čas montáže a ešte ich naučili aj "najúspornejšie" pohyby...,ako ľudských robotov.

A Ty kripel, anonymný "hrdina",sa vyťahuješ na ľudí, ktorí drú aj za 350-500 eur/ mesačne,len aby si si ty mohol kúpiť auto za 5-6.000 eur a tu mohol onanovať?!! a posmievať sa ?!!

Poviem Ti "tajomstvo": Vieš prečo v živote NEMCI nebudú robiť Thálie,ani iné "lacné" autá?!

Lebo robia tie NAJHORŠIE autá na svete. Mám už čo to najazdené,ale v pomere cena, výkon, kvalita, spoľahlivosť sú NEMECKE autá NAJHORŠIE na svete a sú to najhoršie šmejdy, aké sa môžu vyrábať, preto cca 50% ceny "Nemeckých" áut tvorí reklama a super platy manažmentu a slabšie platy robotníkov.

Ale: ak si otvoríš tú svoju gebuľu, tak taká Thália za 5000 eur je GENIALNE auto, aj ked to nie je moja šálka kávy, ale za 5000 eur v NEMECKEJ "prémiovej" kraksni dostaneš v príplatkoch to,čo máš v každom aute sériovo.

Povedz mi, aj v DE robia flákači,keďže nemecké autá okupujú skôr SPODNE priečky rebríčkov spoľahlivosti?! a sú často aj za FRANCUZSKYMI?!

Rozmýšľaj a neurážaj robotníkov,ktorí robia za pár drobných,aby uživili svoje rodiny.

16.10.2012 | 22:56:57 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Ale Luke se podepisuje ,takže není anonym,ani dokonalý,ani ředitel.

17.10.2012 | 06:21:49 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

To nebolo na Luka /Lukeho, neviem, ako to skloňovať:)/,ten je v pohode, ale na anonyma,tuším na konci 163...:), ten,ktorý reagoval na Lukeho,že vraj kolísavá kvalita výroby a o dementoch,flákačoch a podobne.

17.10.2012 | 11:27:54 |   | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Až mě je z tebe do pláče,a lituji tě jaký ty jsi vůl...:DDD.
Kde bereš tu jistotu,že všichni musí mít stejný pohled na věc jako ty?Jinak k tomu tvému vyjádření o chybách!!Víš díky za tvou starost,abych se doučil. Ale já vím moc dobře, proč tu chybu napíšu.
Což asi někdo,kdo je zaostalej zřejmě jako ty asi těžko pochopí.A nemám snahu ti to vysvětlovat.
A to že moje příspěvky,jsou dle tebe a dalších jedinců jen kraviny no budiž.
Těžko hold vysvětlovat něco,někomu kdo nerespektuje absolutně cizí názor,či zkušenost je složité.
Ono pohybovat se od mala mezi auty,pak mít kamoše hlavně ve spojení s auty.Z toho dva mají autobazar,a většinou témat jsou právě auta.Tak se člověk něco dozví,a když budu chtít tak si můžu zajezdit s auty,jenž se běžně prodávají v bazarech.Od značky A do Z.
Je i spousta dní,kdy mu tam pomáhám vozit auta na STK apod.
Takže se vsadím,že jsem možná řídil i více aut jako vy co pořád melete jakej jsem chytrák atd.
Někomu stačí na zhodnocení chvilka,na to abych popsal výkon motoru,prostor apod.Jenž já většinou píšu,ale zřejmě je potřeba dokázat že jsem v to opravdu seděl pro některé jedince!Tak na takové zhodnocení,stačí pouze si do auta na dvě minuty sednout.Nebo pro popsání motoru,chování auta atd,ujet pár kilometrů.Takže zřejmě pokud nechápete,a nevěříte bude problém někde u vás,nikoliv u mě.

17.10.2012 | 13:53:25 | Luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

A kolik že těch kámošů má ten autobazar?

17.10.2012 | 21:20:24 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Zase ti manželka nepodržela? Nebo spíš tvůj milenec? protože s takovým oslem by žádná nevydržela... Jinak si neumím vysvětlit tvůj záchvat zuřivosti, ve kterém mě nazýváš opakovaně debilem a nevím čím ještě... jen proto, že se v praxi potvrdilo, o čem se dlouho mluví i ve sdělovacích prostředcích - totiž to že jižní národy, konkrétně španělé, portugalci, rumuni, italové, apod. jsou flákači a lemplové? Vem si prášky, psychopate, nebo ti rupne cévka.

17.10.2012 | 14:59:32 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Aha, trafená hus zagágala...:)

P.S. Kvality v akej sa vyrábali autá do nejakého roku 2000-2002,sa už teraz nedočkáme.

Tvoje reči o tom, že dnes je všetko "súúúúper" presné a pred 20-30 rokmi nie..,tak neviem, kto je prípad pre Chocholouška.

DNEŠNE autá,najmä "prémiovej kvality",od BMW, Mercedesu, AUDI zďaleka nedosahujú kvalít spred 15-20 rokov, to isté platí aj pre iné značky.

Jediné automobilky, ktoré makajú na kvalite, sú korejské a o 10 -20 rokov bude skôr bitka o ich jazdenky, ak budú mať aj kvalitnú druhovýrobu, či lacnejší servis..,to zatial nehrozi.

A našepkám Ti: nejde ani tak o PRESNOSŤ opracovania v tisicinach mmm,ale v KVALITE materialu, máš železo a "železo",brzdy a "brzdy", svetlá a "svetlá",to isté platí o kábloch,elektrike, plastoch,nápravach a podobne.

A ak si myslíš,že je normálne, že počas INFLACIE,ktorá zdvihla ceny za 20 rokov o cca 1000%,ceny áut KLESLI ..., tak sa vráť do školy,nakoľko sa produktivita na jedného zamestnanca až 10-násobne NEZVÝŠILA..,aleto už pochybujem, že to aj pochopíš, Ty "kolísavá: kvalita vyroby...>}

17.10.2012 | 15:45:28 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Á Luboš - zuřivý reportér, docela se bavím.....:-), že se ale vždycky najde alespoň jeden debil, který ví všechno nejlíp,všechno zná,všechno ví,od všeho má klíče, všude byl dvakrát a kde nebyl , tam se chystá - úplnej Vašek Klausouc.

17.10.2012 | 16:26:57 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

No,nič v zlom ľuboš,ale ako riaditeľ zemegule mi pripadáš ty,vždy vieš o všetkom všetko,okamžite vieš o každom čo robí,dokonca aj za koľko,aj aké má iq,rebríčky spoľahlivosti sú podľa teba blbosť ale teraz sa ti zrazu hodia,tak isto je ocenenie"motor roka"podľa teba o ničom ale keby to náhodou vyhral peugeot tak by si to určite omieľal dookola.Hocikedy na túto stránku zablúdim tak bez tvojho "múdreho"príspevku tu asi nie je ani jeden deň,Ty učiteľ národov.

17.10.2012 | 16:38:01 |   | 178.41.163.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

V diesloch je,resp. bol P.naozaj na špičke. To je jednoducho fakt. O novinárskych oceneniach si myslím svoje, ale už podľa logiky, ČO sa môže "oceňovať" ,ked ešte ani nie sú skúsenosti,ale už sa ceny rozdávajú.., že áno.
Kvalitu preverí až čas....,čas, čas. NIČ iné.

Reagoval som na 63,ktorý nazval robotníkov vyrábajúcich Renaulty Thálie za dementov, flákačov a tak podobne.

Necítim sa byť učiteľom, ale trochu sa ma dotklo znevažovanie práce, umu, šikovnosti iných, pretože vyrobiť auto za nejakých cca 3.000 eur, je logistický, výrobný oriešok a za takto dostupné, celkom MODERNE auto by sme mali byť Renaultu vďační, ale treba si uvedomiť, za AKU CENU je vyrobené....

Áno, za cenu LACNEJ pracovnej sily v Rumunsku, Turecku, či Maroku.

Ked sa chcem odreagovať, tak sem zablúdim, je to ok stránka, lebo sa netreba prihlasovať, zároveň tú píšu často -násťroční.

Trochu rozmýšľania o súvislostiach , aby nežrali reklamu a neverili dospelým každú marketingovú hlúposť a hlavne aby sa nepozabíjali v naivnej viere,že sú niektoré autá niečo iné ako práčka s kolesami...:)

Tí ľudia vo fabrikách si to naozaj nezaslúžia.

17.10.2012 | 18:34:13 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

samozrejme kvalita autombilov nie je to čo kedysi,a ľudí som sa už vonkoncom nechcel dotknúť,ja si vážim každú profesiu či je to robotník za pásom,smetiar,inštalatér,automechanik,lekár,bankár,to je jedno pretože každá profesia je potrebná.Horšie je to s tými platmi.

17.10.2012 | 20:25:15 |   | 178.41.163.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Ty máš Stando co komu vyčítat.Pokud nepočítám tvoje vymyšlený recenze na kolíňata tak jsi sem za celou dobu nenapsal pomalu nic k tématu bez toho aniž by jsi někoho nebo něco urazil.

17.10.2012 | 19:49:05 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Nože sas pochváľ, pán DOKONALY, čo také vyrábaš Ty,alebo akej Zemegule si

Jestli je standa nějaká nadávka, tak si nadávej. Když myslíš, že máš důvod. Na kolíňata jsem nenapsal ani jednu recenzi, pouze jsem přispěl (když to bylo třeba) příspěvky do diskuzí. A to jen v případě, že jsem s danou věcí měl zkušenost (nikoli "někdo povídal"). K tématu jsem myslím napsal dost, i bez urážek, ale to že s tím nesouhlasíš, neznamená že to nebylo NIC k tématu. Právě kolísavá kvalita znamená většinou to, že se u pásu střídají dobří pracanti s lemply a dacany (na tom trvám, i to je zkušenost), a hlavně, že se nepoužívají díly s předepsanou a podobnou kvalitou (shodné), ale levné náhražky od různých výrobců (neshodné). Což potvrzuje i to, co tady vykřikoval Luboš - jenže mě nepochopil. Nemá totiž čím...

17.10.2012 | 20:09:56 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: chytrolíne

Můžu říct,že vidím a slyším,že spousta jakoby kvalitních aut viz koncern VW.Měl jsem VW polo variant a co tam bylo problémů s elektrikou to si nikdo nedovede představit.Praskaly mi držáky stahovaček oken několikrát atd.Bylo by to na dlouhé rozebírání.Měl jsem toho fakt dost,proto jsem sáhnul po autě stejné kategorie,ale radši novém,nehodlám se znovu šťourat v ojetině.I lidi kolem mě v poslední době o autech VW mluví o odfláknuté práci.Teď jednomu kolegovi na audině trojce vylít píst blokem motoru 5.let staré auto z Holandska,pravidelně servisované.Po rozebrání zněl verdikt vada materiálu.Takže asi taky výroba na HO..no né!!!!

14.02.2013 | 12:29:44 | polis  | 80.254.148.* Reagovat

RE: chytrolíne

Nesmíš kupovat ojetý a utahaný ludry pětkrát stočený s falešnou serviskou a ještě k tomu z NL.

14.02.2013 | 13:59:29 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: chytrolíne

Mě už přijde tady to přetahování co je lepší nebo horší auto celkem už k pláči:)
Řekl bych že je jedno jestli je to VW nebo něco jiného,stejně se to láme dneska všechno.Něco častěji něco,zase méně častěji ale oprava pak stojí pořádný balík.
Tady každý,nadává na všechno možné co není z DE je krám.A přitom když se člověk zadívá na forum VW,Renaultu,a dalších.Tak vesměs všude řeší stejný věci,tam svítí kontrolka,auto nestartuje,nefunguje centrál apod.Forum Renult,stovky příspěvků co se týče závad,to stejný u VW a dalších aut:)Dokonce i na forech Japonců řeší závady.Různých aut jsou tisíce,a bohužel ne všechny i když jsou tak značeny jsou stejné.Takže někdo může jezdit i s Renaultem bez problému apod.O takových věcech by se člověk totiž mohl hádat do nekonečna!:)

14.02.2013 | 14:53:25 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: chytrolíne

Dobrá,a co tam máš dál?

14.02.2013 | 18:52:23 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: chytrolíne

A není to pravda?
Na to už asi nedokážeš opět odpovědět co?
Piš někomu kdo z tvého jednoduchého světa,a nekomentuj přiblble cokoliv napíšu!
Už na mě začínáš působit jako trochu menší blázen...asi tě hodně fascinují moje texty že?Ti mohu napsat i básničku když budeš mít zájem.A už jednou jsem ti psal že raději nereaguj na text který je pro tebe zřejmě, až příliš složitý na pochopení.
Opět ti říkám napiš nebo podej důkaz že nemám pravdu!Ale to ty asi moc nedokážeš,tudíž usuzuji že nemáš nic jiného na práci než jak malý děcko reagovat na komentáře co se ti nelíbí,a rozpoutávat tady z nudy akorát zbytečný debaty a dohady.Omlouvám se,ale bohužel to na mě tak působí!Dokaž že ve světě neexistuje na forech o VW a dalších debaty o závadách.A já ti poděkuji za informace.Jinak mě můžeš tak políbit víš co...:)

14.02.2013 | 19:06:40 |   | 62.245.124.* Reagovat

Souhlas

Sám mám Thalii r. v. 2010 přestavěnou na plyn kvůli mým velkým nájezdům km. Auto je naprosto bezproblémové a šlape jako hodinky, ročně najezdím 50 tis. km a bez problémů, žádná závada, jen servis co má auto mít dle předpisů výrobce. Akorát si nemyslím, že by to bylo auto nejen pro nemajetné lidi. Rozhodně je ale pro lidi s mozkem, kteří uvažují ekonomicky a chtějí za své peníze hodně muziky. Nevím, proč bych měl kupovat předražená auta (zejména domácí provenience), která udělají stejnou službu a komfortem ani užitnou hodnotou jsou s Thalií naprosto srovnatelná.

24.08.2012 | 14:54:31 | Vladimír  | 94.112.192.* Reagovat

RE: Souhlas

Čili jinými slovy nemáš na ní ještě ani 100 tkm, ale co teprve opravdu nechápu, jak si někdo může na takové nájezdy koupit Thalii, na to jsou snad jiné vozy, Thalie je na ježdění okolo komína do Lidlu a zpět.
Po 50tkm ročně v Thalii bych byl zralý na operaci páteře......

24.08.2012 | 15:40:02 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Souhlas

No, na té své nikoliv, uvidíme, jestli se tvé proroctví vyplní, ale otec má Thalii r. v. 2006 se stejnou motorizací. Pravda je, že se jedná o předchozí model, ale technická platforma je stejná. Na autě je najeto 250.000 km, z toho 150.000 na LPG. Jediné, co se na autě dělalo byly zatím jen předepsané servisní prohlídky a ložiska zadních kol. Olej nežere, apod. Kilometry na ní moc znát nejsou. Co se týká páteře, zatím si nestěžuji. Pravda je, že sedadla by mohla být o něco lepší, na druhou stranu zas tak moc hrozná nejsou, zažil jsem horší. Na rovinu, měřím 190 cm a problém nemám. Pravda je, že za mně si už dospělý pohodlně nesedne. Jinak o Renaultech obecně můžu říci, (a mohu to možná posoudit), že se jednalo vždy o bezproblémová auta. Měl jsem Megane, r.v. 96, Lagunu r. v. 99, Lagunu r. v. 02, Megane kombi r. v. 05, mám Thalii r. v. 10 a Megane kombi r. v. 11. (poslední dvě na LPG), ropáky jsem opustil, proti LPG nemají šanci. Jedinej průser co byl byla dvojková Laguna 2.2 Dci. Dvojkové Laguny jsou před faceliftem fakt s...čky, což se o nich obecně ví a já blbec do ní šel. Všechny ostatní rencky byly a jsou naprosto bezproblémová auta. Jinak v rodině máme také zástupce koncernových a mnohými lidmi vychvalovaných vozů, konkrétně Octavii, bratr má najeto přes 200 t. km, bez problémů, rozhodně to není špatné auto, ale za ty prachy bych si ji skutečně nekoupil. Rozhodně to není to, co z toho pár lidí a zejména naši novináři dělají.

03.09.2012 | 18:58:20 | Vladimír  | 83.208.15.* Reagovat

RE: Souhlas

Jen jsem zapomněl doplnit, jak říkáš, že při takových nájezdech bys volil jiné auto, to je jistě pravda, ale mně Thalia fakt stačí. Já tvrdím, že když mi auto stačí a cítím se v něm dobře, tak si takové pořídím. Rozhodně to není žádný Mercedes, Bavor a nevím co ještě dalšího ani něco podobného, s tím se to srovnávat fakt nedá. Auto beru jako spotřební věc a za 125. tis. Kč bez DPH v nejvyšší výbavě (byla to předváděčká + slevy, apod.) je to hodně muziky za rozumnou cenu, byť to má svoje mouchy jako každá věc. Je v tom co potřebuji, ABS, servo, centrál na dálku, klima, el. zrcátka a mlhovky. To mi stačí. Až jí odjezdím, koupím si něco podobného. A hlavně to má výhodu - Thalia je nenápadný vůz, můžeš to postavit kam chceš, zloději si toho nevšimnou, apod.

03.09.2012 | 19:18:26 | Vladimír  | 83.208.15.* Reagovat

RE: Souhlas

Priateľu,

keď som išiel so služobnou Fabiou na otočku z Bratislavy do Košíc a späť (cca 900 km), tak som prišiel vyklepaný ako lacná cigareta. Tá istá trasa s Thaliou, vďaka jej mäkkému pruženiu, ma oveľa menej unavila.

Ja som mal Thaliu 2 roky a najazdil som 55 000 km bez poruchy a ani žiarovku som nemusel meniť. Z hľadiska pomeru výkon/cena to bolo najlepšie auto, na ktorom som kedy jazdil. A to mám za 38 rokov na konte dosť cez 500 000 km, aj na oveľa drahších (prevažne služobných) vozidlách.

P.s. Ľutujem všetkých, ktorí kritizujú autá, v ktorých v živote ani nesedeli.

13.10.2012 | 23:54:15 | Vlado D  | 85.135.146.* Reagovat

RE: Souhlas

Uklidni se,
mám na ní najeto přes 120 tkm a vyměněno na ní bylo kde - co, zůstala snad jen kastle. Sedadala mají příšerné boční vedení,jsou šizená,takže z boku praská koženka a prosedí se. Hlavová opěrka je nízko nastavitelná a nedrží aretace opěráku,dohromady mám v 41 letech najeto přes 1.000.000km, takže fakt čekám na takovéhle kydy o tom, jak jsi neměnil ani žárovku, měl jsem jich doma bednu, protože praskali jak na běžícím páse.
PS: lituji každého, kdo si musí vymýšlet, místo toho , aby měl vlastní životní zkušenost.

14.10.2012 | 13:17:47 | Vašek  | 109.80.159.* Reagovat

RE: Souhlas

Predovšetkým sa ospravedlňujem za to, že som si neuvedomil, že som už pred rokom reagoval na tento príspevok a napísal som takmer to isté ešte raz.

No a čo sa týka toho vymýšľania - vnímam to tvoje ako priznanie. Čo je iste poľahčujúca okolnosť a mnohé to vysvetľuje.

Ja si ale nepotrebujem liečiť moje ego, nota bene na pertraktovanej problematike, takže píšem čistú pravdu. Ak mi neveríš, je mi ťa ľúto, ale pomôcť ti nemôžem.

P.s. Ak ti praskali žiarovky ako na bežiacom páse, tak si si mal zmerať digitálnym multimetrom napätie v palubnej sieti, či nie je vadný regler. Dosť často býva zle dotiahnutý, alebo skorodovaný niektorý spoj buď pri baterke, alebo alternátore, čo generuje napäťové špičky. Ale to iste v 41 letech a miliónom najazdených km ovládaš...

02.10.2013 | 09:09:11 | Vlado D  | 85.135.198.* Reagovat

RE: Souhlas

Mal som Thaliu 2 roky a najazdil som na nej ca 55 kkm. Aj som na tomto fóre na ňu napísal recenziu, kto chce nech si ju tu nájde.

Faktom je, že toto auto malo zatiaľ najlepší pomer výkon/cena z mnohých súkromných a služobných vozidiel, na ktorých som najazdil dokopy zhruba 600 000 km.

A teraz chcem reagovať na vyššie uvedený príspevok. Keď som išiel na služobnej Fabii do Košíc a naspäť (nejakých 900 km), tak som bol vytrasený ako lacná cigareta a bolel ma nielen chrbát. Po pol roku som tú istú trasu absolvoval na Thalii a cítil som sa neporovnateľne lepšie. Na našich mizerných cestách sa určite pohodlnejšie jazdí na aute s mäkším pérovaním a sedadlami. Obávam sa, že podobné bludy o "operaci páteře" píšu ľudia, ktorí v Thalii buď v živote nesedeli, alebo ju nenávidia tak, že nie sú schopní rozumnej argumentácie. Čo sa napokon nevylučuje.

Napokon výroky typu "ježdění okolo komína" nasvedčujú, že ich pisateľ patrí minimálne do jednej z uvedených kategóií.

02.10.2013 | 08:09:07 | Vlado D  | 85.135.198.* Reagovat

RE: Souhlas

Tak aby jsi to nemusel hledat:
www.cars.cz/autorecenze/auta/Renault/Thalia/Recenze-Renault-Thalia-Vuz-podprumer.servis-katastrof-1017441.html a včíl mudrůj

02.10.2013 | 10:29:27 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Ach jo,

pořád nechápu, proč sis tedy tohle auto vybral, při svém vzdělání :-), když na něj teď dštíš jenom oheň a síru. Ve své recenzi si, mimo jiné, stěžuješ na sedadlo a vnitřní zrcátko - to sis do toho auta před koupí ani nesedl, že sis to nevšiml? Jako spousta dalších ses nechal asi zlákat cenou a vidinou nového "auta". Ale to ještě není důvod, abys "zasíral" každou recenzi Thalie svými "postřehy".

02.10.2013 | 12:41:16 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Ach jo,

Milý , zlatý,
v době nákupu tohoto "klenotu" byla situace na trhu kapku , nebo spíš zcela totálně jiná.
Za oněch 330.000,- , které jsem za ní zaplatil dnes kupujeme auta o třídu výš s nesrovnatelně lepší výbavou nebo dokonce i levněji (Max mne stál o 10tk méně) o rozdílné kvalitě nemluvě.
Tehdy byla za podobný peníz k mámí pouze krátká Fabia I - ovšem totálně oholená, dokonce bez airbagu spolujezdce!! Ten byl za příplatek a že by měl vypínání kvůli autosedačce, tak o tom jsi si mohl nechat jenom zdát. My měli tehdy malé dítě, takže bylo třeba převážet i kočárek a peněz tak,tak na tu Thalii.
Samozřejmě jsem v ní seděl i jel (klasické kolečko okolo salonu), jenže úplně všeho si pochopitelně nelze všimnout, má pozornost byla upřena na jiné prvky, jelikož je výška sedadla nastavitelná, měl jsem za to, že to prstě nastavím jak potřebuji a bude - ani ve snu mne nenapadlo, že jsou konstruktéři taková jelita, aby zrcátko clonilo pořádný výhled.
A ano chtěl jsem nové auto, protože víme jak je to u nás s ojetinami, nemluvě o tom, že se do nich v podstatě stále investuje (což jsem netušil , že do nového rendla se cpou prachy ještě víc).
Jistě byla to chyba, já ji na rozdíl od mnoha jiných veřejně přiznám a ty komenty tady jsou proto, aby totéž absolovovalo co nejméně dalších kupujících. Spokojen ?

02.10.2013 | 13:06:25 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Ach jo,

Akorát, že těch komentů už je tolik, že se to určitě muselo "donést" i k uším dělníků z linky, na které ten Tvůj zázrak vznikl a už určitě zvažují houfně podat výpověď v domnění, že už snad dáš pokoj. Méně je někdy více.

02.10.2013 | 13:12:29 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Ach jo,

Účel světí prostředky......

02.10.2013 | 14:28:43 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Myslím,

že pokud má recenzent v hlavě mozek a naučil se řídit, auto mu poslouží dobře. Kritiky jsou převážně jen výkřiky sekáčových borců a volantových neumětelů. To auto není samozřejmě po žádné stránce špička ale jezdí a slouží. Měl jsem ho víc jak 5 let a na běžné ježdění je OK. Tak ať tedy slouží.

04.05.2012 | 09:49:44 | GEDEON  | 195.22.40.* Reagovat

dobré auto

Myslím že budete spokojen,jeto dobré auto.Mám na ní 160000 a bez závady.Pouze výměny olejů a kotouče.Takže nedbat keců Vašíků -Pašíků je to auto jako každé jiné.

04.05.2012 | 07:38:27 |   | 89.111.98.* Reagovat

Znám někjolik majitelů thálií, a všichni mi ji rozmlouvali. Tak nevím...

03.05.2012 | 22:50:37 |   | 89.102.233.* Reagovat

O spolehlivosti se recenzent nezmiňuje stačí jen pozorně číst,jen vyjadřuje své pocity po pár tisících najetých kilometrů.Až bude mít najeto 15000km tak možná napíše nové hodnocení,co je na tom tak těžkého pochopit,a že má v craschtestu 4 nebo 5 hvězd,no tak si připlaťte ,otázka je zda jde to vůbec posoudit.V současných provozovaných rychlostech záleží spíše na rychlosti v době střetu než na množství pytlů.To pak to tělo vypadá někdy na povrchu hůj,ve vnitř fůj.Člověk který kupuje levnější auto si určitě nebude lámat hlavu nad čísly hvězdiček.Jeho prioritou je se přesunout se z bodu A do bodu B.Bohužel se vyskytuje na našich komunikacích spousta magorů kteří tento základní smysl dopravy jsou schopni i tragicky zhatit.A někdy nepomúže ani auto za mega.Nechápu potom lidi co si koupí Smarta.Tam mi to připadá že náraz cyklisty na bytelném kole musí vyznít pro posádku tragicky.Takže je důležítější kus rozumu a štěstí než 220 na tachošu.

03.05.2012 | 13:19:34 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Ježíšku na křížku,
když někde píšu recenzi, měla by být objektivní, to znamená mimojiné KOMPLETNÍ, což tato prostě v tomto směru není a ani být nemůže. Tečka. Nepsal jsem, že se chystám autorovi stít hlavu šmarjá. Trochu bych doufal, že člověk s IQ vyšším než má plyšová opička to pochopí a nebude to tady řešit.
Co se crashe týče, znovu opakuji, Thalia Eurem NCAP nikdy neprošla, Clio předminulé generace , z nějž technicky vychází mělo podle staré mírnější metodiky 4 hvězdy, ale to nelze brát za bernou minci, protože tam přeci jen určité odlišnosti jsou, nehovoříc o tom, že nyní jde o jinou generaci a svou roli hraje například i typ motoru. Thalii frantíci nikdy testovat nedali (je to vždy rozhodnutí automobilky), protože asi dobře věděli, že by nedopadla dobře, tyto testy dělají ve fabrice interně. Pak by se daleko hůře prodávala na vyspělejších trzích, Turkům a Maročanům je to pořád ještě celkem šumák.
Můžu tě uklidnit, že ani člověk kupující si levnější auto se nechce zabít při střetu s vrabcem, zvláště má-li při koupi na výběr.
Smart je auto do města, kde se nepředpokládají vysoké rychlosti.
Mimochodem, právě proto, že se na silnici vyskytují magoři, je snad lepší vozit sebe i rodinu v co nejbezpečnějším voze ne? Osobně být to reálné, jezdím v T-72.
Jinak , recenze je OK, pouze nekompletní (vzhledem k těm km), ale tam je právě největší slabina tohoto vozu, proto o tom píšu, vlastní zkušenost, 6 let a 120 tkm. Na servisu za tu dobu skoro další nové auto :-(.

03.05.2012 | 14:02:31 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE:

Tak tos kamaráde šláp pěkně do ho*na. S tím Smartem. Zjisti si nejprve, jak to s ním v reálu je a až poznáš, že je to "pancéřová pěst", která je schopná proletět do kabiny tvého vozu a zastavit se ti téměř nepoškozená na klíně, budeš se divit. Ne vše, co je malé, musí být nebezpečné, a naopak ne vše velké je bezpečné. Je to o technmologii a um postavit pevnou a přitom malou karoserii a Smart to umí. A nejen on. tAKŽE TROCHU SI ZJISTI A POTOM BLÁBOL.

03.05.2012 | 18:36:45 |   | 89.102.233.* Reagovat

RE:

Máte pravdu. Smart má extrémně tuhou karoserii, což je u vozu této velikosti perfektní. Má to ale i jednu nevýhodu: Téměř žádné deformační zóny prý při nehodách často vedou k těžkým vnitřním zraněním :(

04.05.2012 | 10:57:28 | Filip  | 89.103.247.* Reagovat

RE:

Pravda,pravda,Smart je opravdu klín který rozštípne auto střední třídy,ale za cenu té tvrdosti jak píšete a tím i spojených následků pro posádku.

05.05.2012 | 10:02:49 | Mirek  | 90.177.196.* Reagovat

RE:

On je velmi lehký, takže zpravidla po nárazu (čelně do protijedoucího vozu, nebo i do zdi) se odrazí do strany a většinou jde na bok. Takže to také přemění část energie. Asi bych řekl tak, že není vyloženě nebezpečnější, než jiná malá a miniauta. Je to spíš o pocitu, že před sebou nemáte tu haubnu :-)

05.05.2012 | 18:07:27 |   | 94.112.116.* Reagovat

Nebudu to moc komentovat,

z úcty k majiteli a taky proto, že každý ví, co si o tomhle voze myslím, ale jen dvě věci:
1) Thalia nikdy neprošla crash testem
2) Je možné napsat recenzi po 2500 km, ale není možné, aby byla objektivní, zejména, co se spolehlivosti vozu týče a to je největší kámen úrazu.........

Jinak přeji ať v rámci možností slouží.

03.05.2012 | 07:36:41 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Buď si istý, že každemu je úúúplne jedno, čo si kto myslí, aj čo si myslíš Ty...

Reanault mi je síce ukradnutý, ale taká Dacia Logan, MPV, neviem presne jej názov, v DE najazdila vyše 300.000 km ako taxík s 1,5 DCi, bez problémov.

Čo sa nedá povedať o takom taxi W Touran..., mimochodom, zdroj AutoBild DE.

A ak by som mal kupovať auto, na málo km /rok, za tých 5.000 eur s klímou, je o 200% LEPŠIA kúpa ako výsmech Aygo, či C1, ktoré sa prezentujú pomaly ako rodinné auto, či diaľničný expres.

03.05.2012 | 08:35:23 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Lubošku,
moc čteš. Nehledě na fakt , že vzorek jednoho auta nic neřeší ( i když to psali v auto bildu !!!). Tak Dacii vyrábí Rumuni a Thalii Turci. Nakonec však ani jedno z toho není podstatné, thalii jsem měl 6 let, takže na rozdíl od tvých chytrých keců vím, co tenhle zázrak dokáža a i co dokáže "značkový" servis.

03.05.2012 | 10:40:16 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Možno viacej čítam, ale Ty zase málo jazdíš a máš takmer nulové skúsenosti, toľko najazdí moja žena a to chodí iba okolo domu.

A je to iba Tvoja hlúposť, že na lacnom aute draho servisuješ..., na 120.000 km mám 6 x výmena olejov+ filtrov...cca 100 eur, každých 40-60.000 kabínový, palivový, cca 80, 1 x brzdová kvapalina, l x chladič, 1 x olej v prevodovke... cca 200, nech nejem, toto je maximum, čo by na novom aute mohlo byť, nech nejakých ešte 50-100 eur na somariny ako tyčky stabilizátora, či geometria, platničky, aj kotúče musia vydržať, najdrahšie sú 3, možno až 4 sady pneumatík, tie stoja cca 2100-2900 eur...

Až po najazdení cca 140-160.000 km začínajú tie skutočné výdavky, ako platničky, kotúče, nejaký FAP, senzor dif. tlakov, tlmiče.... a ďalších 100.000 km je pokoj./2,2 HDi, asi o 4 triedy väčšia haraburda ako Thália/

Preto sa autá obyčajne predávajú po 150-180.000 km, ak je možnosť kúpiť s REALNYMI 60-80.000 km, tak to je prakticky NOVE auto, tesne po zábehu.

03.05.2012 | 21:17:15 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Ty jsi opravdu pacient................
Zajímalo by mne , jak milostpán dedukuje, kolik najezdím a kolik mám zkušeností, asi věštec:-).
Zapomenuli na tvoje výkřiky, tak na té Thalii mám zřejmě pořád ještě i při těch 120 tkm o 120 tkm víc nž ty, tak si ty kydy nech od cesty.
To, co jmenuješ je spotřební materiál, nikoliv servisní závady bobečku, při tvých zkušenostech a najetých milionech km bych očekával, že to bude v tvých rozlišovacích schopnostech.

04.05.2012 | 07:14:06 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Nemusím dedukovať nič, sám si písal.

04.05.2012 | 17:28:29 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

Prozradím ti tajemství jo? To, že jsem se soukromou Thalií najel 120tkm za 6 let ještě neznamená, že najedu 20tkm ročně bobečku (což je proti tobě stejně asi hodně, protože mi přijde, že ty jezdíš jen na PC simulátoru). Jezdím denně v zaměstnání s jinými vozy.

05.05.2012 | 09:47:32 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat,

OK, verím Ti.

05.05.2012 | 19:26:51 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat, ale Crash Test přeci jen absolvovala :-)

Nechci komentovat Thalii, já bych si jí nekoupil, šťastnému majiteli však přeji mnoho km bez nehod. Chci jen uvést na pravou míru informaci o crashtestu Thalie. Zkoušky proběhly, sice v Rusku, ale výsledky jsou publikované veřejně : cartest.omega.kz/crash/renault_symbol.html nebo zde : www.autoreview.ru/new_site/year2002/n17/crush_test/1.htm
Každé auto si najde kupce a nejinak je to i u Thalie. Majitel si vybral dobrovolně, dobře mu tak :-D. Čas ukáže, kde ta pravda je.

03.05.2012 | 09:40:00 | Kolemjdoucí  | 188.175.52.* Reagovat

RE: Nebudu to moc komentovat, ale Crash Test přeci jen absolvovala :-)

Myslel jsem samozřejmě Euro NCAP, nějaký ruský pseudotest mne moc nezajímá, nehledě na fakt, že na uvedených stránkách je testována thalie 1.generace, ale to není tak podstatné, podstatné je, že ruský crasch a NCAP bude nebe a dudy, je to vidět i na srovnání Thalia/Clio - Ruský /NCAP, přestože jde v podstatě o totožné vozy. Clio mělo ve starších testech NCAP (před zpřísněním) 4 hvězdy.

03.05.2012 | 10:34:33 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Rozumně napsaná recenze.Bohužel jen málokdo dovede takto objektivně ohodnotit své vozidlo.Většinou tu čteme slátaniny .I tak se dá poznat hodnota IQ majitele.Šťastné kilometry přeji.

03.05.2012 | 06:42:39 |   | 88.102.67.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Thalia