Recenze Seat Leon Cupra R
“Skvělé auto.”

Autor recenze: Rendition (30 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.8 turbo Stav km při koupi:170 000 km Stav km nyní:190 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 7. 1. 2010

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic 1.8 VTi VTEC

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žádné poruchy


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zkušenosti s Cuprou R jsou více než kladné.
Vůz je naddimenzovaný, tudíž žádné problémy s budoucím navýšením výkonu. Nicméně od nuly.

Vůz jsem zakoupil ve velice udržovaném stavu, který i nadále hlídám. Výbava Cupry R jako takové, je vzhledem k výkonu velice slušná obzvláště co se týká podvozku. Leon je sám o sobě přetáčivý typ vozu, ačkoliv jde o předokolku s motorem vpředu. Avšak tento "nedostatek" je vyvážen či spíše odstraněn integorvaným systémem jízdní stability ESP současně s brzdovým asistentem EBA. Protikluzový systém TCS je má dost práce na první dvě rychlosti, kdy ani pneumatiky o rozměru 225/40/R18 nestačí k tomu, aby udrželi přilnavost k vozovce bez proklouznutí pneu při plném plynu (suchá vozovka). Na třetí rychlostní stupeň se kola mají snahu protáčet pouze na zvlněných vozovkách. 4ka táhne již bezproblému s proklouznutím (suchá vozovka) a další rychlosti též. Převodovka je ideálně zpřevodovaná, jelikož i šestka tlačí do sedaček od otáček sepnutí turba. Nejvíce si ji však vychutnávám od 200km/h kdy nekompromisně tlačí do sedaček a ručička lehce dále stoupá. Do 220ti km/h vůz tlačí, od 220ti již táhne až do cca 245 km/h, sice se dá vůz rozpohybovat do tachometrových 260, avšak hodnou chvíli to již trvá.
Brzdy se 4 pístkovými třmeny značky Brembo a kotouče o průměru 323mm vykonávají svou práci odpovědně a bezproblémově.
Díky dvojitému intercooleru, který je však na sání nevím z jakého důvodu dost ošizen, se dá snadno povýšit výkon právě úpravou zvětšení přísunu vzduchu.
S vozem jsem naprosto spokojen.

- Jízdní vlastnosti -
0-100km/h 6.7s
0-200km/h 25s

- Parametry motoru -
1.8 20V turbo
krouťák: 280NM
výkon: 165kW
dop. palivo : Natural 98

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon

Vložit komentář

http://www.youtube.com/watch?v=7qQ_umCdXQs&feature=related

24.02.2010 | 14:21:37 | best of the best Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=X51scGfFaRg

24.02.2010 | 14:19:07 | favotir s turbom Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=YCN_YgusUcE&feature=related

24.02.2010 | 14:18:36 | kvalita Reagovat

Ten odkaz od Vency - http://www.youtube.com/watch?v=hKltFw63Gpg&feature=related to je pekny fake. Auto pri prerazeni ztraci rychle rychlost coz je ve skutecnosti nesmysl, je videt ze na kola nepusobi zadna setrvacnost , auto stoji na spalkach a srandista tam sazi rychlosti. Stejne hbite by zrychlovalo i auto se 40 kW i kdyz pri mensich rychlostech.

24.02.2010 | 12:38:50 |  Reagovat

Tupci co neumějí pořádně číst

Styďte se. Napadáte recenze proto, že nedokážete pořádně číst. Stači mi to přečíst jednou a chápu co se snaží autor napsat. Ty Vaše reakce co nesouvisí s konkétností popisu, naznačují jen Vaši labilitu a jednoduchost. Souhlasím s Vencou.

24.02.2010 | 10:06:21 | Adam Reagovat

Vy ste fakt retardovany , nebo ste chodily za skolu....
Naucte se nejdriv poradne cist, a potom teprve piste komentare...

Vrecenzi je psano "Na třetí rychlostní stupeň se kola mají snahu protáčet pouze na zvlněných vozovkách. 4ka táhne již bezproblému s proklouznutím (suchá vozovka) a další rychlosti též" Pochopili ste to ? xD

Znamena to, ze na 4ty rychl. stupen uz nejsou problemy s prokluzovanim.. a este pro vetsiho debila , co nechape , Tak to znamena ze na 4ku uz nehrabe...

App.. na prokluz 4teho r. s. staci 350+ PS

http://www.youtube.com/watch?v=hKltFw63Gpg&feature=related

21.02.2010 | 18:00:43 | Venca Reagovat

...

o.k pane chytrý

12.01.2010 | 17:11:22 | Anonym Reagovat

re: re:hmm

BMW je zkratka pro Bayerische Motoren Werke AG. Proto BMW ne BMV. BMV je tak leda SPZ tvýho favoritu (pokud bys byl tedy z Brna)...

12.01.2010 | 16:57:02 |  Reagovat

re:hmm

napřed si přečti co jsem tam psal.Neviděl jsem auto s motorem vzadu a předni nahon ty BMV.

12.01.2010 | 14:22:53 | Anonym Reagovat

Komfort u SEATu 10/10 ??? Se prober, nevíš vůbec, co je to komfort.

11.01.2010 | 21:17:28 |  Reagovat

hm

no ajsně, ale už jsi někdy viděl předokolku, která nemá motor ve předu?? já teda ne a to jsem viděl i hada chcát

11.01.2010 | 20:54:55 |  Reagovat

re: hmm

BMW: "zadokolka" s motorem v předu...

11.01.2010 | 18:10:21 |  Reagovat

SM?

Jakobych četl Svět motorů .... "přetáčivý typ vozu", nebo "předokolka s motorem v předu" ...celkem perly:-))

10.01.2010 | 15:32:14 |  Reagovat

hmm

psát předokolka s motorem v předu je dosti k ničemu...ještě jsem se nesetkal s autem co by měl předni pohon a motor třeba v zadu...a važně tady pišeš jeko by auto mělo 500PS neni to zas tak super auto.

10.01.2010 | 11:38:48 | anonym Reagovat

hh

Nic si nenalhávej jestli ti na 4ku proklouznou kola tak tam máš 500ps.

09.01.2010 | 17:37:03 | Carlos20VT Reagovat