Recenze Škoda Superb sedan
“Jsem spokojený.”

Autor recenze: vena (38 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:2,8benzin Stav km při koupi:23 000 km Stav km nyní:37 550 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10-13 l/100 km Vloženo: 2. 9. 2007

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: skodaoctavie

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatim jen skřípaní palubovky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto Škoda Superb 2,8benzin jsem koupil v roce 2006 září jsem spokojený jeto tichý pohodlný auto jeto automat takže před kruhovým objezdem nebo na křižovatkách nestresuji.

Měl jsem Octavii manuál vím očem mluvím jen abych nemusel přeřazovat nebo zastavit.Automat mi vyhovuje.Je fakt že víc než 220km to neudělá ale na předjíždění to stačí jeto pružné auto.A když jse podivám do seznamu poruchovosti nevede si špatně,takový Wol.nebo Audi jsou daleko zaním myslím vté třídě.Samozřejmně na Japonce to nemá co se týče poruchovosti,dnes už neplatí Japonec až nakonec.

Takže Škoda auto nekritizuji jeto pro Škodovku první auto vtéto třídě co vyrábí kdežto západní Němci jsou ve vývoji dál.Komunismus nás nepustil.Takže jse těším na novou Škodu Superb2.A znovu jsi koupím ten nejsilnější objem motoru samozřejmně v benzínu.Fandím Škodovce a věřím že druhou serií dá ve všech směrech na prdel vté kategori cojse vyrábí i jiné značky.

Psal jsem jenom o benzínové Škodovce s Diesl motory nejsem kamarád.To je auto čistě na spotřebu cose týče řízení a pohodlnosti toje nebe a dudy.Lidi chtějí ušetřit na spotřebě ale peníze promrhají za něco uplně jíného.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Superb

Vložit komentář

kup

Zdravím, superb 2,5 nafta jak moc je to poruchové? Nikdo z mého okolí mi nemůže dobře poradit a spotřeba mě nezajímá.

19.12.2009 | 08:46:01 | Ceasar Reagovat

RE: kup

Mal som 2,5Td a nebilo vubec poruchove,vykon dostatecny tak jak jizdi vlastnosti.spokojenost maximalni

06.11.2016 | 18:22:10 | Rado  | 77.236.219.* Reagovat

Tak to je nějaky divný Mněl sem ho taky a maximálka byla někde okolo 250.km Možná tochce jenom ho trochu rozjezdit.

16.09.2009 | 15:48:28 | Martin Reagovat

to Pavel

Tak jsem to schválně spočet:
Takže jak píšeš za rok ujedu 25000km za čtyři roky to je 100000km, při spotřebě 7L nafty za 24Kč to dělá 168000Kč.
U benzínu při spotřebě 11L za 23Kč to hází 253000Kč. Po čtyřech letech provozu je rozdíl v uspoře paliva 85000Kč. A za to si můžeš koupit do naftovího motoru 4x nové turbo nebo 17x váhu vzduchu nebo 47x ERG ventil atd. ... už jen pro ten pocit že mi to papá 5,9 radši honim saze :-)))

22.01.2009 | 02:16:02 | Bobeš Reagovat

to: Honza a ostatní

Máš myšlení klasického TDíčkáře...spotřeba je důležitá atd. Jenže nafták je dražší, má vyšší servisní náklady, nafta je dražší. Zkus si jednou vzít tušku a papír, spočítat cca 15-20 tis.km/rok Spotřebu cca 7 vs. 11L. A možná se budeš divit, že benzín (nemusí to být zrovna V6, třeba nějakej cca 2.0 i se spotřebou 9L) že benzínové auto má levnější provoz než naftové. A´t už plusy pro benzín nebo naftu, stejně je to fuk kolik to žere. když takového Superba koupíš nového a po 4 letech ho prodáš (najedeš cca 25 tis/rok)...málo kdo so umí spočítat celkové režie, skutečné náklady na 1 km jízdy. Věř mě že nejsou 2,- Kč/km pouze za palivo, ale cca 12-15 Kč/km.

14.01.2009 | 23:24:57 | Pavel Reagovat

Safrane biturbo má standartně 193kw - rok výroby 1995.

04.12.2008 | 18:30:13 | Radek Reagovat

třeba safrane dvojturbo má jen 167kW

04.12.2008 | 18:06:20 |  Reagovat

Ale to byl dehet 3.0d od BMW. Tady je debata o benzínových agregátech.

04.12.2008 | 17:55:16 | Radek Reagovat

třeba třílitr d od bmw turbo má jen 160kw

04.12.2008 | 17:44:24 |  Reagovat

V6

Jelikož jsme tento motor měli, tak vím na 100%, že měl 128kw. Jinak 3.0 Turbo se 170kw by byla trošku zoufalost.

04.12.2008 | 17:22:54 | Radek Reagovat

není pravda, 2,8 V6 12ventil měl 135 kW a posléze 24ventil 140 kW VR6 byl 3,0 30ventil s turbem a měl 170 kW

04.12.2008 | 17:16:59 |  Reagovat

V6

Ten motor V6 30v je překopaný motor V6, který se dával už do audi 80 a 100 již v roce 91. Měl jen 12 ventilů a 128kW/250Nm při 3000ot/min. Samozřejmě měl shodné vrtání a zdvih. Není to motor VR6 používaný u VW Golf, Corrado atd.

04.12.2008 | 16:43:13 | policeman Reagovat

2.8 V6 90°

je pravda že 2.8 V6 90° vychází VR6 a používá některé její komponenty, a to je jedině dobře. Motor 1.9tdi zase vychází z 1.6i z dvojkového golfa a taky to je parádní agregát.
tak nevim proč "hodně fousatý", když používá časování sacích ventilů nebo sací potrubí s proměnou délkou. to neni zase tak "hodně fousatý" ne? Když už jsme u toho tak 2.5TDI V6 je vtom případě holobrádek a taky to podle toho vypadá, Prostě není nad léty prověřenou techniku.

04.12.2008 | 13:38:57 | krámský Reagovat

plus preplnany - vysoke otacky

21.07.2008 | 21:04:53 |  Reagovat

1.4 TSI bude rozežranější (v Superbu) než kdejaký V6. Těžký křižník a malinkatý motůrek.

21.07.2008 | 20:47:13 | Radek Reagovat

Až na to Anonyme, že ta 1,4 má označení TSI. Tedy dvojí přeplňování a porožene kde jakou starší 1,6 i 1,8. Spolehlivě pracuje v Golfu i Passatu, takže proč by neměla být v Superbu. Doba velkoobjemových a rozežraných motorů pomalu končí. Budoucnost patří maloobjemovým agregátům s přeplňováním. Jinak jantaři tvého formátu jsou v restauraci nad zvětralým pivem schopni přijít i s teorií, že ta 1,4 bude vzkříšení staré 1,4 MPi OHV 50Kw že ano.... Nejdřív si něco nastuduj a pak piš. Tedy využij internet k smysluplnější činnosti, než plácání blbostí v diskuzi bez znalostí faktů.

21.07.2008 | 19:44:41 | Jerry Reagovat

ano ta 1.4ka bude mat sice 92 kw tusim, ale uz len zo slusnosti by som si to nekupil:) predsa len, auto tej kategorie by malo mat poriadny motor..

29.05.2008 | 10:12:55 | lakyi Reagovat

Nový superb bude i 1,4..To bude bomba:)

29.05.2008 | 02:46:46 |  Reagovat

vr

no říkám přkopaný, sice dost, ale vychází to z vr6, mám to z důvěrných zdrojů :o)
Jinak 95 je už hodně fousatý :o)

16.01.2008 | 09:40:13 | Marty Reagovat

2,8 30V

Tak takovýhle bláboly sem dlouho nečet, 8mi válcový motor ve škodovce 2,8 30V má úhel otevření ventylů 141 stupňů a 6 vačkových hřídelů poskládaných v řadě za sebou. svíčky mají zvláštní tvar do U a svodové potrubí je dělané z tvrzeného karbidu. Celoocelový motor je z litého železa s přídavkem dřeva pro menší hmotnost. Sání je vyřešeno bravurně místo filtru je mrtvá kočka a splodiny z tlejícíjho masa jsou spalovány na principu náhodných výbuchů. Výkon tohoto motoru je závyslý na stupni zetlené kočky. Mění se jednou za 2 měsíce.

16.01.2008 | 07:20:13 | F1 monopost Reagovat

2,8 30v

pánové jak mužete tvrdit že motor 2,8 30v v superbu je překopaný starý vr 6???jestli něco takového tvrdíte tak tady v tomto foru nemáte co dělat!vr 6 ma uhel sevření valců 15 stupnu ane 90 jako superb a má 2 ventily na válec a ne 5 jako superb.chlapi to je uplně jiný motor a tak starý taky není tuším 95.

15.01.2008 | 22:46:33 | mrekm77 Reagovat

Nejsi ty tak trochu disgrafik??

15.12.2007 | 21:21:09 |  Reagovat

Súhlas

Už na inom mieste som písal, že Superb bol 10 rokov pred začiatkom výroby u vás, vyrábaný v Číne ako Passat na predĺženom rázvore. Jednoducho v škodovke len zmenili masku chladiča. Mihal má úplnú pravdu.

05.09.2007 | 20:05:56 | Petrík Reagovat

to honza:

ne, ja nezavidim, je mi celkem jedno, v cem autor jezdi (tedy, az na to ze je to tak trochu ekologicky prase)

jen jsem rekl, co umim a vcem asi tak jezdim..a v cem jezdi autor..a co asi tak umi (ohledne cestiny)

jinak souhlasim: superb mi prijde zastaraly auto predelany do novyho havu. radsi bych koupil 3-4 roky strayho passata (zachovalyho) , nez novyho superba..do roka budou na tom podle me stejne

05.09.2007 | 13:02:48 | petr Reagovat

To Standa

No už současná generace Superbu není nic jiného než Passat minulé generace s prodlouženým rozvorem a délkou, v Číně se dokonce prodává (nebo prodával) "Passat Long", tedy Passat se stejnými rozměry jako Superb. Suma sumárum konstruktéři škodovky na součaném Superbu kromě interiéru nedělali nic.

05.09.2007 | 10:24:40 | mihal Reagovat

7 let

No to by tak mohlo byt, jasne ze si ho nekoupis z jedny vyplaty, to asi fakt neni moc bezne :-) je to otazka na cem Ti zalezi. Jen jsem chtel rict, ze to neni nemozne, a ze clovek nemusi krast ani okradat jine, aby si mohl dnes koupit pekne auto a ze auto vypovida spis o prioritach cloveka nez o jeho charakteru a vyplate. ostatne, tady jde o recenze aut, a ne o recenze nasich zamestnani :-))))

04.09.2007 | 11:10:53 | Honza Reagovat

Re: V6

No protože jak říkám, ta V6 u Superba je hodně letitý kousek, je to překopaná VR6 co bejvala v Golfu před 10 lety...
Takže úspornost není její silnou stránkou.
Já z mé emérické 2,7 dostal i 7,7 (průměr na sto) a to na okresce.

04.09.2007 | 10:24:26 | Marty Reagovat

?

když to tak spočítám, tak poctivou prací (2 x průměrný plat) s odečtením všech nákladů bych na Superba šetřil 6-7 let a to bych si nemohl dopřát ani nový kecky.... ale třeba špatně chápu pojem "poctivá práce"....

04.09.2007 | 10:06:15 | honza Reagovat

To ARIES a PETR

Poctivou praci se na Superb da vydelat, tak tady zase nelamentujte :-) nebo si oba delate srandu???

03.09.2007 | 21:51:43 | Honza Reagovat

ako sa vravi poctivou pracou sa nikam nedostanes ...bohuzial

03.09.2007 | 16:03:04 | aries Reagovat

zavidim?:)

Neda mi to, proste to musim napsat:)

V podstate se dorozumim 4my jazyky: CESKY, slovensky, nemecky (zaklady, ten jazyk moc rad nemam:) a anglicky (velmi dobre).
Mam znalosti Photoshopu, Indesignu dale mi zdaleka neni cizi: Illustrator, Dreamweaver, Autocad, vsechny kancl. programy. Pocitace muzu vp odstate i stavet na zakazku a vyznam se jak v Mac os,tak Win. Ze svyho platu jsem se zmohl leda tak na starou Toyotu (kterou jsem pak stejne prodal, neni zatim potreba mit auto). Prehled o svetovem deni taky myslim mam.

A pak tady nekdo, kdo neumi vlastne spravne ani popsat, co ma za auto, napise, ze se nemuze dockat novyho Superba, ktery je zdaleka mimo muj platovy dosah. Navic jeste takovou "ekologickou ignoraci" , jako 2.5 litr s automatem.

Prijde Vam to v poradku? Me ne:)

03.09.2007 | 15:40:19 | petr Reagovat

Projev

Autora bych podle písemného projevu typoval na nějakého ROMA, nejak to k sobe nepatri takove auto docela na urovni a toto

03.09.2007 | 15:29:38 | Krtek Reagovat

V6

V6 TDi je velmi problematický motor, resp. jeho poslední modifikaci. Poměrně dost se o něm píše skrz Audi, kam se montoval asi nejhojněji. A co se týká 2.8 V6 v automatu, tak ten jsme měli doma v AUDI 100 r.v. 93, verze Quattro, a jeho problém byl, že poměrně dost nenažraný, hlavně v příměstském provozu. Pokud se jezdí 90% mimo město a hlavně dlouhý štreky, tak kolem těch 8.5L se jet dá, ale s extrémně lehkou nohou. O korejském plodu 2.7 V6 (Hyundai) jsem též slyšel, že je dost rozežraný, ale nemám osobní zkušenost, takže nesoudím.

03.09.2007 | 13:39:05 | Radek Reagovat

TDI

Mno jo, tak jo, kdyz teda V6 :-) ja se zatim dostal vzdy max.ke ctyrem valcum, takze nemuzu soudit :-)

03.09.2007 | 12:54:04 | Honza Reagovat

V6 vs TDI

Až na to, že TDI má naprosto trtagickej zvuk a 1,9 je do káry typu superb doslova výsměch. pravda, ropná 2,5 už je na tom líp.
Jenže, kvůli pár kačkám přijít o zvuk V6. Pravda, superbovksá v6, což je letitý překopaný VW, původně VR6 zrovna není nejlepší příklad.

Ovšem sám mám 2,7 V6 od jistého nejmenovaného výrobce, která dává ještě od 10 HP navíc než ta superbovská, zvuk dokonalý a spotřeba s klidnou nohou 8-9 litrů. Tak k čemu TDI :o)))

03.09.2007 | 12:23:58 | Marty Reagovat

benzin?

jasne ze benzinovy motor je fajn, ale spotreba je docela dost dulezita, alespon pro spoustu lidi:-) proc utracet za palivo, kdyz muzu penize PROMRHAT jinak??? navic do Superbu muzete vzit i TDI, coz neni vubec spatny motor!!! Doporucuji zkusit to, zvlast na vetsi auto, jako je Superb.

03.09.2007 | 08:50:36 | Honza Reagovat

SuperboPassat2??

Předtím škodu nepustil komunismus nyní Volswagen takže to si nevybereš.Jinak mohlo být dávn oaj Combi,4x4 silnější a větší motory,luxusnější výbavy,doplňky,jenže to yb se passat musel strachovat o křeslo a s ním i A4 a A6..ne v kvalitě ale v prodejích.co si myslíš že Volw udělá s novým SuperbemBohužel aspoˇndle snímků z Belsk uto ej azse obšlahnutý Passat,akorát že místo dolní linky světla to má vsunutý ostřikovač a zadní světla do kufru?jak typické pro Škodu že?Ale možná v období favoritu.No ale VW má tak vykrojený víko kufru takže šetřit se musí..Velká škoda

03.09.2007 | 01:13:54 | Standa Reagovat

Standa...

Ty nemas 38, podla gramatiky a rozmyslania by som tipoval takych 18- cerstvy vodicak vo vacku a "rezat" frajera.

02.09.2007 | 21:58:10 | Chocholousek Reagovat

???

Pán býti dobrá češtinář,ja??Šmarjá,lidi,alespoň to po sobě čtěte.

02.09.2007 | 21:52:14 | Valdauf Reagovat

nafta

Se projeď někdy s TDI automatem, pocit z jízdy vyjde na stejno a spotřeba je do 7l.

02.09.2007 | 21:46:33 | Bobeš Reagovat

RE: nafta

1.9Tdi 96Kw v automatu mimo město kombinovaná spotřeba 5.4litrů/100km

17.12.2012 | 17:03:37 | TRUCKER  | 91.221.212.* Reagovat