Recenze SsangYong Kyron Xdi 200
“auto jakž takž, prodejce a generální dovozce FUJ”

Autor recenze: beda.s (39 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1998/turbodiesel Stav km při koupi:11 km Stav km nyní:11 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 23. 4. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.2

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia 1,9 sdi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Při redukci nefungoval pohon přední nápravy - řešeno výměnou redukční převodovky

Bylo nutno upravit geometrii přední nápravy.

Auto je v provozu 90 dní z toho 19 dní stálo v servise nepojízdné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

První a zásadní zkušenost je chování prodejce.(Emil Frey ČR s.r.o. = tragedie a hnus) Auto a zákazník zajímá prodejce pouze při prodeji. Po opuštění autosalónu si vše už musí zákazník řešit sám. Oprava po dvou měsících a po ujetí 9500 km a jediná rozumná nabídka byla zapůjčení náhradního vozidla za cenu od 800 do 4000 Kč/den (dle typu způjčeného auta). Naštěstí se mnohem lépe zachoval servis v Ostravě, kde mi zapůjčily náhradní vůz za režijní cenu.
vlastní zkušenosti z provozem :

- na dálnici je auto schopno jet 150km/hod
- krátky 1. a 2. rychlostní stupeň (kompromis do terénu)
- auto je standartně na pneumatikách 225/75 R16 a v terénu má auto nízkou světlou výšku. Výšku lze zvýšit změnou kol na 255/60 R18. Do terénu by byly ideální 235/85 R16 nebo vyšší, které ovšem nemá generální dovozce na vůz homologovány.
- u auta s tuhou zadní nápravou, pevným rámem, redukcí, ketré má ambice teréního SUV (lehkého offroadu), považuji za blbost použít ke krytí spodku vozidla plast (už je pokroucený a utržený). Dle nabídky prodejce stojí kompletní zakrytí spodku auta plech více než 30000,kč (bez DPH a montáže).

- skříňka u spolujezdce je malá a mělká. Další odkládací prostory taky žádná velká sláva

- středoví sloupek tlačí do pravé nohy řidiče a protože volant je nastavitelný pouze v jedné rovině dost obtížně se hledá poloha za volantem (ale dá se na to zviknout)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Kyron

Vložit komentář

Výborný offroad

No s tím generálním dovozcem v Praze máš absolutní pravdu ja sem si tam auto sice nekoupil ale měl jsem tam nosorožce na výměnu servomotoru řazení 4 kol.Auto bylo v servisu 2 týdny přitom doba práce na heveru nepřesáhne 15 minut.Ovšem maskr byl když mi auto vratili s tím že zaplatím 15 000korun ale neřadí to redukci.Pouze rychlou čtyřkolku.(Nakonec jsem to odvezl do Ssangyongu Radíkovice a tam to opravily za 2000 a za 20 minut.(bylo to čidlo na přídavné převodovce)

17.02.2010 | 18:19:36 | Buster Reagovat

odpověď karlovi N.

po drobných úpravách by auto nebylo až zas tak špatné (oplechování spodku a výměna pneumatik), ale protože auto je nové a prodejce se chová tak jak se chová nehodlám dělat na autě žádné úpravy (minimálně po dobu záruky - pouze přez servis). a vyzkoušet auto ve středně těžkém terénu Vás prodejce nenechá

24.04.2007 | 14:54:40 |  Reagovat

Je to mrzuté, že jste se při výběru netrefil do toho pravého vozu. Je ovšem trochu udivující, že všechny nedostatky zjišťujete až po koupi auta. Potíže s prodejcem se dají těžko odhadnout předem, ale pokud kupuji auto (odhadem tak 600tis.?) napřed bych si ho důkladně prohlédl, vyptal se, přečetl testy a poptal majitelů stejného vozu a vyzkoušel. Příště tedy : napřed myslet, potom kupovat, opačné pořadí nefunguje.

24.04.2007 | 10:49:57 | karel N. Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • SsangYong Kyron