Recenze Volkswagen Passat B6 TDI130PS
“Nic lepšího mě nemohlo potkat.”

Autor recenze: Géca (26 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1900 Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:210 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 6.3 l/100 km Vloženo: 17. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 19 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda octacia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jediní porucha byla občas prázdná nádrž a kolega co ho má také měl špatnou váhu vzduchu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zdravim oheldně passata B6 nevim jak někdo může srovnávat VW a hondu nedej bože forda a dokonce fiata.ten kdo tohle napíše má s autem společniu jen sedačku.Passata mám 3roky a jediná závada která mě potkala je prázdná nádrž jiak je vůz bez poruchy.Samozřejmě že do něj ráno když je 20 pod nulou neskočim a nedám hned napít hezky počkám až se ohřeje a pak nejsou problémy.

Takže lidi co uznávají hondu nebo fiata beru ale nevěřim jim ani slovo a zárověn jim děkuji díky těmto vozům mám stale mraky práce kdyby jezdili jen Škodovky a VW asi už bych byl bez práce.Jestli mohu doporučit tak bezváhání do něj běžte.Ai ve 200 tis.není vůz hlučny co se týče spotřeby tak já jezdim za 7l a přítelkyně za 5.8l as to je passat po čipu a sportovní filtr mu dost svědčí.

Brzdy odpovídají váze vozu.komfort vozu odpovídá třídě za který byste u forda museli dost připlatit.Jinak jezděte si v čem chcete alespon ty lepší vozy zůstanou nám co přemýšlímě děkuji.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 19


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

DSG - Ano/Ne ?

Zdravím. Poradíte jestli koupit Passata s DSG ? V Auto Esa mají nadhernou B7, najeto 170tis, při zkušební jízdě super. Auto má českou servisku, koupený v Auto Jarov, takže historie jasna. Jenom nevim, jestli DSG zřeba do 250tis km vydrží. Nemáte někdo DSG s takovým nájezdem ? Zkušenosti ?

30.11.2011 | 10:34:15 | marek  | 62.209.202.* Reagovat

To Luboš

No myslím, že máš pravdu, že těm němcům od roku 2005 začíná harašit i v BMW a MB.
Kdysi to bylo jednoduché. typ karoserie byl od začátku popisován podle pořadí nástupu. takže třeba E30 byla 3.řada.E31-8. E32-7.,E33-6.,E34-5,E35. cupé,E36-opět 3.řada a pořád dokola.
A pak označení přímo vozidla udávalo první číslice, třídu auta, druhé 2 obsah motoru.
Teď je to na mašli a například 325 je jak 2,5 litr, tak i 2,3litr i 3.0l a já nevím co ještě, k tomu přibyly řady 1.,6., X, atd.
Mercedes měl taky velmi jednoduché označení W byla karoserie a pak označení motoru v trojkombinaci. Ale zřejmě se opičí po BMW a označení motoru mají sice podle obsahu, ale více dávají přednost výkonu, takže se nemusí stát u některých vozů jistotou, že třeba u 320 koupíte motor 3.2, ale 2.9. :D
Ale označovat VW to je úplná síla, to se ani nedá vyčíst, která je to generace, snad krom Golfu,caddy,Jetty, Transportera. Jestli je první číslice nízká střední třída, nebo dodávka, druhé třeba písmeno podle novější karoserie a třetí no nevím vůbec...:(

07.06.2011 | 06:51:51 | svlastik Reagovat

Také hlúpe označenia áut môžu vymyslieť asi iba Nemci..:((, rovnaké to je aj pri BMW, al. Mercedesoch. Pokiaľ neviem rok výroby, tak mi žiadne kódy nepomôžu a auto si nedokážem predstaviť...

Asi si nejaký "marketingový stratég" vysníval, že sa ich niekto bude učiť pred spaním:((

06.06.2011 | 20:44:05 | ľuboš Reagovat

To Dudy

Nejde o náš omyl, nýbrž o omyl prodejců náhradních dílů. Přebírám zdroj z E-Catalogu, autokelly, mjauto, autobenex.
Všechny Passaty mají první číslici 3
Tedy kdybych vyrušil tu první číslici
Tak mi vyjdou tyhlety výsledky.
Kombíky
(3)3=73-81
(3)2B=80-89
(3)A5=88-96
(3)B5=97-00
(3)B6=00-05( na wikipedii je údaj 3BG, nevím čemu mám víc věřit)
(3)C5=05-?
Sedany
(3)2=73-80
(3)2B=80-88
(3)A2=88-96
(3)B2=96-00
(3)B3=00-05
(3)C2=05-?
(3)C3
Když příjdu do prodejny tak k tomu abych dostal například zadní světlo na VW Passat Combi a neznám rok výroby(2002), tak mi bude stačit znát typ "(3)B6" Kdybych řekl v prodejně E-Cat nebo jinde, že chci na údajný novější sedan B6 nějaký díl, tak si ze mě udělají dobrý den špatným dodáním dílu ze starého modelu kombíka(samosebou pokud nenahlásím přesný rok výroby).
Můžeš s tím něco udělat a stěžovat si na všechny dodavatele náhradních dílů?

06.06.2011 | 20:22:32 | svlastik Reagovat

.

prave ze jde o vas omyl B6 je oznaceni vyrobce ne nejakeho mechanika v garazi kdesi na nejake dedine :))
jiste ze 3C0,3C atd je spravne ale pokud treba mate nekdo ETKU,ELSU tak je tam jak napr. B6 tak i 3C
a zde maly dukaz ze to neni nazved vymysleny v garazi:)
http://imageshack.us/photo/my-images/839/miliontypassat3crline.jpg/

06.06.2011 | 18:16:29 | dudy Reagovat

Přezdívky

Hoši co se hádáme, vždyť jde jen o přezdívky a žádné origo od výrobce. Tyto přezdívky se sebrali od pravého označení VW Passat Variant(combi) Přezdívky označením "B" mezi mechanikama.
33= přezdívka "B1" rok výroby 1973-1981
3B2 = "B2" rok výroby 1980-1989
3A5= přezdívka "B3" rok výroby 1988-1993
3A5 facelift = přezdívka "B4" rok výroby 1993-1997
3B5= B5 rok výroby 1997-2000
3B6= B6 rok výroby 2000-2005
3C5 =přezdívka "B7" rok výroby 2005- do dneška.
Všichni ty modely poznají. Výhoda označení u B5,B6 stačilo říct mechanikovi a on Ti přesně dodal náhradní díly z tohoto typu.
K sedanu ty "B" označení jak je známe NEPASUJÍ, zvlášť pro prodejce náhradních dílů.
Sedany si označte po svým.
Ale správně by měly být
B2= 1996-2000
B3 = rok výroby 2000-2005
C2 =2005 do dneška
CC = 2008 do dneška

06.06.2011 | 06:33:09 | svlastik Reagovat

dudy

Tak
B5http://www.vosaclub.org/passat/passatb5.jpg
B5.5http://www.vwcruise.com/resources/Passat+B5.5.jpg
Je to stále B5,ale označení 5.5.Jde o facelift 5řady.
B6 http://tuningyourcar.com/img/uploads/fcc4f6bd36ee139653aef9215be8ae8b.jpg
Nová generace

05.06.2011 | 16:30:12 | luke20 Reagovat

dudy

Máš pravdu .Všude to píšou jinak .B6 je až od roku 2005.Facelift B5 je od roku 2001 a je to označení B5.5.

05.06.2011 | 16:25:04 | luke20 Reagovat

B6

Po roce 2000.Po faceliftu se označují jako B6

05.06.2011 | 16:22:08 | luke20 Reagovat

.

jen doplnim ze toto neni passat B6....nekonecna neznalot cislovani passatu

05.06.2011 | 12:45:58 | dudy Reagovat

Svlastik

A navíc já to auto mám rok.A závada není prostě žádná.Tak asi předchozí majitel vše vyměnil a staral se o to.Tím líp pro mě.Třeba za rok za den se tomu něco stane.Ale ted je to OK:Já nemám potřebu vychvalovat auto který by nefungovalo ,před někým koho ani neznám ,a navíc na internetu.To opravdu ne.

03.06.2011 | 12:08:52 | luke20 Reagovat

Svlastik

Nevím třeba mě dneska po cestě domů upadne kolo.Nebo náprava cokoliv.Ale to člověk nikdy neví ani nového auta.Pro mě je důležitý a určitě pro více lidí jak to auto jim slouží a v jakým stavu ho kupují a v jakém stavu je aktuálně.Moje je OK .Ty jsi odborník vyznáš se v autech ,ale jezdíš s autem kde nic nefunguje.A je mě jedno jestli před tím tomu bylo něco.Když jo tak majitel to spravil tím líp pro mě.Sám si říkal že ,když jsi kupoval auta tak jsi byl jediný co měl auto za 50 000kč.A ono v tom je dosti rozdíl v těch autech.Já jsem vyznám a odhadnu auto jinak než ty ,ale zatím jsem se nikdy nezmýlil.A když už něco tvrdím tak o tom co znám nebo můžu porovnat.Taky se mě líbí Alfa 166 .Samí špatný zkušenosti s tím lidí mají.Ale já znám takoví co mají Alfu a Fiaty jsou to naopak držáky ,a nebudu tvrdit že je to krám a ani to vychvalovat do nebes ,když to sám nemám.

03.06.2011 | 11:46:24 | luke20 Reagovat

Svlastik

Seděl jsi někdy ve 406 nebo snad si ho řídil.?:) Já na tom nevidím nic přemrštěného.Ba naopak na takové ,auto si myslím že jsem koupil levně.Málo kdy seženeš za takové peníze takoví auto.Ani nevíš ,jak to moje vypadá v jakým je stavu a tvrdíš mě že se nemám chlubit kolik jsme za to dal.Mě nepřijde divný dát tolik peněz za auto.Který má veškerou dokumentaci STK a oprav .Oba klíče karta s kodem k imobilizéru.Uvedena poslední výměna oleje a rozvodů.Nový kotouče ,15 disky.Skoro nový pneumatiky.A výfuk.Bez jakékoliv kosmetické vady .Vše vyčištěno a nic tomu nechybí.Nic nevrže nemlátí ,auto drží stopu funguje jako nové.V servise když to měly nad heveru ,tak to nemá absolutně žádnou korozi podvozku .Jen spony na výfuku nic víc.Proto mě nepřijde divný za to dát ty peníze.Před rokem jsem prošel 5 bazarů .A nikde neměly ani v AAA Auto za tu sumu jenž sem si mohl dovolit slušnější auto ,taky měly 406 1.8 1998 .za 75 000kč.Akorát ta byla ve stavu že na ní sotva co drželo.Ono je to rok,ale ty ceny se taky změnily trochu,Když jsem se díval na internetu na ty 406 nebo auta od roku ale spon 2000 .Tak to to co bych chtěl ,a vypadalo slušně tak stálo minimálně těch 90 000kč.Ono seženeš i Megane z roku 2006 za 85 000kč.Ale má 350 000km najeto ,a volant a interier je opotřebovaný jak 20 let starý auto.A to ted krom výměny rozvodů filtrů a oleje.Vše funguje jak mí .žádný ani malý náznak nějaké poruchy.Což dle mě ,dejme tomu dá se třeba sehnat levnější auto ve stejným stavu.Ale já to beru k tomu jaká byla situace před rokem.A navíc jak byla zjištěna závada na R19.Tak jsem se ten den sbalil obešel bazary během pár hodin jsem .Měl jasno projel jsem ho a za dva dny jsem si ho koupil.Stačila mě 5 minutová jízda .A to auto jsem chtěl .a nelituji toho.

03.06.2011 | 11:27:39 | luke20 Reagovat

svlastik: MAL si Passata? al. 406?:)), asi nie. Mám tu recenziu na 406, pozri si ju, aby si už konečne nepísal bludy...a máš pravdu, zadné tyčky stabilizátorov som menil asi po 200-220.000 km..? za šialenú sumu, cca 3.000 SKK, dnes by už stáli o polovicu menej. /na tom autesomnabehal vyše 380.000 km.

P.S. Benzín stojí vyše 45 CZK, na SVK vyše 60..., za tým si stojím, ale POZRI!! si , al.spomeň, aký bol KURZ národných mien pred 8-10 rokmi.

Aj preto saľuďom stále ťažšie dýcha, lebo náklady SKUTOČNE!! idú stále HORE, zatiaľ čo príjmy stagnujú, až klesajú...:((

03.06.2011 | 10:17:51 | ľuboš Reagovat

To luke

Mě je jen divné, jak se vychvaluješ jak jsi dobře koupil a porovnáváš to s auty. Já bych se vůbec nechlubil tím, za kolik jsi to koupil. 406 jsou vůbec přemrštěné auta, nevím co je víc nestli Peugeoty nebo Škodovky, ale třeba taková 206 je někdy dražší jak Octávie. 406 jako model to je dobrý, ale je to 10 let starý auto. A to už poruchy i když malé mouchy mít musí.
Když píšu recenzi, tak narazím na problém a hned ho vypíšu ať ten kdo po tom jde ví na co se zaměřit. Když to rozepíšu, tak auto potom možná vypadá jako totální křáp. Ale je to aspoň blíže reálné, než ten kdo vyzdvihuje auto do nebes a nenapíše ani jednu závadu, jako by s tím nikdy nejel...
Ono je rozdíl mít auto v garáži a nejezdit s ním, to si můžu dovolit koupit i starého veterána z první světové války a to by byl povyk. :D Ale nemůžu to porovnávat s autama, se kterýma se běžně jezdí.
Kdyby se jezdilo se 406, tak podvozek taky není 2x levný. Vzadu není tolik místa pro využití taxíku. Ale ať si každý věří, že podvozek a ty ramena na každém autě vydrží 200 tisíc km, když na Passatovi 2,5Tdi s hliníkovou nápravou, tak na všech lehčích musí přeci vydržet ještě víc, to dá rozum. :o)

03.06.2011 | 07:36:39 | svlastik Reagovat

To Luboš

Kde tys viděl, že jsem naříkal, nebo se litoval. Sám sebe ne.
A abys věděl, tak řidičák mám snad na vše krom autobusu a přívěsu. Babettu jsem měl, je v pohodě, akurát, že jsou tady takoví nenechavci, že by ta babetta byla nepoužitelná ani do obchodu nebo k vodě. :(
Auto no se zárukou kvality, já nevím, za ty peníze by se mi líbil Seat Ibiza, nebo počkal na nějakou akci a třeba koupil Fábii atd. Je spousta aut, nízké třídy. Jsou to funglovky, a vydrží.
Jinak ohledně peněz a chudoby, vůbec bych to tady nevytahoval, kdyby tu někdo na mě neházel špínu, a nenadával do volů. Nechlubím se tím, tohle je každého problém jak naloží s touhle informací, že mám jedno ze svých aut v pojízdném stavu, které mě nikde nenechá, stálo mě 5 tisíc a najeto už mám asi tak víc než 15 tkm a proinvestováno dalších 5t. za pneu, destičky, výfuk +povinné ručení. Kdybyste do mě neryli, tak se tu nic nedovíte, teď mě můžeš litovat, že jsem chudý jak kostelní myš.
Já se cítím dobře, kdyby tenhle Pašík stál do 40 tisíc, tak by se to jakžtakž dalo přežít, v problémových stavech stojí tak nějak, asi před 2 měsíci se jeden v modrým s xenonama a s klimou prodal, jinak v dobrém stavu i 80 tisíc. Ale nikdy nevíš co se na tom zrovna pokazí a proč se prodává.
Jinak to víš, že to budu zasírat, dokud je tady plno takových recenzí o autě, které je vyzdvihováno do nebes a oproti jiným bez důkladného porovnání. Tak je třeba se k tomu vyjádřit.
Nevím, kde Ty bereš benzín za 45, ale já ho beru za 35.

03.06.2011 | 06:51:12 | svlastik Reagovat

Svlastik

Dle toho co ty píšeš.Tak snad u všech lidí to funguje jako u tebe!Jsou miliony lidí co žijí na X způsobů bohatí chudí zloději a nevím co ještě.:) A každý si žije tak jak mu to osud nadělí.Se podívej na fotbalisty a hokejisty ti vydělají miliony ročně .To co pro mě znamená milion je pro něj jako tisícovka a žijí na jiné úrovni každý žije jinak.A ty soudíš vše podle toho jak žiješ ty.Napíšeš tady že se to auto nevyplatí ,tobě třeba ne někomu jinému ano.A prostě tvoje vyjádření není na místě a působí hloupě.To je stejný jak když bydlím v bytě .A nemám momentálně na rodinný dům ,nebo nechci rodinný dům.A budu tvrdit lidem jenž bydlí v domě že se jim to nevyplatí že na tom prohloupí.A že třeba zaplatí za to víc jak za byt.Tak bud nemám nebo závidím a nebo nejsem normální!!:) To je naprosto to stejný.Není normální soudit dle svého života rozhodování ostatních když každý žije jinak.Tak ted pudu za Ronaldem a řeknu mu že to Ferrari se mu nevyplatí pač má drahý náhradní díly.Když budu mít to co on ,pak můžu říct že Porshe je lepší.A pokud na to nemám ,tak jen závistivci a blázni něco takového řeknou.

03.06.2011 | 00:29:32 | luke20 Reagovat

Svlastik-Passat

Ale ty furt nechápeš to podstatné.A to že člověk který si koupí toto auto bud na Leasing nebo hotově ,tak pokud není blázen tak ví do čeho jde.Ví že provozní náklady jsou vyšší.A ty peníze na to má.Ono na splátky si člověk koupí co ho napadne ,důležité je dokázat to splatit.Je důležitý si to rozmyslet a hlavně mít rozum.Když si pučím 40 000kč na TV a vím že to budu sotva splácet tak to není moc normální.To že se stane že někdo přijde o práci atak .To už je bohužel smůla a neštěstí které ,k tomu patří.Ale pokud přijdu o střechu nad hlavou tak to je potom něco jiného.To je nutnost.To je asi tak jako kdybych dostal jako dárek 1 000 000kč a koupil si 6.0 Jaguára.A nemám na opravy na provozní náklady na nic.To je blbost člověka a dobře mu tak.Většina lidí co si nemůžou dovolit dražší auto tak si pučí tolik ,kolik dokáže splácet a taky ,aby ten kup měl trochu význam .Když ne jezdím MHD .Je zbytečný se zadlužovat.Ale záleží na člověku.Když budu vlastnit firmu a bude se mě dařit.Tak si klidně koupím Passata ,kvůli reprezentaci atd.A bud zaplatím v hotovosti nebo Leasing a nebo si to odvedu s daně.Ale pořád musím mít ty peníze .A navíc koupím to auto nový mám záruku.Atd.rozumný člověk ,který tohle auto mám už jakýmkoliv způsobem tak má většinou peníze na opravy nebo se prostě o to dokáže postarat.Logicky se na to podívej když budu mít dejme tomu prosperující firmu s obratem několik tisíc nebo milionu..Tak nějaká oprava auta za 50 000kč.Mě nezabije.Když se zadlužím a mám tak tak na splácení a pustím se do takové koupě tak ,na to prostě nemám.Pak se mě budou stát vlasy na hlavě.Nevím kde žiješ nebo jak ,ale tohle ví každý .A většinou zejména tady platí to že většina aut odpovídá zaměstnání majitele a dle financí.Ale tak to bylo i ve středověku kdo měl více peněz nebo štěstí tak se měl líp a měl více věcí.Znám spoustu lidí co mají průměrný plat nebo ho ani nedosahují ,mezi ně patřím i já.A nikdo nejezdí ve starším autě jako 15 let.A v žádných popelnicích.Tím chci říct to že většina lidí si pořídí to na co má a může to živit.A nechápu co na tom pořád nechápeš ?:))A pořád jedeš to svoje.

03.06.2011 | 00:04:53 | luke20 Reagovat

Svlastik

Při koupi jakéhokoliv auta .Bud ojetého nebo nového nemáš jistotu že to dopadne nejlíp.Ale nevidím důvod o to řešit patří to k životu a ví to každé malé dítě ,jak už se jedná o cokoliv.Kdyby měl člověk tohle řešit tak ,v životě si nekoupí.Nic pojedu na dovolenou ,a kde mám jistotu že nespadne letadlo.?Koupím auto .Bud mě ho někdo může ukrást.Nebo se furt lámo nebo mě někdo někde nabere.Atd.Tak je to se vším.Každý normální člověk si dopřeje ,když na to má to co nejlíp může a co mu vyhovuje.Nikdy na ničem neušetříš a ani nevyděláš na autech rozhodně ne.Já mám 2 auto.Ale ani jedno nebyl vrak na rozpadnutí .A v těch jenž jsem vyjmenoval taky nebyly žádný popelnice.Ono záleží hodně na člověku.Nevím proč když mám maturitu a vydělávám docela slušný peníze tak proč bych musel jezdit v rezavé popelnici.Kvůli těmto věcem jsem se učil ,abych měl v životě co nejvíc ,a měl se co nejlíp.A hlavně v tom na čem si zakládám.Ale to je pořád do kola ,zbytečný vysvětlovat.

02.06.2011 | 22:49:08 | luke20 Reagovat

2. června 2011 | 19:22 |

PS:A tvůj příspěvek na tomto fóru i k vozu škoda Roomster s tvojí větou "nstar rozumi autum!" -také pecka.Musíš být prudce inteligentní človíček... :-))

02.06.2011 | 21:39:53 | Jirka KOPR Reagovat

2. června 2011 | 19:22 |

Tak teď jsi mi to teda nandal,jsi jistě veliký šikula :-))
Tleskám ti,jsi prostě BOREC...

02.06.2011 | 21:29:38 | Jirka KOPR Reagovat

Svlastik: 12:36 a 15:18: Už toľko nenariekaj nad sebou, neľutuj sa, utekaj a kúp si bicykel,alebo Babettu, ale už toľko netrep, lebo to až kole oči..:((

Aké?!! auto kúpiš za 160? A s 5 ročnou zárukou? A ešte ísť "medzi lepšiu spoločnosť"?!!:))

Ak nemáš peniaze, TO NEVADÍ!!, NIKTO sa Ti za to nevysmieva, ani Ťa nebude haniť, ale už nerob z chudoby ducha cnosť, lebi ma asi porazí...

Nerob z kúpy vergla kovbojku, riešiš tu samé hovadiny, ak máš naozaj 31 rokov... "poťěš pánbú":((

A už nezasieraj recenzie "filozofickými" úvahami, lebo aj keď bude stáť benzín 50 CZK /liter.. tak sa bude tankovať, aj keď bude stáť 100....

P.S. Už dnes stojí v prepočte na eura vyše 45 CZK, na SVK vyše 60SKK...:)), odporúčam si spomenúť, aký bol kurz koruna/euro pred 8-10 rokmi...:))

02.06.2011 | 20:54:35 | ľuboš Reagovat

Nevím nějaký nesmysli!:)

02.06.2011 | 20:32:32 | luke20 Reagovat

Cancy a ne recenze.

O čem to tady píše?

02.06.2011 | 20:17:02 | Kozelka Reagovat

Haťapka je lepší než všechny vaše auta dohromady

Já uznávám jedině moji Haťapku, to je auto do větru! A má to klimatizaci a tempomat, to žádné jiné auto za tu cenu nemá. Je to prostě Škoda a to je značka pánové. Musím o své Haťapce napsat do každé diskuze, abyste všichni věděli jak je to dobré auto se skvělým motorem. A až po milionu kilometru moje Haťapka doslouží, koupím si další Haťapku a pak další Haťapku, budu až do své smrti jezdit Haťapkama a moji vnuci budou mít všichni Haťapky, protože je to skvělý motor a ten vás nikdy nezklame! Haťapkama se už jezdí i v USA, kde je vyměnili za ty jejich vysokoobsahové americké křápy. A na závěr bych jen chtěl napsat, že moje Haťapka má klimatizaci a tempomat!

02.06.2011 | 19:22:27 | JYRKA KOPR Reagovat

2. června 2011 | 15:18 | svlastik

Kdyby jsi s takovým přístupem hledal ojeté auto,tak by jsi ho nikdy nekoupil,protože by ses bál.To je holt "buď,a nebo"...
Ani nevíš,kolik lidí odrazovali mě,abych si nekupoval ten "neuvěřitelný křáp a nepodarek HTP",a jsem rád,že jsem je neposlechl.A to jsem jí kupoval,když měla najeto 153 000km.Ale buďto se auto povede,nebo ne.
Ale jenom kvůli strachu koupit "špatně",a jezdit v jednom autě,a bát se ho "vyměnit" za nějaké lepší,to je holt na každém... :-))

02.06.2011 | 18:22:43 | Jirka KOPR Reagovat

passat

Jako tohle auto neberu že je špatné. Taxikáři tím jezdí a jsou to profíci. Ale tohle koupit jako ojetinu je osudová chyba.Ty ceny dílů, prostě dát to do kupy je cena pořízení celého vozu. Tam klidně může a nemusí padnout 60 tisíc...Tohle sice past není, ale ty náhradní díly jsou extrém cenově na úrovni BMW a sežeňtě bezporuchovýho Passata v bazaru. Všecko má nějakou závadu ať už na motoru nebo na podvozku.
To co tu psal recenzent, tak o Fordu Mondeo nevím, ale slyšel jsem jen chválu. Fiat Marea je cenově jinde a za stejnou cenu se dá pořídit až 5 aut. Díly jsou úplně jinde, proti tomu směšné a s JTD se dá. To záleží na jedinci, ale službu udělá. Ale hlavně z těch dílů nebudou týpkovi stát hrůzou vlasy na hlavě. A aby se Passat vyplatil, tak musí projet znovu celý ciklus, tedy než ho dá pryč by měl mít za sebou zas aspoň 100 tkm(taxikářům a služebákům je to ukradený). Ale víme, že kdo si kupuje auto do 100 tisíc(většinou půjčka), protože si neodloží bokem(a to by měl aspoň těch 30 tisíc) žádné peníze a jen vymění rozvody olej a myslí, že je za vodou a někdo ani tohle né a jen řeší to co vidí, například pneu a kupuje naftu a jezdí méně, protože musí splácet. To pak potrvá hezky dlouho než mu Pašík svými službami vydělá, nebo ušetří a za tu dobu se může pokazit spousta jiných věcí.
Já jsem často býval na přepisu aut, nejen svýho, ale i kámošů. A co jsem viděl tak u mě při přepisu na úřadu když jsem čekal řadu, a to jich tam bylo mraky, když to stálo 400,-. A taky jsem byl snad jediný co měl auto nad 50 tisíc psal to na sebe, ostatní to dávali na leasingovku a bylo jich tak na 2 hodiny čekání. A to si myslím, že se zas toho tak moc nezměnilo. Možná jen trošku jiným způsobem, že si spíš rozdělili, nové a ojeté...

02.06.2011 | 15:18:56 | svlastik Reagovat

RE:passat

Tak ceny dílů jsou skoro totožné jak u té tvojí rachotiny tak u Passatu. Srovnávy Fiat s Wv :D to už je moc... Ty si jak moji kolegové z práce, kteří se rozhodujou mezi Dacii a Renaultem, bóóóže

04.10.2011 | 21:00:26 | Gauner  | 31.151.70.* Reagovat

V takovém stavu ho mám já ,ale benzín 2.0 16v.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/406/8696772
Když vezmu ceny do 60 000kč ,tak jsou to většinou základní verze.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/406/8399567
Záleží na počtu KM stavu .A výbavy.Ta nejvyšší se pohybuje kolem 70-90 000kč.

02.06.2011 | 15:02:19 | luke20 Reagovat

Pak bych to viděl na 508smičku:)Ta se mě líbí:)

02.06.2011 | 14:33:08 | luke20 Reagovat

14:23

No ted jsem se díval.Pravda že někde se dá sehnat 406 rok výroby 2003 Za 65 000kč.Někde 2000 za 85 000.Záleží kde.Ale nemám v plánu to auto prodávat .Chci aby sloužilo co nejdéle.Před tím jsem jezdil s 20let starým autem .Tohle má 10 takže když mě bude sloužit ,ale spon těch 6-7 let.Tak budu spokojený.:)

02.06.2011 | 14:29:24 | luke20 Reagovat

Luke ty ceny které jsi napsal jsou už dávno minulostí, ceny ojetin padaji extremně rychle

02.06.2011 | 14:23:39 |  Reagovat

Svlastik

Takže já jsem si začal na začátku roku šetřit abych si koupil za 10 000kč ALU Kola.Takže já šetřím na auto a na co potřebuji.Někdo zase na něco jiného.Tak to snad chápeš jak já to beru:)

02.06.2011 | 13:39:21 | luke20 Reagovat

Svlastik

Já to prostě beru jako zálibu.Když si kluci hrály fotbal tak já jsem s bratrancem si dával závody na zahradě v benzinové motokáře a nic jiného mě nezajímalo.Pro mě je to životní priorita .Od 6 do 10 jsem chodil jezdit na motokáry .Místo toho co ostatní hrávali fotbal a chodily do karate a a nevím čeho ještě.Když má člověk k něčemu zálibu nebo o něco zájem tak si za to zaplatí.Tak jak někdo cestuje a dá 50 000kč za dovolenou po světe.Tak taký ví že mu to nikdo nevrátí ,ale zajímá ho to baví ho to.A dá to za to.Já to mám tak s auty.:)Sice dovolená tě o něco obohatí jiným způsobem.Ale prostě záliba nebo koníček.Za to člověk zaplatí.

02.06.2011 | 13:28:36 | luke20 Reagovat

Svlastik

No já to beru tak ,že když chci mít to co mě vyhovuje tak to beru se vším všudy :)) I s výhodami i nevýhodami.A jak jsem říkal pro mě jsou auta v životě podstatný.Od mala mě nic jiného nezajímalo.Jsou pro mě po všech důležitých věcech hned na druhým místě.Takže to beru ,už jen kvůli tomu jinak.:)

02.06.2011 | 13:18:50 | luke20 Reagovat

Svlastik

Tak ono je to opravdu na jiné úrovni to auto.To bys musel projet nebo to mít..Když vezmu auta co jsem s nimi nějaký čas jezdil.Tak R19 to jsme vlastnil.Jinak v práci Felicie 1.3.Zbytek odzkoušené
Ford Sierra 2.0 V práci půl roku.
Peugeot 306 1.4
Seat Ibiza 1.2 16v 2009
Seat Cordoba 1.6 2000
Opel Astra 1.6 1996
Škoda Favorit
Škoda 120
Opel Vectra 2.0
Renault 21 .
Vw Golf 3
BMW 316 1995. S těmito auty jsem měl možnost jezdit nebo zkusit prostě .Můžu říct že ta 406stka je opravdu o proti tomu Merecdes.Co se vzhledu týče interieru komfortu .Záleží na každém co komu vyhovuje .Ale i borci mě říkají že je to dobrý a nadčasoví auto.

02.06.2011 | 13:14:44 | luke20 Reagovat

To luke

Právě, že jakmile koupíš auto 10 let staré, tak to klesá závratnou rychlostí. a 15 let staré auto už koupíš od 20 tisíc. Nepočítám bazary a lidi co si myslí, že mají kdoví co...
Ta faceliftovaná 406 klesla hodně dolů, ale radím Ti raději na to nekoukej, protože by Tě trefilo. Vozy, které jsou střední třídy a vyšší klesají takovou rychlostí až to není hezké. Ze dne na den. Auta, která jsou v nižších třídách se drží kvůli poptávce...
No a teď jak ten benzín útočí na cenu, tak ty auta budou za rok se skvělým stavem a skvělými km za hubičku...
No a největší radost mi dělá lenivost ostatních se nic nenaučit, takže stačí pitominka a auta se zbavují jako na běžícím pásu. Stačí prokluz spojky a už to stojí třeba 20% ceny perfektního vozu...:D

02.06.2011 | 13:14:12 | svlastik Reagovat

Ceny

No známí si koupil A6 za 1 500 000kč.Hned v ten moment co zaplatil přišel o 300 000kč prodejní ceny.Jezdil s tím 2roky a prodal to.A dali mu za to 450 000kč.:)Což je docela velký rozdíl.

02.06.2011 | 12:59:43 | luke20 Reagovat

Jirka KOPR

No asi tak.:) Jinak k té spotřebě ze začátku jsem to honil co to dokáže před tím 54kw ted 99kw.Takže byl znát rozdíl.Ale ted jezdím klidněji.Navíc po cestě z práce se nedá ani po té dálnici jet více jak 90km.Samá zácpa atd.Ale víc si toho všímám.:)Než na začátku.Protože u toho R19 mě svítila kontrolka benzínu mě za 3 roky ani jednou.A otci asi 4x.Za ty léta.Tady mě to svítilo snad 8x.:D.Takže ted na to o něco více hledím.Jde znát že to je žrout ,ale s rozumnou jízdou se to dá v pohodě.

02.06.2011 | 12:56:25 | luke20 Reagovat

Svlastik

No když chceš 406stku po Faceliftu.Tak pod 80 000kč v bazaru to nejde.:)A navíc já jsem to měl dovezený s Německa po 1.Majiteli servisní knížka všechny klíče a veškerá dokumentace oprav STK atd.Takže jsem jezdil 5 dní s převozníma SPZ než mě vystavili tech.průkaz.atd.Jsem 1majitel.v ČR.To auto nemá ani škrábance absolutně nic.Vše funguje jak má.Nic tomu nechybí.Takže mě to nepřijde zase moc.Ale on se dá pořídit třeba Megane s roku 1996-1997.Za 35 000kč.Většinou moc ojetý a shnilý.Až ty kolem roku 2000 jsou kolem 50-60 000kč.A ty už za něco stojí.Tenkrát otec kupoval toho Renaulta za 140 000kč.V roce 1998 a Cromu s 1987 v roce 1995 za 150 000kč.Takže ono i ted jsou ty auta zhruba při stejných cenách.I když se podíváš do bazaru tak do 50 000kč stojí 406stky 1generace.Nad 50 000kč ty novější.Ono se dá sehnat i R19 s roku 1995 za 35 000kč.Což je o pět let starší jako 406stka.Ale je to na jiné úrovni jiná třída .A navíc ono třeba ta 406stka nová stála ten můj typ před 10 lety 800 000kč.Megane kolem 350 000kč.

02.06.2011 | 12:50:36 | luke20 Reagovat

Také jsem se přistihnul,že poslední dobou víc čumim na spotřebu,a i kdyby mě to lákalo,když mě na dálnici předjedě nějaký "frája" ve fáčku,a ještě se tak blbě šklebí,tak většinou kouknu na průměr,a dál si držím těch svých tempomatových cca 120km/hod ... :-)))

02.06.2011 | 12:44:00 | Jirka KOPR Reagovat

2. června 2011 | 12:25 | luke20

Zdarec,jo jo,moje řeč.Felinda nebylo špatný auto,ale na dnešní dobu,kort pokud je schnilá,atd,tak nevím... Také jsem v ní jezdil,ale teď si už nějak nedovedu představit,že bych s ní měl jezdit denně cca 200km,stát v létě v Praze i v Plzni v kolonách bez klimatizace,atd :-)) A i když jsem dal tenkrát za Fábku 119.000kč,tak toho nelituju,a asi jsem měl fakt štěstí na "držák".

02.06.2011 | 12:40:12 | Jirka KOPR Reagovat

Luboš

A navíc konec konců .Já jsem mladší jak Svlastik .Ceny benzinu kdy jsem začínal jezdit tak byly kolem 30kč normální.Takže mě to nepřišlo nějak moc neměl jsem s čím rovnat.Takže to beru tak jak to je .A myslím že i kdyby ted měl benzín stát.40kč.Tak budu jezdit dál.I když je to dost za litr.Ale nic s tím nenadělám.:)Můžu říct že poslední dobou .Jezdím o něco méně razantně.Protože o víkendu se mě povedlo na cestě který má 30km srazit čtvrtku nádrže.O no ten 2.0 16v Valí ale jak mile to člověk točí nad 4000ot.A jede svižně tak jde znát i spotřeba.:)Tak jsem projel to co projedu za 5 dní cestou do práce:D:).Ale tak zatím dávám kolem těch 2000kč.Měsíčně za benzín.A test se prokázal solidní spotřebou.

02.06.2011 | 12:40:11 | luke20 Reagovat

To Luke

Mě případá oproti 10 let starýmu autu za 100 tisíc, za 15 let starý auto 5 tisíc, jako vcelku rozdíl. Nevadí mi, když to ráno najdu poškrábaný, technickou to má, a kdybych chtěl ještě si tu korozi dám do kupy, stačí nýtovačky kit a barva, nebo kdybych byl důsledný, tak si pučím CO, koupím plech ve Feroně. Kdybych to chtěl spravit komplet do kupy, tak mi vystačí 10 tisíc. Ale počítám s tím, že budu měnit, takže netřeba. Těch 10 papírů si dám na nové auto. :)
Mít 100 tisíc a vrazit je do auta, tak se koukám první na rok výroby a stav km, pak auto a stav auta a kouknu na náhradní díly. Ale 10 let starý auto a 100 tisíc? Vždyť auto vydrží snad to samý co lednička nebo televize...Vždyť v dnešní době koupíš nové od 160 tisíc se zárukou a máš 10 let a nebo 100tkm klid a ještě s ním můžeš zastavit i mezi lepší společnost.

02.06.2011 | 12:36:47 | svlastik Reagovat

Jirka KOPR

No jsem rád že ale spon někdo tady s tím souhlasí.:).Protože když to člověk vezme ,tak když si pořídí auto za řeknu 20 000kč z roku dejme tomu 1994.Tak zaplatí dalších 5000kč.Ekologickou dan.Což 25 000kč.A pokud mu vadí že ,tam samá koroze ,někde něco mlátí vržou plasty ,nic nefunguje tak do toho dá dalších minimálně 20-30 000kč.Aby to fungovalo jak má.Což je přes 50 000kč.A hned v ten moment v bazaru za to dostane 5000kč.A nikdo mu to nevrátí.Sice jezdíš ,ale riziko poruchu je stejný jako u auta za 100 000kč.Ale s rozdílem že do auta za 1000 000kč.Se oprava třeba za 30 000kč vyplatí.Do toho už ne .A až ta 406stka bude stávat v bazaru 40 000kč.Tak bych za to mohl třeba ještě 20 25000kč dostat.S tím starým autem můžu zajet max na vrakoviště kde zaplatím ještě 1300 kč nebo 1500kč za šrotovný nebo kolik to bylo.Vidím to tak že ,pokud opravy nepřesahují prodejní cenu auta ,tak to význam.Protože pokud chce člověk jezdit tak se bohužel musí smířit ,a náklady na pohonné hmoty.Nebo začít jezdit na kole nemá na výběr.Základ je v tom .Že pokud člověk chce jezdit v lepším tak hold zaplatí víc.Tak to je bylo a bude.To asi nikdo nezmění .Záleží na člověku co si vybere horší nebo lepší.Mě jen ,zaujalo že vlastně Svlastik tvrdil že to horší se vyplatí víc.Jak pro koho.Ale nevidím důvod proč to tvrdit jako by to byl fakt i ostatním.

02.06.2011 | 12:25:29 | luke20 Reagovat

Souhlas s "luke20",také bych to tak viděl :-)

02.06.2011 | 11:48:27 | Jirka KOPR Reagovat

Svlastik

Záleží hodně ,jaký má kdo priority.A potřeby,protože já najedu ročně tak kolem max 15 000km.A pořád radši s autem ve slušným stavu a za více peněz.Já chci auto který funguje a líbí se mi.Takže ,když jsem se díval na auta do 30 000kč.Tak to byla samá koroze a nic nefungovalo.A to mě vadí ,takže kdybych to koupil tak bych si to musel opravit.Což v některých případech vyjde více jako pořizovací cena,Takže dát 120 000kč.Za auto z roku 2000.Bez koroze s dobrou výbavou ,co mě vyhovuje a vše funguje mě za to stojí.A navíc tohle mě vyhovuje ,tak s tím budu jezdit ,co nejdéle.Dokud nebude oprava čepů dražší jak ,prodejní cena.Což u toho Renaultu menší oprava ,třeba výměna těch ložisek přijde s prací kolem 3500kč.A v bazaru mě za to chtějí dát 4000kč.Takže to bylo ježdění už co to dá.A jen čekat kdy přijde konec.Což přišel že prskla hlava motoru.A to se mě nechtělo fakt opravovat.Takže tak to vidím já ,a mě to tak přijde správný.A vyhovuje mě to.Je to moje 2 auto co vlastním ,tak jsem chtěl něco slušného prostě.Co mě vydrží na nějaký ty léta.V tom je prostě ten rozdíl ,tobě stačí že to jede ,tak koupíš auto za cenu radia :)s tím že tam spousta věcí nefunguje.Což mě vadí takže se mě nevyplatí kupovat takoví auta.:)Pač bych na tom prodělal.Tak radši koupí lepší a dražší a splní mí požadavky se vším všudy:)

02.06.2011 | 11:42:03 | luke20 Reagovat

Elektrika

Jo když to tady někdo připomíná s tou elektrikou. Tak právě na jednom s mých baworů mi vyhořel svazek pod kobercem.
A VW passat už měl známý a říkal, že už kolem 90tkm měl vůle a ve 120 tkm vyměnil nápravu, jenže to neměl od novoty. Jednou jsem v tom seděl, jinak často z hospody v taxíku. A nic moc...
A s 2.5 litrem, což je těžší motor o třetinu mi to připadá jako celkem skoro nepochopitelné. Ale budiž já jsem odpůrce hliníkové nápravy a proto jsem na svýho v řadě třetího bawora tedy do E39 neskočil, protože by mě sežral i kdybych do něj strčil plyn. Tento passat je ještě dražší. Teda jako sice furt lepší Tdi PD než 3.0D, teda spotřebou a údržbou. Ale v BMW 528 mít plyn tak jsi těžce za vodou.
Všechny ty auta se pohybují pořád v řadě kolem 50 tisíc, s mýma zkušenostma si už zjistím stav auta...

02.06.2011 | 10:42:04 | svlastik Reagovat

To Jirka Kopr

Ano tyto auta jsem vlastnil. Koupil je. A do Lady a Ford Sierry dal plyn. Alfu jsem měl jedinou na leasing. Pak si ji vyplatil. Dvě recenze jsem tady napsal, myslím na Alfu 164, to jsem byl ještě blbý, bylo to moje 2 auto.Pak na tu Ladu, nebyla to 2105, 2103, obsah 1500cm3, už je to dávno, takže se mi ty čísla pletou. Zbytek nemělo myslím smysl, ostatní jsou tuctová auta a recenze jsou tu celkem obsáhlé.
A už se opakuju, dokud nebyly ekopoplatky, všecko bylo v pohodě. Od tý doby jsem musel upustit od střídání aut. A od doby drahého benzínu, první náznak byl kolem roku 2006 kdy benzín přešvihl 30 kaček. Pak to padlo chvilku na 25, ale i tak jsem upustil i od ježdění ze srandy a teď už spíš sedím u netu a najedu ročně tak do 20tkm maximálně. :(

02.06.2011 | 09:57:58 | svlastik Reagovat

2. června 2011 | 09:48 | Anonym

Takže si ty auta VLASTNIL,a měl jsi je na nějakou dobu,nebo si v nich jen jezdil?

02.06.2011 | 09:51:03 | Jirka KOPR Reagovat

To Jirka Kopr

Ty ses zbláznil, žiju mezi lidmi, kteří vystřídali mnohem víc aut než já. Ani v tom nevěříš? To si děláš legraci...
Takže když Ti řeknu, že jsem chodil v mládí do garáže mezi klukama a sem tam jsme si pomáhali. Značky aut se tam střídaly od Alfy po Zástavu to mi taky neuvěříš...
Mě už tohle nebaví, stačilo mi 5 let.
Navíc když teď benál stojí 35 kaček, nafta to samý. Tak je to už passé.
Kdysi stál plyn 7,5, nafta 18, benál 21. To byla pohodka a člověk si mohl vozit prdel i do samoobsluhy, za 2 měsíce najet 10 tkm jen tak pro nic za nic...
Teď bych do auta nedal ani sto tisíc. Je to bláznovina...

02.06.2011 | 09:48:24 |  Reagovat

Závidím Svlastíkovy,že měl tolik aut.Já v mích 32 letech měl jen cca 5 aut,jenom škodovky ... :-)))
Svlastíku kde si na tolik aut vzal???Nebo jak to děláš,že jsi jich měl tolik?Prosím o radu,protože já makám,jak šroub,jediný volný den je neděle,vydělám poměrně "hodně",alespoň si to myslím,ale mít na tolik aut... -to nechápu.... :-))

02.06.2011 | 09:42:25 | Jirka KOPR Reagovat

Géca

Čekal jsem zajímavou recenzi a ne tenhle výblitek. Jduvenblejt...

02.06.2011 | 08:02:45 | Adam Reagovat

To Luke

K mému autu se nemusíš vyjadřovat. Mám ho za cenu autorádia a jsem spokojený, držel mi rok, udrží ještě jeden.
Měl jsem dostatek aut na to abych měl lepší zkušenosti než ty.
Ty dobrovolně ke každé recenzi porovnáváš jediné tvé dva vozy, Renault a Peugeot. Obnovuješ tu staré vypsané recenze a nic k tomu nemáš, pouze porovnáš s Renault Peugeot.
Já už měl Audi 80, Alfa 164, 2xBMW 5 sedan combi, Ford Sierru, Fiat Punto, Bravo, Ladu 2105, Mitsubishi Colt, Opel Omega, Škoda Octávia 1.9Tdi.
A jediné, na čem jsem prodělal stavem auta a né vlastné chybou byl jeden z Baworů TDS.

02.06.2011 | 06:44:15 | svlastik Reagovat

To Dark Side

Já nevím co tady vůbec píšete, když jste se k recenzi auta vůbec nevyjádřil.
Jste horší než já, jste úchyl, ...
Mě to nevadí, ale dělejte s tím něco, snad zkusíte JOB novinařinu a házet na lidi špínu. Třebas vás to ukojí. Jinak možná, že budete s tím mít do budoucna problémy. Zejména s ovládáním svých emocí...
Já jsem napsal A4 je lepší než Passat B6. Protože má lepší motor. Už jsem viděl hodně passatů v dražbách, je to jedno z těch vychvalovaných aut, které si většina koupí na splátky a to auto je stáhne až na dno a to exekučním zabavením.
Ti, kteří jsou proti mě, na ty mám jasný názor. Chcete aby se ostatní než vy, měli hůř. Mě se to nelíbí a proto sem píšu. Chci lidem POMÁHAT. Né jako vy, kteří vychvalujete do nebes auto, které člověku udělá jen samé potíže!!!
Nejsem blázen, abych si kupoval auto za sto tisíc a najel s tím max. 15 tkm ročně, mám jiné priority a mám k tomu prakticky nadhled a nevychvaluju jednu značku do nebes...

02.06.2011 | 06:29:31 | svlastik Reagovat

Svlastik

Jenom mě nejde do halvy .Že tady píšeš o novám Passatu že má špatný nápravy ,a sám máš rachotinu ve které nic nefunguje.Ono rozdíl je v tom že většina lidí chce auto které je prezentuje nebo hlavně funguje.A vyplatí se jim za to dát peníze.Tobě je to jedno ,hlavně že to jede ,i když takovou rachotinou ohrožuješ sebe a okolí.Chápal bych tvoje chování kdyby jsi měl ,auto které ale spon funguje bez problému,ale tak to působí že ,ti bůh nenadělil moc rozumu.A v 31 letech je to už hodně blbí.To co píšeš je přesný opak toho co máš ,a co vůbec děláš.Tak by bylo lepší se nad sebou zamyslet.Takovím chováním se prezentují lidé bud ti co závidí ostatním že mají peníze ,nebo mají štěstí na dobrý ,kup.Nebo v tvém případě bohužel blbost.Znám ,taky takoví jako ty.V 17 letech jezdily v noci 190km po dálnici.:D Ale jen jakože.Velký řeči o tuningu.A nakonec jezdí se Favoritem za 2000kč.Který sotva jede.Ale kecy o tom koho a jak předjel má pořád.A že si tam dá turbo atd ,takoví kraviny.Velký motorista který použije to ,kde co zaslechne a sám má hovno.A když se bavíme o autech.a měl jsem nějakou poruchu ,tak furt tlačil jak má dobrýho Favorita že si vše spraví sám,a tvrdí že moje auto je na hovno.Ale když ho svezu tak je štěstím bez sebe.Ale s takového člověka má každý akorát prdel nic víc.Takoví krmič který vše zná všude byl.Přitom nebyl nikdy ani snad za hranicemi a krom Favorita a staré rozsypané 626 nic neřídil.

02.06.2011 | 01:49:51 | luke20 Reagovat

Svlastik

Ono dle toho co jsem četl.Tak nelze rovnat auta které člověk koupí za 100 000kč.Z roku 2000 a víš bez koroze a v dobrém stavu.S tím jenž máš ty ,to jsou podle toho čtení vraky na rozpadnutí.A věřím že s tím jsou problémy ,ale ne všichni kupují takoví pekáče.Takže raději komentuj a dávej rady těm jenž mají stejná auta jako ty.Tomu věřím že máš zkušenost.Ono je to dva dny zpět co jsi tvrdil že kvůli provozním nákladům je lepší jako 406 2.2HDI.Ale ty sám jezdíš s vrakem ,do rozpadnutí takže o 406 nevíš nic.Ne každý chce jezdit ve shnilém autě kde mu nic nefunguje.A ted už tě chápu a i to proč jsou tady neshody.

02.06.2011 | 01:28:45 | luke20 Reagovat

Dark_Side

Takže přesně jak jsme si myslel.Jak to podával tak to vypadalo že je to bezporuchoví auto,což mě ani moc nezarazilo protože kamoš má Japonce Mazdu 323 a má to fakt bez větších problému.Ale nakonec na tom má více problémů jak jsme měl na tom R19 jenž je považován za poruchové auto.No zvláštní je na tom to že ,tady odpuzuje lidi od koupě nových nebo slušných ojetých autech.A sám jezdí s 16 let starým autem,a ještě dle toho ve strašným stavu.Takového člověka nepochopím ,2 dny zpět tvrdí že by bylo lepší mít Felicii než 2.2HDI 406stku.Která slouží dobře a sám má vrak.

02.06.2011 | 01:17:52 | luke20 Reagovat

Udělejte si názor sami.

Chlapi, že se ještě necháte "hecovat" tím volem, co má nick "svlastik". Do huby si nevidí, sám ničemu nerozumí, ale umí papouškovat cizí názory a postřehy. Pro ty, co jsou méně zdatní na webu to může vypadat seriózně, ale hodím Vám zde pár odkazů na jeho "recenze", ať si uděláte názor sami. Jeho zkušenosti dobře dokumentují následující odkazy: http://www.autorecenzie.sk/reviews.asp?ar=11697&auto=Mitsubishi-COLT, http://autorecenze.centrum.cz/old/reviews.asp?ar=11744, http://www.mitsubishiclub.cz/vozidlo/mitsubishi-colt-2755, http://www.svatba.cz/svatba/4535-lenka-stara-a-vlastimil-strumfa/, jó, jak se říká, "jména hloupých na všech sloupích", ti, co znají jeho "smysluplné" názory pochopí. Elektroinstalace aut je jeho velmi silná stránka, znalí pochopí :-D, dalších 99% jeho tvrzení se neopírá o jeho vlastí zkušenosti, ale o nepřesné papouškování názorů jiných, které vydává za vlastní, akorát už se neobtěžoval si pravdivost většiny těchto tvrzení ověřit. Snad ho omlouvá jeho věk (ale v jednatřiceti jsem byl sečtělejší), možná už jiný nebude a pak "blahoslaveni chudí duchem". A to jsem se v jeho příspěvcích také dočetl, že točí svého "coltíka 1.6" přes 7000ot./min. Svlastiku, už si někdy slyšel termín "vytočit motor do omezovače" ? Zjevně ne a ani jsi to nezkoušel. Jinak bys takovou pitomost nemohl napsat. Leda bys měl omezovač vyřazen, ale to jsi ani písmenkem nezmínil. Je mi Tě svým způsobem líto, ale to je tak všechno, co pro Tebe mohu udělat. S...š se do všech recenzí a při tom o tom kulový víš. Ale jak se říká: "blbý lidi taky lidi, pánbůh je má taky rád"

02.06.2011 | 00:43:53 | Dark_Side Reagovat

Svlastik

Tohle jsou dle odborné recenze závady Felicie .
 koroze karosérie (5. dveře)
 slábnoucí startéry (diesel)
 závady dobíjení
 přetržený rozvodový řemen (1,6 MPI a diesel)
 chrastící rozvodový řetěz (1,3i a 1,3 MPI)
 ztuha jdoucí řazení
 opotřebené závěsy předních kol (zejména diesel)
 rychlá koroze výfukového potrubí
 závady vnějšího osvětlení (zejména zadního)
 vadné snímače otáček (zážehové motory)
 vadné řídicí jednotky (zážehové motory)
 zaseklé spínací skříňky (od 1998)
 hlučnost plastů uvnitř (od 1998)
Dle všeho takové nemáte.Dle tohoto ,když posoudím s Felicii v práci.Tak měla chrastící rozvodový řetěz,ztuha jdoucí řazení,koroze karosérie .A to má najeto přes 350 000km.A zbytek se neukázal.To stejný platí i o jiných autech.Každý má jiný zkušenosti.A tohle je uživatelská recenze .Kde by měl každý hodnotit a soudit to co zná ,a má s tím zkušenost.A vaše názory na všechny auta,jsou prostě k smíchu.A nejsou na místě.Většina lidí co kupují ,auta tak se třeba před tím něco o tom dočtou.A je na nich jestli věří těmto recenzím ,nebo ne.A vaše příspěvky jsou ,jako tyto recenze.Ale tím že ,se je snažíte člověku vnutit ,a přesvědčovat ho o tom že to tak je.:)

01.06.2011 | 22:26:34 | luke20 Reagovat

Svlastik

Mě přijdete strašně opatrný a šetřivý až to není zdrávo.Nevím v čem, by měl člověk který koupí Passata prohloupit?Nikdy na autě nevyděláte.Už jen když koupíte nové tak v ten moment.Přijdete o několik 1000kč.Čím starší auto ,jak uvádíte že jezdíte s Coltem nebo s Felicii tak.Tak to co projedete za rok za benzín nebo LPG tak za to auto ,nedostanete v bazaru.A tím že si někdo chce koupit slušný auto ,a má na to tak musí prohloupit?:)Člověk musí jít s dobou a myšlenka že čím levnější auto ,tak ušetřím je kravina.Proto jsem se zbavil toho R19 ,pač oprava by přeplatila celý auto a koupil tu 406.A jezdím bez problému .Ale vám snad nevyhovuje kromě té Felicie a Colta nic.Protože chcete na všem vydělat což ,jak si nejde.I když se vám to může zdát že ano tak to tak není.Na autě člověk nikdy nevydělá.Led že by za každou jízdu dostal 10 000kč.:D:)

01.06.2011 | 22:10:46 | luke20 Reagovat

Nechcem sa dotknúť Svlastika, ale naozaj NEVERTE všetkému, čo vypotia novinári, či "recenzie":))

Ja som sa tiež dočítal v Autoojetinách, od p. Vaculíka /vážim si ho, lebo našiel dieru na trhu/, keď som mal problém so 607, kde ma varoval pred nespoľahlivosťou, po 250.000 km výmenou tesnenia pod hlavou, vstrekovačmi a podobne...

Ale buď auto nevie čítať, ale serú sa mi úplne iné, úplne bežné veci, podobne ako na BMW:)), riadiaca jednotka klímy...100 eur, ložiská, už druhé, /1x po cca 250, teraz opäť, po cca 350, čapy-menené prvýkrát po cca 340.000 a podobne.

Ale súhlasím s rolfom f., píšte iba o autách, ktoré POZNATE, s ktorými ste aj niečo navrkali.

Passat som mal požičaný, na nápravy nedošlo, ale jediné čo si pamätám, bolo dosť zúfalé riadenie- šialene nepresné, vynikajúca prevodovka a solídny motor a priam zabijácka automatická klíma.../pred 12 rokmi to ešte nebola samozrejmosť..

01.06.2011 | 22:06:12 | ľuboš Reagovat

Několik svlastíkových komentářů mě rozesmálo, několik vyděsilo svou nebetyčnou hloupostí, žádný mě však nepřiměl reagovat. Není totiž na co.

01.06.2011 | 21:51:54 |  Reagovat

Svlastik

Ještě k tomu podvozku.Tak i ten starej Renault co jsem měl byl na nápravy náchylný.A co se náprav týče tak za 12let a po ujetí přes 150 000km.Celkem 250 000km.Se měnil 1x čepy.1x ložiska .A 3 tlumiče.Tak ten Passat který má ještě tvrdší podvozek může klidně vydržet.A majitel to určitě ví líp jako ty.:) Na Fiatu Croma se neměnilo kolem náprav vůbec nic a to auto vlastnil 10let.A nejel s s tím 160 000km.Při koupi něco přes 100 000km.Na to že to byl Fiat tak to bylo nejméně poruchoví auto co jsem kdy viděl.Jediná výměna paliv čerpadlo.a výfuk.Nic víc.A to se tvrdí že s Fiaty jsou problémy jsou ,ale ne s každým.To stejný platí u VW Renault Peugeot atd.

01.06.2011 | 21:48:48 | luke20 Reagovat

Musím podotknout že Svlastik je pro mě trochu zvláštní případ.Odsoudí vše co není jeho a co se mu nelíbí ,je hned špatné.No po menších konverzacích.To vypadá že ,mu je jedno s čím jezdí hlavně aby na tom ušetřil a vydělal.K autům nemá vztah.Což se dá pochopit ,ale nemusí všem říkat svou pravdu a rady.Které stejně nikomu nepomohou.Jen naštvou protože ,jsou nesmyslné.A přijde mě divný tvrdit někomu ,co s tím má zkušenost ,jeho pravdu.Já jsem neslyšel od něj .že by kromě Felicie na LPG pochválil nějaké auto.Nebo řekl že je dobrý.

01.06.2011 | 21:33:38 | luke20 Reagovat

Ten pán co reagoval v 19,12 min. je pěkné jelito.Nemůžu se jinak slušněji vyjádřit.

01.06.2011 | 20:42:12 |  Reagovat

Já Vám ale opakuji : mám konkrétní zkušenost s konkrétním autem. Pokud se nápravy jiným tolik serou, tak já prostě opakuji - nám ne a pokud jsme jediní, tak zkrátka heč :-)! O problémech s hliníkovými nápravami jsem toho slyšel hodně už v době, kdy ty auta byly relativně nová, ale jelikož se pohybuji v kruzích, kde se tyto auta považují za jakýsi standard, tak prostě vím, že to zase tak horký s tím rozpádáváním nebylo. Opravdu se omlouvám všem tady, že jsme nemuseli repasovat nápravu dle recenzí z interneru a že nám tolik vydržela....
Je od Vás pane svlastik hezké, že sem dáváte různé odkazy, děsím se však toho, že zrovna Vy někomu doporučujete, který auto si koupit jako dobrý kup.
Pokud je pro Vás Passat úlet, tak si kupte 5tkový BMW,k Vám mi spíš promiňte můj názor sedí spíš felina se starou tváří. Každopádně nechápu stále proč máte potřebu se ke všemu vyjadřovat. Pokud jste však tohle auto neměl, těžko můžetze něco posuzovat a Vaše rádoby odborný komentáře jsou k ničemu, pokud ovšem nepracujete jako mechanik v servisu VW. Ale to byste musel pracovat ještě v servise Škoda, Peugeot ... atd, protože vy se vyjadřujete zásadně ke všemu.
No nic. moudřejší ustoupí, takže nashle.

01.06.2011 | 19:33:57 | rolf fuchs Reagovat

rolf fuchs

Jo, tyhle recenze jsou magnet na podivíny. Střídají se tady ve vlnách. Pamatuji si nějakého Jamiesona (vyšuměl?), Pelikána, atd atd teď jsou tu zase svlastíci, apod. Podivné stránky pro podivné lidi...

01.06.2011 | 19:31:36 |  Reagovat

pre rolf fuchsa

maš dobrý postreh,svlastik sa proste vyzná vo všetkom a to ešte dokáže jazdiť na obyčajnom aute aj pod 5litrov benzínu,neviem či už raz nenapísal dokonca aj pod 4litre,je to proste profík.

01.06.2011 | 19:20:46 | devil64 Reagovat

To Rolf Fuchs

xxx.cz/recenze-ojetin--volkswagen-passat-b5--b6---etalon-s-otaznikem-265.html
Dokonce jsem přidal i km oproti profesionální recenze, popíráte profesionální přístup nebo lítáte s autem ve vzduchu, jinak si nedovedu představit najeto 190 tisíc km a za tu dobu vyměna jednoho dílu, to už by normální VW passat vyměnil kompletní nápravu potřetí.
Já jsem doporučil zájemci velmi dobrý kup, neboť A4 má jako bonus ještě starý dobrý TDi motor, který bere v průměru o 2 litry méně než tento PD, který byl s tímto modelem naštěstí stažen. Cena pořízení bude taky nižší. Tento model bych vůbec přeskočil. A počkal si na B7,...Jak někomu může někdo doporučit tuhle kasu.
Passat je totál úlet a kdo si to koupí prohloupí. Aspoň nápravy jsou dražší než na pětku BMW. Prostě koncern jak má být.
Krom toho byl bych zvědavý kdo má ještě vůz se 180tisíc km a nedal do nápravy ani korunu, kromě vás.

01.06.2011 | 19:12:45 | svlastik Reagovat

nevím pane svlastíku na čem ujíždíte, ale musí to bejt matroš. Umíte číst? Napsal jsem, že po 190000 se měnila součástka za 4700 - čili pro Vás nejednalo se o repas přední nápravy. Měněno v autorizovaném servise VW, jelikož pracuji pro firmu, která si to může dovolit.
Ano auto je od novoty a je to jedno z mála aut ve firmě, který nikdy nepotřebovalo nepředpokládáný servis, ježděno v CZ. Pokud si spousta majitelů stěžovalo, tak já zas říkám : jenom chvála.
Nevím co jste zač a co svou činností na tomto fóru sledujete, já sem zajdu jen občas - ale Vaše mimoňský příspěvky jsou všude - rozvody HDI, princip turba, princip FAPu, teď Passat, pokud se však zabředne hlouběji do tématu, tak nemáte vůbec ponětí - proč to děláte, proč sem píšete, když nemáte nic k tématu, když o dané věci máte teorie, které si vygooglíte a ještě špatně? To Vám není ani trochu líto těch lidí, co jdou na autorecenze proto, že si třeba chtějí daný vůz koupit a rádi by se něco dozvěděli a místo toho se prokousávají Vašimi Bohužel leckdy scestnými názory?

01.06.2011 | 18:14:38 | rolf fuchs Reagovat

Svlastik

Polský díly jsou ty nejhorší.Jsem tenkrát kupoval na Renaulta s tím že byly levnější ,ale za půl roku se to rozsypalo znova.Pak jsem přešel jinam a o něco dražší a spokojenost.:)

01.06.2011 | 15:23:03 | luke20 Reagovat

To luke

To víš, že jsem se v tom passatu vozil, B6 byl kdysi adept na to si ho pořídit, ještě jsem uvažoval o střední třídě a pokračovat a přesednout. Jenže známé značky mě svojí nabídkou velmi zklamaly. BMW 5 hliníková náprava, VW hliníková náprava, A4, Škoda Superb. Němci se spykli, nebo já nevím co, že všechny vozy střední třídy zahltili hliníkem. Tak jsem začal čeřit cizí vlny a skončil u japonců. Ale nehledal jsem vyloženě model. Prostě mi to padlo do ruky a vždycky když kupuju auto, tak si projdu komplet ceník klasických náhradních dílů na netu. Nemyslím originál díly z prodejny...
A porovnám efektivnost, jestli má ten a ten výrobek smysl koupit zde, nebo v polsku, ale z polska bych nic z gumy, pryže, nechtěl. Ostatní jim celkem jakžtakž jde...:o)

01.06.2011 | 15:20:12 | svlastik Reagovat

To rolf fuchs

Kdo ví co jste si nechal dávat do vašeho podvozku za nějaký polský šunt a navíc repase je pouze oprava či-li výměna toho co je opotřebované. Nevím jestli to máte od novoty, ale taky nevím po čem jezdíte. Spousta majitelů passatu VW si stěžovalo, že tato náprava odchází už po 80tkm při normálním ježdění s polskou kvalitou ještě horší.
Cena normálního výrobku je jinak pořád stejná a bez práce je to viz odkaz...
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B=0&ActiveNr=LMI+27421&TypNr=15417&NodeId=100571

01.06.2011 | 15:03:16 | svlastik Reagovat

Svlastik

Třeba o tom Renaultu 19 jsem všude četl.Že nejčastější porucha je únik oleje a startér.Ani jedno z těchto věcí nebylo špatné i ve 250 000km.Hlavně recenze na ojetá auta.Někde vezmou auto ,který má najetý 200 000km.16starý a dle toho soudí .Ale v jakým stavu to je atd.Už se nikdo nezmíní .Pak si to někdo přečte a šíří fámy nic víc.

01.06.2011 | 15:00:17 | luke20 Reagovat

Oprava

(Odborné)Recenze:)

01.06.2011 | 14:55:34 | luke20 Reagovat

Svlastik

Achjo:) tobě se nic nezamlouvá ani nelíbí:) A sám při tom jezdíš dle všeho s Felicii nebo s tím malým Coltem.:)A takové auto si ani nikdy neřídil.A asi ani neměl zkušenost.Na starý Passaty B5.To bylo drahý .Ale i na ně se to dá sehnat už ted levněji.Nevěř všemu co kde slyšíš nebo se dočteš.To co se píše všeobecně třeba o těch Francouzských autech.Je asi s 20procent pravda.Tím myslím ty odporné recenze.

01.06.2011 | 14:54:43 | luke20 Reagovat

o té nápravě jste to četl kde? Co je na ní příšerného, zastaralého? Nákladná bývala kdysi - dneska ji zrepasujete za pár šušní. Jinak: Firemní auto Passat B6 2,5TDI - po 190000 investováno do přední nákladné hliníkové nápravy 4700kč. Tak takhle vysoký náklady si klidně nechám líbit.

01.06.2011 | 14:32:06 | rolf fuchs Reagovat

Passat

Dokud nemá Passat podvozek za normální cenu jako konkurence, postrádá smysl kupovat tento vůz. Hliníková náprava je příšerná, zastaralá a nákladná. Motor je PD, zvýšená spotřeba. Ale je to marné ať si to lidi odzkouší sami. :o) Chceš-li do tohoto auta, tak si pořiď A4, stejný podvozek, stejný motor, lepší kabát a vzhled a interiér. :D

01.06.2011 | 14:03:59 | svlastik Reagovat

Super auto.

01.06.2011 | 12:20:21 |  Reagovat

...

a jde to v ridici jednoctce vratit do puvodniho nastaveni?aby se zrusil ten chip?nemam s tim zadne skusenosti

05.05.2011 | 22:19:41 | Tinus Reagovat

Aj keď autor už asi nebude čítať recenziu, máte vysokú spotrebu.

Pre Tinus: osobne auto s chipom... NIKDY. Prašné cesty, biedny filter... nešťastieje na svete.

25.04.2011 | 20:25:10 | ľuboš Reagovat

passat

zdravim vsechny...podle komentaru co sem procetl se uvsedcuju v nazoru ze koupe b6 kterou mam vyhlidlou je dobra volba,jenom mam strach z tech vstriku aby neodesli...borec ho prodava 1.9 tdi 96 kw + chip 15kw..a ma najeto 230k a motor skoro neni slyset...a neznate nekdo nejakou dobrou stranku na ND? kdyztak poslete na Kynetic@seznam.cz diky moc:)

25.04.2011 | 19:53:51 | Tinus Reagovat

11. září 2010 | 11:34 | Admin - Aliki

Knedlo,zelo máme taky,ale místo "vepřa" máme výbornou a kráásně opečenou kachýnku,zelíčko samozřejmě červené... :-)))

11.09.2010 | 13:19:09 |  Reagovat

díky nezbyde :-) knedlo, zelo, vepřo nezbývá nikdy :-)

11.09.2010 | 12:10:28 |  Reagovat

For Admin

Vďaka a dobrú chuť :-P.

11.09.2010 | 12:01:21 | Matúš Reagovat

no kde asi tak v sobotu muzeme byt, ze. Ja treba varim obed :-) Ale uz jsem to zablokovala. Dame sem funkci nahlasit nevhodny komentar, takze nas muzete upozornit hned.

aliki

11.09.2010 | 11:34:52 | Admin - Aliki Reagovat

Hej Admin,

kde ste ???

11.09.2010 | 11:19:51 | Matúš Reagovat

Passat

Zdravím...před 14ti dny jsem si koupil B6ku v kombajnu (to je ten poslední, B7 neexistuje, to jen někdo neví že B5 prošel značným faceliftem, který mnoho lidí má za B6) takže prostě 2006, je to 2.0 TDI 4Motion Highline 103 kW..najeto 150 000 poctivých....s autem jsem vcelku spokojen, přece jen je skoro nové...jezdím s ním od 7mi do 10ti litrů/100km jelikož je to těžká mrcha v týhle výbavě...dokázal jsem i za 6.9 ale to není jízda ale plahočení..
Výhrady mám asi jen k dílenskému zpracování - jak je možné, že ta palubka tak rezonuje ? Prý je to bolest...a pěkná ostuda koncernu...a dále ta "ruční" brzda na čudl...to je asi pro dementy stejně jako ta palubka, každý den mě to vytáčí......až mi vytečou nervy tak celou palubku vystříkám montážkou a ručku si udělám na táhla, elektronice nevěřim v tomhle směru ani náhodou.. :D ...Jinak si myslím že jsem za své peníze dostal co jsem chtěl - bezpečný moderní spolehlivý dobrý rodinný auto....mám ale něco na srdci...jako vozidlo pro zábavu a na léto - prostě srdcovku vlastním Hondu CRX VTEC (EE8) 1.6 110kW...a rád bych apeloval na své JDM bratry zde, nepomlouvejme ty němce tolik, koupil jsem si Pašíka jako rodinný auto i když jsem chtěl Accorda, ale Pašík bude sloužit a až doslouží, tak ho pošlu ze skály a bude mi to jedno, VW je dobrý spotřební auto, který mi nebude líto v zimě nechat stát venku na mrazu...kdybych koupil hondu tak by mě to mrzelo že mrzne a prší na ní.. Takže bych nebyl tak skeptickej.. :) ať vám to jezdí všem...cocks

12.10.2009 | 17:46:28 | cocks Reagovat

Recenze????

Tohle je snad recenze na passata ne?Tak proč sem vubec pišou lidi co maji japonce?Každy at si koupy co chce ne?každe auto se sere a jedno jestli je to japonec nebo němec.Lidi kteři vychvaluji asi měli jen jedno auto.Ja jich par měl,zkončil sem u passatu a liby se mě a tak to prostě je.Měl sem Chryslera,Škodu,Forda a co ja vim co ještě ated mam passata a pak bude třeba Honda.

16.06.2008 | 18:19:23 | Hanes Reagovat

passat

Já žasnu o čem tu je řeč.Mám jak passata 2,5tdi,pořizovací cena byla 1 300 000 tak si nemyslím že sem ho kopuil abych ušetřil.Spolehlivý je.Jen se sním musí umět zacházet.Bohužel váha vzduchu,ramena a čerpadlo je u těchto aut nejčastější závada.
Jako japonce mám toyotu landcruiser4,2td,pořizovací c.byla sice jak dva pasati, al e nedám na to dopustit.Ještě nikdo v evropě nevymyslel lepší 4x4 co se průchodnosti,odolnosti, bezpečnosti, poruchovosti týče.Nemá se tu cenu hádat jaký auto se víc s..re. Každé auto trpí na něco jiného.Tak to bohužel je.

17.12.2007 | 23:52:07 | david Reagovat

No ak je Toyota poruchová, tak autá koncernu VW ani nebudú schopné dôjsť bez poruchy do predajne. Mimochodom, Audi používa common rail len u 2.7 a VW ho nasadí až v Tiguane 2.0

14.11.2007 | 23:48:11 |  Reagovat

Radek

Neřekl bych, že PD je zastaralejší než Com. rail, je to zcela odlišná technologie a co se týče trysek u Com.r. jsou velmi náchylné na spolehlivost. Životnost je kolem 120 000km. Výhodou PD je vyšší tlak 1800bar vs. 1600bar oproti Com. rail, tudíž motor má lepší zátah, ale nižší kultivovanost. Jinak Radku, asi ti uniká vývoj posledních událostí, ale VW Com. rail dávno vyrábí, jsou k vidění u VW Tuareg, Audi. Jinak pozor Toyota je poslední dobou označována testy jako poruchové vozidlo, asi závody s GM na úkor kvality!!! Navíc mám pocit, že čím více vyspělých technologií, tím více poruch.

14.11.2007 | 21:30:10 | Bob Reagovat

trocha do mlýna

každému co jeho jest. Přidržíme - li se faktů, je třeba se hodnocení koncernů, honda, toyota a subaru vyhnout.......................devadesátky jsou pryč, japonsko zatápí evropským automobilkám nehorázně.......já mám MB 124 300TD....super.....ale všem řád řeknu, že scháníme s přítelkyní něco trvalého.......a jedním z kandidátů je toyota avensis a to proto, že nemáme na novou hondou accord...ta si myslím, má tedy charakter zatraceně pořádný....s pozdravem....

14.11.2007 | 20:06:47 |  Reagovat

No, je fakt, že Fiat není nic moc z hlediska množství drobných poruch, které nevyřadí vozidlo z provozu, ale spíše obtěžují. Nicméně oto vozidlo je v adekvátní výbavě i motorizaci min. o 200.000kč levnější (Passat vs. nová Croma). Nicméně v jednom má Fiat navrh. A to je motor. Ať se to někomu líbí nebo ne, TDi jsou prostě už zastralalé traktory s otřesným zvukovým projevem a pochybnou spolehlivostí - PD. Řekněme před 7 lety špička, ale teď už jen těží ze své zašlé slávy a to si myslím je škoda. Nechápu, že koncern VW konečně nevyplivne něco s common-railem.

03.09.2007 | 21:00:26 | Radek Reagovat

jak malé děcka

Chtěl jsem si něco přečíst o Passatu než ho koupím, ale názory některých "znalců", případně trhačů asfaltu mi připadají jak hádky malých harantů na písečku. Měl jsem 6 let Civica, bez jakýchkoliv problémů, potřebuji větší, rodinný vůz a autor je zřejmě automechanik, byť mladý, takže asi ví o čem píše. Díky za zkušenost, Géco:-)

03.09.2007 | 20:49:47 |  Reagovat

Diky za recenziu. Pasrat je priemerne auto za nadriemerne prachy. Mondeo ma vyrazne lepsi podvozok a japonci,booze,drzkovat na spolahlivost u japonca moze len clovek neznaly...

30.07.2007 | 11:40:50 | Olso Reagovat

To diego:S timhle plne souhlasim...Jo medved uz neni co byval to je pravda S40 neni tak dobra jako ostatni Volva ale je to prece jen volvo i kdyz ne ze Svedska..Ja japonce uznavam ale je jen par japonskejh aut ktery bych si koupil..

30.07.2007 | 11:18:49 | asia Reagovat

pojem "bezcharakterni kary" je dost relativni. Zkratka kazdej ma jiny vkus, kazdy si na aute najde to sve. Pokud chces tzv. charakter uprednostnovat pred spolehlivosti, tak budiz. Osobne treba znam hodne charakternich japoncu. A ani z tech si do trenek nenastrikam. Je fakt ze BMW ma dusi. Otocim se za kazdym peknym bavorakem. Ale kdyz zminujes mercedes, uz to neni ten starej dobrej medved vyhlaseny spolehlivosti. Mame jich mnoho firemnich a nikdo s tim nechce jezdit. Nikdy totiz nevis, jestli se neco neposere (a ze je to bouzel casto) a nezustanes nekde viset. A mnohdy jsou to zavady softwaroveho charakteru. Volvo taky dobry, do toho bych sel. Ale asi ne do S40.

30.07.2007 | 11:03:22 | diego Reagovat

Aby jste si z tech japoncu nenastrikali do trenek ..Jsou sice spolehlivy maji vykony motory skveli jizdni vlasnosti ale pro me jsou to bezcharakterni auta...Radsi si koupim evropskou karu i kdyz min spolehlivou...Coz neplati napr o Mercedesu BMW Volvu a trochu i VW ktery jsou taky dost solidni drzaky...JAPONEC NA KONEC...BEZ URAZKY..

30.07.2007 | 10:48:10 | asia Reagovat

o Honde vis hovno

Hondu vubec neber do huby inzenyre. Dily drahe jsou ,ale to na VW taky tak o co jde? S tim svojim passatem jenom zapadas do stada. Ty pises, ze premyslis a koupis si VW, no to jsi urcite premyslel ekonomicky a jiste jsi usetril. Treba na vybave, ktera urcite neni v koncernovych vozech za pripaltek ze? no ty bys mel jit vyucovat na univerzitu...

30.07.2007 | 10:05:44 | diego Reagovat

co to za kraviny pises, tdi motory v zime neohrejes ani keby si cely den stal na mieste so zapnutym motorom -on potrebuje jazdit aby sa zohrial ,tak netrep kraviny. Ak ty si automechanik ,tak k tebe by som si nedal opravit nič....

30.07.2007 | 08:45:07 |  Reagovat

opäť zdravím japonské kurvy.na tie vaše šikmooké krabice sú N.D. zadarmo?????

22.07.2007 | 12:38:12 | pedro Reagovat

wtf?

Tohle je recenze? To je spíš nějakej orgastickej výkřik VW-fanatika.
- On Passat nemá palivoměr nebo co? :-)

15.06.2007 | 00:48:44 | Ruda Pivrnec Reagovat

Kokot je to

Ty vole co to je za vyplachy mozku!!Jel jsi vubec v HONDĚ ACCORD,jakéhokoli r.v.???Natrhnu ti koule ve všem(spolehlivost,hluk,výkon,motor a jednoznačně podvozek!!!)Podívej se do tabulek autoservisů jaké součástky a hlavně na jaké vozy se nejčastěji objednávají=nejméně na japonské vozy,takže nebýt českých a německých aut,kromě BMW,tak servisy můžeme zrušit!!!Jak pises:brzdy odpovidaji,komfort odpovida,to vse je v ACCORDU nadprůměrné!!

30.05.2007 | 12:09:13 | Radek Reagovat

pro autora

Ty jsi ale dement!Když už píšu takovou chujovinu,tak si dám alespoň bacha,aby v tom nebyly chyby!Forma i obsah za tebe hovoří jasně ty pako:-))Jsem se fakt pobavil:-)

20.05.2007 | 21:29:42 | B7125kw Reagovat

Gejzo ty jsi, ale pekny hovado... To jsem se zase pobavil. Konkretne proti Prassatu nic nemam, dej mu jeste par tisic kilometru a uvidis jak zacnes solit a budes vymenovat a vymenovat. Psat o Hondach to co ty je jasny dukaz, ze jsi nikdy takove auto nemel a nebo neumis ridit (to kolo, co je pred tebou, to je volant). Preji hodne stastnych kilometru a fakt jsem se zasmal, inzenyre)))))))) Budu se tesit, az pridas nejakou dalsi recenzi. Peace!

20.05.2007 | 13:41:15 | ChichaBMW Reagovat

pro autora recenze

Ach jo, aby si se z tý plečky nezbláznil!!! VW je předraženej křáp!!!

19.05.2007 | 14:36:37 | Zdenda Reagovat

:-)

Si projeď někdy zatáčku s japonskym dostavníkem moulo :-)))

18.05.2007 | 21:39:02 | Bobeš Reagovat

hm

hej ty ogaro běž do piče.zdravím japonce

18.05.2007 | 20:01:57 | sofly Reagovat

To bola zas recenzia a názory asi trojročného decka.

18.05.2007 | 15:55:03 | Petrík Reagovat

Blbče to jsem se fakt nasmál

18.05.2007 | 15:22:08 |  Reagovat

Volkswagen---mnoho povyku pro nic!!!!!!!!!!!

18.05.2007 | 15:18:31 |  Reagovat