Nákladní
Užitkové
X
Mercedes-Benz
Atego
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Mercedes-Benz Atego 815 SKŘÍŇ MRAZÁK ZÁSUVKA 4.3TD 180 290,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Mercedes-Benz Atego 815 SKŘÍŇ MRAZÁK ZÁSUVKA 4.3TD V prov. od 2002, 500 000 km
Diesel, chladírenský vůz
4 249 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Mercedes-Benz Atego 923 216 590,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Mercedes-Benz Atego 923 V prov. od 2003, 1 216 000 km
Diesel, valníkový vůz
6 374 ccm, 170 kW (231 PS)
     


Reklama

Prodám Mercedes-Benz Atego 815 autotransporter 749 600,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mercedes-Benz Atego 815 autotransporter V prov. od 2007, 318 127 km
Diesel, jiné
4 249 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Mercedes-Benz Atego 822+Agados 34 Palet 942 590,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Mercedes-Benz Atego 822+Agados 34 Palet V prov. od 2012, 382 534 km
Diesel, valníkový vůz
4 801 ccm, 160 kW (218 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Mercedes-Benz Atego - historie značky auta

Mercedes-Benz Atego je řada lehkých nákladních vozidel představených automobilkou Mercedes-Benz v roce 1997. Auto je k dispozici v hmotnosti od 6,5 až do 16 tun, a je poháněno řadovým 4 nebo 6-ti válcovým motorem. Původně všechna podvozková nákladní auta Mercedes s přímým motorem byla uvedena na trh jako Atego, ale po faceliftu v roce 2005 byly všechny modely tohoto auta s více než 18-ti tunami přejmenovány na Mercedes-Benz Axor. Montáž auta probíhá v Turecku a Německu. Atego získalo titul TRUCK OF THE YEAR 1999 a 2011.
Podvozek byl také používán společností Unvi k výrobě 27 až 41 sedadlových dálkových autobusů, pojmenovaných Cimo a Touring, které byly na zakázku vyráběné ve Španělsku. Oblast kabiny a přístrojová deska u autokarové verze auta jsou totožné s těmi používanými v nákladních vozech Atego.
Společnost od roku 2010 provádí rozsáhlé zatěžkávací zkoušky vozového parku s auty Mercedes-Benz Atego BlueTec Hybrid. Jedná se o dodávky o hmotnosti 7,5 a 12 tun, používané pro doručování pošty v Německu. Atego BlueTec Hybrid využívá Paralelní Elektrický Systém vyvinutý společností Eaton, a standardní naftový motor 4,8 l s výkonem 160 kW je doplněn elektrickým motorem s výkonem 44 kW. Jeho napájení probíhá přes vzduchem chlazené Lithium-iontové akumulátory. Součástí výbavy auta je automatizovaná převodovka Mercedes PowerShift či GearShift, a systém START/STOP, který napomáhá snižování emisí CO2 tím, že při zastavení auta v koloně či na křižovatce umožňuje vypnutí motoru vozidla. Tato technologie se dobře uplatní zejména ve městech, kde snižuje míru znečištění ovzduší.
Race Truck verze nákladních automobilů se nazývají Mercedes-Benz Race Truck. Postavené jsou společností LARAG ve Východním Švýcarsku (Sankt Gallen). Auta soutěžila v ADAC Truck Grand Prix a NRW Truck Cup.
Mercedes-Benz Atego - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama