Osobní
Terénní
X
Dacia
Solenza
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Dacia Solenza 1.4,ČR, STK V ceně, TAŽNÉ 16 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Dacia Solenza 1.4,ČR, STK V ceně, TAŽNÉ V prov. od 2004, 137 971 km
Benzín, sedan/limuzína
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Reklama

Prodám Dacia Solenza 1.4i, Výborný stav 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Dacia Solenza 1.4i, Výborný stav V prov. od 2004, 53 105 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Dacia - historie značky auta

Dacia je rumunská automobilka. Byla založena v roce 1966 za pomoci společnosti Renault, která jí také v roce 1999 koupila. Hlavní sídlo automobilky je ve městě Colibaşi (dnes se jmenuje Mioveni), poblíž města Piteşti.
Dacia získala oprávnění vyrábět základní model Renaultu 12. Později v licenci vyráběla upravenou verzi Renaultu 8, známou jako Dacia 1100, mimo jiné také v limitované verzi 1100S, která měla výkonější motor a drobné kosmetické úpravy. Tato verze byla používaná policií, a také pro sportovní závodění.
První Dacia 1300 opustila výrobní linku 23. srpna 1969 a byla vystavována na Pařížském a Bukurešťském autosalonu. Zákazníky si tento model Dacie získal především díky modernímu designu a spolehlivosti. Na začátku roku 1970 bylo dostupných několik variant, standartní 1300, 1300L a 1301 Lux Super, tato verze byla vyhrazená pro vedoucí představitele tehdejší Komunistické strany.
Dacia - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama