Osobní
Terénní
X
Infiniti
Q
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Infiniti Q50 2.2 d Premium AT NAVI 779 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Infiniti Q50 2.2 d Premium AT NAVI V prov. od 2015, 53 500 km
Diesel, sedan/limuzína
2 143 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Infiniti Q50 2.2 d Sport Tech AT 929 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Infiniti Q50 2.2 d Sport Tech AT V prov. od 2015, 28 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 143 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Reklama

Prodám Infiniti Q50 3,5 Sport Tech Hybrid AWD AT 979 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Infiniti Q50 3,5 Sport Tech Hybrid AWD AT V prov. od 2014, 22 700 km
Benzín, sedan/limuzína
3 498 ccm, 268 kW (364 PS)
     


Prodám Infiniti Q50 3,5 Sport Tech Hybrid AWD AT 1 099 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Infiniti Q50 3,5 Sport Tech Hybrid AWD AT V prov. od 2014, 74 000 km
Benzín, sedan/limuzína
3 498 ccm, 268 kW (364 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Infiniti - historie značky auta

Infiniti je luxusní divizí japonské automobilky Nissan. Značka oficiálně vznikla v roce 1989 v USA. Dlouho se auta se značkou Infinity prodávaly pouze v Severní Americe. Dnes se tyto vozy nabízejí ve více než 35 zemích světa.
Počátek značky Infiniti spadá do roku 1985. Společnost Nissan měla tehdy podobný zámer jako konkurenční Toyota s Lexusem - a Infinity měla být luxusní odnoží Nissanu. Firma proto zřídila tajnou skupinu nazvanou Horizon Task Force. Cílem bylo vytvořit koncepci nové výkonné a luxusní značky. Vzhledem k tomu, že americké a evropské luxusní značky byly již dobře zavedené, existovalo vysoké riziko neúspěchu. Skupina Horizon Task Force proto vytvořila velkolepou vizi, ve které by se luxus netýkal jen samotného auta, ale celého procesu nákupu a vlastnictví.
S touto skupinou spolupracovalo několik předních společností jako např. Federal Express, Four Seasons Hotels a obchodní síť Nordstrom. Výsledkem spolupráce byl návrh celé koncepce značky Infiniti. Patřil mezi ně návrh prvních předváděcích center vypadajících spíše jako luxusní hotely, nebo vzhled vizitek a obaly dílů a příslušenství vozů. To mělo zásadní vliv na úspěch v prvních letech značky. Název Infiniti vznikl v roce 1987. Symbolizoval neustálý pohled vpřed k novým horizontům.
Infiniti - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama