Osobní
Terénní
X
Land Rover
Defender
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Land Rover Defender 110 TD5, KLIMA, ABS 29 000,- Kč
Land Rover Defender 110 TD5, KLIMA, ABS V prov. od 2001, 215 000 km
Diesel, terénní
2 495 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Land Rover Defender 110 TD5, KLIMA, ABS 29 000,- Kč
Land Rover Defender 110 TD5, KLIMA, ABS V prov. od 2001, 0

     


Reklama

Prodám Land Rover Defender 110 STW 9míst ČR 1.maj 329 900,- Kč
Land Rover Defender 110 STW 9míst ČR 1.maj V prov. od 2004, 164 700 km
Diesel, terénní
2 495 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Land Rover Defender 110 Td5 KLIMA, ČR 339 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Land Rover Defender 110 Td5 KLIMA, ČR V prov. od 2005, 165 000 km
Diesel, terénní
2 495 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Land Rover Defender 110 STW 4x4 ČR 1.maj 349 900,- Kč
Land Rover Defender 110 STW 4x4 ČR 1.maj V prov. od 2004, 169 800 km
Diesel, terénní
2 495 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Land Rover Defender - historie značky auta

Land Rover Defender (někdy označovaný také jako Land Rover Ninety a Land Rover One Ten) je klasický britský off-road s pohonem všech čtyř kol vyráběný společností Land Rover od roku 1983, kdy nahradil předchozí modely Land Rover Series.
Během historie tohoto modelu jeho výroba probíhala v Anglii, Malajsii, Turecku, Jordánsku a Keni.
Od roku 1983 do roku 1990 se vyráběla první generace Land Roveru Defender, a to v několika karosářských variantách.
V roce 1983 se vůz prodával jako Land Rover Ninety a Land Rover One Ten, přičemž čísla symbolizovala délku rozvoru v palcích.
V roce 1989 nabídku rozšířil třetí model, Land Rover Discovery. Zbývající modely se přejmenovaly na Defender 90 a Defender 110.
Model Land Rover 127 se po adopci jména Defender přejmenoval na Defender 130.
Pod kapotou mohl mít Land Rover Defender jeden z těchto motorů: 2.25 L 75 hp (56 kW) I4 (1983–1985) 2.25 L 62 hp (46 kW) I4 diesel (1983) 2.5 L 68 hp (51 kW) I4 diesel (1984–1993) 2.5 L 83 hp (62 kW) I4 (1985–1993) 2.5 L 85 hp (63 kW) I4 Turbodiesel (1986–1990) 3.5 L 113 hp (84 kW) V8 (1983–1986) 3.5 L 134 hp (100 kW) V8 (1986–1993)
Během historie výroby modelu došlo k několika aktualizacím. V roce 1985 a 1986 se dotkly motorů.
V roce 1990, kdy se vůz začal prodávat pouze jako Land Rover Defender získal také prvenství ve Velké Británii v kategorii 4x4.
V prosinci roku 1995 byly dodány na základě vítězství v soutěži první Defendery také do armády České republiky.
Rok 1998 také přinesl změnu motorů TDi, které se již dávno nemohly vyrovnat s požadavky evropských limitů hluku a emisí. Na základě toho vznikl motor TD BMW Td5, ale pro země jako Brazílie a Argentina zůstala zachována výroba motorů TDi.
Land Rover Defender je vybavený systémem ABS a ETC. Vůz má pohotovostní hmotnost 1 980 kg a užitečnou 780 kg.
Tentokrát mohl mít pod kapotou jeden z nabídky těchto motorů: 2.5 L 107 hp (80 kW) I4 turbo diesel (1990-1994) 2.5 L 111 hp (83 kW) I4 turbo diesel (1994-1998) 3.9L 182 hp (136 kW) V8 benzín 2.5 L 122 hp (91 kW) I5 turbo diesel 2.4 L 122 hp (91 kW) I4 turbo diesel 2.2 L 122 hp (91 kW) I4 turbo diesel
První motory TD5 byly bez katalyzátoru, ale od roku 2002 byl přidán katalyzátor a recirkulace výfukových plynů, aby tak motory odpovídaly normám EURO2.
Motory byly doplněny o pětistupňovou manuální převodovkou LT77 a R380, čtyřstupňovou automatickou převodovku ZF 4HP22 a šestistupňovou manuální GFT MT-82.
Land Rover Defender - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama