Seat Exeo, prodám Seat Exeo, prodej Seat Exeo - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Seat
Exeo
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Seat Exeo 2,0 TDi  ST 139 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Seat Exeo 2,0 TDi ST V prov. od 2012, 214 132 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2,0 TDi 88 kW ST 139 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Exeo 2,0 TDi 88 kW ST V prov. od 2012, 214 132 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha 145 000,- Kč
Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha V prov. od 2009, 198 334 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2,0 TDI Style 155 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Seat Exeo 2,0 TDI Style V prov. od 2009, 181 500 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha 165 000,- Kč
Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha V prov. od 2009, 160 814 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Reklama

Prodám Seat Exeo 2.0 TDi 169 000,- Kč
Seat Exeo 2.0 TDi V prov. od 2011, 197 160 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám Seat Exeo 1,8 Xenony,vyhř. sedadla.  TSI STYLE 172 900,- Kč
Seat Exeo 1,8 Xenony,vyhř. sedadla. TSI STYLE V prov. od 2011, 136 015 km
Benzín, kombi
1 798 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha 179 000,- Kč
Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha V prov. od 2010, 154 702 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha,ČR 209 330,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Seat Exeo 2.0 TDi Serv.kniha,ČR V prov. od 2013, 194 399 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám Seat Exeo 1,8 TSi 118kW NAVI BI-XENON  S 298 999,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Seat Exeo 1,8 TSi 118kW NAVI BI-XENON S V prov. od 2011, 52 090 km
Benzín, kombi
1 798 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Seat - historie značky auta

Seat je španělský producent osobních automobilů. Seat byl založený v roce 1950 za asistence firmy Fiat. Nyní je zcela vlastněný Volkswagen Group, jako jedna z jeho značek. SEAT 600 bylo prvním autem mnoha španělských rodin v šedesátých letech. Seat se angažuje v rallye.
SEAT je španělská automobilka založená v roce 1950 společností Instituto Nacional de Industria (INI), s počáteční investicí Fiatu. V současnosti je automobilka SEAT stoprocentně vlastněnou dceřinou společností německého koncernu Volkswagen. Centrála je v Martorellu, poblíž Barcelony ve Španělsku. Roční produkce automobilky dosahuje počtu 500 000 kusů. SEAT je zkratka slov Sociedad Espanola de Automóviles de Turismo.
Zpočátku SEAT vyráběl v licenci modely vozů Fiat, které se vzhledově jen velmi málo lišily od původních italských automobilů. SEAT Panda (později předělán na SEAT Marbella) byl vytvořený podle původního Fiatu Panda. SEAT 600, vyráběny podle Fiatu 600, bylo první auto mnohých španělských rodin. Tento vůz se stal symbolem Španělského ekonomického zázraku. V roce 1967 se SEAT stal největším španělským výrobcem aut. V tomto roce Fiat zvýšil svůj vlastnický podíl z původních 6% na 36%. Zároveň s tím se snížil podíl státního vlastnictví z 51% na 32%. Zbývajících 32% se rozdělilo mezi šest hlavních bank. Přestože Fiat nebyl majoritním vlastníkem, převzal v té době kontrolu nad obchodem. Fiat se také zavázal pomoci SEATu s rozvojem a s výrobou nového modelu (např. SEAT 133).
Během následujících let SEAT nadále dominuje španělskému automobilovému trhu a produkuje 282 698 vozů ročně – tedy více než 58% celkové španělské automobilové produkce. V roce 1971 byl, navzdory povodním, otevřen nový výrobní závod v Barceloně. S 81 auty na 1000 obyvatel byl rozvíjející se španělský trh vnímán ostatními výrobci jako perspektivní a SEAT musel čelit zvýšené konkurenci ostatních významných výrobců. Začal proto uvažovat o založení nové výrobní továrny ve Španělsku. V roce 1970 rostoucí španělská prosperita trvala už deset let. Díky tomu se v srpnu roku 1976 SEAT rozhodl, že zahájí místní produkci automobilu Lancia Beta. O tři roky později SEAT získal továrnu ve městě Pamplona a skutečně začal vyrábět vozy Lancia Beta. Vyráběly se pouze ve verzi kupé a lift-back. Španělské auta byly vybavené zjednodušeným systémem pérování a motory s menším obsahem, oproti svým italským protějškům. Prodávaly se ale za nižší ceny.
Seat - historie značky auta (dokončení článku)  »