Recenze Renault Laguna Grandtour
“Horší auto jsem neměl.”

Autor recenze: Jarda (30 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:2,2 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:41 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 16. 5. 2005

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.6

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda CRX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Poruch mělo již spoustu, nejčastější a stále se opakující závady jsou: špatná funkce automatického zamykání, auto startuje bez karty, vrže sedačka řidiče, dveře a přístrojová deska, auto nemá výkon - neustálý problém s EGR ventilem, někdy nestartuje, špatná funkce větráku, xenony nedrží danou polohu, špatné rádio - základní model.

Pneumatiky nevydrželi ani 20 tisíc km.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Chtěl bych každého odradit od koupě tohoto automobilu, jelikož se v servisu opravami nechtějí moc zaobírat. Za dva roky příliš mnoho závad. Importér se k závadám staví též špatně. Pokud se závady neprojeví v servisu na diagnostice, absolutně nic nezjistí a odmítají cokoliv opravovat.

Nejhorší je, že některé poruchy se objevují pouze občas. Toto auto je pouze pěkné, ale absolutně nespolehlivé, příliš mnoho elektroniky, kterou nedokážou opravit. Rád každého informuji podrobně o tomto autu a budu se mu ho pokusit rozmluvit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna

Vložit komentář

LAguna 2,2 cdi

Keď som ho kupoval bol som ním nadšený, ale čo nastalo po 2 rokoch neprajem nikomu. Najskôr odišli tlmiče predné tak som ich vymenil. Potom mi odišlo turbo tak som ho vymenil. Zároveň s turbom odišiel motor tak som urobil GO motora. Keď sa mi auto vrátilo po 2 mesiacoch opráv a zháňania ND tak mi odišiel EGR ventil a na ňom elektronika. Pecka auto. Predtým som mal forda ale to bolo zlaté auto oproti Renaul Laguna.

27.02.2010 | 09:17:07 | jozehZH Reagovat

Souhlas

Nezbývá mi než souhlasit, Lagunu mám 4 měsíce z toho 3 měsíce npojízdnou..Nejdřív setrvačník převodovky-v originál servise jej dali při výměně spojky na 5 šroubů z 9,zbytek byl zatržený tak se to zákonitě kouslo..O EGR ventilu nemluvím,to je spíš zvyk že auto je pořád v úsporném režimu, pak přestalo startovat a nakonec praskla hlava..Teď jej mám v srevise a možná mne čeká i soud o vrácení peněz..Renault je šmějd!!!!!NEDPORUČUJI!!!!

21.01.2008 | 21:49:20 | Lansmid Reagovat

Ach jo

Dnes už jezdím na japoncích a to se nedá srovnat. Jsem fanda Renaultů...měl jsem Renault 19 1,7 8v naprostá spokojenost, najeto při prodeji 260 tkm. Měl jsem starou Lagunu 2.0 8v r.v. 98 300 tis.km. Oba vozy bez vážných poruch, jen prkotiny. Ale jelikož se v autech, testech i recenzích orientuji, náhle jsem v roce 2002 zjistil, že namám co sa renaulta koupit. Prostě samej propodák. Snad jen Clio, ale to bylo pro mně malý. Elektronika, převodovky, EGR senzory, atd. atd. jde to prostě s renaultem z kopce.

23.10.2007 | 20:24:28 |  Reagovat

Hlásím se Vám jako autor článku. Auto má najeto cca 55 t. km, je nepojízdné, značky jsem uložil do depozita na dopr. inspektorát. Začaly se objevovat další závady jako např. olej v motoru nevydržel předepsaných 30 t. km, stala se z něho ,,vazelína" tzn. nebyl tekutý, velká spotřeba oleje, vibrace celého auta - jenom někdy tj. neprokazatelné - nelze reklamovat. A spoustu dalších závad. Při poslední návštěvě v servisu mě řekli, že se jedná o jinou závadu než jsem předtím reklamoval (myslím tím tu závadu, kdy auto nechce jezdit) a musím opravu zaplatit. Jednalo se o výměnu součástky nazývané váhy vzduchu, na kterou mě ,,ochotně" poskytli 50% slevu. pro klid v mé duši, že auto bude opět ,,chodit" jsem to zaplatil, ale přijel jsem domu a tato oprava nic nevyřešila, na což jsem je ihned druhý den upozornil a žádal je opět o to, co s tím autem hodlají dělat. Od té doby tj. 8.9.2005 se mnou přestali komunikovat. V současné době se radím s advokátem o soudním procesu, ale jelikož auto bylo pořízeno na leasing tak vzniká dle advokáta otázka koho žalovat, zda leas. firmu nebo prodejce, auto jsem totiž nekupoval já, ale leas. firma. V podstatě by musela dát k soudu leas. firma prodejce. Dále bych chtěl všem sdělit, že auto bylo zakoupeno v Jihlavě u Autosalon Kudrna CZ a.s. se sídlem v Humpolci. Prosím Vás všechny kteří uvažujete o koupi renaultu či jiných podobných značek(dacia), aby jste od toho ustoupili a šli do japonského auta. Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat Renaulta. Zdraví Vás Jarda

21.08.2006 | 22:01:12 |  Reagovat

Kvalita vozů a servisu.

Vidím trochu do zázemí firmy Renault a je to podobné jako jinde. Osobně mám Ford a horší přístup než je u Forda jsem nezažil. Starý Megane a Laguna jsou super vozy a jsou perfektní jako ojetina. Renault má velmi slušný servis a sklad ND. Horší je to s novým Megane a Lagunou. Francouzi neumí dělat SW a vždy měli problémy s elektronikou. Nová Laguna je propadák, ale je plno lidí, kteří tomu nevěří nebo jsou oddáni značce Renault. Je to také způsobené tím, že díky Loganu a Thalii je Renault na špičce prodeje. Myslím, že mnohem lepší je si koupit např Hyundai.

18.04.2006 | 11:49:13 | kutil Reagovat

reklamace

Jedna špatná zkušenost bohatě stačí! Záznam reportáže o reklamacich u Renaultu v Motožurnálu ČR1

26.03.2006 | 22:15:21 | Tom69 Reagovat

Zavady Méganu...

Neverending story



Přesto se to ale prodává ... asi masochismus.

25.03.2006 | 17:07:23 |  Reagovat

Opravy

Oni to v tech servisech moc dobre vedi, ze jsou to spatna auta a sami na ne nadavaji az az. V jednom jsem delal docela dlouho. Ze to nechteji opravovat protoze na to neprijdou na diag. jim moc za zly nemejte, protoze malokdy sami vedi co maji opravovat. Neni to jejich chyba. Ta nova generace Renaultu je hotova katastrofa a zvlast na Meganech 2 je videt, ze to neni omylem. Je to proste past na zakaznika. Ty zavady Vetsinu zavad, ktere jste vyjmenoval jsem v servisu zazil opakovane a povazuju je za seriovou "nedokonalost"

29.09.2005 | 10:15:26 | Karel Reagovat