Recenze Renault Laguna hatchback
“Za málo peněz hodně muziky.”

Autor recenze: darko (34 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1.8 16v RTE Stav km při koupi:159 000 km Stav km nyní:172 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km Vloženo: 2. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Omega 2.0,Mazda Xedos 6

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Těsnění olejové vany.Výměna cca. 350 kč.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Svoji Lagunu jsem si koupil po katastrofálních zkušenostech s Mazdou xedos 6. Ačkoliv internet je plný špatných zkušeností s Renaulty, já jsem na autě neměl kromě netěsnosti na olejové vaně absolutně žádné závady. Záleží ovšem na tom, jakou auto mělo historii. Motor 1.8 16v je podle mě to nejlepší, co se tam dávalo.Motor je dostatečně živý i pro sportovní jízdu a spotřeba se pohybuje od 7 do 8,3 l/100 km.Zavazadlový prostor je srovnatelný s "Oktávkou".

Prostor pro cestujcí je doslova velkorysý.Jízdní vlastnosti jsou skvělé,žádné naklánění a pohupování jsem nezaznamenal a dobře drží stopu.Pouze brzdy jsou při naloženém autě slabé.Brzdit náhle s plným autem ve 130 km/h je dosti adrenalinová záležitost.Nevýhodou je rovněž nedostatek odkládacích schránek.Zachranují to trochu obří kapsy ve předních dveřích.

Nevýhodou je rovněž využití nestandartních šroubů na celém autě.Motor je ale natolik moderní že na něm kromě výmeny svíček , filtrů oleje a vzduchu nemusíte na nic sahat.

Rozdělovač a cívku byste tam hledali marně.Možnost poruchy motoru se tak zcela minimalizuje. Ovšem opakuji: záleží na dodržování servisních intervalů.Faceliftovaný model ( 1998-200) má již vychytány časté poruchy první verze ( poruchy převodovky a brzd)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna

Vložit komentář

LAMDA SONDA

VŠICHNI CO SI STĚŽUJETE NA SPOTŘEBU TAK OTESTUJTE LAMDA SONDU STAČÍ TO VYMĚNIT ZA 1500,- A HNED TO JE ZNÁT NA SPOTŘEBĚ, ODCHÁZÍ UŽ PO 100TIS KM!!!

26.05.2009 | 01:46:15 | KUK Reagovat

RE: LAMDA SONDA

Dobrý den četl jsem zde vaše příspěvky sám vlastním Renault Espace 2.0 8V je to stejný motor jako ve vašich Lagunách, tyhle auta dlouhá léta servisuji a ač vám to bude znít jak koly nesmyslně za zvýšenou spotřeba a nedostatečný výkon těchto motorů má jedinou příčinu, neprůchozný Katalyzátor výfukových plynů u Renaultů všeobecně s těchto daných let je Kat složen ze dvou půlek do sebe zapadajících, druhý vzdálenější kus od motoru se vysype už po 80 tisících km ne jen že přicpává střední díl tlumiče ale také rezonance výfukových plynů v chybějící části má špatný vliv na výplach motoru, navíc koncový díl výfuku je složen ze tří různých děrovaných trubek se dvěma přepážkami, výfuk koroduje zevnitř i když z venku vypadá na pohled dobře vnitřek je zkorodovaný a částečně ucpaný tlumící vatou která se nachází mezi přepážkami výfuku, i když kat nechrastí neznamená že je v Pořádku, osobně nedoporučuji náhražky tak. zv. univerzál Katy, je několik možností můžete zvolit originál je ovšem moc drahý, nebo Kat závodní (sportovní) a nebo koupíte např náhražku kde místo Katu je rezonátor ale trubka se svodem souhlasí a montáž je velmi jednoduchá, pokud neřešíte emise tak budete spokojeni, pokud emise řešíte věřte že Kat ve dvě stě tisících už je stejně nefunkční a výkon motoru poloviční díky tomuto vypsanému, po výměně náhražky Katu středního a zadního dílu tlumiče výfukových plynů auto jede jako za mlada, velmi živé tiché bez vybrací a chvění, a spotřeba 6,8 litru naměřená, já sám se svím Espace 2.0 8V spotřeba lehká noha 7 litrů mé zkušenosti jsou načerpány z dlouholetých zkušeností servisu Renault, věřte nebo né, ještě chci napsat že Renault jako jediný dokáže jezdit i s vyřazenou (nefunkční) lamda sondou a pracuje v přesných intervalech nahraných ze série (aniž by svítila kontrolka závady a znám spousty případů kdy ani na emisích nepoznal nefunkční lamda sondu na Clio 1.6) do řídící jednotky, proto nikdy nehledejte závadu vysoké spotřeby u lamda sondy, prosím toto platí pouze u Ero2 , emisní norma ero 3 pracuje se dvěma sondami a měření už probíhá jinak, tak zatím. Jirka

20.06.2015 | 18:39:45 | Jirka  | 37.188.235.* Reagovat

spatny katalizator

zdravim ,jak poznam ze mam ucpany katalizator nebo vyfuk?Laguna ma najeto 175000 km ,byla koupena starsi,takze nevim jaky vyfuk tam je spotrebu mam asi 7 l na delsi trasach.

04.07.2015 | 15:52:08 | dadan  | 188.120.201.* Reagovat

spotřeba

Abych to více ujasnil jezdím klidnou jízdu spotřeba 8,5 litru.Kdybych na to šlapal tak jsem hnedka nad 10litru.Už mě to štve kámoš z práce má to sami a jezdí za 7,5l.

23.05.2007 | 08:42:48 | upír Reagovat

Nebo jezdis jak prase za 8 litru:-)))) ja mam 2litr a jezdim za 8 v poklidu,muze to byt lambda sonda

14.05.2007 | 11:24:03 | ToJa Reagovat

pokud jedete často po dálnici,tak se pod 8 l opravdu nedostanete.Naopak při jízdě na okreskách je spotřeba mnohem menší.Na trase Prostějov-kroměříž-zlín jsem měl prům. spotřebu 7.1/100 km a to sem jel zcela normálně.Může to být u vás i závada motoru

09.05.2007 | 22:30:20 |  Reagovat

spotřeba

Koupil jsem si Lagunu 1,8 16v r.v.1999,ale nemůžu se sní dostat pod 8 litrů spotřeby, nevite někdo čim to může bít.

09.05.2007 | 09:03:23 | upír Reagovat

Ja mel Scenica 1,6e bubny vzadu a ted mam scencia 1,9dCi a vsude kotouce... je to neuveritelny rozdil. Dokonce i v porovnani s Octavii II (taky kotouce:) ) je scenda lepsi... sice mam vepredu novy kotouce, ale vzadu jsou na srot, takze ceka vymena, jsem zvedavy co to bude delat potom...

06.05.2007 | 14:19:28 | KoVaR Reagovat

Mam 2litr 8v a ma 4 kotouce a to opravdu brzdi,predtim sem mel tu samou ale bubny vzadu a nesnese to srovnani bohuzel:-)

03.05.2007 | 23:58:13 | ToJa Reagovat