Recenze Renault Megane nový megane 2009
“spolehlivý vůz,dobře ovladatelný,”

Autor recenze: Pavel (31 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,6 16v 74 kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:1 250 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 7,4 l/100 km Vloženo: 27. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mazda 323 f

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Poruchy zatím žádné. Jen při předání vozu jsem si nevšiml, že okénko u řidiče se sesouvá po 10 cm. Druhý den mi vše během 5ti minut nastavili.
Důvod: Při odpojení baterie si musí počítačová jednotka nastavit horní a dolní hranici okénka. Proto pokud budete někdy odpojovat baterii, tak to nedávejte jako já za chybu nebo vadu, jen se to musí nastavit.
jak? 5s podržet tlačítko v místě, kde chcete mít horní nebo dolní mez.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to velmi dobře zpracovný vůz.
Hlučnost velmi nízká.
Spotřeba: 7,4 l/100km při rychlostech 130-140 km
Způsob jízdy: svižný
Terén: dálnice i silnice nižší třídy, město

Musím podotknout: auto drží stopu. Velmi oceňuji ESP!!
zachránil mě před nehodou! jeden nepozorný řidič náhle vjel do vozovky a díky tomuto ESP jsem se mu vyhl bez smyku, auto drželo stopu!!!

Zvláštnost:
Řazení celkově chodí přesně. Ale jakmile vyřadím na neutrál a pak chci zařadit 5tku, tak to zaskřípe. Prvně jsem si myslel, že špatně dávám rychlost, ale když se to opakovalo, tak myslím, že buď se to časem spraví a nebo se na to bude muset kouknout technik.

Klady:
Velký prostor, kufr, pohodlí
prostorná odkládací přihrádka
Vynikající světlomety!!! ano opravdu mají velkou světelnost a není ani potřeba používat dálková světla!! Vyzkoušejte,
Při jizdě noci oceňuji dobře nastavitelnou světelnost digitálního displaye.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Koukni sem http://forum.renaultclub.cz/viewforum.php?f=84 a nebo sem http://moje.auto.cz/prehled/renault/megane-iii/

05.11.2010 | 13:02:38 | Jirka Reagovat

Teď je Megane 5 dv. s výbavou za 249900,-. Tak jsem myslel, že ho koupím. Ale názory zde zveřejněné mě odradily. A od uživatelů se skutečně dozvím většinou jen to, že mají nové auto. Ať sem někdo ksakru napíše zkušenosti nejméně po 10000 a více km s novým Meganem!

05.11.2010 | 12:06:04 | Itall Reagovat

RE:

Mám Rendolfa koupeného v loňském roce. Aktuálně najeto 13900 kilometrů. Průměrná spotřeba 6,2 litru, v zimě to bylo 6,5 litru. S Rendolfem panuje prozatím spokojenost. Jediné co mně vadí je, že uvnitř vozu to strašně drnčí. Závadu jsem reklamoval, ale zatím nebyla odstraněna.
Dříve jsem jezdil Fábií HTP, Octávií, Oplem, Fordem, Favoritem, Fiatem, Trabantem. Nejlepí byla bez diskuze Oktáva. Rendolf prozatím plní účel, ale nejsem si jist, že příští vůz bude ze stejné stáje.

30.06.2013 | 07:38:14 | Stenly  | 81.162.192.* Reagovat

Myslím, že za vše hovoří i to, že po zlevnění nových aut se už ojetiny tolik nedováží. Zkrátka každý, až na výjimky, si raději koupí nové auto. K té kvalitě - někteří jsou s Rencky spokojení, někteří ne. Částečně je to dáno i nároky majitele, ale více, myslím, nevyrovnanou kvalitou těch aut. Totéž platí o Škodě, Fiatu, Citroenu, Peugeotu atd. Vlastně o většině značek kromě asi typických držáků - BMW nebo některých japonců nebo maskovaných japonců :c))

25.11.2009 | 11:12:41 | Itall Reagovat

RE: :)), srandista...., BMW sú "držáky", ale majiteľovej peňaženky.

Su to predražene haraburdy a najnovšie BMW hrdzaveju ešte viac ako Dacie....

Su to naleštené vraky..., Nemci autá robiť nevedia.

30.06.2013 | 08:29:30 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Matůš

Myslím pojišťovny poruch - funguje to v některých zemí Evropy. Je to pojištění, které se týká pouze nákladů spojených s poruchou vozu - někdy může jít o vysoké částky (opravy, zmeškání obchodního jednání, zrušení dovolené...) a tyto pojišťovny si prý platí pro určité typy i dlouhodobé testy.
Samozřejmě může mít i nové auto poruchu, ale u ojetin je ta možnost několikanásobně častější a ten "spotřebák", pokud na to majitel úplně nekašle, hrozí každou chvíli něco. Ta cena nového je prostě daň z komfortu. Ale komu nevadí tanečky okolo ojetin, je třeba také spokojený. :-)

25.11.2009 | 09:59:18 | GEDEON Reagovat

for Gedeon

Poisťovňe ? Možno.Ale čo keď majiteľ auto poistené nemá ? Minule dávali v TN niečo v tom zmysle, že veľa vodičov nezaplatilo ani povinné poistenie.Takže neviem, či to má až takú vyovedajúcu hodnotu.A čo sa týka "zabývání se spotřebákem", tak aj majitelia nových áut majú problémy s poruchami.A uplatnenie záruky v niektorých prípadoch tiež nie je jednoduché.Ako napísal Radek, auto je spotrebák.Rozumný človek radšej investuje napr. do bývania a kúpi staršie auto.Nové autá veľmi strácajú na hodnote.A to je treba mať na pamäti.

25.11.2009 | 09:18:07 | Matúš Reagovat

Radek

Já myslím, že záleží na tom, co od toho očekáváš. Já chci jezdit a nechci se co nejdýl zabývat ani spotřebákem ani nějakou údržbou. A kdyby mě to auto zklamalo, tak v rámci záruky mám šanci s tím něco dělat. Ojetinu si můžu tak napískat nebo prodat dalšímu dychtivému zájemci. O tom svědčí i jasně viditelný fakt, že pravidelní kupci ojetin mají za 10 let ježdění třeba 5 aut a ještě se s tím chlubí. :-)
Prostě je to naopak. Když beru auto jako běžnou věc, tak si koupím novou a nemusím se zabývat každý měsíc nějakým, v lepším případě, problémem, ktery obtěžuje život. Ale někoho to třeba baví a má se o čem bavit v hospodě. :-)

25.11.2009 | 08:59:41 | GEDEON Reagovat

Kupuji nové (někdy i drahé) věci, které mají smysl. Auto je věc, jako tužka, kterou použiji a vyhodím. Do bavoráka jsem taky naházel pytle s cementem a vápnem a neposral se z toho. Prostě výhodná koupě a vozík nebyl po ruce. Tak už to chodí.

24.11.2009 | 20:15:25 | Radek Reagovat

GEDEON

Přesně tak to je, "vetešnictví," to není taky nic pro mě. A u aut je to mnohem horší než třeba u toho trika - dovnitř nevidíš. Stačí si tu občas počíst -" furt se mě to s.re,dám to pryč," nebo " pak to prodám, tak výměnu oleje moc neřeším" atd. Nelze než litovat toho,kdo to pak koupí..

24.11.2009 | 19:52:13 | marne Reagovat

Ale jó...Radek a Tom

......Radku, takhle můžeš uvažovat o všem... všechno koupíš levněji v bazaru než nové... začít můžeš trikem (sekáčový opravdový Adidas za cenu nové Jitony)... přes lednici (bazarovou Frigidaire za cenu nového Arda) .... auto (ojetou Audinu za cenu nové Fabky)... barák... jachta :-) - každý skončí tam, na co má a hlavně co od toho očekává... nebo opravdu máš zásadu: vše jen z druhé ruky? Já třeba v textilním sekáči v životě nebyl a elektroniku kupuju taky zásadně novou. Auta až na první vyjímku taky nové a to jen proto, že mi poskytují dostatečně to, co od toho očekávám - jezdím asem a tam a neprší na mě :-). Barák mám bohužel sekáčový, to je fakt. :-)
Fantazijní bláboly majitelů bazarů a dovozců, že po 100.000 km je dobré auto teprve zajeté, ti s úsměvem vyvrátí každý zkušenější technik ze zkušebny materiálů nebo strojů ... nebo student SPŠS, který se o to zajímá.
....možná jsem zaslepený osel (sice nevím čím :-)) Ale já nechám to co mám dojezdit do těch 100.000 (věřím že stále bez problémů) a pak se poohlídnu zase po něčem - po zkušenostech třeba zase po Renaultu... máme prostě jiné zkušenosti a hlavně vím na 100%, že zaručeně mizerná značka na trhu Evropy prostě není - skončila by jako některé dřívější východoevropské automobilky krachem.

24.11.2009 | 19:36:09 | GEDEON Reagovat

Gedeon

Já měl nové i ojeté. A co z toho vyšlo? Že cca 350.000kč si raději koupím kvalitnější, větší a bezpečnější vůz, jelikož za tyto peníze si koupím, jako nové, jen nějaký krám. A že bude 2. - 4. roky starý a nebude mít na sedadlech igelit? Z toho se nezblázním. :-))

24.11.2009 | 16:47:09 | Radek Reagovat

Gedeon:

Opět jsi na omylu kamaráde. Nefrčíš náhodou na něčem? Nebo nejsi schopen pochopit čtený text? Já nepomlouvám majitele malých aut, jestli sis nevšiml. Já obecně nic nepomlouvám, jen poukazuji ve svých recenzích a příspěvcích mé názory na některé vozítka a zkušeností s různými značkami mám hodně. Dlouho jsem jezdil například s Oplem Corsou - naprosto fajn autíčko. Yaris s litrovým motorem? Klenot mezi malými auty. Srovnej si ho s HTP. Fiat Punto taky v poho. Ano, Fabie 1.2 HTP je předražené nevybavené auto, kdy Škodovka těží na hlouposti českého lidu, když jsou ochotni za to vyvalit takovou sumu.
Když jsem si koupil Clio, první dva měsíce ( i když jsem už v té krátké době poznal pár závad) jsem na něj nedal dopustit a byl jsem ochrnutý jeho krásným vzhledem. Poznámky známých, kteří mně říkali, že jsem koupil šmejd jsem nebral v potaz a urážely mě. Trvalo půl roku, než jsem si byl ochoten připustit, že je to opravdu šmejd a jaké auto takový marketing a servis.
Takže Tě znovu ujišťuju, že MOJE recenze a příspěvky v diskusích jsou z mých zkušeností, nebo ze zkušeností mých blízkých. Myslím že jsi stejně zaslepený osel jako jsem byl já. Přeji Ti, aby jsi neměl potřebu se někdy setkat se špínou ve fy. Renault.

24.11.2009 | 16:37:19 | tom Reagovat

Radek, Vašek :-)

:-)) ... už jsou tady... :-))
Tak vidíš Václave, já zas znám pár spokojených majitelů Thálií a nevychvaluju do nebe, jak je to bezvadný a bezkonkurenční auto - to je právě ono, ten spokojený to moc neventiluje ale ten nasraný tím naplní celý i-net.
Radku, já jsem ale opravdu tehdy udělal dobrý kauf. Jako častý uživatel taxislužby, která provozuje tkzv. "lepší auta" jsem vždy po jízdě spokojený, že jsem udělal, jak jsem udělal, protože dát velký peníz za solidní káru novou je podle mě zbytečné a nějakou 5-10letou pochybnou oježděnku, to jsem opravdu nechtěl :-).

24.11.2009 | 16:36:30 | GEDEON Reagovat

Notorickým zoufalcem bych spíše nazval toho, kdo si koupí takového žebráka a opakuje stále dokola, že nemohl udělat lépe, jelikož má NOVÉ auto, přičemž je to normální šunt, jak technicky, tak kvalitou. P.S. Fabii combi jsem měl taky funglovku.

24.11.2009 | 16:23:44 | Radek Reagovat

Gedeone

neber si mě do huby, já tady na rozdíl od tebe tu recenzi na Thalii mám, takže se klidně můžeš podívat, co čeká majitele tohoto "zázraku" na 4 kolech. A ujišťuju tě, že jsem po těch zážitcích spovídal další majitele Rencků (přece jen jsem chtěl vědět, jestli nejsem neskutečnej smolař) a zkušenosti jsou naprosto obdobné, takže za mne, Renault už nikdy , i kdyby byl zadarmo a s pozlacenou hlavicí řadící páky (páč po čase zjistíš, že to bylo kočičí zlato)

24.11.2009 | 16:23:25 | Vašek Reagovat

Itall, Matúš

-----6 let šlape = pro opovrhovanou a opravdu docela nevzhlednou Thalii 88.000 kilometrů s výměnou lambdy, a opotřebovaných brzd na začátku tohoto roku. Recenzi psát nebudu, protože mě nebaví předpokládané následné dohadování s notorickými zoufalci typu Vašek, Tom nebo Radek, kteří se naprudí do každého, kdo si koupí jednoduché laciné auto :-). Příbuzný má taky Thalii s více jak 100.000km s banalitami jako ulomený kabel od kufru, což je pro tento vůz standard. :-) Jo, výfuk mám původní :-)
-----Tím, že není známá historie daného kusu, tak je málo validní poslední informace o vozu, že majitel mění to, či ono, když ten třetí to hýčkal v garáži a třeba 2. v tom vozil ovce na pastvu. :-) O kvalitách vozu svědčí nejlépe seznamy pojišťoven poruch - ty si to ohlídají a zaplatí opravdu dobré informace... případně informace prvních majitelů.

24.11.2009 | 16:15:20 | GEDEON Reagovat

gedeon

Musím Tě poopravit, mé zkušenosti vychází ze zážitků s naprosto novým Cliem od fy. Renault. já bych dokázal dokonce pochopit, že jsem natrefil na zmetek, ale co je nepochopitelné, byl přístup fy. Renault k celé záležitosti. A nikdy už nechci znovu zažít to co nedávno, běhání po soudech, pořizování znaleckých posudků atdatd. Kdo to nezažil, nemůže soudit. A to že jsou Renaulty nekvalitní a nejporuchovější auta, to už je známo. Já si nové auto představuji tak, že jsem utratil stovky tisíc za něco a já od toho očekávám, že mně to bude sloužit 100 tisíc kiláků bez problému. A recenze ojetin? Všimni si, že na některé starší auta tu majitelé pějí chválu a na některé je procento negativních recenzí daleko větší. To o něčem svědčí.

24.11.2009 | 16:00:21 | tom Reagovat

Recenzie ojazdeniek

Prečo si myslíte že recenzie ojazdeniek sú nanič ? Aspoň sa v nich človek dozvie, koľko dané auto vydrží, do akého počtu km je relatívne spoľahlivé atď, kedy je potrebné meniť tie, alebo iné dielce a pod.Veď keby neboli recenzie starých áut, odkiaľ by sme vedeli, že Mercedes diesel je schopný najazdiť 4 krát toľko ako HTP ? A to je len jeden z niekoľko príkladov.Pre ľudí, čo nové auto nechcú, alebo naň nemajú, sú aj NIEKTORE recenzie starších áut prínosom.Aj keď veľmi veľa záleží od starostlivosti o auto, o to kde vlastne jazdilo atď.Ale je to len môj názor, nikomu nevnucujem.

24.11.2009 | 15:27:07 | Matúš Reagovat

GEDEON:

Co to znamená, že 6 let šlape? Máš tu recenzi - něco podrobnějšího? Také jsem tu četl recenze spokojených majitelů např. Fiatů - a ti berou některé věci jako normální. Že výfuk vydrží 3 roky, nějaká ta výměna lambdy a pár dalších drobností - prostě spokojenost s novým autem :c) Jinak souhlasím, že recenze ojetin jsou o ničem.

24.11.2009 | 14:56:01 | Itall Reagovat

Tom

...to jsem si přesně říkal, že nějakýmu joudovi nahraju tou ligou na laciný smeč.:-) Já neznám žádnýho automechanika ani majitele bazarů či vrakoviště... mám jen Renaulta, který 6 let šlape a v širší rodině jsou další dva s podobným průběhem provozu - nebavím se o ježděnkách ale o nových autech - dělat recenze na auto po 5. majiteli je bezcenná zhovadilost - to jen dokladuje, jak moc se nechá 6. majitel natáhnout nebo ne:-). Ale každý má nějaký názor a nikomu ho neberu. Rozhodně zuřivá zarputilost a okázalá antipatie vůči nějaké konkrétní značce aut je spíš úsměvná.:-)

24.11.2009 | 14:47:20 | GEDEON Reagovat

Gedeon má pravdu, Renault není druhá liga, ale tak okresní přebor.
Mimochodem kamarád má také servis a rovněž blahořečí Francouzům. Ale do tohoto já nevidím, já vycházím z mých osobních zkušeností s fy. Renoult a jejich výrobky.

24.11.2009 | 13:02:47 | tom Reagovat

pri japonských autách je pravda, že sú asi najmenej poruchové, ale aj o dosť drahšie ako napr. Renaulty

24.11.2009 | 12:26:27 |  Reagovat

Marek

Možná by majitel velkého autoservisu mohl vědět, že značka Renault je jedna z nejvíce zastoupených značek na našich silnicích - proto ta četnost. Jiný majitel velkého autoservisu na recenzi o Fordech zase blahořečí Fordu za jejich poruchovost. Možná by se majitelé velkých autoservisů měli sejít a ujasnit si, kde je ta pravá pravda :-). Ale spíš bych věřil tomu, že autoservis ani jeden nemá a jen svá pavlačová tvrzení podporují těmito argumenty :-). Tím netvrdím, že je Renault, Fiat, Ford či jiné propírané značky nějaké extra ale určitě to není druhá liga, to je jen zbožné přání konkurence nebo okšiltěných jezdců bazarových extraznaček. :-)

24.11.2009 | 11:59:39 | GEDEON Reagovat

Ano, jediní komu vozy Renault přinášejí užitek jsou servisy, to nepochybně. Dokud se lidé nenaučí přemýšlet a využívat momentálních možností v různé komunikaci s majiteli auta které chtějí koupit, tak se bude nadále tato prohnilá automobilka nacházet na trhu. Chápu ještě staré lidi, ti uvidí stát někde v Tescu vystavené auto za 180 tisíc, druhý den letí do prodejny, tam do nich prodejce vevalí klíny a smlouva je podepsaná. Ovšem u mladých lidí s možností přístupu na internet atd. mě to zaráží. Jak si někdo může koupit věc za stovky tisíc, která je nejvíce ze všech všude propírána jak se kurví?? Potřeba vyzkoušet na vlastní kůži. Tak jako já.

24.11.2009 | 10:54:06 | tom Reagovat

Rozhodl jsem se zapojit do diskuse. 14 let mám v Olomouci velký autoservis. Jsem rád, že si lidé pořizují francouzské auta - a Rencky obzvlášť. Přišel starší pán s Thalií, měl najeto 11 tisíc s problémy v elektronice, že mu ve značkovém řekli, že se nejedná o záruční vadu a za opravu požadovali 8 tisíc. Já jsem to s klukama zvládl za 5, děda spokojenej a já vyděláno - jednalo se o špatný kontakt.
Procento Renaultů je v mém sortimentu zákazníků vysoké, poruchy se objevují téměř všude.
Takže Renault FOREVER!
Z druhé stránky - nejmenší procento vozů u mě za poslední tři roky tvořili japonci.

24.11.2009 | 09:43:24 | marek Reagovat

jizda na neutral

jezdit na neutral .... max. 10m před křižovatkou než zastavím. Jinak zařazená rychlost. Při brždění motorem nejde do válců žádné palivo. Stejně tak při jízdě z kopce. Kromě toho, že jedu opravdu zadarno šetřím i brzdové obložení. Používám Mégane II, motor 1,5 dci. Auto má svoje mouchy co se týká zpracování, ale motoricky ne něj nemá nikdo z komkurence. Mám najeto ca 115tis. km a průměrná spotřeba 4 litry/100km nafty. A to jezdím normálně. Při úsporné jízdě není problém dosáhnout na 3,7. Vyzkoušené

23.11.2009 | 23:09:59 |  Reagovat

jizda nna neutral

co je to za nesmysl? proc by se mel zanaset EGR ventil a motor?
Kdo umi vyuzivat setrvacnost ma spotrebu nizsi, obcas je vyrazeni vyhodne

29.09.2009 | 13:16:13 | rom Reagovat

Jazda na neutral

Mimo recenzie. Jazda na neutral s motormi so vstrekovanim sa neodporuca, pretoze sa Vam zanasa karbonom EGR ventil a motor. Takou jazdou nesetrite ale zaplatite 2 x. 1 x spotrebu na neutral a 1 x v servise za EGR ventil.

24.09.2009 | 13:46:59 |  Reagovat

Neuvěřitelné!!!

Psát po 1250 km že auto je spolehlivé????
To buď nemáte soudnost nebo jste to myslel jako vtip,jinak to není možný napsat.
Ani na kolo bych nepsal recenzi po 1250 km
Každopádně ať vám dobře slouží.Přeji všem.

03.09.2009 | 01:22:20 | Broon Reagovat

...

Jediné, podle čeho se dá objetivně posuzovat kvalita značky je statistika poruchovosti, nejlépe zkombinovaná s osobní zkušeností. Vzhledem k tomu, že to první se dá najít na internetu a druhým disponuji, myslím, že můžu kvalifikovaně říct: Renault je výrobcem jedněch z nejporuchovějších aut v Evropě. Je to pravda, ať se to někomu líbí nebo ne. A pokud si někdo koupí Renault, je to buď proto, že je mu jedno kolik peněz vyhodí z okna, nebo naopak má peněz málo a pak je pro něj Renault jedna z mála alternativ (ovšem pak se mlátí do hlavy, protože nemá na opravy).

28.08.2009 | 13:56:18 | David Reagovat

Kvalt

Dnes se u moderních aut kvalt z kopce nevyhazuje, to se dělalo u starých karburátorových motorů. U aut řízených elektronikou to je blbost, motor se zařazenou rychlostí z kopce nic nežere.

25.08.2009 | 17:07:23 | Mirek Reagovat

volnoběh z kopce

Když jedu z kopce a pak mam jet do kopce tak nevim proč bych dával neutrál jako blbec, to pojedu s plynem furt plynule. Když sjížim kopec nebo dojíždim na červenou, tak necham zařazenou pětku protože nejmíň brzdí a jedu si za nulu krásně na volnoběh máš mnohem víc, když brzdíš tak ještě víc. Například v serpentínách kerý vedou do plas je k vidění dost krásný divadýlko a přehlídka idiotů...já si vyřadim v první zatáčce na 5 a pak jenom podřazuju případně i trochu brzdim a jedu za 0 maximálně 0,1 kdybych na to hodně dupnul voni se dycky rozjedou a pak brzdí jak šílený a jedou třeba za 1,0 i mnohem víc, přitom jim stejně ujedu ;)

27.06.2009 | 16:44:07 | mazlik Reagovat

poruchovost

Heledte vy opičáci, koukejte slézt ze stromů a zjistit, že renault vůbec neni nejporuchovější auto evropy. Mezi nám ten kámoš taky může bejt pěknej vůl a pomrdal auto svým stylem jízdy. My máme v rodině už 5-tej renault tentorkát dvojku grandtour asi 05-ka máme najeto asi 100 000 km s tim a jediná věc kvůli kerej jsme byli v servisu byla náká ohnutá ochrana výfuku, kerou jsme zkurvili tim že se otec pověsil za břicho tim autem ;) pak teda eště v zádu se vyklepal spoj na světle. Nevim v kerým roce ale asi rok od toho co jsme měli auto prvně v ruce renault automaticky zval všechny na přeprogramování elektroniky jinak s tím nebyl nikdy problém. Všem se serou auta kolem mě a vždycky nadávali na renault já už se jen směju a povídám : Já vám to říkal!!! :)

27.06.2009 | 16:38:43 | mazlik Reagovat

ESP

for Angel_M : okay okay, ale pokud chceš jezdit po okruhu tak proč by sis kupoval rodinnej hatchback si kup clio sport nebo clio cup nebo mégane sport a tam ho vypneš. Případně nissan 350 nebo 370 Z kerý maj elektroniku vypínatelnou uplně

27.06.2009 | 16:26:48 | Mazlik Reagovat

renault versus kvalita

dobrej den,mel sem renault 15tl rok 74 a spokojenost,mel sem ho 8let,pak renault 25 baccara taky dobre auto,menila se pouze automaticka prevodovka,pak renault laguna 2,0 ta mi vydrzela tyden,vratil sem ji prodejci jelikoz mela skryte chyby.ted mam megana 1,9dti a spokojenje sem,zalezi hodne od kusu,stejen jako muze clovek koupit dobrou octavku a nebo zlou,je to od kusu ne od znacky,dnes je to jedno uz ani mercedes neni to co byvalo

06.05.2009 | 12:14:50 | pinin007 Reagovat

No,

nevím jestli uspokojím, mám jiný krám (ne Megoše), ale po 30.000,- tj. 30,60,90,120......po 60.000 je tzv. velká (záleží ale také na typu motoru) no a stojí obvykle majlant, protože když ti vyjmenují co všechno je třeba vyměnit (mimo garanční úkony), půjdeš do kolen a pomalu za to je nové auto.

05.05.2009 | 21:21:07 | Vašek Reagovat

dotaz

Než komentář, mám spíš dotaz. Jak často se musí na garanční prohlídku a kolík stojí?

05.05.2009 | 21:08:08 | Martin Reagovat

Pro kraken

Krakene, když majitel najede s autem 1250km a napíše recenzi s titulkem " spolehlivý vůz " tak mi to nedá impuls, abych si ho šel koupit. Myslím si, že po 20 -50 tis. km už se dá bilancovat. V této fázi se projevují výrobní vady a dětské nemoci daného modelu. Potom se rád z recenze poučím. PS: jo a jen tak mimochodem, ten Tvům Mégane 2 už tady po světě jezdí 6 let, že si se dušoval, cituji : Já osobně nemám důvod číst recenzi na pět let starou plečku a určitě nebudu sám.... :-) .Ale níc, ať slouží, taky jsem měl Mégana.

04.05.2009 | 21:51:04 | Bobeš Reagovat

Znak

Diamant aha, dík. Jel jsem jednou s kámošema v Renaultu a ten co seděl jako spolujezdec říkal řidiči po nějakém né příliš efektním manévru :Pi*a na volantě, pi*a za volantem... A ono to je diamant na volantě, diamant za volantem :-DDD

04.05.2009 | 17:41:05 | Michy007 Reagovat

Znak

Tak ono dámské přirození je takový diamant :-)

04.05.2009 | 16:52:37 | r Reagovat

4. května 2009 | 13:49 | Michy007

Diamant.

04.05.2009 | 16:47:07 | Angel_M Reagovat

Znak

Nechci tady moc zasahovat do komentářů ale když vidím jak to tady jede a kolik je tady znalých lidí tak mě napadlo se zeptat na něco co mi vrtá hlavou už strašně dlouho. Co má symbolizovat znak renaultu? :-D

04.05.2009 | 13:49:19 | Michy007 Reagovat

poruchovost

Ještě k tý poruchovosti,když už tady chcete hanit nějakou značku ,tak z mý zkušenosti je nejporuchovější Kia,ty poruchy ,který se vyskytovaly u nových aut byly životu nebezpečné.Veškerý problémy s brzdama:posilovače,prošláplý hlavní brzd válec,netěsnost atd..

04.05.2009 | 11:58:21 | Jirka Reagovat

Keď radíte 5.pr.stupeň,

z voľnobehu, robí Vám to aj po cca 1-2 sekundách po vytlačení spojky? Nie je možné dať rýchlosť okamžite, treba počkať, príp. skúste pred zaradením pridať plyn na dorovnanie otáčok. Potom by to malo skočiť ako po masle.

04.05.2009 | 09:10:19 | ľuboš Reagovat

Inak, yebat celé ESP. V nový autách NEJDE VYPNÚŤ a Megane 3 patrí medzi ne. Aj keď ho tlačidlom vypneš, stále ostane na 90 % zapnuté. A skús si s tým ísť zajazdiť na nejakú trať. Auto ťa nenechá hrať sa, keď pôjdeš rýchlo cez zákrutu, neustále ti bude uberať výkon z motora a mrdať ti do bŕzd. Srať také ESP čo nejde vypnúť, dokonca ani na Sciroccu a aj na iných športiakoch to nejde vypnúť. Na nejaké driftovanie môžeš úplne zabudnúť.

04.05.2009 | 01:56:42 | Angel_M Reagovat

3. května 2009 | 11:31 | Anonym a 3. května 2009 | 11:37 | Anonym JE "TOM"

04.05.2009 | 01:52:48 | Angel_M Reagovat

Michal

Máš pravdu.. Vlastně jsem napsal to co ty... sorry

04.05.2009 | 00:11:05 | Berzerk Reagovat

Michal

Jasně, když jedu z táhlého kopce a vím že dole nebudu brzdit, tak jedu taky na volnoběh, ale třeba ke křižovatce po rovině pojedu dýl pod plinem a budu brzdit motorem. Záleží na terénu a na situaci.. A taky na řidiči, zažil jsem pár lidí co se škodovkou vyřazovali na rovině v rámci úspory paliva.. Nemusíš se hned vztekat, že tě nějaký kecy serou...

03.05.2009 | 23:56:13 | Berzerk Reagovat

autor

Tak po novém megane3 jsem taky házel očko, ale nakonec zvítězil mladší bráška megane2. Proč? Levnější, dosluhující model a zdá se mi, že je uvnitř vozu více místa. Co se týče trojky, tak jízdní vlastnosti jsou na velmi dobré úrovni. Pas. bezpečnost je ještě o nějaký ten bodík lepší než dvejkovej model. O motoru se nemá cenu ani bavit, prostě rendl motory umí dělat. Mají dobrej tah a solidní spotřebu. Věřím, že budeš s autem spokojen. Jak tu pár lidí nadává, že rendl je šrot, já nevím, ale ať jedu kolem jakýhokoliv servisu stojí tam i dost škodovek. V dnesní přetechnizované době se serou všechny značky. Pro toma: pokud chceš ( jak ty sám píšeš ) varovat lidi od koupě renaultů, tak věz, že to jde i jiným způsobem, ale ty tu jen nadáváš a urážíš lidi. To jsi na tom tak špatně, že nemůžeš napsát: já mám špatné zkušenosti s rendlem a servisem, případně se rozepsát trošku více ??? Já mám druhýho megana a nemám špatného slova. Prostě za ty peníze je to povedený auto, je jasné, že zázraky čekat nemohu, ale to auto je dělané pro rodinu, má pěkný pérování, uvnitř prostorné, pohodlné, poměrně slušně to drží stopu, suprově brzdí, je i bezpečný. V základu ti daj 6 bagů, mlhovky, klimu atd.. To vše přispívá k pohodlí osádky a její bezpečnosti. Máš v základu už slušný motor, který jede a nechlastá. Můj názor je: než jetýho pašíka raději nového megoše. Prostě na rodinné výlety je to pro mne dostačující vůz za slušný peníz. Dále, nevidím nic špatného, když tu někdo napíše na nové auto recenzi. I první dojmy někoho můžou zajímat a věřím, že autor recenze bude svou recenzi doplňovat. Já osobně nemám důvod číst recenzi na pět let starou plečku a určitě nebudu sám, prostě někdo kupuje nová auta a někdo ojetiny, kyždý si vybere sám nač má peníze a je to každýho věc v čem si svou pedel vozí.

03.05.2009 | 22:10:51 | kraken Reagovat

Jirko

mám tu recenzi na Mazdu Premacy abys neřekl že jsem anonym co se stydí ze své auto a jen kecá.Položil sis otázku proč je rencek levný? Na čem asi ušetřili oproti konkurenci? Na platech- asi ne ,na reklamě- už vůbec,je to na kvalitě. A neboj se mám to ověřeno z vlastní zkušenosti. protože v rodině máme 3 rencky tak 4 auto už byla Mazda a ta neví co je porucha což u meganu,laguny,a scénicu říct nemohu.Můžeš namítnout že jsme trefily na špatné kusy ,no ale po přečtení diskuze na nějakém renault fóru pochopíš že poruchy a renault k sobě patří jako pes a blechy.

03.05.2009 | 20:32:21 | MIREK Reagovat

anonym

A ty jsi kdo,slušný lidi se alespoň představěj a kde máš recenzi rád si počtu.

03.05.2009 | 19:59:52 | Jirka Reagovat

Viš,ono je to jinak,Renault jako celek je nespolehlivy,prostě děla jen parodie na auta..

03.05.2009 | 19:46:56 |  Reagovat

Nikto z vás toto auto nemá, ale už všetci vypisujú, aké je nespoľahlivé a aký je to šrot. Fakt zaujímavý úkaz.

03.05.2009 | 19:44:53 | Petrík Reagovat

Ja měl dva za sebou a proc jsem si koupil ten druhy,ikdyž se ten prvni brutalně sral? Protože jsem věřil kecum,že nova generace je uplně o něčem jinem,ale opak je pravdou,renault y jsou prostě nejporuchovějši auta evropy,tak to bylo vždycky a vždycky to tak bude..

03.05.2009 | 19:43:07 |  Reagovat

ha

Proč si je teda furt kupoval?Nechápu,choděj vůbec normální lidi,nebo spadli všichni s Marsu?

03.05.2009 | 18:55:25 | Jirka Reagovat

zkušenost

Renault je strašný šmejd, kamoš měl 5 renaultů a furt se mu to sralo.

03.05.2009 | 18:49:07 | Heligon Reagovat

Kamarád

Kamarád kamaráda a tak dál u piva a oni říkaly,já tomu nerozumím tak to říkám taky,protože to říkají všichni abych zapadl do party.Se prober.Průměrná česká rodina nemá půl mega a vejš na prostornýho japonce,němce,ale koupěj si Rencka o 200 tyček míň se stejnou výbavou a pokud se k němu chová slušně tak mu nějakejch deset let vydrží a za tu dobu nikdy neproservisuje to co ho stál atd.Podívej se Tomíčku na jiné recenze všude jsou všichni se vším spokojení,jenom Renault je nejhorší.

03.05.2009 | 18:47:31 | Jirka Reagovat

Po té Mazdě to bude zajímavé...Chtěl bych vědět co budeš říkat až to bude mít najeto 100000km.

03.05.2009 | 11:54:59 | MIREK Reagovat

Presně tak,kamarad ma servis a kdykoliv přijedu,tak samy francouz..

03.05.2009 | 11:37:22 |  Reagovat

jejda

Milý Jiříčku, pokud vím, tohle je veřejné forum, kde si majitelé vozidel vyměňují své zkušenosti se svými plechovými miláčky. Po všem, co jsem já zažil se značkou Renault považuju za povinnost co nejvíce varovat všechny potencionální zájemce o tuto značku.
Kvalita aut je trošku jinde než před dvaceti lety, ale Renault - ať se ti to líbí nebo ne - patří k největšímu odpadu na světě. Zeptej se nějakého automechanika, jaká značka má u něj největší zastoupení. Odpovím ti za něj - je to Škoda a Renault. Ovšem jelikož škodáren jezdí několikanásobně víc, rencek vyhrává.
Závistí kterou mně předhazuješ můžeš oblbovat někoho jiného, já jezdím v solidních autech - s jednou vyjímkou a to bylo nové Clio - a nemám důvod někomu něco závidět. Natož Renaulta:))

03.05.2009 | 11:33:22 | tom Reagovat

HMM,Renault že neni špatna značka?To jsi se zblaznil,už nikdy vic,je to nejhorši značka kterou jsem měl,vzteky bych to tenkrat nejradši rozmlatil,konkretně Laguna II a Kangoo,obě od nova.Je mi vas lito renaultaci,ale casem na to přijdete.A od francouzu?Jedině syr,vino,jo a filmy maj dobry,tim to konči...jsem zvědavej,ktery blbeček se do mě pusti,už ted je mi ho lito..

03.05.2009 | 11:31:34 |  Reagovat

Hlupák

jseš možná ty,když Renaulty tak nesnášíš tak co tady děláš?Se provevuj u tvejch oblíbenců.Dneska už není vyloženě špatná značka co se týče spolehlivosti to bys už měl taky vědět.Že píše recenzi po 1250 km je blbost tohle je spíš"kluci koukejte mám nový fáro" a Toma a další to strašně štve.

03.05.2009 | 11:24:14 | Jirka Reagovat

ach jo, další.

Jirka: Renaulťáci nejsou možná závodníci, ale každopádně hlupáci. Jinak by to těchto exkrementů nemohli investovat.
Jinak autorovi recenze: jsi blázen, když po 1200km bliješ něco o spolehlivosti. S tím bys měl vyčkat alespoň do 50 tisíc. Jenže ten tvůj skvost už ani nebudeš mít, vzteky se ho brzy zbavíš. Věř mně. Protože poruchovější značka na světě neexistuje, jenom u nás všichni hledí na cenu, která je nízká ale v tomto případě kvalitě neodpovídá. Rencek zadarmo je strašně drahý.

03.05.2009 | 11:01:12 | tom Reagovat

nesymsl

Kecy, že i "nových" aut nemá smysl z kopce vyřazovat je pěkná píč...ina, bohužel často opakovaná.
Základním faktorem je charakter terénu.Pokud nechám zařazeno, brzdím motorem. V případě, že kopec není extrémní sešup nebo nehodlám pod kopcem zpomalovat, je lépe vyřadit. Dole budu mít vždy vyšší rychlost a nemusím znovu akcelerovat.
Při mírnějším kopci je dokonce jízda se zařaznou rychlostí méně plynulá ... auto zpomaluje a musí se to neustále "ladit " plynem.

03.05.2009 | 11:01:01 | michal Reagovat

Jirka

Na neutrál se z kopce jezdilo se starejma škodárnama a ne se stříkačkou...

03.05.2009 | 10:25:41 | Berzerk Reagovat

N na 5

Co třeba když jede z kopce spořivou jízdu.Renaulťáci nejsou žádný závodníci.

03.05.2009 | 08:40:24 | Jirka Reagovat

za N na 5?

Zajímalo by mě,při jaké situaci na silnici řadí člověk z neutrálu na pětku?:-)

03.05.2009 | 08:02:38 | joop Reagovat

Spolehlivost

Nó, najet 1250km bez poruchy tomu říkám spolehlivost, je vidět že Renault šel konečně do sebe :-)). Lidičky, dejte tomu auto možnost se projevit, nebo to tady přejmenujou na " KOUPIL JSEM NOVOU KÁRU " :-)

03.05.2009 | 00:56:43 | Bobeš Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Megane