Rok výroby:2002Typ motoru:Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:280 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:DieselVloženo:20. 1. 2016
Bezna udrzba, pri 188000km odislo turbo ale bolo to od predchadzajuceho majitela (jazda v meste na velky kvalt, nekvalitna nafta, nevyluftovane auto - ma to predsa turbo, chce to aj obcas zoslapnut plyn). Spravila sa generalka "nove lopatky, vycistenie" vo firme Special turbo Prusanky CZ, cena 5107 ceskych korun vratane demontaze a montaze, cakal som tam 6 hodin.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Max. spokojnost, nikdy ma nikde nenechalo. Spotreba bola pre nas ako rodinu vynikajuca. S autom sa jazdilo 50% dialnica, zbytok kombinovana. Tankovalo sa len na Agipe alebo Shellke, priemer 6.7l pri 160-190km. Manzelka to robila troska nepredpisovo za 4.9l pri 120km. Pri 255000km som menil uhliky v alternatore, ktore tam boli este pôvodne! Olej 5w30 som menil po 15000km spolu so vsetkymi filtrami, prevodovy olej som menil kazdych 60000km. Auto bolo dovezene z Memecka v roku 2009, mesto Fulda. Chcel som vsetko aby bolo pôvodne, radio, lak, km, kluce. Vybava Ambiente (trocha väcsia vybava tam bola nez u SK a CZ Octaviach, fakt). Bonus bol ten, ze auto bolo znizene o 3cm na sportovych tlmicoch, gumy 225/45/17, strieborna raketa ..... az do 9/2015 nez mi auto zrusil mlady dement co mal 4mes vodicak na totalku. Za jazdy ladil radio, nepozeral sa na cestu a isiel v protismere. Manzelka vysla zo zakruty a uz to bolo. Sedela tam s 4roc dcerou, viezla ju rano do skôlky. Ja som ostal doma s 1mes dcerkou. Zachranila im zivot. Octavia ma silne plechy, dakujem jej. Auto nebolo az tak rozbite, nez sa dalo na zdvihak .... K.O.! Ten dement ostal na streche, utrhnute koleso Renault Megane sedan. Nikomu sa nic nestalo, len modriny a stres. Ale je to uz za nami. Bola v TOP stave, kvalitny kusok. Skoda jej.
Doplnění recenze ze dne 20.01.2016
Inak kazda Ocatavia ma problem so zadnymi silenblokmi na prednych ramenach. Ja som to vyriesil silenblokmi s Audii TT, su plne. Jazda je ina, pevnejsia - stabilnejsia, kratsia brzdna draha. Minus - neviem, nakolko som tam mal sportovy podvozok. Mne to ale pasovalo. Jazda bola bezpecnejsia. Pohladam foto auta, neskôr vlozim.
Doplnění recenze ze dne 21.01.2016
Foto doplnene. Pre tych co maju problem so skrutenymi kotucmi doporucujem aby spravili to co ja, vymente silenbloky (TT), garantujem vam ze to robit uz nebude. Najazdil som na to niekolko desiatok tisic km a este by som jazdil dalsich X km.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia