Nejčtenější auto recenze

2,6TAZ 1500 (1989) TAZ 1500 (1989) autor: kožich Přečteno: 7225x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejlépe hodnocené auto recenze

Všechny nejlépe hodnocené auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Pozitíva prišli až v dnešnej dobe

Hmmm, tak esli vono to nebude tím, že ta koncepce a konstrukce je z těch 50. let Einsteine...........

20.07.2018 | 19:22:19 | Vašek | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

Pozitíva prišli až v dnešnej dobe

Na tomto aute naozaj nie je nič čo by zodpovedalo technickej úrovni bežnej vo výrobe áut v 90tych rokoch. Celková koncepcia a kvalita zodpovedá 50 tym rokom. Mal som viac možností absolvovať dlhšiu trasu na TAZ 1500 z r1996, po absolvovaní trasy dlhšej ako 20km ste nafetovaný výparmi benzínu a spalinami zo zle utesneného motorového priestoru, z príšerného hluku vás rozbolí hlava a ak sa pokúšate rozprávať s vodičom, zaručene prídete o hlasivky pretože musíte prekričať rev motora. V zime absolútne neodporúčam sedieť na mieste spolujazdca, kvôli zúženej sedačke ste natlačený na dvere takže premŕzate cez tenké dvere plus všadeprítomný prievan ktorý je užitočný v lete, vám v zime na zdraví nepridá. Bezpečnosť auta nie je žiadna, pri búračke to proste schytáte naplno. Neviem či je dostatočne výstižné slovo udivujúce, že sa v 90tych rokoch vôbec ešte mohlo takéto auto vyrábať. Chýba tu akákoľvek sebareflexia ľudí zodpovedných za konštrukciu a výrobu. Porovnávanie s Tranzitom z konca 80tych rokov, je hrubá urážka Forda, je to neporovnateľne výkonnejšie, úspornejšie, bezpečnejšie a modernejšie auto. Ale ako som napísal v nadpise , pozitíva predsa len prišli - dnes je to napriek všetkým jeho chybám vyhľadávaný zberateľský skvost.

19.07.2018 | 07:37:20 |  | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

TAZ 12O3

V roce 1992 jsem jí koupil jako vyřazenou sanitu, udělal přestavbu na pětimístný víceúčelák, vzadu zůsraly původní sedačky, které se daly sklopit, druhá podlaha pro nosítka, takže na dovolenou bylo i celkem slušný spaní. Houpalo se to víc, než volha ale při závratné rychlosti do 80km to celkem nevadilo. Když jí člověk vyhověl, jezdila do devíti litrů. Na to, že už tenkrát to byl skoro třicet let starý typ, ježdění celkem dobrý, akorát člověk nesměl pospíchat. Občas se dal předjet traktor, nebo vejtřaska. Měl jsem jí pět let a docela nerad jsem se sní loučil. Pokaždé dojela, co bylo potřeba bez problémů odvezla a hlavně se nechala opravovat na dvoře. Rád na holku vzpomínám. Hezky to napsal kolega přede mnou, že s tím musel jezdit řidič a ne další pasažer.

13.11.2015 | 22:37:49 | Libor | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

TAZ

Mam toto vozidlo dodnes, od roku 1991 uz 4 kus vsechny valnik a jezdim s nim rad prave pro ty jeho nedostatky, v tomhle aute je jeste potreba ridic a ne dalsi pasazer.
Najezdil jsem s nimi cca 200 000 km a nikdy me nezklamaly, ale zrovna uvazuji o koupi neceho modernejsiho.
Uplne autora chapu, musi to byt sok pokud jezdil jen modernimi vozy a najednou auto 40 let stare, docela jsem se zasmal.

25.05.2015 | 22:22:36 | Dan | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

dvanácettrojka

Ten chlapek je snad ůplnej blbec,,,vůbec s jeho přístupem do toho nemá lézt,,,je to nějakej mladej janek kterej je zvyklý jezdit ,,ostřeji,,a to leze do 20let starý dodávky,,,vůbec nemám slov !!!!!!!

12.12.2014 | 22:26:22 | Václav | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

Recenze ojetýho vraku nemá vypovýdající hodnotu, jezdil sem s tranzitem ze stejnýho roku, a mám uplně stejný zážitky, jen motor byl silnej.

12.09.2014 | 11:38:32 |  | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

RE: Tak nějak, plus perlička...

Vždycky mne pobaví, když nějaký i...t vykřikuje, jak to je strašné, že české koňské povozy neměly ABS, zato německé asi ano. nalistuj, kdy začali konstruktéři pracovat na vývoji tohoto vozu a zjistíš, že plynokapalina byla science-fiction, nehledě na to, že tento princip používají některé vozy ještě dnes Einsteine.

18.10.2013 | 08:43:49 | Vašek | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

RE: voš v kožuchu :-)

Ano, konstrukce je česká z doby kamenné, protože v době, kdy ji konstruovali nic podobného ani náznakem neexistovalo a s..t se to začalo až po převedení výroby do BAZu, kde to slovenští soudruzi totálně pohřbili, je třeba uvádět všechna fakta, ne jen to, co se ti hodí inženýre.

18.10.2013 | 08:41:06 | Vašek | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

Tak nějak, plus perlička...

Je to tak, ještě jste zapomněl dodat geniální řešení zadních dveří, kdy vám spodní otevřená polovina znemožńuje manipulaci. Včera jsem vyhrabal zánovní el. pumpu - válec velikosti protipancéřové střely, že ji použiju do svého starého Mercedesu. Ouha, oba ventilky, ač musí dokonale těsnit jsou na svém místě drženy okraji nějakého hliníkového "přítlačáku" který je pouze ve středu připevněn dvěma nitěrnými šroubečky. "Křídla" jsou už dávno ohnutá, plus zatvrdlé těsnění nedává šanci potřebnému utěsnění ventilků....myslím že to někdo vykonstruoval naschvál...

18.10.2013 | 07:06:21 | Pepa Lambert | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)

RE: super

Taky jsem v tom párkrát jel vzadu! a beze srandy mohu říct že co se týče sedaček to bylo nejpohodlnější auto v kterém jsem seděl!..:D zní to legračně ale ty zadní sedačky jsou fakt pohodlný:D

19.09.2013 | 21:48:06 |  | Recenze: TAZ 1500 1500 (1989)