Recenze Volkswagen Golf Sport 2.0 FSi automatic
“Dobré, ale drahé a hladové.”

Autor recenze: michal (29 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:2.0 benzín Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:20 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 25. 9. 2006

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

žádné podstatné, ale "drobnosti" u prakticky nového auta, které nepotěší:

- upadlo těsnění na LZ dveřích (opraveno v garanci)

- cvacká cosi pod palubkou

- drnčí ventilátor (oprava dle servisu cca 5000 Kč s tím, že ten nový to bude dělat za chvíli taky)

- po 2 letech provozu vychýlené rámy oken na předních dveřích (do garance to prý nespadá, protože je to seřízení a na to je jen 1/2 roční záruka)

- velká prodleva automatu mezi 1. a 2. stupněm v režimu "D"

- drolí se plast kolem kolem budíků


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velmi dobré auto, ale po 2 letech a 20 tkm vykazuje některé jevy, které bych čekal až u mnohem staršího vozu. Dobrá dynamika, velmi slušné jízdní výzkony, perfektní brzdy. Ve sport-packetu chybí některé věci, které už považuji za samozřejmost, ale většina z nich se dá dohnat přenastavení palubního počítače (značné plus, nastavit se dá cokoliv). Předimenzované těsnění kolem dveří; musíte třískat dveřmi mnohem víc než u prehistorichých škodovek.

Při velmi lehké noze se dá jezdit i za 5,9L (mimo město, 80kmph, údaj dle počítače).
Při lehké noze se dá jezdit kolem 6,8L (dtto).
Normálně se jezdí kolem 8L (mix, počítač).
Město 12L.
Realiticky (ne podle počítače) to pod 10 prakticky nejde.
Údaje platí při použití benzínu Shell V-pover Racing.
Pokud se tam nalije něco jiného, je obvykle spotřeba o 10% vyšší.

Pro:
- poměrně dost prostoru pro posádku
- (snad) velká míra bezpečnosti
- velmi dobrý podvozek
- docela jedovaté brzdy

Proti:
- výhradně benzín 98 a lepší = ještě horší cena provozu ;-(
- drahý (značkový) servis
- obrovský propad ceny nového vozu
- pomalá reakce automatu v režimu "D", neochota udžet nižší stupeň i přes kick-down (při předjíždění nemile překvapí, lze to řešit jen včasným přesunem voliče na "S" - sport)
- na delší cestování je kombinace podvozek-sedačky moc tvrdá a nedělá dobře zádům a žaludku (při rychlejším cestování po D1 vzniká mořská nemoc)
- při normálním ježdění neadekvátní spotřeba
- asi fixluje počítač (ukazuje spotřebu 8,2L/100 na trase 400km, ale metodou plná-plná jsem se na téže trase dopočítal asi 10,5 L/100)
- hodně se kradou a vykrádají (během 2 let 2x nové boční okno a 1x zámek - a to je to skoro pořád jen v garáži)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

Asi jsi si koupil ojedinělý vadny kus ...

Mam uz 2 roky vw golf mk5 2.0 tfsi ...jsem druhy majitel najeto cca 170 xxx.
interier nevrže nepraská. .. jizda: ano tvrdší, ale to k tomu patři :) jinak mechanicky super ! Doporucuji !!! Lepší nez tuctova rs octavia ....

17.06.2017 | 00:22:52 | Vw golf mk5  | 89.103.149.* Reagovat

Mě by jen zajimalo skamat vzal těch 10l na 100km , ja jezdim za 6 zajimave a to mam taktež 2.0 FSI

11.02.2014 | 22:38:14 | derbby  | 93.153.1.* Reagovat

RE:

Tak asi záleží kde s tím jezdí mě by zase zajímalo kde jste vzal že tento motor si vezme v průměru 6 litrů...pokud vím tak 2.0 FSI v případě VW Eos si bral po městě i 11-12 litrů mimo město za 7.

U Octavie to bylo cirka 10-11 tak asi jezdíte někde mimo město za hodně dobrých podmínek.

11.02.2014 | 23:16:41 |   | 94.112.170.* Reagovat

Proboha jak to můžete furt kupovat. Kámoš měl pět Golfů a furt se mu to sralo!

19.04.2009 | 20:08:44 | bombardón Reagovat

Škodu 105L jsem měl asi 5 střídavě jako hlavní a vedlejší auto. A taky 135/136 Rapid, celkem 3 ks v průběhu 2 let. Nejezdilo to tak rychle a nemělo to tak tvrdý podvozek, takže vjemy z toho plynoucí nebyly tyk intenzivní. Nelze ale srovnávat nesrovnatelné.

Jinak na zemi jsem oběma nohama; používám starý dobrý a pohodlný vůz, u kterého jsem měl jenoduché zadání: dobře vybavené, pohodlné a nenápadné kombi do Prahy. Pořizovací cena byla přibližně dvakrát vyšší než jedna roční pojistka za zmiňovaného Golfa a jsem s tím vozem zcela spokojen. Ve výbavě má všechno to co Golf, navíc kůži, TZ, stavitelný podvozek, žere míň, je prostornější a nemá víc závad než ten Golf ;-)

To co si subjektivně myslím o Golfu V je, že je to předražené a ne moc kvalitní auto (výkonné a snad i bezpečné - to ano, ale celková kvalita nic moc). Za stejnou cenu se dá pořídit lepší výrobek. V ostatních popiscích tady na stránce se ale snažím držet pouze faktů a nehodnotit.

29.12.2008 | 21:53:54 | michal (autor) Reagovat

No C5 to je volba.

21.12.2008 | 12:25:21 |  Reagovat

pryč s tím

Hoď to do Macochy a kup si C5 Když chceš měkké auto

21.12.2008 | 12:22:34 | Paroubek a spol Reagovat

hmmmm

Vás bych nechal jezdit týden ve škodě 120 a viděli byste co je to mořská nemoc.Rozmazlenci..Co by za toto auto kdo dal...Já se svezu starým R19 s novou maskou a je to pro mě fáro...Spadněte trochu na zem..

21.12.2008 | 00:34:06 |  Reagovat

...a další rok...

Auto prakticky nejezdilo a víc stálo v garáži. Aktuální stav byl něco přes 40.000 km. Odešly následující věci:

1. šíbr - po otevření nešel zavřít, resp. při zavírání bláznil a vždy se znovu otevřel. Cena opravy mi není známá, autorizovaný servis to měl provizorně opraveno na počkání, na náhradní díl ale pak čekali asi 3 týdny.

2. vodní pumpa. Cena opravy v autorizovaném servisu 26.000.- Kč.

3. Opakovaně záslepky dveří/zámky/kliky. Jakmile to člověk nechá někde pár hodin stát, okamžitě se někdo snaží dostat dovnitř šroubovákem nebo cihlou...

4. Stále degradují prakticky všechny plasty v interiéru.

5. Jendou se auto zbláznilo a nechtělo se nechat odemknout. Vzhledem k tomu, že to bylo v úzké garáži, kde se k tomu nedá pořádně dostat, byla to "radost"...

S autem teď dočasně intenzivněji jezdí bratr, protože mu odešla do věčných Audi A6. Nadává na golfa, že je to klump. A je mu neustále špatně - kvůli krátkému rozvoru a tvrdému/sportovnímu podvozku => mořská nemoc. Při ostřejší jízdě se to projevovalo u více řidičů v naší rodině.

20.12.2008 | 23:53:45 | michal Reagovat

zkušenosti po dalším roce...

Rok se s rokem sešel...
Auto má najeto cca 35.000 km, tzn. 15 tisíc za poslední rok.
Nepotřebovalo žádný servis.
Přestože auto stojí pořád v garáži a ne na sluníčku, všechny tvrdé plasty použité v interiéru degradují a praskají, loupe se hliníková dekorace... (červená sklíčka světýlek dole na dveřích, plast kolem spínače světel, oranžové světýlko pod zapalovačem, resp. 12V zásuvkou, kterou nikdo nepoužil, atd...)
V průměrných cenách posledního roku je třeba počítat s náklady na palivo kolem 4 Kč / 1 km, když se jede hodně šetrně tak kolem 3 Kč / 1 km. Palubnímu počítači nejde věřit spotřebu.

27.08.2007 | 09:32:19 | michal Reagovat