Recenze Volkswagen Golf II 1.6 D
“Na svou dobu supr.”

Autor recenze: jamieson (32 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1985 Typ motoru:1606 ccm, atm.diesel Stav km při koupi:500 000 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 17. 10. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škodovky...

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Samozřejmě, jako každé starší auto.Ale vzhledem ke stáří to byly prkotiny.V zimě ráno občas nenastartoval, rádio bylo čím dal tím horší...Taky jsem jednou měnil těsnení pod hlavou motoru.Začínal už taky kapánek reznout, ale to už vyřešil nynější majitel.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto to bylo na svou dobu opravdu povedené.I když nemělo téměř žádnou výbavu (snad krom rádia), opravdu jsem si nestěžoval.Vzhled vozu je odpovědný době vzniku, t.j. dosti hranatej.Tohle auto má několik osobitostí.Jako prvou "raritku" bych uvedl neskutečnou pohotovostní hmotnost, která byla téměř 1,5 tuny (co je víc, než má můj nynější Passat).Na internetu sice nacházím údaje kolem 850 kg, no v TP bylo skutečně 1500 kg.Na druhý straně, není důvod TP nevěřit.Auto mělo opravdu poctivou plechařinu.Pod plastovým nárazníkem byl ještě jeden (asi železnej), pevnej jako skála.Jednou se o tom přesvědčila jedna paní na Fiatu Punto, která mi nedala přednost a já ji v rychlosti cca 60-70km/h smetl ze silnice.Výsledek ? Punto jelo na vrakoviště, mělo totálne zborcenej předek a oprava by prý byla nerentabilní.Golf měl měnenej plastovej nárazník, ten pevnej pod ním byl nepoškozený a auto poté jelo dál, jako kdyby se nic nestalo.Ovšem větší havárku bych v tom autě ale absolvovat nechtěl, jelikož nemělo prakticky žádné def. zony.Stačí kouknout crash test.Jako výhodu bych uvedl opravdu výbornej podvozek.V zatáčkách mi nestačil ani kamarád s Hondou Civic 1.4, na kterej podvozek jsem slyšel možná až moc chvály.A po výměně aut, jsem mu zas nestačil já :-).Výhodou byla taky nízká spotřeba.Nad 6,5 - 7 l / 100km jsem se nedostal ani při 160-170 kmh (tacho).Při jízdě dle předpisů jsem měl spotřebu tak 4 l / 100 km.Dluhodobej průměr něco nad 5,5 litru.V tomhle směru to byla opravdu radost.Hlučnost byla sice vysoká, ale vše je o zvyku.Dle mě hučí např.1203-ka mnohem víc.Výkon motoru nebyl žádná sláva a předjíždení byl adrenalin.Přeci jen 60 PS a 1,5 tuny, to nejde k sobě :-).Vnitřek se mi zdal vzhledem na vnější rozměry prostorný.S Passatem nelze srovnat, ale Golf byl uvnitř mnohem prostornější než třeba Fábie...Shrnutí : plusy : nízká spotřeba, dobrej podvozek, slušná antikorozní úprava (s Favoritem nelze srovnat), celkem dobrej prostor pro cestující (kufr byl dle mě dost malej), bytelnost, levní díly, jednoduchost, spolehlivost (nikdy mě nikdy nenechal).Mínusy: Bezpečnost, výkon, kufr, aerodynamika o ničem, hluk.Sumár : Vzhledem k tomu, že se dnes prodává za směšné peníze, je to na svou dobu opravdu auto na úrovni.Začátečníkovi a málo náročnýmu člověku stačit bude, ale ostatní ať se ohlédnou jinde.Je to taková lepší Felda .-))

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

to reihensechszylinder, Wilda z Chrastavy

Ne, mam pravdu.V TP bylo skutecne 1500 kg pohotovostni hmotnosti.A sedelo to fak lip nez kamosova Honda.Mimochodem, vis o tom, ze podvozek Golfa II byl prekonan az Golfem IV ? C o se tyce recenze samotne, snazil jsem se ji napsat nejlip jak jsem vedel, tot vse.

26.05.2010 | 19:59:37 | jamieson Reagovat

To je recenze s postřehy jak od 13.letýho kluka - to s tím nárazníkem mě opravdu dodělalo. Ale to nevadí, autor recenze zřejmě není technik a hodnotí vše po svém, což nevadí... protože typ to byl prověřený a všeobecně oblíbený. U starých Golfů víc než u jiných typů té doby dostával zabrat lak - šednul a myčky vyloženě nesnášel. Takže majitel se snažil o čistotu ale paradoxně auto trpělo.

09.12.2009 | 10:31:18 | Wilda z Chrastavy Reagovat

Nic proti, ale píšete kraviny. 1500 kg je celková hmotnost, tedy pohotovostní - auto, náplně a řidič + maximální přípustné zatížení. A lepší jízdní vlastnosti s těžkým dieselem na předku oproti hondě, která tam má o dost lehčí benzín? Některé recenze jsou zatraceně subjektivní! Chtělo by to trochu objektivity.

09.12.2009 | 10:06:42 | reihensechszylinder Reagovat

OPRAVA

Jizdni vlastnosti (lec byly dle me v pohode) bych dal preci jen za 8, nikoli 9.Za gramatiku se omlouvam.

27.10.2009 | 14:30:08 | jamieson Reagovat